Stránka 3 z 3

Re: Boeing 777X

Napsal: 27. 11. 2019, 21:39
od pettte
Není ta díra na 1% (což jsem také četl) trochu velká? A když je to bezvýznamné, tak proč to teda tajili? Toť otázka!

Re: Boeing 777X

Napsal: 28. 11. 2019, 07:22
od whiskey
pettte píše:Není ta díra na 1% (což jsem také četl) trochu velká? A když je to bezvýznamné, tak proč to teda tajili? Toť otázka!

Predpokladam, ze to povolilo 1% daleko od pozadovanej normy, napr. rozdielu vnutorneho/vonkajsieho tlaku. Diera nevyhnutne nemusi byt 1% plochy potahu trupu :-)

Re: Boeing 777X

Napsal: 29. 11. 2019, 15:18
od Jenyk
Doplnění: http://www.planes.cz/cs/article/203905/ ... -nevydrzel

Jen stručně - 777X je tlakován na vyšší vnitřní tlak (udržuje uvnitř tlak, odpovídající nižší nadmořské výšce), než byl původně konstruován 777.

Re: Boeing 777X

Napsal: 02. 12. 2019, 01:55
od Ace2
Doplnil bych že 777 má dva odpouštěcí ventily, takže není možný aby letadlo takový přetlak dosáhlo a i při pouze teoretické závadě obou ventilů je tu vždy možnost prostě ten bleed nebo packy prostě vypnout. Takže lámací zkouška trupu kdy to vydrželo 148% projektovaného limitu není nic hroznýho. Lámací zkoušky jsou od toho aby se trup a křídla rozlámala a zjistil se tak jejich strukturální limit.

Jinak ta poznámka po maximálním přetížení 1.3G je sice pravda, ale je to přetížení provozní. V případě vlétnutí do turbulence to přetížení může být samozřejmě vyšší. To samé během přistání kdy přistání do 2G jsou stále brána jako přistání běžná.

Re: Boeing 777X

Napsal: 24. 01. 2020, 19:45
od PaPa
Boeing 777X first flight (powered by GE9x engines) - amazing! https://lnkd.in/efEF-gZ (watch now)