Stránka 16 z 28
Re: Havárie a incidenty letadel
Napsal: 18. 07. 2017, 18:09
od CheckFlyer
mandrinka píše:Tak Tragédie servis, tuším, že se jim to stává pravidelně každou sezónu. U cargo přepravců celkem běžné.
Naposledy se to stalo v roce 2013 a to hned dvakrát. Výjezd z dráhy v Pardubicích kvůli vodě na ranveji (šlo také o let z Burgasu), druhý incident pak v Katovicích.
Re: Havárie a incidenty letadel
Napsal: 18. 07. 2017, 19:08
od zdenda
Travel Service klasika proste amateri par excellence:-((
Re: RE: Re: Havárie a incidenty letadel
Napsal: 18. 07. 2017, 22:42
od JackBrno
zdenda píše:Travel Service klasika proste amateri par excellence:-((
Ani letadlo, ani piloti nejsou od TVS... Než začneš plácat, aspoň si ověř základní informace.
Re: Havárie a incidenty letadel
Napsal: 18. 07. 2017, 23:52
od Nemec
Nejsem si teda jistý, ale zatím to stejně vypadá, že přestalo fungovat ovládání příďovýho podvozku, takže o pilotech to nejspíš nebude...
Re: RE: Re: Havárie a incidenty letadel
Napsal: 19. 07. 2017, 00:00
od Robert
JackBrno píše:zdenda píše:Travel Service klasika proste amateri par excellence:-((
Ani letadlo, ani piloti nejsou od TVS... Než začneš plácat, aspoň si ověř základní informace.
No to je pravda, na druhou stranu je na letadle logo SmartWings
Re: Havárie a incidenty letadel
Napsal: 19. 07. 2017, 12:02
od pepa007
„Letadlo, když přistávalo, tak nezpomalovalo. Asi mu nefungovaly hydraulické klapky, takže jelo stále stejnou rychlostí po dráze. Pilot se ho snažil zpomalit tím, že najel jakoby smykem na travnatou plochu letiště a tam se to víceméně zapíchlo do hlíny,“ přiblížil pro iDNES.cz Zdeněk Kupsa.
Re: Havárie a incidenty letadel
Napsal: 19. 07. 2017, 12:56
od pavelpmi
Postihlo to nějak rotace (nejen) z Brna?
Re: Havárie a incidenty letadel
Napsal: 19. 07. 2017, 16:50
od PV
pepa007 píše:„Letadlo, když přistávalo, tak nezpomalovalo. Asi mu nefungovaly hydraulické klapky, takže jelo stále stejnou rychlostí po dráze. Pilot se ho snažil zpomalit tím, že najel jakoby smykem na travnatou plochu letiště a tam se to víceméně zapíchlo do hlíny,“ přiblížil pro iDNES.cz Zdeněk Kupsa.
asi...asi....
http://avherald.com/h?article=4abc9582&opt=0
Re: Havárie a incidenty letadel
Napsal: 19. 07. 2017, 18:11
od pachezz1
Nějak nechápu jak je mohl nevidět dřív a dostat se až na 80ft... být v kterýmkoliv z těch letadel tak mám hnědý trenky až po lopatky...
http://www.mercurynews.com/2017/07/17/n ... g-landing/http://layoverhub.net/air-canada-759-a- ... r-averted/
Re: Havárie a incidenty letadel
Napsal: 19. 07. 2017, 18:20
od micaello
Re: RE: Re: Havárie a incidenty letadel
Napsal: 19. 07. 2017, 23:05
od mandrinka
JackBrno píše:zdenda píše:Travel Service klasika proste amateri par excellence:-((
Ani letadlo, ani piloti nejsou od TVS... Než začneš plácat, aspoň si ověř základní informace.
Letěla to tragédie servis s tím, že si stroj a crew najala jo? Jinak celkem mě teda děsí, že už ani nevím, jaká posádka letí, i když je to česká společnost. A co to bylo teda za piloty? To nebyl žádný codeshare né?
Re: Havárie a incidenty letadel
Napsal: 19. 07. 2017, 23:45
od JackBrno
mandrinka:
Jestli sis nevšimnul, tak dnes už prakticky u žádné společnosti nemáš žádnou jistotu, že to poletí jejich vlastní letadlo a už vůbec ne, že to poletí posádka původem z dané země. Běžně si si společnosti pronajímají letadla i s posádkami nebo jenom letadla a nebo jenom posádky od jiných společností. Toto konkrétní bylo i s posádkou od řecké společnosti.
Re: Havárie a incidenty letadel
Napsal: 20. 07. 2017, 09:31
od palan
Pár let zpět létaly na linkách TVS stroje pronajaté z Indie od Spice Jetu. Stevardi byli od TVS, ale piloti Indové. Lítal tam i jeden s turbanem na hlavě. Vždycky když vystupovali cestující a on vykoukl z kokpitu tak z toho měla půlka cestujících šok.
Od známého, co dělá kapitána v Indii jsem slyšel, že ten turban je součástí nějakého jejich náboženství a že ho nikdy nesundávají. Nejhorší prý na tom je, že někteří (jak on říká "tvrdé jádro") si prý ten turban nesundají ani doma a nosí ho třeba i několik měsíců v kuse, takže je pak v kokpitu smrad jako ve vopičárně.
Re: Havárie a incidenty letadel
Napsal: 20. 07. 2017, 16:59
od Fabo
Jo, Sikhove. Ze by si ho nesundavali ani doma to nevim, ale v Indii je mozne vsecko. Jinak mam dojem ze meli nejakou dobu vyjimku na zakazane predmety, a na vnitrostatnich letech mohli mit u sebe ceremonialni dyku.
@komentare kopajici do TVS... co uz nadelame, lidi jsou blbi. Kdyby alespon dokopali Travelu konecne k updateu vizualni identity... Smart je na tom jeste celkem fajn (taky diky Iceland Expressu), ale TVS samotna...
Re: Havárie a incidenty letadel
Napsal: 21. 07. 2017, 13:24
od mandrinka
JackBrno píše:mandrinka:
Jestli sis nevšimnul, tak dnes už prakticky u žádné společnosti nemáš žádnou jistotu, že to poletí jejich vlastní letadlo a už vůbec ne, že to poletí posádka původem z dané země. Běžně si si společnosti pronajímají letadla i s posádkami nebo jenom letadla a nebo jenom posádky od jiných společností. Toto konkrétní bylo i s posádkou od řecké společnosti.
Asi jsem se ne úplně přesně vyjádřil. Myslel jsem to tak, že když mám letenku od třeba ČSA a není to codeshare, tak poletí posádka ČSA. Je mi jedno, jestli to bude Čech, Američan, atd. ale bude to posádka ČSA a bude mít trénink od ČSA a vyhovovat českým předpisům. A ne, že když si koupím let od tragédie servisu, tak nakonec poletí posádka nějakého jejich řeckého dodavatele, a nikdo mě na to neupozorní. To je podle mě podvod. Tomu se snažím vyhýbat. Co si budeme povídat, jsou letci a letci. Podle mě to normální společnosti nedělají. Když vezmu jako další příklad Emirates, tak posádka je mezinárodní třeba, ale vycvičená Emirates, a ne nějací outsourcingovaní Pakistánci, nebo je to snad jinak?