L-610
-
- Cestující Business Class
- Příspěvky: 323
- Registrován: 19. 01. 2005, 01:41
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
L 610
Pokud vim, tak jedno z nich si amici ukradli a jeste ho nevratili a uz asi nikdy nevrati, protoze sami zkrachovali. Holt vytunelovali Let a zdrhli s letadlem.
Velika skoda, ze Let nestihnul 610 certifikovat jeste za komancu, kdy na to bylo z uredni moci centralniho planovace penez dost. To same plati i pro pouzity motor M602 z Waltrovky.
Velika skoda, ze Let nestihnul 610 certifikovat jeste za komancu, kdy na to bylo z uredni moci centralniho planovace penez dost. To same plati i pro pouzity motor M602 z Waltrovky.
L 610
nejsem sice ocekavany Koosi, ale i tak muzu neco rict k 610.
Byly celkem 4 litaci kusy s M602 a potom 2 kusy s motorama GE, druhy z nich skoncil v USA, kde stoji dodnes. Souhrnny rozsahly clanek byl v L+K 6/05,
Jinak na airliners.net jsou nesmyly jako ze par masin bylo dodano aeroflotu atd, psal jsem jim, nicmeme se mi nedostalo ani po urgenci odpovedi...
Byly celkem 4 litaci kusy s M602 a potom 2 kusy s motorama GE, druhy z nich skoncil v USA, kde stoji dodnes. Souhrnny rozsahly clanek byl v L+K 6/05,
Jinak na airliners.net jsou nesmyly jako ze par masin bylo dodano aeroflotu atd, psal jsem jim, nicmeme se mi nedostalo ani po urgenci odpovedi...
L 610
jo, tri prototypy L610 M (dva cervene X01 a X03, X05 byla modra (ta byla zkousena u armady), potom jedna jakoze predseriova masina (ta byla v Parizi s napisem Aeroflot) no a nakonec potom ty dve L610G.
L 610
no na Ti musi odpovedet novy vlastnici Letu. Ale ja osobne L610 za mrtvolu povazuju. Ten eroplan prisel pozde. pokud by letel o par roku driv a dotahl se do certifikace a bylo by jich par desitek v provozu v rusku a potom by se udelala western varianta...kolik tech condicionalu jsem pouzil?...no proste rytir politicka mrtvola, jak by rekl klasik a nedoceneny velikan ceskych dejin.
-
- Cestující Business Class
- Příspěvky: 323
- Registrován: 19. 01. 2005, 01:41
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
L 610
Ja bohuzel L610 taktez povazuju za mrtvolu. Kdyby se melo neco vyrabet, tak by se muselo skoro od zacatku, protoze to je stary ero. Od doby prvniho letu vznikly nove materialy, nove technologie. Vypocetni technika se zlepsila radikalne, takze by vylo vhodne udelat vice pevnostnich a aerodynamickych optimalizaci atd. Nemluve o zmenach, ktere by byly vynucene zmenou leteckych norem a predpisu.
To same plati i pro M602. No vypada to, ze Waltrovka stale vyvyji x601, coz by mela byt M601 s e dvema odstredivyma kompresorama misto 2st osovy + odstredivy. Nejaka prezentace tohoto noveho motoru by mela byt na http://www.isabe2005.com/, tak se snad muzu pochlubit, ze jsem x601 videl alespon na fotce, zrovna dneska )
To same plati i pro M602. No vypada to, ze Waltrovka stale vyvyji x601, coz by mela byt M601 s e dvema odstredivyma kompresorama misto 2st osovy + odstredivy. Nejaka prezentace tohoto noveho motoru by mela byt na http://www.isabe2005.com/, tak se snad muzu pochlubit, ze jsem x601 videl alespon na fotce, zrovna dneska )
-
- Vedoucí kabiny
- Příspěvky: 969
- Registrován: 26. 02. 2005, 17:37
- Bydliště: Moskva, Praha
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
L 610
www.planes.cz
Minulý týden byla ve filmových studiích Barrandov Studios rozřezána maketa trupu letounu L610.
Proc?
Minulý týden byla ve filmových studiích Barrandov Studios rozřezána maketa trupu letounu L610.
Proc?