zbozivulekral píše:Spádovost LKTB - Jihlava - Svitavy - Olomouc - Zlín a vše mezi tím. Bavíme se tedy o 4 krajských městech, což je na regionální letiště docela slušný potenciál.
Proč staré 735? Protože jsou finančně odepsané, náklady linky by byly pouze provozní, ne X let odepisování pořizovací hodnoty letadla. Navíc se bavíme o 735 po Lufthanse, tedy letadlu, které bylo perfektně servisované a má nový interiér.
Ad. cenotvorba. Pokud bude letenka kamkoliv z Brna o € 50 draží než z Vídně, nebo Blavy, nevidím jediný důvod, proč 2 hodiny cestovat, řešit parkování atd...
1) Pět linek + chartery 735 naráz, to jsou naprosto nereálné mokré sny
2) Něco by se ale na druhou stranu snad rozlétat dalo, na mapě Ryanu i Wizzu jsou i daleko bezvýznamnější města než Brno
3) Dále je otázkou, zda Brňané vůbec chtějí někam létat, kam a za kolik (víc než 1x ročně na dovolenou)
4) O totéž se snaží Vary, Pardubice i Ostrava s ne moc lepším výsledkem, což ukazuje, že víc jak jedno velké letiště nepotřebujeme. Daleko za svými sny jsou i Vodochody