Havárie A320 Germanwings v Alpách

Diskuse o typech letadel - postřehy, praktické zkušenosti.
Zamčeno
Tony Smoke
Autor nejlepších fotografií v trip reportu 2015
Autor nejlepších fotografií v trip reportu 2015
Příspěvky: 1048
Registrován: 16. 05. 2011, 23:48
Oblíbené typy letadel: A321, E190, A330
Pohlaví: muž
Bydliště: VIE
Stav: Offline

Re: Havárie A320 Germanwings v Alpách

Příspěvek od Tony Smoke »

Toto sa neda brat vazne, to mohol hocjaky troll spiskat, akurat bulvar si na tom zgustne, neponizujme sa na ich niveau a budme vecni.


JackBrno
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2574
Registrován: 08. 01. 2008, 13:03
Stav: Offline

Re: Havárie A320 Germanwings v Alpách

Příspěvek od JackBrno »

Asi tak, to je totální kravina.

MEA
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 1885
Registrován: 18. 04. 2009, 18:29
Oblíbené typy letadel: DG-1000, VSO-10, C-101 Pegase, Jak-40,Li-2,Tu-134,Em-145,A-320,Ae-45,L-200
Pohlaví: muž
Bydliště: Svet
Stav: Offline

Re: Havárie A320 Germanwings v Alpách

Příspěvek od MEA »

ty brdo... ak to cele spiskal kopilot tam ma zaujima:

- to uz fakt kazdy psychopat moze urobit CPL?
- nie je system aby sa CAP dostal do zavreteho kokpitu
- to nemali nemecke sluzby ziadne podozrenie ze chlapcovi J.B. (ak je to naozaj pravda)

???!!!???

JackBrno
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2574
Registrován: 08. 01. 2008, 13:03
Stav: Offline

Re: Havárie A320 Germanwings v Alpách

Příspěvek od JackBrno »

Obávám se, že neexistuje žádné spolehlivé vyšetření, které by odhalilo podobné sklony. To je na psychiatra a takové vyšetření nikdo nedělá. Bohužel do hlavy nikdo nikomu nevidí a takové riziko nikdy nelze 100% vyloučit. Takže by se mělo soustředit na to, jak případně takovou situaci řešit, když už nastane.

micaello
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1234
Registrován: 15. 04. 2013, 14:50
Oblíbené typy letadel: E145, A340, A350
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Havárie A320 Germanwings v Alpách

Příspěvek od micaello »

Ze zatím zveřejněných informací o záznamu z kabiny mě zaráží toto:

Kapitán odejde na wc, kopilot uzamkne kabinu, nastaví autopilota na postupný sestup a pak...?
Pak sedí a jen kouká? Dokážete si představit 8 minut sedět v klidu, nepohnout se, nijak vás "nevzruší" ani křik ani boucháni na dveře? Nijak vás "nevzruší" ani poplach v kabině varující před nárazem do překážky? Já si opravdu nedokážu představit, že za takto dramatických podmínek dokáže člověk tak dlouho usedět v klidu, aniž by se změnila pravidelnost jeho dechu apod..

Tomuhle prostě nevěřím [-(


Poznámka pod čarou: Jinak pravidlo s tím, aby někdo vždy s pilotem byl v kabině, je celkem dvojsečné..může klidně prdnout v palici cabin crew, namíchat jednomu či druhému pilotu močopudný koktejl a fúha, už to frčí..


romul
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1004
Registrován: 26. 11. 2010, 16:21
Oblíbené typy letadel: B-777, TU-152
Pohlaví: muž
Stav: Offline

Re: Havárie A320 Germanwings v Alpách

Příspěvek od romul »

micaello píše:Tomuhle prostě nevěřím [-(


nechci zbytečně spekulovat, ale nešlo možná o rozumně uvažujícího jedince:

Známá kopilota tvrdí, že muž přerušil před šesti lety výcvik kvůli depresím. "Trpěl syndromem vyhoření a byl v depresi," uvedla žena. S Andreas Lubitzem se naposledy viděla o Vánocích, kdy se choval normálně. Uvedl to The Telegraph s odvoláním na informace od Frankfurter Allgemeine Zeitung.

Zdroj: idnes.cz

romul
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1004
Registrován: 26. 11. 2010, 16:21
Oblíbené typy letadel: B-777, TU-152
Pohlaví: muž
Stav: Offline

Re: Havárie A320 Germanwings v Alpách

Příspěvek od romul »

micaello píše:Poznámka pod čarou: Jinak pravidlo s tím, aby někdo vždy s pilotem byl v kabině, je celkem dvojsečné..může klidně prdnout v palici cabin crew, namíchat jednomu či druhému pilotu močopudný koktejl a fúha, už to frčí..


Prdnout v palici může komukoliv kdykoliv, nicméně pro eliminaci rizika je to rozumné nařízení, fungující (pokud je mi známo) i u českých aerolinek např. v případě, kdy je jeden z pilotů z důvodu únavy nucen dát si za letu šlofíka (na dvacet minut), v takovém případě by měl být v kokpitu přítomen někdo další z posádky...

micaello
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1234
Registrován: 15. 04. 2013, 14:50
Oblíbené typy letadel: E145, A340, A350
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Havárie A320 Germanwings v Alpách

Příspěvek od micaello »

Ale ano, proto píši, že je to dvojsečná zbraň..na jednu stranu to má plusy, na stranu druhou mínusy. Otázkou je, co je menší riziko (a sám se přikláním k verzi, kdy by v kokpitu měli být vždy přítomni dva lidé..)

Btw., trpět syndromem vyhoření ve dvaadvaceti letech? Tohle smrdí..buď si paní chce přihřát polívčičku nebo selhal systém.

Zdenek
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1302
Registrován: 27. 02. 2003, 11:37
Stav: Offline

Re: Havárie A320 Germanwings v Alpách

Příspěvek od Zdenek »

ten hon na čarodějnice aniž jsou známy konečné výsledky je strašný

MEA
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 1885
Registrován: 18. 04. 2009, 18:29
Oblíbené typy letadel: DG-1000, VSO-10, C-101 Pegase, Jak-40,Li-2,Tu-134,Em-145,A-320,Ae-45,L-200
Pohlaví: muž
Bydliště: Svet
Stav: Offline

Re: Havárie A320 Germanwings v Alpách

Příspěvek od MEA »

hm... staré heslo smerníc a noriem "ak sa zabiť, tak podľa papierov" sa zasa zrejme ukázalo ako realistické: každopádne "obrnené" dvere kokpitu majú na svedomí x-krát viac obetí, ako zachránených...
a ďalšia vec: takýchto psychopatov treba vrchať z nuseláku a nie púšťať do kokpitov. ok - sloboda - nech sa ľudia samovraždia koľko chcú. ale prečo zabiť 149+ nevinných. úbohosť, hanba a: v jeho prípade dúfam v peklo!!!

Globik
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 5911
Registrován: 04. 01. 2004, 11:53
Oblíbené typy letadel: B767, Cessna 208
Pohlaví: muž
Bydliště: Honolulu
Stav: Offline

Re: Havárie A320 Germanwings v Alpách

Příspěvek od Globik »

micaello píše:Ze zatím zveřejněných informací o záznamu z kabiny mě zaráží toto:

Kapitán odejde na wc, kopilot uzamkne kabinu, nastaví autopilota na postupný sestup a pak...?
Pak sedí a jen kouká? Dokážete si představit 8 minut sedět v klidu, nepohnout se, nijak vás "nevzruší" ani křik ani boucháni na dveře? Nijak vás "nevzruší" ani poplach v kabině varující před nárazem do překážky? Já si opravdu nedokážu představit, že za takto dramatických podmínek dokáže člověk tak dlouho usedět v klidu, aniž by se změnila pravidelnost jeho dechu apod..

Tomuhle prostě nevěřím [-(

Podle mě, pokud byl pevně rozhodnutý skoncovat tímto způsobem se svým životem (a bohužel tím i s životy ostatních), tak byl v tu chvíli tak vyrovnaný, že ho to prostě nemuselo rozhodit.

JackBrno
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2574
Registrován: 08. 01. 2008, 13:03
Stav: Offline

Re: Havárie A320 Germanwings v Alpách

Příspěvek od JackBrno »

Zdenek píše:ten hon na čarodějnice aniž jsou známy konečné výsledky je strašný


O čem to mluvíš? Je to celkem jasné a vyšetřovatelé by si nedovolili to zveřejnit, kdyby si nebyli jistí. Ten průběh letu je jednoznačný. Letadlo nastoupalo do hladiny a sotva kapitán odešel z kokpitu, letadlo začne bezdůvodně klesat na volnoběh. Nebyl k tomu žádný důvod, navíc to zvukový záznam asi solidně zaznamenal.

klojM
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 125
Registrován: 26. 08. 2011, 23:04
Oblíbené typy letadel: De Havilland DH-106 Comet 4C
Lockheed L-1049F Super Constellation
Tupolev Tu-114
Pohlaví: muž
Bydliště: LKPR
Stav: Offline

Re: Havárie A320 Germanwings v Alpách

Příspěvek od klojM »

Globik píše:
micaello píše:Ze zatím zveřejněných informací o záznamu z kabiny mě zaráží toto:

Kapitán odejde na wc, kopilot uzamkne kabinu, nastaví autopilota na postupný sestup a pak...?
Pak sedí a jen kouká? Dokážete si představit 8 minut sedět v klidu, nepohnout se, nijak vás "nevzruší" ani křik ani boucháni na dveře? Nijak vás "nevzruší" ani poplach v kabině varující před nárazem do překážky? Já si opravdu nedokážu představit, že za takto dramatických podmínek dokáže člověk tak dlouho usedět v klidu, aniž by se změnila pravidelnost jeho dechu apod..

Tomuhle prostě nevěřím [-(

Podle mě, pokud byl pevně rozhodnutý skoncovat tímto způsobem se svým životem (a bohužel tím i s životy ostatních), tak byl v tu chvíli tak vyrovnaný, že ho to prostě nemuselo rozhodit.


... z psychologického hlediska je pochopitelné, že nekomunikoval s okolím - prožíval konec svého života v uzavření v sobě samém. Kdyby komunikoval, tak by byla ještě reálná šance, že se strojem něco na poslední chvíli udělá :-(

fricoolinek2
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 193
Registrován: 15. 08. 2005, 01:26
Stav: Offline

Re: Havárie A320 Germanwings v Alpách

Příspěvek od fricoolinek2 »

gr09 píše:
fricoolinek2 píše:https://www.facebook.com/pages/Soutien-%C3%A0-Andreas-Lubitz-h%C3%A9ro-de-lEtat-Islamique/431945353632095?fref=ts

Bohuzel uz je prislusny profil blokovany, nemas screenshot?


http://abload.de/img/andreaslubitzacs0p.png

Asi nějaká brutální recese...

Jenyk
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 54
Registrován: 04. 12. 2009, 21:28
Stav: Offline

Re: Havárie A320 Germanwings v Alpách

Příspěvek od Jenyk »

micaello píše:Ze zatím zveřejněných informací o záznamu z kabiny mě zaráží toto:

Kapitán odejde na wc, kopilot uzamkne kabinu, nastaví autopilota na postupný sestup a pak...?
Pak sedí a jen kouká? Dokážete si představit 8 minut sedět v klidu, nepohnout se, nijak vás "nevzruší" ani křik ani boucháni na dveře? Nijak vás "nevzruší" ani poplach v kabině varující před nárazem do překážky? Já si opravdu nedokážu představit, že za takto dramatických podmínek dokáže člověk tak dlouho usedět v klidu, aniž by se změnila pravidelnost jeho dechu apod..

Tomuhle prostě nevěřím [-(

Také bych čekal, že s tím praští, ať je to rychlé a jisté. Pomalu dlouho klesat....proč, byl-li rozhodnutý to skončit?


Zamčeno