dnovy píše:JackBrno píše:Spousta letadel je vybavena systémem airshow, který na obrazovkách u stropu nebo v opěrkách sedadel přímo na mapě ukazuje pozici letadla, rychlost, výšku, vzdálenost do destinace a venkovní teplotu. Navíc dnes má prakticky každý cesťák smartphone s GPS, takže může směr, výšku a rychlost letu zjistit sám bez pomocí systémů letadla. No a když se v práci dostanu na palubu A320, tak mě kluci od mechaniků varovali, ať na ovládacím panelu osvětlení kabiny cestujících nemačkám jedno tlačítko (schované pod krytkou) pro zapnutí nouzového osvětlení, protože to údajně aktivuje nouzový maják (asi ELT). Takže obě informace nejsou úplně pravdivé. A že je to zrovna pro tebe nepochopitelné, to se nedivím. Ty toho nechápeš víc... Ostatně nevím, k čemu by stewardům bylo nouzové tlačítko, když se piloti zamknou v kabině a úmyslně nekomunikují. Opět jak už jsem psal dřív, nijak by to neovlivnilo špatný konec letu.
No nevím, GPS Iphone 6 v B737 ani v ATR nefunguje... Asi je signál nějak odstíněn.
Na S4 u okna GPS chytnu bez problému, akorát některé aplikace jsou z toho vedle jak vysoko a rychle se pohybuji