Podivnosti na Flightradar24

Diskuse o typech letadel - postřehy, praktické zkušenosti.
whiskey
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 4016
Registrován: 17. 08. 2007, 12:03
Stav: Offline

Re: Podivnosti na Flightradar24

Příspěvek od whiskey »

Co to je? Nejaky TdF kameraman?


Airbus380
Nejlepší autor trip reportů 2015
Nejlepší autor trip reportů 2015
Příspěvky: 1643
Registrován: 13. 06. 2010, 12:33
Oblíbené typy letadel: Let 410, 346, 747
Pohlaví: muž
Bydliště: Provodín
Stav: Offline

Re: Podivnosti na Flightradar24

Příspěvek od Airbus380 »

whiskey píše:Co to je? Nejaky TdF kameraman?


Tak tak, jak píše Zoltan - 3 týdny zábavy při sledování koleček na FR24 nastávají :)

Zoltan
Cestující First Class
Cestující First Class
Příspěvky: 591
Registrován: 21. 07. 2009, 18:25
Oblíbené typy letadel: Jak to má alespoň jednu uličku, tak letím...
Pohlaví: muž
Stav: Offline

Re: Podivnosti na Flightradar24

Příspěvek od Zoltan »

Presne tak, jinak to letadlo sbira data z kamer a dal posila do sveta. Lita to nad kazdou etapou, aby ti borci na skutrech s kamaramanem signal v HD dostali dal do sveta. Pro HD je nutny stram kolem 18MB a to by jen tak nedostali pres LTE. Ja si v tomto case pujcuji na par dni obytnak a na vyrazim na horske etapy. Je to zazitek.

Airbus380 píše:
whiskey píše:Co to je? Nejaky TdF kameraman?


Tak tak, jak píše Zoltan - 3 týdny zábavy při sledování koleček na FR24 nastávají :)

Robert
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1359
Registrován: 21. 10. 2003, 19:55
Bydliště: Praha
Stav: Offline

Re: Podivnosti na Flightradar24

Příspěvek od Robert »

Zoltan píše:Presne tak, jinak to letadlo sbira data z kamer a dal posila do sveta. Lita to nad kazdou etapou, aby ti borci na skutrech s kamaramanem signal v HD dostali dal do sveta. Pro HD je nutny stram kolem 18MB a to by jen tak nedostali pres LTE. Ja si v tomto case pujcuji na par dni obytnak a na vyrazim na horske etapy. Je to zazitek.


Můžeš blíž vysvětlit? Jaký stream z kamer?

Zoltan
Cestující First Class
Cestující First Class
Příspěvky: 591
Registrován: 21. 07. 2009, 18:25
Oblíbené typy letadel: Jak to má alespoň jednu uličku, tak letím...
Pohlaví: muž
Stav: Offline

Re: Podivnosti na Flightradar24

Příspěvek od Zoltan »

Je to trochu mimo tema, ale budiz. Live tv vetsinou funguje tak ze signal z kamer namixujes v prenosovem voze a satelitem posles dal do sveta. To funguje paradne na miste kde ty kamery spojis kabelem s prenosovym autem.A to je u pohybujiciseho pelotonu dost neprakticke. Takze kabel vymenis za bezdratovy vysilac a do letadla das prijmac. Dnesni technilogie umi na tuto vzdalenost dat kolem 300mb/s. Z letadle po poslou do rezie a kde to nekdo namixuje a ty pak si muzes dat bramburky a pivo a fandit Saganovi, ktery to mel dnes malem v kapse o bradavku korejske zeny.


Robert píše:
Zoltan píše:Presne tak, jinak to letadlo sbira data z kamer a dal posila do sveta. Lita to nad kazdou etapou, aby ti borci na skutrech s kamaramanem signal v HD dostali dal do sveta. Pro HD je nutny stram kolem 18MB a to by jen tak nedostali pres LTE. Ja si v tomto case pujcuji na par dni obytnak a na vyrazim na horske etapy. Je to zazitek.


Můžeš blíž vysvětlit? Jaký stream z kamer?


beardie
Vedoucí kabiny
Vedoucí kabiny
Příspěvky: 957
Registrován: 08. 10. 2011, 18:58
Bydliště: BRQ
Stav: Offline

Re: Podivnosti na Flightradar24

Příspěvek od beardie »

jedna technicka...

MB = megabajt
mb = milibit
Mb = megabit

Globik
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 5369
Registrován: 04. 01. 2004, 11:53
Oblíbené typy letadel: B767, Cessna 208
Pohlaví: muž
Bydliště: Honolulu
Stav: Offline

Re: Podivnosti na Flightradar24

Příspěvek od Globik »

Omlouvám se, že se opakuju, ale dnešní zkušenost:
Sleduju tripl UA na letu do HNL, konkrétně sestup, trasu nad Oahu a následnou otočku nad mořem. Flightaware ukazuje naprosto identickou trasu, ale je za FR24 opožděn o cca 70 sekund. Co se dá brát jako přesnější?

Fabo
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2870
Registrován: 04. 01. 2007, 13:42
Bydliště: HAG
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Podivnosti na Flightradar24

Příspěvek od Fabo »

Zpozdeni je ruzne dle provozovatele. Kdysi byl Flightaware s pouzitim dat FAA asi o 5 minut opozden, dneska uz to je jinak. Nevim, zda FlightAware dokonce nebere data od FR24

HighFlyer
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 3943
Registrován: 21. 01. 2004, 17:56
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Podivnosti na Flightradar24

Příspěvek od HighFlyer »


hafi
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 1757
Registrován: 20. 09. 2007, 17:47
Pohlaví: muž
Bydliště: bejvávalo YVR
Stav: Offline

Re: Podivnosti na Flightradar24

Příspěvek od hafi »

letěl se do Zlína podívat na tchýni.

HighFlyer
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 3943
Registrován: 21. 01. 2004, 17:56
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Podivnosti na Flightradar24

Příspěvek od HighFlyer »

hafi píše:letěl se do Zlína podívat na tchýni.


Ne ne. Chtel se vyhnout srazce s Kometou.

RadekFM
Cestující First Class
Cestující First Class
Příspěvky: 643
Registrován: 24. 08. 2006, 08:40
Bydliště: OSR
Stav: Offline

Re: Podivnosti na Flightradar24

Příspěvek od RadekFM »

Co to je, nějaký test ?:)
Obrázek

MEA
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 1775
Registrován: 18. 04. 2009, 18:29
Oblíbené typy letadel: DG-1000, VSO-10, C-101 Pegase, Jak-40,Li-2,Tu-134,Em-145,A-320,Ae-45,L-200
Pohlaví: muž
Bydliště: Svet
Stav: Offline

Re: Podivnosti na Flightradar24

Příspěvek od MEA »

wtf, to sa niekto nudi?...

fr_25mar2020.jpg
fr_25mar2020.jpg (605.72 KiB) Zobrazeno 973 x

RadekFM
Cestující First Class
Cestující First Class
Příspěvky: 643
Registrován: 24. 08. 2006, 08:40
Bydliště: OSR
Stav: Offline

Re: Podivnosti na Flightradar24

Příspěvek od RadekFM »

tohle mu nemůže projít nebo jo ?

MEA
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 1775
Registrován: 18. 04. 2009, 18:29
Oblíbené typy letadel: DG-1000, VSO-10, C-101 Pegase, Jak-40,Li-2,Tu-134,Em-145,A-320,Ae-45,L-200
Pohlaví: muž
Bydliště: Svet
Stav: Offline

Re: Podivnosti na Flightradar24

Příspěvek od MEA »

RadekFM píše:tohle mu nemůže projít nebo jo ?


tak snáď vedia čo robia, i keď mi je to záhadou, veď:

Letoun OK - ANS je jedním ze dvou nových strojů, které ŘLP ČR, s.p. zakoupil na základě smlouvy s německou společností Aerodata AG z roku 2017. Pro společnost Aerodata AG je smlouva s podnikem jedna z největších, kterou v této oblasti realizovala. Oba letouny představují technologickou špičku v oblasti svého budoucího působení a budou primárně využívány k letovému ověřování leteckých pozemních zařízení podniku, Armády České republiky a ostatních českých externích subjektů. Začátek provozu prvního z letadel je plánován na leden 2019 po dokončení všech nutných administrativních kroků. Druhý letoun by měl podnik převzít v souladu s harmonogramem v prosinci 2019. Cena obou letounů včetně zabudovaných měřících zařízení činí 24 933 000 EUR a zahrnuje náklady na údržbu letounů, měřících zařízení a výcviku pilotů.

vraví text na planes, autor p. Beran, aby som mu neuprel práva


Odpovědět