Havárie a incidenty letadel

Diskuse o typech letadel - postřehy, praktické zkušenosti.
Odpovědět
whiskey
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 4157
Registrován: 17. 08. 2007, 12:03
Stav: Offline

Re: Havárie a incidenty letadel

Příspěvek od whiskey »

HND nie je zdielana s JSDF ako napr. CTS, akurat tam ma letecku zakladnu Coast Guard (ako na vela inych letiskach v Japonsku, kedze je to ostrovna krajina).


jencik
Vedoucí kabiny
Vedoucí kabiny
Příspěvky: 825
Registrován: 23. 03. 2014, 15:03
Bydliště: SIN
Stav: Offline

Re: Havárie a incidenty letadel

Příspěvek od jencik »

whiskey píše:
06. 01. 2024, 16:50
HND nie je zdielana s JSDF ako napr. CTS, akurat tam ma letecku zakladnu Coast Guard (ako na vela inych letiskach v Japonsku, kedze je to ostrovna krajina).
Oni chcu prave preverit znalosti pilotov JCG z predpisov, ktore platia na civilnych letiskach, obzvlast tak rusnych ako Haneda- prave z toho dovodu, ze pilot mal sice prioritu na odlete, no napriek tomu, ze mal ostat na holding point, naroloval na drahu. Podobne budu vysetrovat, preco im nesvietili cervene svetla na holding pointe.
JCG patri medzi najlepsie vybavene coast guard na svete a jedna sa vlastne o stvrtu zlozku japonskej armady- aj ked ofiko ich za armadu v zahranici nepovazuju.

Globik
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 5916
Registrován: 04. 01. 2004, 11:53
Oblíbené typy letadel: B767, Cessna 208
Pohlaví: muž
Bydliště: Honolulu
Stav: Offline

Re: Havárie a incidenty letadel

Příspěvek od Globik »

Jinak, kauza odpadlých "falešných exit dveří" MAXe 9 AS se začíná docela rozvíjet, UA našli na svých strojích neutažené šrouby, podrobné aktuální info je na Zdopravy, doporučuji rozkliknout i diskuze k článkům.


Odpovědět