BlueAir Moravia

Letadla Fischer Air * Discovery Link * Air Ostrava * Air Terrex * ...
Odpovědět
vitezslav
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2464
Registrován: 06. 01. 2005, 13:33
Stav: Offline

Re: BlueAir Moravia

Příspěvek od vitezslav »

zbozivulekral píše:Spádovost LKTB - Jihlava - Svitavy - Olomouc - Zlín a vše mezi tím. Bavíme se tedy o 4 krajských městech, což je na regionální letiště docela slušný potenciál.

Proč staré 735? Protože jsou finančně odepsané, náklady linky by byly pouze provozní, ne X let odepisování pořizovací hodnoty letadla. Navíc se bavíme o 735 po Lufthanse, tedy letadlu, které bylo perfektně servisované a má nový interiér.

Ad. cenotvorba. Pokud bude letenka kamkoliv z Brna o € 50 draží než z Vídně, nebo Blavy, nevidím jediný důvod, proč 2 hodiny cestovat, řešit parkování atd...


1) Pět linek + chartery 735 naráz, to jsou naprosto nereálné mokré sny
2) Něco by se ale na druhou stranu snad rozlétat dalo, na mapě Ryanu i Wizzu jsou i daleko bezvýznamnější města než Brno
3) Dále je otázkou, zda Brňané vůbec chtějí někam létat, kam a za kolik (víc než 1x ročně na dovolenou)
4) O totéž se snaží Vary, Pardubice i Ostrava s ne moc lepším výsledkem, což ukazuje, že víc jak jedno velké letiště nepotřebujeme. Daleko za svými sny jsou i Vodochody


ajax07
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 75
Registrován: 24. 11. 2015, 14:56
Stav: Offline

Re: BlueAir Moravia

Příspěvek od ajax07 »

vitezslav píše:
zbozivulekral píše:Spádovost LKTB - Jihlava - Svitavy - Olomouc - Zlín a vše mezi tím. Bavíme se tedy o 4 krajských městech, což je na regionální letiště docela slušný potenciál.

Proč staré 735? Protože jsou finančně odepsané, náklady linky by byly pouze provozní, ne X let odepisování pořizovací hodnoty letadla. Navíc se bavíme o 735 po Lufthanse, tedy letadlu, které bylo perfektně servisované a má nový interiér.

Ad. cenotvorba. Pokud bude letenka kamkoliv z Brna o € 50 draží než z Vídně, nebo Blavy, nevidím jediný důvod, proč 2 hodiny cestovat, řešit parkování atd...


1) Pět linek + chartery 735 naráz, to jsou naprosto nereálné mokré sny
2) Něco by se ale na druhou stranu snad rozlétat dalo, na mapě Ryanu i Wizzu jsou i daleko bezvýznamnější města než Brno
3) Dále je otázkou, zda Brňané vůbec chtějí někam létat, kam a za kolik (víc než 1x ročně na dovolenou)
4) O totéž se snaží Vary, Pardubice i Ostrava s ne moc lepším výsledkem, což ukazuje, že víc jak jedno velké letiště nepotřebujeme. Daleko za svými sny jsou i Vodochody


Založ nové vlákno letiště v Brně nechceme a můžeš k tomu přidat i nádraží.

ajax07
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 75
Registrován: 24. 11. 2015, 14:56
Stav: Offline

Re: BlueAir Moravia

Příspěvek od ajax07 »

Nízkonákladová společnost Ryanair neobnoví v letošní letní sezóně svou základnu v Trapani na Sicílii, kterou uzavřela vloni v říjnu. Aerolinie tak reaguje na rozhodnutí společnosti Airgest, která spravuje civilní část letiště, zrušit program na podporu linek.

Vloni v létě Ryanair bázoval v Trapani tři Boeingy 737-800, se kterými létal do 18 destinací a ročně přepravil okolo 1,1 milionu cestujících. Ryanair zachová v letošní letní sezóně jen čtyři linky do Trapani. Do tohoto sicilského města bude létat ze základen z Baden Badenu, Milána-Bergama, Frankfurtu-Hahnu a Prahy. Sezónní linka z Prahy do Trapani je provozována od loňského roku.

Ryanair vyjádřil připravenost znovu otevřít základnu v příštích letech, pokud provozovatel letiště obnoví program na podporu linek.

Klasická Trapárna Ryanairu a Wizzairu aneb když poptávka po letecké přepravě převyšuje nabídku.

zbozivulekral
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 414
Registrován: 14. 01. 2018, 11:42
Oblíbené typy letadel: 787
Pohlaví: muž
Bydliště: LKTB
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: BlueAir Moravia

Příspěvek od zbozivulekral »

vitezslav píše:4) O totéž se snaží Vary, Pardubice i Ostrava s ne moc lepším výsledkem, což ukazuje, že víc jak jedno velké letiště nepotřebujeme. Daleko za svými sny jsou i Vodochody


Podívejme se na to z blízka... Okruh 100 km od letiště:

Brno jsem již víceméně popsal, resp. psal jsem to, co je v hodinovém dojezdu.

BRQ + 100 km
BRQ + 100 km
100brq.png (631.76 KiB) Zobrazeno 3932 x



Ostrava zvládne obsloužit Zlín a Olomouc, infrastruktura směrem na Slovensko je prachbídná, v Polsku kousek za hranicema Katowice...

OSR + 100 km
OSR + 100 km
100osr.png (621.81 KiB) Zobrazeno 3932 x



Pardubice, dle mého názoru dark horse mezi českými letišti, Ryan z nich jednou udělá Prahu východ

PED + 100 km
PED + 100 km
100ped.png (623.44 KiB) Zobrazeno 3932 x



Karlovy Vary mají v dosahu Plzeň (kterou však královsky obslouží Praha) a severní Čechy, kde asi nelze očekávat uspokojivou poptávku.

KLV + 100 km
KLV + 100 km
100KLV.png (627.29 KiB) Zobrazeno 3932 x



Co z toho plyne? Dá se předpokládat rozmach Pardubic, které bude Ryanair využívat k nátlaku na Prahu. Umím si představit, že část linek z Prahy přesune do Pardubic (ne-li všechny). Brno, ač se to mnohým zde nelíbí, má z geografického hlediska smysl. Což se však až tak nedá říct o Ostravě a Karlových Varech. V případě Vodochod se ještě pár let není o čem bavit.

vitezslav
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2464
Registrován: 06. 01. 2005, 13:33
Stav: Offline

Re: BlueAir Moravia

Příspěvek od vitezslav »

ajax07 píše:
vitezslav píše:
zbozivulekral píše:Spádovost LKTB - Jihlava - Svitavy - Olomouc - Zlín a vše mezi tím. Bavíme se tedy o 4 krajských městech, což je na regionální letiště docela slušný potenciál.

Proč staré 735? Protože jsou finančně odepsané, náklady linky by byly pouze provozní, ne X let odepisování pořizovací hodnoty letadla. Navíc se bavíme o 735 po Lufthanse, tedy letadlu, které bylo perfektně servisované a má nový interiér.

Ad. cenotvorba. Pokud bude letenka kamkoliv z Brna o € 50 draží než z Vídně, nebo Blavy, nevidím jediný důvod, proč 2 hodiny cestovat, řešit parkování atd...


1) Pět linek + chartery 735 naráz, to jsou naprosto nereálné mokré sny
2) Něco by se ale na druhou stranu snad rozlétat dalo, na mapě Ryanu i Wizzu jsou i daleko bezvýznamnější města než Brno
3) Dále je otázkou, zda Brňané vůbec chtějí někam létat, kam a za kolik (víc než 1x ročně na dovolenou)
4) O totéž se snaží Vary, Pardubice i Ostrava s ne moc lepším výsledkem, což ukazuje, že víc jak jedno velké letiště nepotřebujeme. Daleko za svými sny jsou i Vodochody


Založ nové vlákno letiště v Brně nechceme a můžeš k tomu přidat i nádraží.


Tohle mi prosím nevkládej do úst. Jsem milovník letadel, takže bych si přál letiště všude, klidně i v Plzni. Koneckonců, i tady existovaly mokré sny o využití ex-vojenského letiště v Líních na velké nákladní letiště typu Lipska. Samozřejmě naprostý nesmysl, ke kterému nikdy nedošlo. Takže se i na Brno dívám realisticky, ne proto, že bych proti němu něco osobně měl, nebo mu to nepřál, ale protože to zkrátka není možné, což se ukázalo už opakovaně.


vitezslav
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2464
Registrován: 06. 01. 2005, 13:33
Stav: Offline

Re: BlueAir Moravia

Příspěvek od vitezslav »

vitezslav píše:
ajax07 píše:
vitezslav píše:
1) Pět linek + chartery 735 naráz, to jsou naprosto nereálné mokré sny
2) Něco by se ale na druhou stranu snad rozlétat dalo, na mapě Ryanu i Wizzu jsou i daleko bezvýznamnější města než Brno
3) Dále je otázkou, zda Brňané vůbec chtějí někam létat, kam a za kolik (víc než 1x ročně na dovolenou)
4) O totéž se snaží Vary, Pardubice i Ostrava s ne moc lepším výsledkem, což ukazuje, že víc jak jedno velké letiště nepotřebujeme. Daleko za svými sny jsou i Vodochody


Založ nové vlákno letiště v Brně nechceme a můžeš k tomu přidat i nádraží.


Tohle mi prosím nevkládej do úst. Jsem milovník letadel, takže bych si přál letiště všude, klidně i v Plzni. Koneckonců, i tady existovaly mokré sny o využití ex-vojenského letiště v Líních na velké nákladní letiště typu Lipska. Samozřejmě naprostý nesmysl, ke kterému nikdy nedošlo. Takže se i na Brno dívám realisticky, ne proto, že bych proti němu něco osobně měl, nebo mu to nepřál, ale protože to zkrátka není možné, což se ukázalo už opakovaně.
PS: Nádraží je mi zhola ukradené, vlakem jedu cca 2x za rok z Prahy do Ostravy, a to je vše.

vitezslav
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2464
Registrován: 06. 01. 2005, 13:33
Stav: Offline

Re: BlueAir Moravia

Příspěvek od vitezslav »

zbozivulekral píše:
vitezslav píše:4) O totéž se snaží Vary, Pardubice i Ostrava s ne moc lepším výsledkem, což ukazuje, že víc jak jedno velké letiště nepotřebujeme. Daleko za svými sny jsou i Vodochody


Podívejme se na to z blízka... Okruh 100 km od letiště:

Brno jsem již víceméně popsal, resp. psal jsem to, co je v hodinovém dojezdu.

100brq.png



Ostrava zvládne obsloužit Zlín a Olomouc, infrastruktura směrem na Slovensko je prachbídná, v Polsku kousek za hranicema Katowice...

100osr.png



Pardubice, dle mého názoru dark horse mezi českými letišti, Ryan z nich jednou udělá Prahu východ

100ped.png



Karlovy Vary mají v dosahu Plzeň (kterou však královsky obslouží Praha) a severní Čechy, kde asi nelze očekávat uspokojivou poptávku.

100KLV.png



Co z toho plyne? Dá se předpokládat rozmach Pardubic, které bude Ryanair využívat k nátlaku na Prahu. Umím si představit, že část linek z Prahy přesune do Pardubic (ne-li všechny). Brno, ač se to mnohým zde nelíbí, má z geografického hlediska smysl. Což se však až tak nedá říct o Ostravě a Karlových Varech. V případě Vodochod se ještě pár let není o čem bavit.


Podívej, já nemám rád slovo "spádovost". Ty grafy jsou sice hezké, ale nevypovídají vůbec nic. Z tohoto pohledu například Bergamo žádnou spádovost nemá, neboť v Miláně, 50km odtud, jsou dvě velká letiště. A přesto Bergamo neskutečně frčí.
Pro mě je v úvahách spíš důležité, kdo a kam bude odněkud létat. Třeba je krásná "spádovost" Vysočina, kam velmi často jezdím, ale polovina zdejších obyvatel nebyla v posledních deseti letech ani v Praze. Takže si kladu otázku, zda babička z Vysočiny individuálně poletí třeba do Londýna.
Asi ne, že... Můžeš oponovat, že se jedná o vesměs univerzitní města. Ale je ten pohyb dostatečný? My se totiž pořád bavíme o turismu, ale důležitější jsou obchodní cestující. Ti tu jistě jsou, ale položme si otázku, zda potřebují zrovna do těch pěti měst, které chtělo Brno nabídnout. Oni potřebují širokou síť, kterou jim Brno nikdy nenabídne a hlavně potřebují (nebo chtějí) míle na své zlaté a platinové karty, a v tomhle je jim BlueAir úplně k ničemu! Tohle kritérium je důležité, a nikdo ho tady ještě nezmínil. A konkurence Prahy a Vídně zcela zásadní.

Petr31
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1320
Registrován: 27. 08. 2009, 16:16
Stav: Offline

Re: BlueAir Moravia

Příspěvek od Petr31 »

zbozivulekral píše:
vitezslav píše:
Pardubice, dle mého názoru dark horse mezi českými letišti, Ryan z nich jednou udělá Prahu východ

100ped.png


Co z toho plyne? Dá se předpokládat rozmach Pardubic, které bude Ryanair využívat k nátlaku na Prahu. Umím si představit, že část linek z Prahy přesune do Pardubic (ne-li všechny). Brno, ač se to mnohým zde nelíbí, má z geografického hlediska smysl. Což se však až tak nedá říct o Ostravě a Karlových Varech. V případě Vodochod se ještě pár let není o čem bavit.


Tady s tebou nesouhlasím....Na základě čeho se domníváš, že ti kdo Ryanairem lítají z Ruzyně se budou trmácet až do Pardubic? Já s nimi nelítám vůbec, ale problém jsou pro mě ty Pardubice. Bydlím jižně Prahy a se zaparkovím na GO parking jsem za hodinu pohodlně na přepážce. Pardubice pod 2 hodiny nedám s tím, že je šance cestou chytit další sekeru po cestě, takže další nutná rezerva...A lítám už většinou jen s rodinou - 2 děti. Takže ani kdyby mě ten Ryanair nechal lítat z Pardubic zadarmo....A letní charter z Pardubic? Pouze kdyby to z Ruzyně fakt nešlo, jiná alternativa nebyla a klekla na mě rodina....

PS: Jinak managementu Pardubického letiště zdarma poradím, že by větíšmu zájmu cestujích pomohla i změna názvu letiště. Pracovně navrhuji:
Mezinárodní letiště Dominika Haška, Hradec Králové Jih :lol:

zbozivulekral
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 414
Registrován: 14. 01. 2018, 11:42
Oblíbené typy letadel: 787
Pohlaví: muž
Bydliště: LKTB
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: BlueAir Moravia

Příspěvek od zbozivulekral »

Když Ryan rozlítá 2-3 linky z PED, může v PRG hrozit přesunem linek do PED, pokud mu PRG nesníží poplatky. A jak Ryana znám, když něco takového udělat může, tak to udělá a klidně tam i něco opravdu přesune. Pro část obyvatelstva to bude diskomfortní, jiní to zase ocení. Turistům směřujícím do Prahy to bude vcelku jedno, lowcosťáci jsou zvyklí cestovat z/na letiště.

Petr31
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1320
Registrován: 27. 08. 2009, 16:16
Stav: Offline

Re: BlueAir Moravia

Příspěvek od Petr31 »

zbozivulekral píše:Když Ryan rozlítá 2-3 linky z PED, může v PRG hrozit přesunem linek do PED, pokud mu PRG nesníží poplatky. A jak Ryana znám, když něco takového udělat může, tak to udělá a klidně tam i něco opravdu přesune. Pro část obyvatelstva to bude diskomfortní, jiní to zase ocení. Turistům směřujícím do Prahy to bude vcelku jedno, lowcosťáci jsou zvyklí cestovat z/na letiště.


...jenže lowcosťáci taky na letišti nepustí chlup...tudíž by jim v případě obvyklých vyděračských tanečků vedení LKPR mohlo doporučit se odstěhovat na Hašek International komplet :lol: Ostatní ajrolinky jsou pro ně důležitější než ten MOL Express...

zbozivulekral
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 414
Registrován: 14. 01. 2018, 11:42
Oblíbené typy letadel: 787
Pohlaví: muž
Bydliště: LKTB
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: BlueAir Moravia

Příspěvek od zbozivulekral »

Petr31 píše:tudíž by jim v případě obvyklých vyděračských tanečků vedení LKPR mohlo doporučit se odstěhovat na Hašek International komplet :lol: Ostatní ajrolinky jsou pro ně důležitější než ten MOL Express...


Právě sis odpověděl proč očekávám růst Pardubic. 8)

Marty-t
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1113
Registrován: 08. 01. 2010, 23:17
Pohlaví: muž
Bydliště: Brno
Stav: Offline

Re: BlueAir Moravia

Příspěvek od Marty-t »

Petr31 píše:Bydlím jižně Prahy a se zaparkovím na GO parking jsem za hodinu pohodlně na přepážce. Pardubice pod 2 hodiny nedám s tím, že je šance cestou chytit další sekeru po cestě, takže další nutná rezerva...A lítám už většinou jen s rodinou - 2 děti. Takže ani kdyby mě ten Ryanair nechal lítat z Pardubic zadarmo....A letní charter z Pardubic? Pouze kdyby to z Ruzyně fakt nešlo, jiná alternativa nebyla a klekla na mě rodina....

A taky si právě odpověděl na to proč Aerolinka typu BlueAir Moravia, pokud by ji dělal profesionál s +- podobnými destinacemi a četností obsluhy, by v zisku byla (a to i přes malou aglomeraci Brna a blízké aglomerace Olomouce a Zlína). Rodiny na dovolenou se rozhodně od nás běžně půl dne neštrachají do PRG nebo VIE. Max. tak do BTS, protože nechtějí s CK (z BRQ nic jiného nejde nebo je let od TVS pro individuály hodně mastný...).

Jinak souhlas s tím, že PED je pro FR hlavně dobrá páka na PRG aby mohli zatlačit na poplatky. Ale jsme ve vlákně BlueAirMoravie - ani pro lidi z Moravy by při dál mrtvém BRQ a OSR by low costem rozlítané PED nebyly k zahození. Ideální hlavně pro Olomoučáky... Ale i z centra Brna - 1,5 hod přímý častý vlak plus přestup na s odlety sladěný bus MHD (laskavý čtenář porovná 8 minut jízdní doby pardubické MHD - http://www.dpmp.cz/jr/platnost_20180304 ... 16003B.htm - s potřebnou dobou na přestup v Praze. O malém rozdílu v taxikářské kultuře obou měst ani nemluvě...). I do VIE to máme jen 1,5 z nádraží na nádraží ale ani náhodou tak četné spoje...

vitezslav
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2464
Registrován: 06. 01. 2005, 13:33
Stav: Offline

Re: BlueAir Moravia

Příspěvek od vitezslav »

Marty-t píše:
Petr31 píše:Bydlím jižně Prahy a se zaparkovím na GO parking jsem za hodinu pohodlně na přepážce. Pardubice pod 2 hodiny nedám s tím, že je šance cestou chytit další sekeru po cestě, takže další nutná rezerva...A lítám už většinou jen s rodinou - 2 děti. Takže ani kdyby mě ten Ryanair nechal lítat z Pardubic zadarmo....A letní charter z Pardubic? Pouze kdyby to z Ruzyně fakt nešlo, jiná alternativa nebyla a klekla na mě rodina....

A taky si právě odpověděl na to proč Aerolinka typu BlueAir Moravia, pokud by ji dělal profesionál s +- podobnými destinacemi a četností obsluhy, by v zisku byla (a to i přes malou aglomeraci Brna a blízké aglomerace Olomouce a Zlína). Rodiny na dovolenou se rozhodně od nás běžně půl dne neštrachají do PRG nebo VIE. Max. tak do BTS, protože nechtějí s CK (z BRQ nic jiného nejde nebo je let od TVS pro individuály hodně mastný...).

Jinak souhlas s tím, že PED je pro FR hlavně dobrá páka na PRG aby mohli zatlačit na poplatky. Ale jsme ve vlákně BlueAirMoravie - ani pro lidi z Moravy by při dál mrtvém BRQ a OSR by low costem rozlítané PED nebyly k zahození. Ideální hlavně pro Olomoučáky... Ale i z centra Brna - 1,5 hod přímý častý vlak plus přestup na s odlety sladěný bus MHD (laskavý čtenář porovná 8 minut jízdní doby pardubické MHD - http://www.dpmp.cz/jr/platnost_20180304 ... 16003B.htm - s potřebnou dobou na přestup v Praze. O malém rozdílu v taxikářské kultuře obou měst ani nemluvě...). I do VIE to máme jen 1,5 z nádraží na nádraží ale ani náhodou tak četné spoje...


Hoši, nic proti Vám, ale závidím vám vaši naivitu. Kdyby mohl být projekt typu BlueAir Moravia v zisku, tak už X let existuje, věřte mi. Znovu zdůrazňuji, že "rodiny s dětmi" letící jednou za rok na dovolenou OPRAVDU nikoho nevytrhnou a neuživí 5 destinací z Brna. Nebo létáte s dětmi na dovolenou do Bruselu či Lvova??
Co se týče Pardubic, samozřejmě je žádný zásadní rozkvět nečeká. Proberte se - Ryan by chtěl obrovské dotace, a kde by na ně Pardubický kraj vzal?? Možná by je dal, kdyby tam byla katastrofální nezaměstnanost, Ryan tam udělal bázi a zaměstnal aspoň dva tisíce lidí. Za jiných okolností by to byl holý nesmysl. Podívejte se na tento článek https://www.airways.cz/zprava/zakladna- ... -uzavrena/ a musí vám to být jasné.

PS: Kdyby fungovala vaše matematika, tak se z Brna uživí Dubaj a Singapur s A380, protože z jen o malinko většího Manchesteru to přece taky létá :D

Dog
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 96
Registrován: 13. 03. 2010, 20:40
Stav: Offline

Re: BlueAir Moravia

Příspěvek od Dog »

zbozivulekral píše:

Co z toho plyne? Dá se předpokládat rozmach Pardubic, které bude Ryanair využívat k nátlaku na Prahu. Umím si představit, že část linek z Prahy přesune do Pardubic (ne-li všechny). Brno, ač se to mnohým zde nelíbí, má z geografického hlediska smysl. Což se však až tak nedá říct o Ostravě a Karlových Varech. V případě Vodochod se ještě pár let není o čem bavit.


No tak sorry, ale pohledem na kruhy u BRQ a OSR v tom zase tak velký rozdíl nevidím. Myslím tím pokrytí na území ČR. Rakušák asi do BRQ nepojede...

vitezslav
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2464
Registrován: 06. 01. 2005, 13:33
Stav: Offline

Re: BlueAir Moravia

Příspěvek od vitezslav »

Dog píše:
zbozivulekral píše:

Co z toho plyne? Dá se předpokládat rozmach Pardubic, které bude Ryanair využívat k nátlaku na Prahu. Umím si představit, že část linek z Prahy přesune do Pardubic (ne-li všechny). Brno, ač se to mnohým zde nelíbí, má z geografického hlediska smysl. Což se však až tak nedá říct o Ostravě a Karlových Varech. V případě Vodochod se ještě pár let není o čem bavit.


No tak sorry, ale pohledem na kruhy u BRQ a OSR v tom zase tak velký rozdíl nevidím. Myslím tím pokrytí na území ČR. Rakušák asi do BRQ nepojede...
Dog píše:
zbozivulekral píše:

Co z toho plyne? Dá se předpokládat rozmach Pardubic, které bude Ryanair využívat k nátlaku na Prahu. Umím si představit, že část linek z Prahy přesune do Pardubic (ne-li všechny). Brno, ač se to mnohým zde nelíbí, má z geografického hlediska smysl. Což se však až tak nedá říct o Ostravě a Karlových Varech. V případě Vodochod se ještě pár let není o čem bavit.


No tak sorry, ale pohledem na kruhy u BRQ a OSR v tom zase tak velký rozdíl nevidím. Myslím tím pokrytí na území ČR. Rakušák asi do BRQ nepojede...


zbozivulekral: Opět se pleteš. Plyne z toho to, že pokud by Ryan odešel z PRG (ostatně, jednou už to udělal a nebude to opakovat), zkanibalizují jeho linky EasyJet, Vueling, možná by se vrátil Wizz. Pardubice asi uživí linku do Londýna, o tom žádná, ale jinak nikoho nezajímají. Jedinou alternativou Ruzyně by bylo LCC letiště v Praze, nikoliv Pardubice, Brno nebo Vary. A opět v tom není nic osobního, já bych z Varů rád lítal - parkování zdarma, kafe za čtyřicet, oběd za stopade, rychlé odbavení, co si lze přát víc :D


Odpovědět