Re: Malaysia Airlines - Boeing 777 - let MH370
Napsal: 05. 08. 2018, 19:51
Zaujimavy obrazok sa da vidiet v novej sprave na str.54. To zrejme ten kus zeleza poriadne cvicil s tym co sedel za beranmi.
Diskusní fórum o letecké dopravě
https://forum.airways.cz/
JackBrno píše:Karel_x píše:...Co trvalo SATCOMu týden na tom, aby oznámili, že mají handshake signály ještě o několik hodin po ztrátě kontaktu s letadlem? Proč mlčeli a nechali desítky plavidel a letadel hledat trosky v Jihočínském moři? Proč nic neoznámili, a pak se vytasili už s hotovou analýzou, kam letadlo letělo, aniž by vyšetřovatelům zároveň předali zdrojová data? To jsou otázky, na které je pro mě obtížné odpovědět.
Tohle má úplně jednoduché a logické vysvětlení. Pingy z letadel neslouží ke sledování polohy letadla a žádné letadlo podle nich nikdy hledáno nebylo. A celkem logicky se předpokládalo, že letadlo havarovalo někde v oblasti posledních radarových kontaktů. Do doby, než se zjistilo, že vrak není tam, kde se ztratilo letadlo z radarů, nikdo neměl žádný důvod vůbec přemýšlet o tom, hledat letadlo podle nějakých pingů. O tom se začalo přemýšlet teprve po tom, až se zjistilo, že letadlo muselo letět delší dobu.
However, The Jakarta Post quoted Indonesian Air Force spokesman Air Commodore Hadi Tjahjanto on Friday as saying that unit 231 did not detect MH370 on that fateful morning. Hadi added that the range of the radar was 240 nautical miles, which is approximately 445km. Even with a reduced range, the radar is still able to see up to Peninsula Malaysia. According to Hadi, data from the radar has been given to the Malaysian authorities...
janko píše:...svetlo na konci tunela
Karel_x píše:...
Já pracovat u INMARSAT/SATCOMu, a soudím, že i každý jejich technik znalý fungování komunikace, si při zmizení letadla nechá vyjet veškeré komunikační události spojené s tímto strojem. Místo toho v tichosti připravují analýzu, kterou pak předají, až je hotová, bez zveřejnění zdrojových dat. Ty předají až po mnoha měsících a urgencích.
Není to tak, že byli v klidu, a ani je nenapadlo kontrolovat komunikaci, neboť si byli jisti pádem stroje do moře. Od prvního dne se řešilo tajemné zmizení obřího stroje, ACARS telegramy, zprávy pro výrobce motorů atd. Nicméně, každý nechť si sám posoudí, co je nebo není normální.
...
Kevil píše:Letadlo podle Mike McKaye a mě spadlo v Jihočínském moři. V oblasti +-1° (8,3511S 108,1614E), ve které Mike viděl hořící letadlo, jsem našel 89 NOAA bójí, které se pohybovaly na jih směrem k Sundské úžině. Trosky mohly proplout Sundskou úžinou, dostat se tak do oblasti rovníkových proudů a odtud snadno na ostrov Reunin, Madagaskar a východní pobřeží Afriky.
JackBrno píše:Hořící letadlo neviděl
Kevil píše:... nevidělo ho "x" radarů a hlavně vojenský radar na východním pobřeží Malajsie ve městě Jertih, které leží cca 60 mil od bodu IGARI.
janko píše:Doteraz som sa nestretol s tym, aspon z tych informacii co som prezrel, precital, pocul, ze by niektora s krajin alebo niekto z vlastnej iniciativy uskutocnil rekonstrukcny let podla udajov od inmarsatu.
Bolo by to mozne?
Karel_x píše:janko píše:Doteraz som sa nestretol s tym, aspon z tych informacii co som prezrel, precital, pocul, ze by niektora s krajin alebo niekto z vlastnej iniciativy uskutocnil rekonstrukcny let podla udajov od inmarsatu.
Bolo by to mozne?
Kevil píše:JackBrno píše:Hořící letadlo neviděl
Ty jsi s ním byl tehdy v noci na vrtné plošině Songa Merkur ? Hlavně, že letadlo podle pingů již za 4 roky hledání v Indickém oceánu našli... Letadlo se nikam zpět na Malajsii neotočilo, nevidělo ho "x" radarů a hlavně vojenský radar na východním pobřeží Malajsie ve městě Jertih, které leží cca 60 mil od bodu IGARI.
JackBrno píše: ...nebylo by přece nic složitého, klesnout s letadlem pod výšku, kde ho radary nebudou brát, to je velmi uvěřitelná možnost...