JackBrno píše:ajax07 píše:... domnělému "otci" brněnského letiště Jiřímu Filipovi to bylo spíše na obtíž, takže Ryanair skončil...
Jak jsi přišel na to, že Alicante bylo ukončeno ze strany BRQ?
Logicky. A tak jak skončilo Bergamo.
JackBrno píše:ajax07 píše:... domnělému "otci" brněnského letiště Jiřímu Filipovi to bylo spíše na obtíž, takže Ryanair skončil...
Jak jsi přišel na to, že Alicante bylo ukončeno ze strany BRQ?
ajax07 píše:JackBrno píše:ajax07 píše:... domnělému "otci" brněnského letiště Jiřímu Filipovi to bylo spíše na obtíž, takže Ryanair skončil...
Jak jsi přišel na to, že Alicante bylo ukončeno ze strany BRQ?
Logicky. A tak jak skončilo Bergamo.
ajax07 píše:JackBrno píše:ajax07 píše:... domnělému "otci" brněnského letiště Jiřímu Filipovi to bylo spíše na obtíž, takže Ryanair skončil...
Jak jsi přišel na to, že Alicante bylo ukončeno ze strany BRQ?
Logicky. A tak jak skončilo Bergamo.
pepa007 píše:Karel_x píše:ajax07 píše:...tady se z vlákna BlueAir Moravia stalo vlákno "Kdo lépe vyargumentuje, proč je brněnské letiště k ničemu". Je to stejné jako s nádražím, s VMO atd.
K tomu není co dodat.
To se pletete pánové.
My se z tématu "všichni bychom rádi létali z Brna aspoň po evropě" (na tom se asi všichni shodnem) posouváme do tématu "naše šance jsou pramalé, pokud to bude v režii diletantů, který vymýšlejí absurdity nerespektující ekonomickou realitu, jen aby si pohonili ego a politické body".
jvoj píše:Pro pořádek - Alicante bylo ukončeno především kvůli tehdejším neshodám FR a letiště a následné redukci tamní báze, Bergamo nemělo nějak zářné load-factory (i když dnes už by to vypadalo zcela jistě jinak), ale jedním ze zásadních důvodů pro přerušení (a následné neobnovení) byla rekonstrukce RWY v Bergamu.
JackBrno píše:jvoj:
Jj, přesně tak to bylo, oboje bylo z rozhodnutí RYR a vedení letiště BRQ z toho radost rozhodně nemělo, už jen proto, že zaměstnanci tam místo obsluhy letadla houpali nohama. Tak nevím, co tady ajax07 plácá o Filipovi.
ajax07 píše:JackBrno píše:jvoj:
Jj, přesně tak to bylo, oboje bylo z rozhodnutí RYR a vedení letiště BRQ z toho radost rozhodně nemělo, už jen proto, že zaměstnanci tam místo obsluhy letadla houpali nohama. Tak nevím, co tady ajax07 plácá o Filipovi.
Aha pán je obhájce bývalého vedení letiště. Trochu s křížkem po funuse. Naštěstí veřejnost se již dozvěděla o politice pan Haška, o nevýhodném pronájmu letiště na 50 let, o třech rodinách, které se na tom obohacovaly, o offshorových společnostech v Karibiku, fotovoltaické elektrárně, netransparentním hospodaření na letišti, odporu proti auditu atd. A ty svatá prostoto, proč by se jím nemělo líbit "houpat nohama", když za to peníze dostávali? A pokud se ještě naivně domníváš, že radost z práce je největší motivace, přečti si základy psychologie. A když si začal urážet za názor, tak já to umím taky, ty blekoto.
ajax07 píše:... Filip místo toho, aby se snažil s nimi dohodnout, tak to pojal ve smyslu "my vás tady nepotřebujeme."
Karel_x píše:ajax07 píše:... Filip místo toho, aby se snažil s nimi dohodnout, tak to pojal ve smyslu "my vás tady nepotřebujeme."
Neblázněte lidé, Filip, ať už je jakýkoliv, zcela jistě neodhání letecké společnosti z letiště. Jistě může jakýmsi svým dílkem k provozu přispět nebo to zkomplikovat, ale jeho slovo není v žádném případě rozhodující. On prostě poskytuje službu letadlům, a pokud by tak nečinil, sám by se připravil o výhodnou smlouvu s krajem. Přednosta stanice také nerozhoduje, které rychlíky u něj budou zastavovat nebo ne.
Vím, že v nedávné době se v rámci akce "antihašek" nasazovala v médiích psí hlava kdekomu, ale tvrdit, že Filip sabotuje provoz na BRQ je úlet. Třeba by někdo dokázal jeho práci dělat líp, nechci soudit, určitě však brzy budeme moci srovnat, jak to jde novému vedení.
Karel_x píše:ajax07 píše:... Filip místo toho, aby se snažil s nimi dohodnout, tak to pojal ve smyslu "my vás tady nepotřebujeme."
Neblázněte lidé, Filip, ať už je jakýkoliv, zcela jistě neodhání letecké společnosti z letiště. Jistě může jakýmsi svým dílkem k provozu přispět nebo to zkomplikovat, ale jeho slovo není v žádném případě rozhodující. On prostě poskytuje službu letadlům, a pokud by tak nečinil, sám by se připravil o výhodnou smlouvu s krajem. Přednosta stanice také nerozhoduje, které rychlíky u něj budou zastavovat nebo ne.
Vím, že v nedávné době se v rámci akce "antihašek" nasazovala v médiích psí hlava kdekomu, ale tvrdit, že Filip sabotuje provoz na BRQ je úlet. Třeba by někdo dokázal jeho práci dělat líp, nechci soudit, určitě však brzy budeme moci srovnat, jak to jde novému vedení.
Marty-t píše:Když se tu už diskutuje mezi informovanějšími, kdo za současný stav může - nezbývá mi vytáhnout kartu KSC - tam letiště je prodáno jako dcerunka VIE a ta má zřejmě s podnikáním v letecké dopravě lepší strategické zkušenosti než starý nebo nový majitel letiště v Brně (s respektem ke všem co tam pracují). Je jasné, že kdyby tehdy kraj za lidovce Juránka místo zvláštního pronájmu BRQ prodal letiště třeba Fraportu, možná bychom se teď bavili kdy BRQ prorazí harnici 1,5 mio PAX...
No nic zpátky na zem. Chápu, že je možné, že kraj se s rumuny neumí dohodnout na založení společnosti. Co ale nechápu, je, že rumuni aspoň sami od sebe bez založení společné firmy nevyčíslí kraji kolik by si představovali dotaci na rozlétání od léta aspoň jedné destinace - řekněme BCN 2x týdně.
Pokud to do nějakého data neudělají, tak by kraj měl spíš vypsat podobné soutěže o získání dotace - typu kdo nabídne na dotace nejlevnější spojení do jedné z krajem předvolených destinací (tam bych osobně vyjmenoval hodně největších letišť Evropy) - toho budeme první 2 roky od rozlétání podporovat. Vyhodnocení podle požadavku na výše dotace, garanci nerušení, četnost spoje, zda celoročně/sezónně a dny a čas odletu plus případný codeshare dále. A prostě podle těchto kritérií buď financovat jedno, dvě nebo i několik spojení, podle rozpočtu co na tento účel bude chtít Jmk a Brno utratit.
Jinak souhlas Ryanair, Wizzair ani Easyjet se do BRQ zřejmě nepohrnou, koncentrují svůj business v okolních letištích a těží ze synergií. Chce to hráče do dosud do oblasti VIE, PRG, BTS moc linek nemá... A to bude hodně těžké...