B777-800 / B777-900

Diskuse o typech letadel - postřehy, praktické zkušenosti.
Odpovědět
m@rtin
Cestující First Class
Cestující First Class
Příspěvky: 697
Registrován: 14. 10. 2004, 18:39
Bydliště: Praha
Stav: Offline

B777-800 / B777-900

Příspěvek od m@rtin »

Jak je z jednoho obrázku patrné, skládací křídla opravdu budou.
http://www.airlinereporter.com/wp-conte ... PS_01B.jpg
http://www.airlinereporter.com/wp-conte ... PS_01E.jpg

Kdy bude projekt oficiálně představen? Na Air Show v Dubaji? Mimochodem, v Dubaji by měly Emirates potvrdit objednávku na dalších 30 A380 + několik 779.


micaello
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1234
Registrován: 15. 04. 2013, 14:50
Oblíbené typy letadel: E145, A340, A350
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: B777-800 / B777-900

Příspěvek od micaello »

No..ale moc velky kus se skladat nebude jak tak koukam :crazy: , ale aspon nejaky pokrok ^:)^

beardie
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1074
Registrován: 08. 10. 2011, 18:58
Bydliště: BRQ
Stav: Offline

Re: B777-800 / B777-900

Příspěvek od beardie »

cielom bolo zmensit rozpatie kridel pod rozmery A380, par metrov z kazdej strany im staci

m@rtin
Cestující First Class
Cestující First Class
Příspěvky: 697
Registrován: 14. 10. 2004, 18:39
Bydliště: Praha
Stav: Offline

Re: B777-800 / B777-900

Příspěvek od m@rtin »

beardie píše:cielom bolo zmensit rozpatie kridel pod rozmery A380, par metrov z kazdej strany im staci


Jsou už někde oficiálně známy rozměry?

m@rtin
Cestující First Class
Cestující First Class
Příspěvky: 697
Registrován: 14. 10. 2004, 18:39
Bydliště: Praha
Stav: Offline

Re: B777-800 / B777-900

Příspěvek od m@rtin »

Tak stávající objednávky:
Etihad: 8x B777-800, 17x B777-900
Cathay Pacific: 21x B777-900
Qatar Airways: 50x B777-900
Lufthansa: 34x B777-900 (+ opce 30)
Fly Emirates: 35x B777-800, 115 B777-900 (+opce 50)

Zatím docela slušný nástup, jen se bojím o projekt B747-800. Nečekám, že by se dostavily další zakázky, ale byl bych rád, kdyby doběhly ty stávající. Šance vidět Korean 748 v Praze tu existuje. Další, kdo odpískal objednávku jsou Arik Air. Po několika letech získat objednávky ani ne na 50 letadel je solidní průšvih celého programu.


Azzyk
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 62
Registrován: 14. 02. 2012, 20:27
Stav: Offline

Re: B777-800 / B777-900

Příspěvek od Azzyk »

m@rtin píše:
Zatím docela slušný nástup, jen se bojím o projekt B747-800. Nečekám, že by se dostavily další zakázky, ale byl bych rád, kdyby doběhly ty stávající. Šance vidět Korean 748 v Praze tu existuje. Další, kdo odpískal objednávku jsou Arik Air. Po několika letech získat objednávky ani ne na 50 letadel je solidní průšvih celého programu.


Po tom, co všechny velký ryby objednaly A380 zkrátka pro 748 neni místo a je to škoda, čtyřstovky pomalu ale jistě končí a -800 je nádherný letadlo. Mnohem hezčí než velryba.

m@rtin
Cestující First Class
Cestující First Class
Příspěvky: 697
Registrován: 14. 10. 2004, 18:39
Bydliště: Praha
Stav: Offline

Re: B777-800 / B777-900

Příspěvek od m@rtin »

Azzyk píše:
m@rtin píše:
Zatím docela slušný nástup, jen se bojím o projekt B747-800. Nečekám, že by se dostavily další zakázky, ale byl bych rád, kdyby doběhly ty stávající. Šance vidět Korean 748 v Praze tu existuje. Další, kdo odpískal objednávku jsou Arik Air. Po několika letech získat objednávky ani ne na 50 letadel je solidní průšvih celého programu.


Po tom, co všechny velký ryby objednaly A380 zkrátka pro 748 neni místo a je to škoda, čtyřstovky pomalu ale jistě končí a -800 je nádherný letadlo. Mnohem hezčí než velryba.


S tím, že je jumbo hezčí letadlo, souhlasím. Navíc ani A380 není bůhví jak úspěšný projekt. 350 objednávek, včetně nejistých opcí není žádný kasovní trhák. Nebýt arabských zemí, byl by to vyloženě propadák. Mnohem víc se například očekávalo od Číny, která za celých 15 let projektu objednala 5 (slovy pět) letadel. Ačkoliv se mi tripl sedma moc líbí, je pravda, že spustila začátek konce čtyřmotorových letadel.... :(

flyingblue
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 5478
Registrován: 16. 12. 2008, 14:31
Bydliště: up in the air
Stav: Offline

Re: B777-800 / B777-900

Příspěvek od flyingblue »

m@rtin píše:
Azzyk píše:
m@rtin píše:
Zatím docela slušný nástup, jen se bojím o projekt B747-800. Nečekám, že by se dostavily další zakázky, ale byl bych rád, kdyby doběhly ty stávající. Šance vidět Korean 748 v Praze tu existuje. Další, kdo odpískal objednávku jsou Arik Air. Po několika letech získat objednávky ani ne na 50 letadel je solidní průšvih celého programu.


Po tom, co všechny velký ryby objednaly A380 zkrátka pro 748 neni místo a je to škoda, čtyřstovky pomalu ale jistě končí a -800 je nádherný letadlo. Mnohem hezčí než velryba.


S tím, že je jumbo hezčí letadlo, souhlasím. Navíc ani A380 není bůhví jak úspěšný projekt. 350 objednávek, včetně nejistých opcí není žádný kasovní trhák. Nebýt arabských zemí, byl by to vyloženě propadák. Mnohem víc se například očekávalo od Číny, která za celých 15 let projektu objednala 5 (slovy pět) letadel. Ačkoliv se mi tripl sedma moc líbí, je pravda, že spustila začátek konce čtyřmotorových letadel.... :(


Tak cina pry ceka, az eu moudre znovu posoudi uhlikovou dan pro ajrolinky letajici z/do eu, zrusi ji a omluvi se. Pak mozna nejake objednavky a380 dostane.


Odpovědět