2-4-2 vs 3-*-3

Diskuse o typech letadel - postřehy, praktické zkušenosti.
Airbus380
Nejlepší autor trip reportů 2015
Nejlepší autor trip reportů 2015
Příspěvky: 1649
Registrován: 13. 06. 2010, 12:33
Oblíbené typy letadel: Let 410, 346, 747
Pohlaví: muž
Bydliště: Provodín
Stav: Offline

Re: 2-4-2 vs 3-*-3

Příspěvek od Airbus380 »

pepa007 píše:
Airbus380 píše:Jinak teorie o tom, proč se ustálila trojka u okna, je snad nad Slunce jasnější, jak už tu ostatně bylo vysvětleno. Víc sedaček = víc peněz. Nic vím bych tom nehledal, i když samozřejmě souhlasím, že je to co se týče pohodlí pěkně na nic. Byť osobně stejně vždycky volím okno, protože pro mě je nejzásadnější kritérium možnost opření se o zeď.


Já jsem předpokládal že i nejtupější čtenář se dovtípí že víc sedaček = víc peněz a není to třeba vysvětlovat.. O to tady nejde.


Tak o co tu teda jde? Jen jsem reagoval na otázku v prvním příspěvku a na název vlákna...

Jinak pokud jde o 3-3-3 vs. 2-5-2, tak každá má své pro a proti, 2-5-2 musí být pro ty chudáky, kteří při 100% LF sedí uprostřed tortura. Přeci jen o dost lepší překračovat dva kolegy a mít u toho o okno s výhledem a hlavně stěnu k opření, než mít dva kolegy z každé strany a nemít u toho nic navíc.

Někde jsem ale četl, že 3-3-3 vyžaduje 3 IFE boxy na řadu, kdežto 2-5-2 4 IFE boxy. Možná tohle bude ten hlavní důvod pro to, že 3-3-3 je používanější.


pepa007
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 3026
Registrován: 01. 11. 2004, 11:33
Oblíbené typy letadel: CRJ900, A320, A346, A350, B757
Bydliště: Olomouc
Stav: Offline

Re: 2-4-2 vs 3-*-3

Příspěvek od pepa007 »

MK píše:
Airbus380 píše:
pepa007 píše:KLM MD-11 byly 3-4-3


Já teda letěl KLM MD-11 jen na rozlučkovém letu (PH-KCD), ale ta měla 3-3-3.


Na M11 KLM potvrzuji 3-3-3, minimálně v posledních několika letech provozu...


Jo bylo to 3-3-3, mám tam překlep. Respektive seděl jsem u okýnka, tak jsem nevěnoval pozornost trojce uprostřed.

flyingblue
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 5478
Registrován: 16. 12. 2008, 14:31
Bydliště: up in the air
Stav: Offline

Re: 2-4-2 vs 3-*-3

Příspěvek od flyingblue »

pepa007 píše:
MK píše:
Airbus380 píše:
Já teda letěl KLM MD-11 jen na rozlučkovém letu (PH-KCD), ale ta měla 3-3-3.


Na M11 KLM potvrzuji 3-3-3, minimálně v posledních několika letech provozu...


Jo bylo to 3-3-3, mám tam překlep. Respektive seděl jsem u okýnka, tak jsem nevěnoval pozornost trojce uprostřed.


Modri se nejprve podivaji do galerie k sousedum :-)

http://www.planes.cz/cs/photo/1093308/m ... mo-letiste

pepa007
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 3026
Registrován: 01. 11. 2004, 11:33
Oblíbené typy letadel: CRJ900, A320, A346, A350, B757
Bydliště: Olomouc
Stav: Offline

Re: 2-4-2 vs 3-*-3

Příspěvek od pepa007 »

flyingblue píše:
pepa007 píše:
MK píše:
Na M11 KLM potvrzuji 3-3-3, minimálně v posledních několika letech provozu...


Jo bylo to 3-3-3, mám tam překlep. Respektive seděl jsem u okýnka, tak jsem nevěnoval pozornost trojce uprostřed.


Modri se nejprve podivaji do galerie k sousedum :-)

http://www.planes.cz/cs/photo/1093308/m ... mo-letiste


Se mi to z té fotky vybavilo jak to byl hroznej let tehdy :D Uvězněnej u okýnka těma invalidama a k tomu nefunkční IFE. A já v letadle neusnu. Takže dokonalá kombinace na noční let přes půl zeměkoule..

sibirnaya
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 26
Registrován: 03. 08. 2014, 01:52
Stav: Offline

Re: 2-4-2 vs 3-*-3

Příspěvek od sibirnaya »

EK ma v 777 aji v A380 3-4-3 a neprijde mi to nijak dramaticky. ted sem s nima letel VIE-DXB-MRU..


nartym
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 290
Registrován: 12. 09. 2011, 11:01
Pohlaví: muž
Stav: Offline

Re: 2-4-2 vs 3-*-3

Příspěvek od nartym »

Koukal jsem na svoji rezervaci u QR a uz i oni "klesli" a u 777 mi ukazuje seat plan 3-4-3, mesic zpet tam jeste bylo 3-3-3.


Odpovědět