BlueAir Moravia
-
- Cestující Business Class
- Příspěvky: 414
- Registrován: 14. 01. 2018, 11:42
- Oblíbené typy letadel: 787
- Pohlaví: muž
- Bydliště: LKTB
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: BlueAir Moravia
Vzhledem k tomu, že nás letos na podzim čekají volby, neztrácel bych optimismus. Ono něco nakonec létat bude. Otázkou je pouze co/kdo a na jak dlouho.
Re: BlueAir Moravia
j.ree píše:vitezslav píše:Smysluplně bych viděl BGY (díky síti Ryanu možnost dostat se za slušný peníz prakticky kamkoli po Evropě), BCN, nějakou Paříž a možná Dubaj
BGY, DXB muzes vyuzivat z OSR, CDG taky bylo. Litejte z OSR ...
Jo, coby Plzeňák budu o Ostravě uvažovat
-
- Cestující Business Class
- Příspěvky: 414
- Registrován: 14. 01. 2018, 11:42
- Oblíbené typy letadel: 787
- Pohlaví: muž
- Bydliště: LKTB
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: BlueAir Moravia
vitezslav píše:Jo, coby Plzeňák budu o Ostravě uvažovat
Tak to snad ani o Brně ne?
Re: BlueAir Moravia
zbozivulekral píše:Vzhledem k tomu, že nás letos na podzim čekají volby, neztrácel bych optimismus. Ono něco nakonec létat bude. Otázkou je pouze co/kdo a na jak dlouho.
Není všem dnům konec. Šimek se jen tak nevzdá, investoval do toho dost své prestiže a je to hlavně jeho dítě. V jiných oblastech toho zatím moc neukázal. Ohledně dálnice z Pohořelic na hranice se pořád scházejí "brňákem" Ťokem, ale kde nic, dál-nic. Znovuzrození letiště prospěla i změna vlastníka nájemce. A taky by občané a právnické osoby mohli víc tlačit, ne jako s nádražím, které polovinu Brňanů vůbec nezajímá, dokud viadukty nespadnou. Současný stav ve většině oblastí života včetně dopravy je pravý opak udržitelného rozvoje brněnského regionu s 600 tis. obyvateli. Jezděte na kolech a choďte pěšky nemůže být jediná perspektiva, ani úspěšný volební program.
-
- Cestující Business Class
- Příspěvky: 414
- Registrován: 14. 01. 2018, 11:42
- Oblíbené typy letadel: 787
- Pohlaví: muž
- Bydliště: LKTB
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: BlueAir Moravia
ajax07 píše:Není všem dnům konec. Šimek se jen tak nevzdá, investoval do toho dost své prestiže a je to hlavně jeho dítě. V jiných oblastech toho zatím moc neukázal. Ohledně dálnice z Pohořelic na hranice se pořád scházejí "brňákem" Ťokem, ale kde nic, dál-nic. Znovuzrození letiště prospěla i změna vlastníka nájemce. A taky by občané a právnické osoby mohli víc tlačit, ne jako s nádražím, které polovinu Brňanů vůbec nezajímá, dokud viadukty nespadnou. Současný stav ve většině oblastí života včetně dopravy je pravý opak udržitelného rozvoje brněnského regionu s 600 tis. obyvateli. Jezděte na kolech a choďte pěšky nemůže být jediná perspektiva, ani úspěšný volební program.
Svatá pravda.
Re: BlueAir Moravia
Záměr Blue air rozlétat 27 let starými B 735 Brno a to ihned 5 nových destinací, rotace 2x , 3x týdně + další dvě letní destinace, je naprosto ujeté ..Z ničeho najednou x leteckých spojení...rozumí v Brně na úřadech vůbec někdo letectví? A super podpora nějakých plus minus 160 mega celkem za 2 roky?
Vždyt´jen BMI linka do Mnïchova, sice s vyšší rotací, ale s kapacitou 50 osob je prodělečná tak, že BMI žádají 60 mega po Brně doplatek za rok 2017 (viz internet)...a to je jedna! linka se středněkapacitním letadlem, občas spoje i vtipně vypuštěny...
At´je to 50 nebo 60 mega, jisté je, že pokud nedostane BMI dotaci, odejdou, nebudou přece táhnout ztrátový obchod.
A Rumuni hned 5 linek a charterové destinace atd ... : To si dělali asi z Brna celou dobu strandu - a páni úředníci jim na to sedli jako vosička na med. . Bratislavy Ryanairem téměř po celé Evropě, Z Vídně všude, z Prahy také. Kdo bude létat do neznámého a druhořadého města kdesi ve střední Evropě se jménem BRNO..?? Ano, Češi pracující v GB, to je celé...
Vždyt´jen BMI linka do Mnïchova, sice s vyšší rotací, ale s kapacitou 50 osob je prodělečná tak, že BMI žádají 60 mega po Brně doplatek za rok 2017 (viz internet)...a to je jedna! linka se středněkapacitním letadlem, občas spoje i vtipně vypuštěny...
At´je to 50 nebo 60 mega, jisté je, že pokud nedostane BMI dotaci, odejdou, nebudou přece táhnout ztrátový obchod.
A Rumuni hned 5 linek a charterové destinace atd ... : To si dělali asi z Brna celou dobu strandu - a páni úředníci jim na to sedli jako vosička na med. . Bratislavy Ryanairem téměř po celé Evropě, Z Vídně všude, z Prahy také. Kdo bude létat do neznámého a druhořadého města kdesi ve střední Evropě se jménem BRNO..?? Ano, Češi pracující v GB, to je celé...
-
- Cestující Business Class
- Příspěvky: 414
- Registrován: 14. 01. 2018, 11:42
- Oblíbené typy letadel: 787
- Pohlaví: muž
- Bydliště: LKTB
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: BlueAir Moravia
amey píše:Záměr Blue air rozlétat 27 let starými B 735 Brno a to ihned 5 nových destinací, rotace 2x , 3x týdně + další dvě letní destinace, je naprosto ujeté ..Z ničeho najednou x leteckých spojení...rozumí v Brně na úřadech vůbec někdo letectví? A super podpora nějakých plus minus 160 mega celkem za 2 roky?
Vždyt´jen BMI linka do Mnïchova, sice s vyšší rotací, ale s kapacitou 50 osob je prodělečná tak, že BMI žádají 60 mega po Brně doplatek za rok 2017 (viz internet)...a to je jedna! linka se středněkapacitním letadlem, občas spoje i vtipně vypuštěny...
At´je to 50 nebo 60 mega, jisté je, že pokud nedostane BMI dotaci, odejdou, nebudou přece táhnout ztrátový obchod.
A Rumuni hned 5 linek a charterové destinace atd ... : To si dělali asi z Brna celou dobu strandu - a páni úředníci jim na to sedli jako vosička na med. . Bratislavy Ryanairem téměř po celé Evropě, Z Vídně všude, z Prahy také. Kdo bude létat do neznámého a druhořadého města kdesi ve střední Evropě se jménem BRNO..?? Ano, Češi pracující v GB, to je celé...
Děkujeme za velice přínosný socioekonomický rozbor.
Re: BlueAir Moravia
Rozbor je správný. To, co je napsáno je realita a tak to je. Chceš to popírat? Ok, Tak pojd´do toho. Nehledě na to, že WIZZ air otevírá z Vídně 17!! nových low cost linek. To je mazec, kdy je schopen safra ztížit pozici BA i s Ryanem...Brno je naprosto tímto krokem WIZZ mimo jakýkoliv zájem dopravců. Co by v Brně pohledávali? Na jedné straně Vídeň a WIZZ air za 30 éček apod., na druhé straně za kopcem Bratislava s Ryanem... Když nedostane zaplaceno BMI, co by v Brně v podstatě jako ještě poslední dále dělali? Létali jen proto, že to někdo chce..?
Re: BlueAir Moravia
zbozivulekral píše:amey píše:Záměr Blue air rozlétat 27 let starými B 735 Brno a to ihned 5 nových destinací, rotace 2x , 3x týdně + další dvě letní destinace, je naprosto ujeté ..Z ničeho najednou x leteckých spojení...rozumí v Brně na úřadech vůbec někdo letectví? A super podpora nějakých plus minus 160 mega celkem za 2 roky?
Vždyt´jen BMI linka do Mnïchova, sice s vyšší rotací, ale s kapacitou 50 osob je prodělečná tak, že BMI žádají 60 mega po Brně doplatek za rok 2017 (viz internet)...a to je jedna! linka se středněkapacitním letadlem, občas spoje i vtipně vypuštěny...
At´je to 50 nebo 60 mega, jisté je, že pokud nedostane BMI dotaci, odejdou, nebudou přece táhnout ztrátový obchod.
A Rumuni hned 5 linek a charterové destinace atd ... : To si dělali asi z Brna celou dobu strandu - a páni úředníci jim na to sedli jako vosička na med. . Bratislavy Ryanairem téměř po celé Evropě, Z Vídně všude, z Prahy také. Kdo bude létat do neznámého a druhořadého města kdesi ve střední Evropě se jménem BRNO..?? Ano, Češi pracující v GB, to je celé...
Děkujeme za velice přínosný socioekonomický rozbor.
..ten nováček na fóru jen jadrně napsal to, co si tady spousta lidí myslí (mě nevyjímaje) a delší dobu prezentuje. Bohužel spousta lidí (asi nenapravitelných patriotů) to nedokáže zkousnout a podívat se na Brno a region střízlivýma očima, raději si berou každý den růžové brýle. Dokud je nesundají, není jim pomoci.
-
- Cestující Business Class
- Příspěvky: 414
- Registrován: 14. 01. 2018, 11:42
- Oblíbené typy letadel: 787
- Pohlaví: muž
- Bydliště: LKTB
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: BlueAir Moravia
Spádovost LKTB - Jihlava - Svitavy - Olomouc - Zlín a vše mezi tím. Bavíme se tedy o 4 krajských městech, což je na regionální letiště docela slušný potenciál.
Proč staré 735? Protože jsou finančně odepsané, náklady linky by byly pouze provozní, ne X let odepisování pořizovací hodnoty letadla. Navíc se bavíme o 735 po Lufthanse, tedy letadlu, které bylo perfektně servisované a má nový interiér.
Ad. cenotvorba. Pokud bude letenka kamkoliv z Brna o € 50 draží než z Vídně, nebo Blavy, nevidím jediný důvod, proč 2 hodiny cestovat, řešit parkování atd...
Proč staré 735? Protože jsou finančně odepsané, náklady linky by byly pouze provozní, ne X let odepisování pořizovací hodnoty letadla. Navíc se bavíme o 735 po Lufthanse, tedy letadlu, které bylo perfektně servisované a má nový interiér.
Ad. cenotvorba. Pokud bude letenka kamkoliv z Brna o € 50 draží než z Vídně, nebo Blavy, nevidím jediný důvod, proč 2 hodiny cestovat, řešit parkování atd...
-
- Cestující Business Class
- Příspěvky: 340
- Registrován: 23. 10. 2017, 22:45
- Oblíbené typy letadel: A340-600
B747-400 - Pohlaví: muž
- Bydliště: ZLN/PRG
- Stav: Offline
Re: BlueAir Moravia
Ze Zlína do Brna přijedou jen ti, co letí do Londýna a do Brna se dostaneš hůře než do OSR , kde to lítá za 250 ,- a v Brně přes 600,- Navíc, ze Zlína do Brna se dostat je prostě taky um, napřímo to není jak po dálnici, tak ani železnicí... A že nějaké letiště v Brně existuje, to moc lidí asi neví ( teda jo ,ale že to bude něco jako ve Slušovicích ) a že něco lítá do světa už pramálo lidí... většina jede do PRG, VIE nebo BTS...
Psal jsem dávno, že by PR mělo na tom zapracovat, něco bylo slíbeno, ale ověřím si to, jak moc to vypadá ve Zlíně a reklamě na Brno příští týden, kdy se vrátím do Čr na pár dní konečně
Psal jsem dávno, že by PR mělo na tom zapracovat, něco bylo slíbeno, ale ověřím si to, jak moc to vypadá ve Zlíně a reklamě na Brno příští týden, kdy se vrátím do Čr na pár dní konečně
-
- Cestující Business Class
- Příspěvky: 414
- Registrován: 14. 01. 2018, 11:42
- Oblíbené typy letadel: 787
- Pohlaví: muž
- Bydliště: LKTB
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: BlueAir Moravia
Roiman4 píše:Ze Zlína do Brna přijedou jen ti, co letí do Londýna a do Brna se dostaneš hůře než do OSR , kde to lítá za 250 ,- a v Brně přes 600,- Navíc, ze Zlína do Brna se dostat je prostě taky um, napřímo to není jak po dálnici, tak ani železnicí...
To je zajímavé, že z Brna do Zlína pravidelně po dálnici jezdím...
Re: BlueAir Moravia
zbozivulekral píše:vitezslav píše:Jo, coby Plzeňák budu o Ostravě uvažovat
Tak to snad ani o Brně ne?
V Brně jsem každou chvíli služebně, čili bych dal určitě Lvov na víkend a sem tam Brno-Bergamo-Praha.
-
- Cestující Business Class
- Příspěvky: 340
- Registrován: 23. 10. 2017, 22:45
- Oblíbené typy letadel: A340-600
B747-400 - Pohlaví: muž
- Bydliště: ZLN/PRG
- Stav: Offline
Re: BlueAir Moravia
Ano, ale jak pitome jedes... ono byla kratka varianta, kterou rozestavel Bata a dokonce se nektere casti dalnice dochovaly do dnesniho dne nekde... jenomze ekoteroristi a dalsi instituce to zamitli... a jeste by se to napojovalo pobliz letiste nebo vedlo okolo...a jak to dopadlo.
Musis projet Zlinem a nedej boze ve spicce, nejspise porad prijedes na “pul”dalnice (rozumneji svedeno do jednoho pruhu v obou smerech) az za konec Otrokovic, za Hulinem se napojis na D1, prejedes Vyskov a tam nekde doufas, ze nebude zase nejaka zacpa na exitu do Brna. A muzes se jen modlit, ze kdyz mas rezervu, tak stejne nic nebude prujezdem Zlina, na dalnici, zacpa pred Vyskovem atd...
Po dalnici jedes, ale jakym stylem...
Musis projet Zlinem a nedej boze ve spicce, nejspise porad prijedes na “pul”dalnice (rozumneji svedeno do jednoho pruhu v obou smerech) az za konec Otrokovic, za Hulinem se napojis na D1, prejedes Vyskov a tam nekde doufas, ze nebude zase nejaka zacpa na exitu do Brna. A muzes se jen modlit, ze kdyz mas rezervu, tak stejne nic nebude prujezdem Zlina, na dalnici, zacpa pred Vyskovem atd...
Po dalnici jedes, ale jakym stylem...
-
- Cestující Business Class
- Příspěvky: 414
- Registrován: 14. 01. 2018, 11:42
- Oblíbené typy letadel: 787
- Pohlaví: muž
- Bydliště: LKTB
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: BlueAir Moravia
Roiman4 píše:
Po dalnici jedes, ale jakym stylem...
Stylem typickým pro české dálnice.