ako si mohol zistit aj ty z padu tohto lietadla, takto to funguje u Lufthansyjanko píše:Zrejme poznas nejaky system zdravotnickeho zabezpecenia lietajuceho personalu, ked to takto pises, zaujimalo by ma u akej civilnej leteckej spolocnosti.
Havárie A320 Germanwings v Alpách
Re: Havárie A320 Germanwings v Alpách
Re: Havárie A320 Germanwings v Alpách
Napisal som tam jasne - ze ty zrejme poznat nejaku civilnu letecku spolocnost a tak mi odpovedz na moje konkretne otazky.
v tom je cela ta krasna hra, ze pises o niecom, co nevies ako to funguje.
Ale co uz, vsak pisat treba.
v tom je cela ta krasna hra, ze pises o niecom, co nevies ako to funguje.
Ale co uz, vsak pisat treba.
Re: Havárie A320 Germanwings v Alpách
Janko:
Myslím, že odpovědi na tvoje dotazy jsou velmi snadné a vůbec nemusíš mít informace přímo od letecké společnosti. Stačí jen používat mozek a nebýt zaslepený vojenskými postupy. Principy obecně jsou stejné, jako u každého jiného zaměstnance, tedy že zdraví a léčba je jeho osobní věc + je tam navíc nějaký systém povinných kontrol na nějaké základní zdravotní parametry. Pilot nástupem k letecké společnosti není zbaven lidských práv, jako je právo na svobodnou volbu lékaře a je na jeho vlastní zodpovědnosti, aby případný vážnější zdravotní problém oznámil sám závodnímu lékaři. Nevím, co víc bys chtěl slyšet... A jelikož se opakuješ jako kafemlejnek, nezbývá mi než zopakovat, že vojenský život na základě rozkazů a bez vlastní zodpovědnosti tě naprosto odtrhnul od reality civilního života s osobní zodpovědností jednotlivce. Sorry, další debata s tebou je jen marným opotřebováváním klávesnice...
Myslím, že odpovědi na tvoje dotazy jsou velmi snadné a vůbec nemusíš mít informace přímo od letecké společnosti. Stačí jen používat mozek a nebýt zaslepený vojenskými postupy. Principy obecně jsou stejné, jako u každého jiného zaměstnance, tedy že zdraví a léčba je jeho osobní věc + je tam navíc nějaký systém povinných kontrol na nějaké základní zdravotní parametry. Pilot nástupem k letecké společnosti není zbaven lidských práv, jako je právo na svobodnou volbu lékaře a je na jeho vlastní zodpovědnosti, aby případný vážnější zdravotní problém oznámil sám závodnímu lékaři. Nevím, co víc bys chtěl slyšet... A jelikož se opakuješ jako kafemlejnek, nezbývá mi než zopakovat, že vojenský život na základě rozkazů a bez vlastní zodpovědnosti tě naprosto odtrhnul od reality civilního života s osobní zodpovědností jednotlivce. Sorry, další debata s tebou je jen marným opotřebováváním klávesnice...
-
- Cestující Economy (low-cost)
- Příspěvky: 59
- Registrován: 07. 04. 2015, 21:23
- Stav: Offline
Re: Havárie A320 Germanwings v Alpách
janko píše:Ano, dokazem a nie je to nic svetoborne. Staci na to velmi malo. Len treba chciet. Ono to stejne samo pride, prax si to vyziada.
Ono zmerat tlak, teplotu, pozriet sa do hrdla je utopia? Par minut a ides dalej.
ja sa bavim len o lietajucom personale, nepridavaj nic o com nehovorim.
V čem by ti konkrétně pomohlo, kdybys pilotovi před nástupem do letadla změřil teplotu, tlak a koukl se mu do krku?
Re: Havárie A320 Germanwings v Alpách
Marná snaha, na konkrétní jednoduché dotazy Janko zásadně neodpovídá
-
- Kapitán
- Příspěvky: 1886
- Registrován: 18. 04. 2009, 18:29
- Oblíbené typy letadel: DG-1000, VSO-10, C-101 Pegase, Jak-40,Li-2,Tu-134,Em-145,A-320,Ae-45,L-200
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Svet
- Stav: Offline
Re: Havárie A320 Germanwings v Alpách
keď vidím to myslenie, je to ďalší konkrétny dôkaz, že armáda je zbytočná a treba ju zrušiť...
a inak: pri prehliadkach leteckého personálu sa robí krvný obraz, moč, ekg, zrak, audiogram, peak expirated flow na pľúcnom atď... verím, že tieto parametre mal dotyčný germán ok. ale nič to nemení na tom, že bol cvok.
a inak: pri prehliadkach leteckého personálu sa robí krvný obraz, moč, ekg, zrak, audiogram, peak expirated flow na pľúcnom atď... verím, že tieto parametre mal dotyčný germán ok. ale nič to nemení na tom, že bol cvok.
Re: Havárie A320 Germanwings v Alpách
Přesně, kontrolují se měřitelné zdravotní parametry a to, co změřit nejde, to už je na zodpovědnosti pilota.
Re: Havárie A320 Germanwings v Alpách
A patrně prošel psychotesty, jako každý obchodní pilot, dispečer ŘLP, řidič sk. D, učitel v autoškole atd. Psychotesty se samozřejmě nedělají každý den ani každý měsíc.
-
- Cestující Economy (low-cost)
- Příspěvky: 59
- Registrován: 07. 04. 2015, 21:23
- Stav: Offline
Re: Havárie A320 Germanwings v Alpách
Souhlasím. Dělat cokoliv z uvedených vyšetření, či testů denně (jak měl asi v záměru jeden z diskutujících kolegů) je v praxi nerealizovatelné, nerentabilní a hlavně by to mělo z hlediska bezpečnosti nulový přínos.
Psychotesty - i kdyby se testy dělaly každý měsíc, nic to neřeší, nikde není napsáno že zrovna další den může člověku hrábnout.
Obecně je můj názor takový, že kromě situace, kdy by bylo známo, že dotyčný má sklony k depresím (a není to nějaká posttraumatická deprese, kterou by po složité životní události prodělal téměř každý), tak by papíry dostat neměl, tak se těmto situacím nijak zabránit prostě nedá.
Psychotesty - i kdyby se testy dělaly každý měsíc, nic to neřeší, nikde není napsáno že zrovna další den může člověku hrábnout.
Obecně je můj názor takový, že kromě situace, kdy by bylo známo, že dotyčný má sklony k depresím (a není to nějaká posttraumatická deprese, kterou by po složité životní události prodělal téměř každý), tak by papíry dostat neměl, tak se těmto situacím nijak zabránit prostě nedá.
Re: Havárie A320 Germanwings v Alpách
tomassanto jednemu pisatelovi na podobne otazky som napisal v odpovedi toto:
Od beardie v 07. 04. 2015, 15:18 07. 04. 2015, 15:18
ano, starostlivost komplexna je u toho lekara, ktoreho si sam vyberies + povinne prehliadky u lekara vybraneho zamestnavatelom
tito lekari nemusia byt ta ista osoba, tam to konci.
Zrejme poznas nejaky system zdravotnickeho zabezpecenia lietajuceho personalu, ked to takto pises, zaujimalo by ma u akej civilnej leteckej spolocnosti.
poprosim o vyjadrenie sa k tymto vetam:
- ano, starostlivost komplexna je u toho lekara, ktoreho si sam vyberies - ake povinnosti po navsteve u toho lekara, vyplyvaju pre pilota vo vztahu k zavodnemu lekarovi a zaroven k zamestnavatelovi
+ povinne prehliadky u lekara vybraneho zamestnavatelom - ake su to prehliadky, kedy sa robia, aka sa vedie z toho dokumentacia - ake povinnosti po navsteve u toho lekara vyplyvaju pre pilota vo vztahu k zamestnavatelovi
- aky je vztah lekara vybraneho zamestnavatelom k zamestnavatelovi pilota
- kto vedie kompletnu zdravotnu dokumentaciu pilota
Zaroven som uz niekomu napisal aby neustale nevidel len to psy.....
Takze ak mas konkretne odpovede na moje otazky hore, tak napis.
Od beardie v 07. 04. 2015, 15:18 07. 04. 2015, 15:18
ano, starostlivost komplexna je u toho lekara, ktoreho si sam vyberies + povinne prehliadky u lekara vybraneho zamestnavatelom
tito lekari nemusia byt ta ista osoba, tam to konci.
Zrejme poznas nejaky system zdravotnickeho zabezpecenia lietajuceho personalu, ked to takto pises, zaujimalo by ma u akej civilnej leteckej spolocnosti.
poprosim o vyjadrenie sa k tymto vetam:
- ano, starostlivost komplexna je u toho lekara, ktoreho si sam vyberies - ake povinnosti po navsteve u toho lekara, vyplyvaju pre pilota vo vztahu k zavodnemu lekarovi a zaroven k zamestnavatelovi
+ povinne prehliadky u lekara vybraneho zamestnavatelom - ake su to prehliadky, kedy sa robia, aka sa vedie z toho dokumentacia - ake povinnosti po navsteve u toho lekara vyplyvaju pre pilota vo vztahu k zamestnavatelovi
- aky je vztah lekara vybraneho zamestnavatelom k zamestnavatelovi pilota
- kto vedie kompletnu zdravotnu dokumentaciu pilota
Zaroven som uz niekomu napisal aby neustale nevidel len to psy.....
Takze ak mas konkretne odpovede na moje otazky hore, tak napis.
Re: Havárie A320 Germanwings v Alpách
vitezslav - ty tiez stale vidis len to psy....
Tak odpovedz na to iste co som uz naisal dvom inym, aspon to porovnam.
Od beardie v 07. 04. 2015, 15:18 07. 04. 2015, 15:18
ano, starostlivost komplexna je u toho lekara, ktoreho si sam vyberies + povinne prehliadky u lekara vybraneho zamestnavatelom
tito lekari nemusia byt ta ista osoba, tam to konci.
Zrejme poznas nejaky system zdravotnickeho zabezpecenia lietajuceho personalu, ked to takto pises, zaujimalo by ma u akej civilnej leteckej spolocnosti.
poprosim o vyjadrenie sa k tymto vetam:
- ano, starostlivost komplexna je u toho lekara, ktoreho si sam vyberies - ake povinnosti po navsteve u toho lekara, vyplyvaju pre pilota vo vztahu k zavodnemu lekarovi a zaroven k zamestnavatelovi
+ povinne prehliadky u lekara vybraneho zamestnavatelom - ake su to prehliadky, kedy sa robia, aka sa vedie z toho dokumentacia - ake povinnosti po navsteve u toho lekara vyplyvaju pre pilota vo vztahu k zamestnavatelovi
- aky je vztah lekara vybraneho zamestnavatelom k zamestnavatelovi pilota
- kto vedie kompletnu zdravotnu dokumentaciu pilota
Tak odpovedz na to iste co som uz naisal dvom inym, aspon to porovnam.
Od beardie v 07. 04. 2015, 15:18 07. 04. 2015, 15:18
ano, starostlivost komplexna je u toho lekara, ktoreho si sam vyberies + povinne prehliadky u lekara vybraneho zamestnavatelom
tito lekari nemusia byt ta ista osoba, tam to konci.
Zrejme poznas nejaky system zdravotnickeho zabezpecenia lietajuceho personalu, ked to takto pises, zaujimalo by ma u akej civilnej leteckej spolocnosti.
poprosim o vyjadrenie sa k tymto vetam:
- ano, starostlivost komplexna je u toho lekara, ktoreho si sam vyberies - ake povinnosti po navsteve u toho lekara, vyplyvaju pre pilota vo vztahu k zavodnemu lekarovi a zaroven k zamestnavatelovi
+ povinne prehliadky u lekara vybraneho zamestnavatelom - ake su to prehliadky, kedy sa robia, aka sa vedie z toho dokumentacia - ake povinnosti po navsteve u toho lekara vyplyvaju pre pilota vo vztahu k zamestnavatelovi
- aky je vztah lekara vybraneho zamestnavatelom k zamestnavatelovi pilota
- kto vedie kompletnu zdravotnu dokumentaciu pilota
-
- Kapitán
- Příspěvky: 5916
- Registrován: 04. 01. 2004, 11:53
- Oblíbené typy letadel: B767, Cessna 208
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Honolulu
- Stav: Offline
Re: Havárie A320 Germanwings v Alpách
janko píše:A co si kto z toho zoberie a ako sa k tomu vyjadruje, uz nie je moja starost.
Doufám, že nebudu ostatními napaden, že za ně nemám mluvit, ale dovolím si tvrdit, že většina lidí si z toho vzala jen jedno: že jsi trol.
Re: Havárie A320 Germanwings v Alpách
globik, napisal som: Znova opakujem:
Nikde som vo svojich prispevkoch nenapisal, ze navsteva lekara v den nastupenia do zamestania a zaroven aj do leteckej prevadzky sa tyka psychiatrickeho alebo psychologickeho vysetrenia.
Staci len citat.
A co si kto z toho zoberie a ako sa k tomu vyjadruje, uz nie je moja starost.
Takze, poprve neviem co je to troll a po druhe, ked sa chces k niecomu vyjadrit tak nevytrhavaj z celku jednotlivosti.
Ale tesi ma ze si dal tu namahu citas co pisem.
Nikde som vo svojich prispevkoch nenapisal, ze navsteva lekara v den nastupenia do zamestania a zaroven aj do leteckej prevadzky sa tyka psychiatrickeho alebo psychologickeho vysetrenia.
Staci len citat.
A co si kto z toho zoberie a ako sa k tomu vyjadruje, uz nie je moja starost.
Takze, poprve neviem co je to troll a po druhe, ked sa chces k niecomu vyjadrit tak nevytrhavaj z celku jednotlivosti.
Ale tesi ma ze si dal tu namahu citas co pisem.
Re: Havárie A320 Germanwings v Alpách
ja mu celkom rozumiem, lenze civilny zivot je iny od armadneho
predpokladam, ze v armade je 1 lekar, ktory sa o cloveka stara, je jedno, ci pocas pracovnej doby alebo mimo nej
realita funguje inak, clovek si vybera lekara sam a zamestnavatelovi bud donesie vyplnenu A4ku od svojho lekara, alebo ide na prehliadku lekarovi kontraktovaneho firmou
firemny ale samozrejme nema sancu pocas 30-minutoveho sedenia zistit detaily o jeho zdravotnom stave, okrem najzakladnejsich priznakov, psychicke problemy takmer s urcitostou neodhali
mat 1 lekara, ktory je kontaktovany aj v pracovnom aj nepracovnom zivote, by mohlo pomoct problemy odhalit, v civilnom zivote je to ale funguje inak...
predpokladam, ze v armade je 1 lekar, ktory sa o cloveka stara, je jedno, ci pocas pracovnej doby alebo mimo nej
realita funguje inak, clovek si vybera lekara sam a zamestnavatelovi bud donesie vyplnenu A4ku od svojho lekara, alebo ide na prehliadku lekarovi kontraktovaneho firmou
firemny ale samozrejme nema sancu pocas 30-minutoveho sedenia zistit detaily o jeho zdravotnom stave, okrem najzakladnejsich priznakov, psychicke problemy takmer s urcitostou neodhali
mat 1 lekara, ktory je kontaktovany aj v pracovnom aj nepracovnom zivote, by mohlo pomoct problemy odhalit, v civilnom zivote je to ale funguje inak...
-
- Kapitán
- Příspěvky: 5916
- Registrován: 04. 01. 2004, 11:53
- Oblíbené typy letadel: B767, Cessna 208
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Honolulu
- Stav: Offline
Re: Havárie A320 Germanwings v Alpách
Proboha, tak tu už konečně odpověz na tu jednoduchou otázku: Jak by ta návštěva lékaře v tomto jednom konkrétním případě zabránila té sebevraždě / hromadné vraždě ????!!!!janko píše:Nikde som vo svojich prispevkoch nenapisal, ze navsteva lekara v den nastupenia do zamestania a zaroven aj do leteckej prevadzky sa tyka psychiatrickeho alebo psychologickeho vysetrenia.