Globik píše:Petr31 píše:ačkoliv jsem si u něj nenaběhl, neb jsem mu nikdy nevěřil a na lep nesedl, doufal jsem, že o něm už nikdy neuslyším
Pokud se bavíme o původní CK, tak čím by sis tam naběhl? Kvalita služeb byla na tu dobu na absolutní špičce, ceny byly naprosto srovnatelné (a při indiviudálním nákupu služeb se na ně nedalo dosáhnout) a CK fakticky nezbankrotovala a pod novým vlastníkem pokračovala dál, což se klientů, kteří měli v té době zakoupený zájezd nijak nedotklo. Tomi tour už byl samozřejmě o něčem jiném...
....aniž bych se chtěl pouštět do dlouhých diskusí, navíc zdroje informací jsem dávno vyhodil, dobře si pamatuji, že zhruba od r. 2000-2001 probíhali veřejné diskuse o jeho podnikání v cest.ruchu, protože se nějak neměl ke zveřejňování požadovaných informací a dotazy novinářů ignoroval, nebo mlžil. Na a co se ale zapomenout nedá je to, že vždy razil teorii, že nejprve je třeba získat co největší podíl na trhu i za cenu dumpingových cen, tedy systém letadlo. Na totéž dojela TOMI Tour a SkyEurope. No a pokud by na tom byl finančně dobře, nemusel by to koneckonců prodávat Komárkovi a utíkat pryč. Pokud si dobře pamatuji, on neprodával skvělou společnost na vrcholu, protože potřeboval peníze na jiný projekt a cestování už ho nebavilo, ale protože byl na dně. To že to Komárek dál provozoval pod stejnou značkou není argument, protože zůstalo jen jméno, ale Fischer už byl pryč. Tudíž i ekonomika a vše kolem byla zřejmě odfischerovaná
No a co se týče těch letadel....kamarád tam lítal jako F/O a konec čekal téměř od začátku, protože Fischer měl velké oči, kromě sezóny toho moc nenalítal a vzhledem k egomaniakálnímu nátěru letadel "NIVEA", to FISCHER neměl šanci ani někomu pronajmout a zvýšit využití....Což samozřejmě chápal i Komárek, který umí počítat, takže ty fischerovic bulíky potkal tak smutný konec ze dne na den. Byla to jen otázka času, až dojdou zdroje.