Havárie a incidenty letadel
Re: Havárie a incidenty letadel
footage....CFIT?
http://www.youtube.com/watch?v=ySRU_LNuMv8
http://www.youtube.com/watch?v=ySRU_LNuMv8
-
- Cestující Economy Class
- Příspěvky: 193
- Registrován: 15. 08. 2005, 01:26
- Stav: Offline
Re: Havárie a incidenty letadel
Můžete mi říct, jak z toho mohl někdo vypadnout? Vždyť místo, kde se uthnul ocas, je až za zadníma dveřma, tedy daleko za poslední zadní sedačkou. A k díře v trupu snad taky nedošlo, ne? Jinak můžete mi někdo osvětlit příčinu toho, že se někdo nezranil a někdo bohužel ochrul? není tu možnost toho, že (byť třeba velmi malá) část cestujích se nepoutá?! I když by to byl třeba jeden cestující z 50, tak je to šest lidí...
A pořád mi nejde do hlavy ten příjezd hasčů...
Stát se to v PRG, tak z Pobočný základny sever je to asi 1,5 km. http://www.mapy.cz/s/7ODo. Ty letištní speciály uměj přes i třeba 120 km/h, samozřejmě je otázka, za jak dlouho maximálky dosáhnout. Tipuju, že 0-100 km/s bude tak 20-25 s.... Tak do 100 - 110 s by tam mohl bejt.
A pořád mi nejde do hlavy ten příjezd hasčů...
Stát se to v PRG, tak z Pobočný základny sever je to asi 1,5 km. http://www.mapy.cz/s/7ODo. Ty letištní speciály uměj přes i třeba 120 km/h, samozřejmě je otázka, za jak dlouho maximálky dosáhnout. Tipuju, že 0-100 km/s bude tak 20-25 s.... Tak do 100 - 110 s by tam mohl bejt.
-
- Cestující Economy Class
- Příspěvky: 193
- Registrován: 15. 08. 2005, 01:26
- Stav: Offline
Re: Havárie a incidenty letadel
Docela mne překvapuje - to tam nebyli spotterři? Krásný počasí, víkend, léto.....
Jinak si myslim, že by na letištích měl bejt systém robotických kamer s 4K rozlišením. Pro všechny možný incidenty - větrný poryvy, práci, prasklý pneu apod...
Jinak si myslim, že by na letištích měl bejt systém robotických kamer s 4K rozlišením. Pro všechny možný incidenty - větrný poryvy, práci, prasklý pneu apod...
-
- Kapitán
- Příspěvky: 5478
- Registrován: 16. 12. 2008, 14:31
- Bydliště: up in the air
- Stav: Offline
Re: Havárie a incidenty letadel
fricoolinek2 píše:Docela mne překvapuje - to tam nebyli spotterři? Krásný počasí, víkend, léto.....
Jinak si myslim, že by na letištích měl bejt systém robotických kamer s 4K rozlišením. Pro všechny možný incidenty - větrný poryvy, práci, prasklý pneu apod...
Ty bys ty 4K kamery a souvisejici infrastrukturu chtel platit v letistnich poplatcich?
Ne, ze by mi to eventuekne vadilo, byl by to super deal, o ktery by si nekteri z mych byznyspartneru radi zasoutezili ,..
-
- Cestující Economy Class
- Příspěvky: 193
- Registrován: 15. 08. 2005, 01:26
- Stav: Offline
Re: Havárie a incidenty letadel
flyingblue píše:fricoolinek2 píše:Docela mne překvapuje - to tam nebyli spotterři? Krásný počasí, víkend, léto.....
Jinak si myslim, že by na letištích měl bejt systém robotických kamer s 4K rozlišením. Pro všechny možný incidenty - větrný poryvy, práci, prasklý pneu apod...
Ty bys ty 4K kamery a souvisejici infrastrukturu chtel platit v letistnich poplatcich?
Ne, ze by mi to eventuekne vadilo, byl by to super deal, o ktery by si nekteri z mych byznyspartneru radi zasoutezili ,..
V těch cenách, co stojí letiště, je to jak flusnutí do moře....
Tak fullHD by možná stačilo...
A ještě něco. Praktikuje se vizuální kontakt věže s letadlem? Rozuměj, že nějakej maník na věži se na přistávající éro dívá dalekohledem?
-
- Cestující Economy Class
- Příspěvky: 193
- Registrován: 15. 08. 2005, 01:26
- Stav: Offline
Re: Havárie a incidenty letadel
BTW: Víte něco o tomto? https://www.youtube.com/watch?v=-qyZFASOAe0
4:20 minuty, než přijely hasiči + čas než to začal ten kameraman natáčet. To ale asi moc nebylo, když ze zadních dveří teprve skouznul prní cestující a přední ještě nebyly ani otevřený....
4:20 minuty, než přijely hasiči + čas než to začal ten kameraman natáčet. To ale asi moc nebylo, když ze zadních dveří teprve skouznul prní cestující a přední ještě nebyly ani otevřený....
-
- Druhý pilot
- Příspěvky: 1234
- Registrován: 15. 04. 2013, 14:50
- Oblíbené typy letadel: E145, A340, A350
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: Havárie a incidenty letadel
fricoolinek2 píše:Můžete mi říct, jak z toho mohl někdo vypadnout? Vždyť místo, kde se uthnul ocas, je až za zadníma dveřma, tedy daleko za poslední zadní sedačkou. A k díře v trupu snad taky nedošlo, ne? Jinak můžete mi někdo osvětlit příčinu toho, že se někdo nezranil a někdo bohužel ochrul? není tu možnost toho, že (byť třeba velmi malá) část cestujích se nepoutá?! I když by to byl třeba jeden cestující z 50, tak je to šest lidí...
A pořád mi nejde do hlavy ten příjezd hasčů...
Stát se to v PRG, tak z Pobočný základny sever je to asi 1,5 km. http://www.mapy.cz/s/7ODo. Ty letištní speciály uměj přes i třeba 120 km/h, samozřejmě je otázka, za jak dlouho maximálky dosáhnout. Tipuju, že 0-100 km/s bude tak 20-25 s.... Tak do 100 - 110 s by tam mohl bejt.
Z fotek dostupnych ruzne po netu a na avheraldu bych rekl, ze to nejvic schytali cestujici na prave strane pred kridlem, kde doslo ke stretu trupu s motorem.
Poutani ti nemusi pomoct, za prve kazdy si musi sahnout do svedomi, jak pevne se pouta, za druhe nikdo nebyl varovan a proto nikdo nebyl v "brace" poloze, za treti nahoda je blbec a i pripoutan v aute pri celnim narazu v rychlosti 50km/h muze dojit k rozsahlemu poskozeni vnitrnich organu (naraz, pretizeni, porezani pasem atd...), letoun podle vseho ve chvili narazu mel rychlost 137knots = 252km/h...je to, bohuzel/bohudik, vse o nahode a stesti.. Opet pripominam, ze tady bylo neuveritelne stesti, ze se trup nerozlomil.
Re: Havárie a incidenty letadel
HL7742 som letel SYD-ICN vo februari 2009. Sedel som v prednej sekcii pred druhymi dvarmi, ale veru si nepamatam, ci vpravo ci vlavo. Kazdopadne zvlastny pocit to je.
Re: Havárie a incidenty letadel
whiskey píše:Kazdopadne zvlastny pocit to je.
To věřím, já jel tímhle tři dny před tím, než se to stalo...
Re: Havárie a incidenty letadel
gr09 píše:To věřím, já jel tímhle tři dny před tím, než se to stalo...
ouch
Re: Havárie a incidenty letadel
gr09 píše:whiskey píše:Kazdopadne zvlastny pocit to je.
To věřím, já jel tímhle tři dny před tím, než se to stalo...
To nic není, můj spolužák hodinu před tím...
Re: Havárie a incidenty letadel
vita píše:To nic není, můj spolužák hodinu před tím...
Tak to už muselo být na žaludeční nevolnost.
-
- Druhý pilot
- Příspěvky: 1234
- Registrován: 15. 04. 2013, 14:50
- Oblíbené typy letadel: E145, A340, A350
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: Havárie a incidenty letadel
Podezreni na technickou zavadu systemu automatickeho udrzovani rychlosti..
http://www.flightglobal.com/news/articl ... ightglobal
http://www.flightglobal.com/news/articl ... ightglobal
Re: Havárie a incidenty letadel
http://www.novinky.cz/zahranicni/amerik ... horel.html
Jestli lidi vydrželi sedět 90s po havárii na místech, tak klobouk dolů. To muselo subjektivně připadat jako věčnost.
Pokud se podařilo lidi udržet sedět a nepropukla panika, tak klobou dolů, až se tomu nechce věřit.
"Hersmanová také uvedla, že evakuaci mohlo zpomalit to, že se některé únikové skluzavky nafoukly na palubě, když stroj tvrdě dopadl na zem."
Ještě pokud se nějaké skluzy nafoukly dovnitř v letadle. Už o takové "závadě" někdo slyšel?
Jestli lidi vydrželi sedět 90s po havárii na místech, tak klobouk dolů. To muselo subjektivně připadat jako věčnost.
Pokud se podařilo lidi udržet sedět a nepropukla panika, tak klobou dolů, až se tomu nechce věřit.
"Hersmanová také uvedla, že evakuaci mohlo zpomalit to, že se některé únikové skluzavky nafoukly na palubě, když stroj tvrdě dopadl na zem."
Ještě pokud se nějaké skluzy nafoukly dovnitř v letadle. Už o takové "závadě" někdo slyšel?
-
- Druhý pilot
- Příspěvky: 1234
- Registrován: 15. 04. 2013, 14:50
- Oblíbené typy letadel: E145, A340, A350
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: Havárie a incidenty letadel
Dle vcerejsi tiskovky se dovnitr nafoukly skluzavky 1R a 2R, coz je presne misto, kde doslo ke kontaktu praveho motoru s trupem letadla a misto, kde zacalo horet.