Havárie A320 Germanwings v Alpách
-
- Autor nejlepších fotografií v trip reportu 2015
- Příspěvky: 1048
- Registrován: 16. 05. 2011, 23:48
- Oblíbené typy letadel: A321, E190, A330
- Pohlaví: muž
- Bydliště: VIE
- Stav: Offline
Re: Havárie A320 Germanwings v Alpách
Toto sa neda brat vazne, to mohol hocjaky troll spiskat, akurat bulvar si na tom zgustne, neponizujme sa na ich niveau a budme vecni.
Re: Havárie A320 Germanwings v Alpách
Asi tak, to je totální kravina.
-
- Kapitán
- Příspěvky: 1885
- Registrován: 18. 04. 2009, 18:29
- Oblíbené typy letadel: DG-1000, VSO-10, C-101 Pegase, Jak-40,Li-2,Tu-134,Em-145,A-320,Ae-45,L-200
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Svet
- Stav: Offline
Re: Havárie A320 Germanwings v Alpách
ty brdo... ak to cele spiskal kopilot tam ma zaujima:
- to uz fakt kazdy psychopat moze urobit CPL?
- nie je system aby sa CAP dostal do zavreteho kokpitu
- to nemali nemecke sluzby ziadne podozrenie ze chlapcovi J.B. (ak je to naozaj pravda)
???!!!???
- to uz fakt kazdy psychopat moze urobit CPL?
- nie je system aby sa CAP dostal do zavreteho kokpitu
- to nemali nemecke sluzby ziadne podozrenie ze chlapcovi J.B. (ak je to naozaj pravda)
???!!!???
Re: Havárie A320 Germanwings v Alpách
Obávám se, že neexistuje žádné spolehlivé vyšetření, které by odhalilo podobné sklony. To je na psychiatra a takové vyšetření nikdo nedělá. Bohužel do hlavy nikdo nikomu nevidí a takové riziko nikdy nelze 100% vyloučit. Takže by se mělo soustředit na to, jak případně takovou situaci řešit, když už nastane.
-
- Druhý pilot
- Příspěvky: 1234
- Registrován: 15. 04. 2013, 14:50
- Oblíbené typy letadel: E145, A340, A350
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: Havárie A320 Germanwings v Alpách
Ze zatím zveřejněných informací o záznamu z kabiny mě zaráží toto:
Kapitán odejde na wc, kopilot uzamkne kabinu, nastaví autopilota na postupný sestup a pak...?
Pak sedí a jen kouká? Dokážete si představit 8 minut sedět v klidu, nepohnout se, nijak vás "nevzruší" ani křik ani boucháni na dveře? Nijak vás "nevzruší" ani poplach v kabině varující před nárazem do překážky? Já si opravdu nedokážu představit, že za takto dramatických podmínek dokáže člověk tak dlouho usedět v klidu, aniž by se změnila pravidelnost jeho dechu apod..
Tomuhle prostě nevěřím
Poznámka pod čarou: Jinak pravidlo s tím, aby někdo vždy s pilotem byl v kabině, je celkem dvojsečné..může klidně prdnout v palici cabin crew, namíchat jednomu či druhému pilotu močopudný koktejl a fúha, už to frčí..
Kapitán odejde na wc, kopilot uzamkne kabinu, nastaví autopilota na postupný sestup a pak...?
Pak sedí a jen kouká? Dokážete si představit 8 minut sedět v klidu, nepohnout se, nijak vás "nevzruší" ani křik ani boucháni na dveře? Nijak vás "nevzruší" ani poplach v kabině varující před nárazem do překážky? Já si opravdu nedokážu představit, že za takto dramatických podmínek dokáže člověk tak dlouho usedět v klidu, aniž by se změnila pravidelnost jeho dechu apod..
Tomuhle prostě nevěřím
Poznámka pod čarou: Jinak pravidlo s tím, aby někdo vždy s pilotem byl v kabině, je celkem dvojsečné..může klidně prdnout v palici cabin crew, namíchat jednomu či druhému pilotu močopudný koktejl a fúha, už to frčí..
-
- Druhý pilot
- Příspěvky: 1004
- Registrován: 26. 11. 2010, 16:21
- Oblíbené typy letadel: B-777, TU-152
- Pohlaví: muž
- Stav: Offline
Re: Havárie A320 Germanwings v Alpách
micaello píše:Tomuhle prostě nevěřím
nechci zbytečně spekulovat, ale nešlo možná o rozumně uvažujícího jedince:
Známá kopilota tvrdí, že muž přerušil před šesti lety výcvik kvůli depresím. "Trpěl syndromem vyhoření a byl v depresi," uvedla žena. S Andreas Lubitzem se naposledy viděla o Vánocích, kdy se choval normálně. Uvedl to The Telegraph s odvoláním na informace od Frankfurter Allgemeine Zeitung.
Zdroj: idnes.cz
-
- Druhý pilot
- Příspěvky: 1004
- Registrován: 26. 11. 2010, 16:21
- Oblíbené typy letadel: B-777, TU-152
- Pohlaví: muž
- Stav: Offline
Re: Havárie A320 Germanwings v Alpách
micaello píše:Poznámka pod čarou: Jinak pravidlo s tím, aby někdo vždy s pilotem byl v kabině, je celkem dvojsečné..může klidně prdnout v palici cabin crew, namíchat jednomu či druhému pilotu močopudný koktejl a fúha, už to frčí..
Prdnout v palici může komukoliv kdykoliv, nicméně pro eliminaci rizika je to rozumné nařízení, fungující (pokud je mi známo) i u českých aerolinek např. v případě, kdy je jeden z pilotů z důvodu únavy nucen dát si za letu šlofíka (na dvacet minut), v takovém případě by měl být v kokpitu přítomen někdo další z posádky...
-
- Druhý pilot
- Příspěvky: 1234
- Registrován: 15. 04. 2013, 14:50
- Oblíbené typy letadel: E145, A340, A350
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: Havárie A320 Germanwings v Alpách
Ale ano, proto píši, že je to dvojsečná zbraň..na jednu stranu to má plusy, na stranu druhou mínusy. Otázkou je, co je menší riziko (a sám se přikláním k verzi, kdy by v kokpitu měli být vždy přítomni dva lidé..)
Btw., trpět syndromem vyhoření ve dvaadvaceti letech? Tohle smrdí..buď si paní chce přihřát polívčičku nebo selhal systém.
Btw., trpět syndromem vyhoření ve dvaadvaceti letech? Tohle smrdí..buď si paní chce přihřát polívčičku nebo selhal systém.
Re: Havárie A320 Germanwings v Alpách
ten hon na čarodějnice aniž jsou známy konečné výsledky je strašný
-
- Kapitán
- Příspěvky: 1885
- Registrován: 18. 04. 2009, 18:29
- Oblíbené typy letadel: DG-1000, VSO-10, C-101 Pegase, Jak-40,Li-2,Tu-134,Em-145,A-320,Ae-45,L-200
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Svet
- Stav: Offline
Re: Havárie A320 Germanwings v Alpách
hm... staré heslo smerníc a noriem "ak sa zabiť, tak podľa papierov" sa zasa zrejme ukázalo ako realistické: každopádne "obrnené" dvere kokpitu majú na svedomí x-krát viac obetí, ako zachránených...
a ďalšia vec: takýchto psychopatov treba vrchať z nuseláku a nie púšťať do kokpitov. ok - sloboda - nech sa ľudia samovraždia koľko chcú. ale prečo zabiť 149+ nevinných. úbohosť, hanba a: v jeho prípade dúfam v peklo!!!
a ďalšia vec: takýchto psychopatov treba vrchať z nuseláku a nie púšťať do kokpitov. ok - sloboda - nech sa ľudia samovraždia koľko chcú. ale prečo zabiť 149+ nevinných. úbohosť, hanba a: v jeho prípade dúfam v peklo!!!
-
- Kapitán
- Příspěvky: 5912
- Registrován: 04. 01. 2004, 11:53
- Oblíbené typy letadel: B767, Cessna 208
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Honolulu
- Stav: Offline
Re: Havárie A320 Germanwings v Alpách
micaello píše:Ze zatím zveřejněných informací o záznamu z kabiny mě zaráží toto:
Kapitán odejde na wc, kopilot uzamkne kabinu, nastaví autopilota na postupný sestup a pak...?
Pak sedí a jen kouká? Dokážete si představit 8 minut sedět v klidu, nepohnout se, nijak vás "nevzruší" ani křik ani boucháni na dveře? Nijak vás "nevzruší" ani poplach v kabině varující před nárazem do překážky? Já si opravdu nedokážu představit, že za takto dramatických podmínek dokáže člověk tak dlouho usedět v klidu, aniž by se změnila pravidelnost jeho dechu apod..
Tomuhle prostě nevěřím
Podle mě, pokud byl pevně rozhodnutý skoncovat tímto způsobem se svým životem (a bohužel tím i s životy ostatních), tak byl v tu chvíli tak vyrovnaný, že ho to prostě nemuselo rozhodit.
Re: Havárie A320 Germanwings v Alpách
Zdenek píše:ten hon na čarodějnice aniž jsou známy konečné výsledky je strašný
O čem to mluvíš? Je to celkem jasné a vyšetřovatelé by si nedovolili to zveřejnit, kdyby si nebyli jistí. Ten průběh letu je jednoznačný. Letadlo nastoupalo do hladiny a sotva kapitán odešel z kokpitu, letadlo začne bezdůvodně klesat na volnoběh. Nebyl k tomu žádný důvod, navíc to zvukový záznam asi solidně zaznamenal.
-
- Cestující Economy Class
- Příspěvky: 125
- Registrován: 26. 08. 2011, 23:04
- Oblíbené typy letadel: De Havilland DH-106 Comet 4C
Lockheed L-1049F Super Constellation
Tupolev Tu-114 - Pohlaví: muž
- Bydliště: LKPR
- Stav: Offline
Re: Havárie A320 Germanwings v Alpách
Globik píše:micaello píše:Ze zatím zveřejněných informací o záznamu z kabiny mě zaráží toto:
Kapitán odejde na wc, kopilot uzamkne kabinu, nastaví autopilota na postupný sestup a pak...?
Pak sedí a jen kouká? Dokážete si představit 8 minut sedět v klidu, nepohnout se, nijak vás "nevzruší" ani křik ani boucháni na dveře? Nijak vás "nevzruší" ani poplach v kabině varující před nárazem do překážky? Já si opravdu nedokážu představit, že za takto dramatických podmínek dokáže člověk tak dlouho usedět v klidu, aniž by se změnila pravidelnost jeho dechu apod..
Tomuhle prostě nevěřím
Podle mě, pokud byl pevně rozhodnutý skoncovat tímto způsobem se svým životem (a bohužel tím i s životy ostatních), tak byl v tu chvíli tak vyrovnaný, že ho to prostě nemuselo rozhodit.
... z psychologického hlediska je pochopitelné, že nekomunikoval s okolím - prožíval konec svého života v uzavření v sobě samém. Kdyby komunikoval, tak by byla ještě reálná šance, že se strojem něco na poslední chvíli udělá
-
- Cestující Economy Class
- Příspěvky: 193
- Registrován: 15. 08. 2005, 01:26
- Stav: Offline
Re: Havárie A320 Germanwings v Alpách
gr09 píše:fricoolinek2 píše:https://www.facebook.com/pages/Soutien-%C3%A0-Andreas-Lubitz-h%C3%A9ro-de-lEtat-Islamique/431945353632095?fref=ts
Bohuzel uz je prislusny profil blokovany, nemas screenshot?
http://abload.de/img/andreaslubitzacs0p.png
Asi nějaká brutální recese...
Re: Havárie A320 Germanwings v Alpách
micaello píše:Ze zatím zveřejněných informací o záznamu z kabiny mě zaráží toto:
Kapitán odejde na wc, kopilot uzamkne kabinu, nastaví autopilota na postupný sestup a pak...?
Pak sedí a jen kouká? Dokážete si představit 8 minut sedět v klidu, nepohnout se, nijak vás "nevzruší" ani křik ani boucháni na dveře? Nijak vás "nevzruší" ani poplach v kabině varující před nárazem do překážky? Já si opravdu nedokážu představit, že za takto dramatických podmínek dokáže člověk tak dlouho usedět v klidu, aniž by se změnila pravidelnost jeho dechu apod..
Tomuhle prostě nevěřím
Také bych čekal, že s tím praští, ať je to rychlé a jisté. Pomalu dlouho klesat....proč, byl-li rozhodnutý to skončit?