Malaysia Airlines - Boeing 777 - let MH370
-
- Nejlepší autor trip reportů 2015
- Příspěvky: 1649
- Registrován: 13. 06. 2010, 12:33
- Oblíbené typy letadel: Let 410, 346, 747
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Provodín
- Stav: Offline
Re: Havárie a incidenty letadel
No... Nevypadá to moc dobře...
-
- Cestující First Class
- Příspěvky: 596
- Registrován: 21. 07. 2009, 18:25
- Oblíbené typy letadel: Jak to má alespoň jednu uličku, tak letím...
- Pohlaví: muž
- Stav: Offline
Re: Havárie a incidenty letadel
Airbus380 píše:
No... Nevypadá to moc dobře...
Hlavně je divné, že tři a žádná stopa?
-
- Druhý pilot
- Příspěvky: 1234
- Registrován: 15. 04. 2013, 14:50
- Oblíbené typy letadel: E145, A340, A350
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: Havárie a incidenty letadel
Opravdu zvlastni, kdyz si clovek veme, co vsechny staty vsude po svete satelity sleduji..
Kolik bezpecnostnich sluzeb diky informacim o kradenych pasech uz bylo do tohoto zainteresovano..
Ze stale nenalezli byt jediny kus trosek..
Pri poctu zapojenych lodi a letadel do patracich akci je to opravdu az neuveritelne
Kolik bezpecnostnich sluzeb diky informacim o kradenych pasech uz bylo do tohoto zainteresovano..
Ze stale nenalezli byt jediny kus trosek..
Pri poctu zapojenych lodi a letadel do patracich akci je to opravdu az neuveritelne
-
- Kapitán
- Příspěvky: 5478
- Registrován: 16. 12. 2008, 14:31
- Bydliště: up in the air
- Stav: Offline
Re: Havárie a incidenty letadel
micaello píše:Opravdu zvlastni, kdyz si clovek veme, co vsechny staty vsude po svete satelity sleduji..
Kolik bezpecnostnich sluzeb diky informacim o kradenych pasech uz bylo do tohoto zainteresovano..
Ze stale nenalezli byt jediny kus trosek..
Pri poctu zapojenych lodi a letadel do patracich akci je to opravdu az neuveritelne
Ocean je velky
-
- Kapitán
- Příspěvky: 5912
- Registrován: 04. 01. 2004, 11:53
- Oblíbené typy letadel: B767, Cessna 208
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Honolulu
- Stav: Offline
Re: Havárie a incidenty letadel
Toto by mělo být současně i v jiném vlákně.
("Havárie je již druhou vážnou nehodou letounu Boeing 777 za necelý rok. Loni v létě měl tento typ letadla aerolinek Asiana Airlines nehodu při přistání v San Francisku, při nehodě přišli o život tři cestující.
Tento typ přitom od zahájení letů v roce 1995 neměl žádné vážnější problémy s bezpečností.")
Re: Havárie a incidenty letadel
Globik píše:Tento typ přitom od zahájení letů v roce 1995 neměl žádné vážnější problémy s bezpečností.")
Ještě bych připomněl v roce 2008 Triple 7 British Airways Flight 38... A ohledně hledání trosek, vzpomeňme na Adam Air Flight 574, který na nový rok 2007 padl do moře také v této oblasti a první trosky byly objeveny až po 11 dnech. To jen abychom v tom současném neúspěšném hledání neviděli zase takovou senzaci.
Re: Havárie a incidenty letadel
Překvapuje mě, že moderní letadla prakticky on-line odesílají telemetrická data servisnímu centru aerolinky a zřejmě i k výrobci, tak proč není součástí dat navíc pár čísel udávajících aktuální pozici a výšku letadla. Minimálně by to velmi zmenšilo potřebnou oblast pátrání.
Re: Havárie a incidenty letadel
flyingblue píše:micaello píše:Opravdu zvlastni, kdyz si clovek veme, co vsechny staty vsude po svete satelity sleduji..
Kolik bezpecnostnich sluzeb diky informacim o kradenych pasech uz bylo do tohoto zainteresovano..
Ze stale nenalezli byt jediny kus trosek..
Pri poctu zapojenych lodi a letadel do patracich akci je to opravdu az neuveritelne
Ocean je velky
http://www.malaysia-chronicle.com/index ... z2veQo7fJx
zvlášť, jestli hledali ve špatném moři
-
- Cestující First Class
- Příspěvky: 596
- Registrován: 21. 07. 2009, 18:25
- Oblíbené typy letadel: Jak to má alespoň jednu uličku, tak letím...
- Pohlaví: muž
- Stav: Offline
Re: Havárie a incidenty letadel
JackBrno píše:Překvapuje mě, že moderní letadla prakticky on-line odesílají telemetrická data servisnímu centru aerolinky a zřejmě i k výrobci, tak proč není součástí dat navíc pár čísel udávajících aktuální pozici a výšku letadla. Minimálně by to velmi zmenšilo potřebnou oblast pátrání.
Mě dost překvapuje, že dnešní zprávy hlásí, že cestujícím vyzvání mobilní telefony. Pokud jsou v oceánu tak mobilní buňka má dosah tak max 80km ( pár let jsem jsem s tím měl co do činění) a za druhé případný pád a koupání v moři určitě dnešní smartphony moc nemusí.
Re: Havárie a incidenty letadel
Mám pocit hraničící s jistotou, že to bude kachna Taky jsem to četl a pokud to není přímo jen něčí fantazie, tak vyzvánění mobilu může mít velmi jednoduché vysvětlení. Cestující si před odletem nastavil přesměrování na jiné číslo... Tudíž hovor se spojí rovnou na to druhé číslo. Je prakticky vyloučené, aby z hladiny moře telefon komunikoval se sítí víc, než na 10, max. 20km, takže by museli být na dohled od pobřeží. Zachytit signál se dá i mnohem dál, třeba mám vyzkoušené, že v Chrorvatsku v horních patrech hotelu jsem zachytil signály Italských operátorů, ale přihlásit do sítě samozřejmě nešlo. Ale když jsem byl dole u vody, tak jsem to ani nechytil. A pokud by nějakým zázrakem byli někde na zemi, tak opět by to musela být civilizace s pokrytím a vzdáleností nejbližší základnovky operátora maximálně do 20km, spíš méně. Navíc už by samozřejmě pomocí lokalizace telefony dávno našli. Takže to považuju jen za nějakou zkreslenou informaci ze zoufalství čekajících lidí, což je celkem pochopitelné.
Re: Havárie a incidenty letadel
Zoltan píše:JackBrno píše:Překvapuje mě, že moderní letadla prakticky on-line odesílají telemetrická data servisnímu centru aerolinky a zřejmě i k výrobci, tak proč není součástí dat navíc pár čísel udávajících aktuální pozici a výšku letadla. Minimálně by to velmi zmenšilo potřebnou oblast pátrání.
Mě dost překvapuje, že dnešní zprávy hlásí, že cestujícím vyzvání mobilní telefony. Pokud jsou v oceánu tak mobilní buňka má dosah tak max 80km ( pár let jsem jsem s tím měl co do činění) a za druhé případný pád a koupání v moři určitě dnešní smartphony moc nemusí.
Takže si můžeme zaspekulovat, že třeba neskončili v moři, ale na pevnině někde zapadlí v džungli, ale v dosahu mobilního signálu.
-
- Cestující First Class
- Příspěvky: 596
- Registrován: 21. 07. 2009, 18:25
- Oblíbené typy letadel: Jak to má alespoň jednu uličku, tak letím...
- Pohlaví: muž
- Stav: Offline
Re: Havárie a incidenty letadel
Takže si můžeme zaspekulovat, že třeba neskončili v moři, ale na pevnině někde zapadlí v džungli, ale v dosahu mobilního signálu.
Jsem fakt zvědav jaká bude skutečná příčina a osud toho letadla. Ale myslím, že to bude zahaleno spousty otazníky jako letu AF který spadl u Jižní Ameriky
Re: Havárie a incidenty letadel
Můžem spekulovat, ale podle mě se ukáže, že ty informace o mobilech jsou jen čistá fantazie, nebo-li přání otcem myšlenky u zoufalých lidí, kteří se chytají každého stébla. Nakonec určitě najdou vrak na dně moře.
-
- Druhý pilot
- Příspěvky: 1234
- Registrován: 15. 04. 2013, 14:50
- Oblíbené typy letadel: E145, A340, A350
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: Havárie a incidenty letadel
Jsem zvedavy, jestli se potvrdi ty posledni zpravy, ze lide v okoli Khota Baru videli nizko letici letadlo (kam by podle tech poslednich zjisteni z vojenskeho radaru melo po divertu smerovat)..tech spekulaci se zacina vynorovat nejak moc..asi tomu preje doba, ze kazdy chce byt aspon chvili videt..