B777-800 / B777-900
-
- Cestující First Class
- Příspěvky: 697
- Registrován: 14. 10. 2004, 18:39
- Bydliště: Praha
- Stav: Offline
B777-800 / B777-900
Jak je z jednoho obrázku patrné, skládací křídla opravdu budou.
http://www.airlinereporter.com/wp-conte ... PS_01B.jpg
http://www.airlinereporter.com/wp-conte ... PS_01E.jpg
Kdy bude projekt oficiálně představen? Na Air Show v Dubaji? Mimochodem, v Dubaji by měly Emirates potvrdit objednávku na dalších 30 A380 + několik 779.
http://www.airlinereporter.com/wp-conte ... PS_01B.jpg
http://www.airlinereporter.com/wp-conte ... PS_01E.jpg
Kdy bude projekt oficiálně představen? Na Air Show v Dubaji? Mimochodem, v Dubaji by měly Emirates potvrdit objednávku na dalších 30 A380 + několik 779.
-
- Druhý pilot
- Příspěvky: 1234
- Registrován: 15. 04. 2013, 14:50
- Oblíbené typy letadel: E145, A340, A350
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: B777-800 / B777-900
No..ale moc velky kus se skladat nebude jak tak koukam , ale aspon nejaky pokrok
Re: B777-800 / B777-900
cielom bolo zmensit rozpatie kridel pod rozmery A380, par metrov z kazdej strany im staci
-
- Cestující First Class
- Příspěvky: 697
- Registrován: 14. 10. 2004, 18:39
- Bydliště: Praha
- Stav: Offline
Re: B777-800 / B777-900
beardie píše:cielom bolo zmensit rozpatie kridel pod rozmery A380, par metrov z kazdej strany im staci
Jsou už někde oficiálně známy rozměry?
-
- Cestující First Class
- Příspěvky: 697
- Registrován: 14. 10. 2004, 18:39
- Bydliště: Praha
- Stav: Offline
Re: B777-800 / B777-900
Tak stávající objednávky:
Etihad: 8x B777-800, 17x B777-900
Cathay Pacific: 21x B777-900
Qatar Airways: 50x B777-900
Lufthansa: 34x B777-900 (+ opce 30)
Fly Emirates: 35x B777-800, 115 B777-900 (+opce 50)
Zatím docela slušný nástup, jen se bojím o projekt B747-800. Nečekám, že by se dostavily další zakázky, ale byl bych rád, kdyby doběhly ty stávající. Šance vidět Korean 748 v Praze tu existuje. Další, kdo odpískal objednávku jsou Arik Air. Po několika letech získat objednávky ani ne na 50 letadel je solidní průšvih celého programu.
Etihad: 8x B777-800, 17x B777-900
Cathay Pacific: 21x B777-900
Qatar Airways: 50x B777-900
Lufthansa: 34x B777-900 (+ opce 30)
Fly Emirates: 35x B777-800, 115 B777-900 (+opce 50)
Zatím docela slušný nástup, jen se bojím o projekt B747-800. Nečekám, že by se dostavily další zakázky, ale byl bych rád, kdyby doběhly ty stávající. Šance vidět Korean 748 v Praze tu existuje. Další, kdo odpískal objednávku jsou Arik Air. Po několika letech získat objednávky ani ne na 50 letadel je solidní průšvih celého programu.
Re: B777-800 / B777-900
m@rtin píše:
Zatím docela slušný nástup, jen se bojím o projekt B747-800. Nečekám, že by se dostavily další zakázky, ale byl bych rád, kdyby doběhly ty stávající. Šance vidět Korean 748 v Praze tu existuje. Další, kdo odpískal objednávku jsou Arik Air. Po několika letech získat objednávky ani ne na 50 letadel je solidní průšvih celého programu.
Po tom, co všechny velký ryby objednaly A380 zkrátka pro 748 neni místo a je to škoda, čtyřstovky pomalu ale jistě končí a -800 je nádherný letadlo. Mnohem hezčí než velryba.
-
- Cestující First Class
- Příspěvky: 697
- Registrován: 14. 10. 2004, 18:39
- Bydliště: Praha
- Stav: Offline
Re: B777-800 / B777-900
Azzyk píše:m@rtin píše:
Zatím docela slušný nástup, jen se bojím o projekt B747-800. Nečekám, že by se dostavily další zakázky, ale byl bych rád, kdyby doběhly ty stávající. Šance vidět Korean 748 v Praze tu existuje. Další, kdo odpískal objednávku jsou Arik Air. Po několika letech získat objednávky ani ne na 50 letadel je solidní průšvih celého programu.
Po tom, co všechny velký ryby objednaly A380 zkrátka pro 748 neni místo a je to škoda, čtyřstovky pomalu ale jistě končí a -800 je nádherný letadlo. Mnohem hezčí než velryba.
S tím, že je jumbo hezčí letadlo, souhlasím. Navíc ani A380 není bůhví jak úspěšný projekt. 350 objednávek, včetně nejistých opcí není žádný kasovní trhák. Nebýt arabských zemí, byl by to vyloženě propadák. Mnohem víc se například očekávalo od Číny, která za celých 15 let projektu objednala 5 (slovy pět) letadel. Ačkoliv se mi tripl sedma moc líbí, je pravda, že spustila začátek konce čtyřmotorových letadel....
-
- Kapitán
- Příspěvky: 5478
- Registrován: 16. 12. 2008, 14:31
- Bydliště: up in the air
- Stav: Offline
Re: B777-800 / B777-900
m@rtin píše:Azzyk píše:m@rtin píše:
Zatím docela slušný nástup, jen se bojím o projekt B747-800. Nečekám, že by se dostavily další zakázky, ale byl bych rád, kdyby doběhly ty stávající. Šance vidět Korean 748 v Praze tu existuje. Další, kdo odpískal objednávku jsou Arik Air. Po několika letech získat objednávky ani ne na 50 letadel je solidní průšvih celého programu.
Po tom, co všechny velký ryby objednaly A380 zkrátka pro 748 neni místo a je to škoda, čtyřstovky pomalu ale jistě končí a -800 je nádherný letadlo. Mnohem hezčí než velryba.
S tím, že je jumbo hezčí letadlo, souhlasím. Navíc ani A380 není bůhví jak úspěšný projekt. 350 objednávek, včetně nejistých opcí není žádný kasovní trhák. Nebýt arabských zemí, byl by to vyloženě propadák. Mnohem víc se například očekávalo od Číny, která za celých 15 let projektu objednala 5 (slovy pět) letadel. Ačkoliv se mi tripl sedma moc líbí, je pravda, že spustila začátek konce čtyřmotorových letadel....
Tak cina pry ceka, az eu moudre znovu posoudi uhlikovou dan pro ajrolinky letajici z/do eu, zrusi ji a omluvi se. Pak mozna nejake objednavky a380 dostane.