Stránka 4 z 8

Re: Podivnosti na Flightradar24

Napsal: 06. 07. 2019, 18:14
od whiskey
Co to je? Nejaky TdF kameraman?

Re: Podivnosti na Flightradar24

Napsal: 06. 07. 2019, 18:42
od Airbus380
whiskey píše:Co to je? Nejaky TdF kameraman?


Tak tak, jak píše Zoltan - 3 týdny zábavy při sledování koleček na FR24 nastávají :)

Re: Podivnosti na Flightradar24

Napsal: 06. 07. 2019, 21:05
od Zoltan
Presne tak, jinak to letadlo sbira data z kamer a dal posila do sveta. Lita to nad kazdou etapou, aby ti borci na skutrech s kamaramanem signal v HD dostali dal do sveta. Pro HD je nutny stram kolem 18MB a to by jen tak nedostali pres LTE. Ja si v tomto case pujcuji na par dni obytnak a na vyrazim na horske etapy. Je to zazitek.

Airbus380 píše:
whiskey píše:Co to je? Nejaky TdF kameraman?


Tak tak, jak píše Zoltan - 3 týdny zábavy při sledování koleček na FR24 nastávají :)

Re: Podivnosti na Flightradar24

Napsal: 06. 07. 2019, 22:27
od Robert
Zoltan píše:Presne tak, jinak to letadlo sbira data z kamer a dal posila do sveta. Lita to nad kazdou etapou, aby ti borci na skutrech s kamaramanem signal v HD dostali dal do sveta. Pro HD je nutny stram kolem 18MB a to by jen tak nedostali pres LTE. Ja si v tomto case pujcuji na par dni obytnak a na vyrazim na horske etapy. Je to zazitek.


Můžeš blíž vysvětlit? Jaký stream z kamer?

Re: Podivnosti na Flightradar24

Napsal: 06. 07. 2019, 22:58
od Zoltan
Je to trochu mimo tema, ale budiz. Live tv vetsinou funguje tak ze signal z kamer namixujes v prenosovem voze a satelitem posles dal do sveta. To funguje paradne na miste kde ty kamery spojis kabelem s prenosovym autem.A to je u pohybujiciseho pelotonu dost neprakticke. Takze kabel vymenis za bezdratovy vysilac a do letadla das prijmac. Dnesni technilogie umi na tuto vzdalenost dat kolem 300mb/s. Z letadle po poslou do rezie a kde to nekdo namixuje a ty pak si muzes dat bramburky a pivo a fandit Saganovi, ktery to mel dnes malem v kapse o bradavku korejske zeny.


Robert píše:
Zoltan píše:Presne tak, jinak to letadlo sbira data z kamer a dal posila do sveta. Lita to nad kazdou etapou, aby ti borci na skutrech s kamaramanem signal v HD dostali dal do sveta. Pro HD je nutny stram kolem 18MB a to by jen tak nedostali pres LTE. Ja si v tomto case pujcuji na par dni obytnak a na vyrazim na horske etapy. Je to zazitek.


Můžeš blíž vysvětlit? Jaký stream z kamer?

Re: Podivnosti na Flightradar24

Napsal: 06. 07. 2019, 23:11
od beardie
jedna technicka...

MB = megabajt
mb = milibit
Mb = megabit

Re: Podivnosti na Flightradar24

Napsal: 30. 01. 2020, 23:14
od Globik
Omlouvám se, že se opakuju, ale dnešní zkušenost:
Sleduju tripl UA na letu do HNL, konkrétně sestup, trasu nad Oahu a následnou otočku nad mořem. Flightaware ukazuje naprosto identickou trasu, ale je za FR24 opožděn o cca 70 sekund. Co se dá brát jako přesnější?

Re: Podivnosti na Flightradar24

Napsal: 31. 01. 2020, 12:51
od Fabo
Zpozdeni je ruzne dle provozovatele. Kdysi byl Flightaware s pouzitim dat FAA asi o 5 minut opozden, dneska uz to je jinak. Nevim, zda FlightAware dokonce nebere data od FR24

Re: Podivnosti na Flightradar24

Napsal: 24. 02. 2020, 19:24
od HighFlyer

Re: Podivnosti na Flightradar24

Napsal: 24. 02. 2020, 20:17
od hafi
letěl se do Zlína podívat na tchýni.

Re: Podivnosti na Flightradar24

Napsal: 24. 02. 2020, 21:44
od HighFlyer
hafi píše:letěl se do Zlína podívat na tchýni.


Ne ne. Chtel se vyhnout srazce s Kometou.

Re: Podivnosti na Flightradar24

Napsal: 25. 03. 2020, 15:14
od RadekFM
Co to je, nějaký test ?:)
Obrázek

Re: Podivnosti na Flightradar24

Napsal: 25. 03. 2020, 15:54
od MEA
wtf, to sa niekto nudi?...

fr_25mar2020.jpg
fr_25mar2020.jpg (605.72 KiB) Zobrazeno 9592 x

Re: Podivnosti na Flightradar24

Napsal: 25. 03. 2020, 15:56
od RadekFM
tohle mu nemůže projít nebo jo ?

Re: Podivnosti na Flightradar24

Napsal: 25. 03. 2020, 15:58
od MEA
RadekFM píše:tohle mu nemůže projít nebo jo ?


tak snáď vedia čo robia, i keď mi je to záhadou, veď:

Letoun OK - ANS je jedním ze dvou nových strojů, které ŘLP ČR, s.p. zakoupil na základě smlouvy s německou společností Aerodata AG z roku 2017. Pro společnost Aerodata AG je smlouva s podnikem jedna z největších, kterou v této oblasti realizovala. Oba letouny představují technologickou špičku v oblasti svého budoucího působení a budou primárně využívány k letovému ověřování leteckých pozemních zařízení podniku, Armády České republiky a ostatních českých externích subjektů. Začátek provozu prvního z letadel je plánován na leden 2019 po dokončení všech nutných administrativních kroků. Druhý letoun by měl podnik převzít v souladu s harmonogramem v prosinci 2019. Cena obou letounů včetně zabudovaných měřících zařízení činí 24 933 000 EUR a zahrnuje náklady na údržbu letounů, měřících zařízení a výcviku pilotů.

vraví text na planes, autor p. Beran, aby som mu neuprel práva