Rychlost 767 vs MD-11 a další
Re: Rychlost 767 vs MD-11 a další
OK du najít nějaký statistiky 767 versus třeba 777 a 747
že o letadlech nic nevím uznávám ale že je 767 šnek, na tom trvám!
že o letadlech nic nevím uznávám ale že je 767 šnek, na tom trvám!
Re: Rychlost 767 vs MD-11 a další
aktuálně jsou severozápadně od Irska 744 KLM (446KTS GS) a 763 DAL (380 KTS GS), kus před nimi je jiná 744 KLM (420 KTS GS). Beru to tak, že jsou ve stejné oblasti, tzn i vítr by měl být podobný, ale jsou to jiné airline, takže se můžou mít jinou politiku, navíc každý let může mít jinou prioritu (v rámci aerolinky) - vyšší cost index kvůli zkrácení zpoždění, atd...
Re: Rychlost 767 vs MD-11 a další
Taxem si udělal ten review a výsledkem je následující shrnutí: 767 je opravdu nejpomalejší, ale ne zas o tolik. Na krátkých transatlantických trasách to dělá proti 777 v průměru necelou půlhodinu. Takže žádná tragédie. Je zajímavé ovšem sledovat další drobné nuance které asi souvisí s výše zmiňovanými faktory jako je třeba spořivost jednotlivých aerolinek: například na trase LHR-ORD je výrazně rychlejší 767 AA než 767 UA. Dále pak Delta mezi AMS a ATL letí prakticky stejně rychle s 767 jako s 333. Tam ovšem i nominální rychlost není příliš rozdílná.
Udělat srovnání na delších letech je chválabohu komplikované tím že nikdo rozumný opravdu dlouhé trasy s 767 nelítá.
Lety Austrian kamkoli z Vídně jsou pak asi samostatnou (hororovou) kapitolou. Není je s čím moc srovnat protože transatlant lety odtud nikdo jiný neoperuje. Let do MIA bude předpokládám na hranici doletu 763 z čehož vyplývá že se tam poletí obzvlášť úsporně. Takže tu máme děsivou kombinaci sociální aerolinky, lítající 767 cokoli, pomalého letadla, letícího hodně daleko a ještě ke všemu hlavně koukej na tu spotřebu mámo!
nevermore!
Udělat srovnání na delších letech je chválabohu komplikované tím že nikdo rozumný opravdu dlouhé trasy s 767 nelítá.
Lety Austrian kamkoli z Vídně jsou pak asi samostatnou (hororovou) kapitolou. Není je s čím moc srovnat protože transatlant lety odtud nikdo jiný neoperuje. Let do MIA bude předpokládám na hranici doletu 763 z čehož vyplývá že se tam poletí obzvlášť úsporně. Takže tu máme děsivou kombinaci sociální aerolinky, lítající 767 cokoli, pomalého letadla, letícího hodně daleko a ještě ke všemu hlavně koukej na tu spotřebu mámo!
nevermore!
-
- autor Trip reportu roku 2011, 2012, 2015; Nejlepší autor trip reportů 2011, 2012; vítěz kategorie Když cesta je cíl 2011, 2012, 2015
- Příspěvky: 1689
- Registrován: 12. 08. 2008, 05:05
- Bydliště: CTU
- Stav: Offline
Re: Rychlost 767 vs MD-11 a další
Masochisti se muzou proletet treba FRA-GIG s Condorem. Publikovanej cas je 12:30 a vetsinou to tak kolem tech 12 hodin skutecne je
-
- Cestující Economy Class
- Příspěvky: 197
- Registrován: 03. 06. 2011, 20:30
- Pohlaví: muž
- Bydliště: u BHX
- Stav: Offline
Re: Rychlost 767 vs MD-11 a další
Ja bych tu rychlost zase tolik neresil, pul hodiny neni zadna tragedie. Navic mam svuj nejrychlejsi let prave s 767 od AA na trase JFK-ZHR za neco malo pres 6 hodin.
767 se vubec nebranim, seating 2-3-2 mi prijde na dalkovky asi nejlepsi, rozhodne lepsi jak 3-4-3 u 777!
767 se vubec nebranim, seating 2-3-2 mi prijde na dalkovky asi nejlepsi, rozhodne lepsi jak 3-4-3 u 777!
Re: Rychlost 767 vs MD-11 a další
VIE-MIA mi vobec nepride tak dramaticke, mam jeden 767 segment s NZ KIX-AKL, co je podla gcmap este o nejakych 300 mil dalej, a nebola to ziadna drama. Mam vo flightmemory natrackovane 10h55 na ten segment.
Re: Rychlost 767 vs MD-11 a další
Těch vlivů je opravdu hodně. Mohli bychom také spekulovat i o stáří letadel. Stará letadla mají menší tah = větší spotřeba, pokud chce letět stejně atd... je to všechno asi moc stručný a zjednodušený, ale opravdu je zanedbávající provonávat maximální možnou cestovní rychlost.