Boeing a pokračování čísel 7?7
-
- Cestující Economy Class
- Příspěvky: 204
- Registrován: 24. 09. 2013, 14:41
- Oblíbené typy letadel: 747, MD 11,ERJ 145,Bae 146, D-228
- Pohlaví: muž
- Bydliště: PRG
- Stav: Offline
Boeing a pokračování čísel 7?7
Jak asi bude boeing pokračovat ve své číselné řadě 7?7 ?
Docela by mě zajímal Váš názor
Docela by mě zajímal Váš názor
-
- Kapitán
- Příspěvky: 5478
- Registrován: 16. 12. 2008, 14:31
- Bydliště: up in the air
- Stav: Offline
Re: Boeing a pokračování čísel 7?7
beardie píše:777-X
to bude s velkou pravdepodobnosti 778 a 779 ...
797 by mohl by nastupce 737MAX
Re: Boeing a pokračování čísel 7?7
pamatnici pamataju 2707
-
- Cestující Economy Class
- Příspěvky: 193
- Registrován: 15. 08. 2005, 01:26
- Stav: Offline
Re: Boeing a pokračování čísel 7?7
whiskey píše:pamatnici pamataju 2707
Ironií je to, že co "pamatují pamětníci" by ty všechny dnešní éra strčilo do vrecka...
Re: Boeing a pokračování čísel 7?7
Jak to myslíš? Rychlostí, kapacitou, doletem, pohodlím, bezpečností? Nebo to bylo jen takové plácnutí?
-
- Cestující First Class
- Příspěvky: 596
- Registrován: 21. 07. 2009, 18:25
- Oblíbené typy letadel: Jak to má alespoň jednu uličku, tak letím...
- Pohlaví: muž
- Stav: Offline
Re: Boeing a pokračování čísel 7?7
Já si myslím, že k stávajícím číslům se doplní populární "X" a koncovka MAX. Ćíslování je léty zažitá tradice a to se měnit určitě nebude. Navíc další úplně nový typ se neplánuje, ale spíše se modernizují stávající
-
- Autor nejlepších fotografií v trip reportu 2015
- Příspěvky: 1048
- Registrován: 16. 05. 2011, 23:48
- Oblíbené typy letadel: A321, E190, A330
- Pohlaví: muž
- Bydliště: VIE
- Stav: Offline
Re: Boeing a pokračování čísel 7?7
MAX rodina by mohla mat skratku 7X7, s tym ze MAX 8 by mohlo mat skratku 7X8, MAX9 by bolo 7X9.
Co sa tyka B777, tak myslim si, ze tam pojdu po vzore B747-8. Typovo sa budu volat B777-8 a B777-9, skratene B778 a B779.
Co sa tyka B777, tak myslim si, ze tam pojdu po vzore B747-8. Typovo sa budu volat B777-8 a B777-9, skratene B778 a B779.