Central Connect Airlines

Letadla Fischer Air * Discovery Link * Air Ostrava * Air Terrex * ...
Odpovědět
Tragedie_v_JZD
Cestující First Class
Cestující First Class
Příspěvky: 731
Registrován: 01. 01. 2007, 22:39
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Central Connect Airlines

Příspěvek od Tragedie_v_JZD »

... zahájeno insolvenční řízení proti Job Air - central connect airlines... jen tak na okraj.


j.ree
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 1995
Registrován: 17. 04. 2007, 19:22
Oblíbené typy letadel: A318, A330-300, ATR42
Pohlaví: muž
Bydliště: OSR
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Central Connect Airlines

Příspěvek od j.ree »


j.ree
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 1995
Registrován: 17. 04. 2007, 19:22
Oblíbené typy letadel: A318, A330-300, ATR42
Pohlaví: muž
Bydliště: OSR
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Central Connect Airlines

Příspěvek od j.ree »

Veritele CCA:
- letiste Brno
- letiste Ostrava
- Letiste Leipzig/Halle
- GE Aviation Czech s.r.o.

PDan
Cestující First Class
Cestující First Class
Příspěvky: 603
Registrován: 27. 08. 2009, 22:59
Stav: Offline

Re: Central Connect Airlines

Příspěvek od PDan »

j.ree píše:Veritele CCA:
- letiste Brno
- letiste Ostrava
- Letiste Leipzig/Halle
- GE Aviation Czech s.r.o.

Nejenom ;-)
Ale jelikoz je to spis "politicka zalezitost", uvidime jak vse dopadne...

HighFlyer
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 4080
Registrován: 21. 01. 2004, 17:56
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Central Connect Airlines

Příspěvek od HighFlyer »

PDan píše:Nejenom ;-)
Ale jelikoz je to spis "politicka zalezitost", uvidime jak vse dopadne...

Nevim jak presne to myslis s tou politickou zalezitosti, ale politika nepolitika, kdyz veritelum dojde trpelivost, tak pujde dnesni 3B do kytek stejne rychle jako pred deseti lety tehdejsi 3B.


j.ree
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 1995
Registrován: 17. 04. 2007, 19:22
Oblíbené typy letadel: A318, A330-300, ATR42
Pohlaví: muž
Bydliště: OSR
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Central Connect Airlines

Příspěvek od j.ree »

Ciste hypoteticky:
Co by se stalo, kdyby CCA prestaly litat do Vidne? Posilily by CSA Prahu? Protoze esi ne, tak by byla jedinym spojenim po-so poledni linka PRG-OSR. Coz je dosti ubohe. Nebo by se tady konecne objevil nekdo jiny a schopnejsi? Nebo co by se podle Vas delo?

Jinak PDan tou politikou zrejme narazi i na logo Ostrava a obecne na kamaradickovani Zatorskeho a mocipanu na kraji, ktere opet na nejaky cas vytrhlo CCA trn z paty.. (to si teda aspon myslim, ze si mysli :))

Josef
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 285
Registrován: 23. 01. 2003, 14:27
Stav: Offline

Re: Central Connect Airlines

Příspěvek od Josef »

HighFlyer píše:
PDan píše:Nejenom ;-)
Ale jelikoz je to spis "politicka zalezitost", uvidime jak vse dopadne...

Nevim jak presne to myslis s tou politickou zalezitosti, ale politika nepolitika, kdyz veritelum dojde trpelivost, tak pujde dnesni 3B do kytek stejne rychle jako pred deseti lety tehdejsi 3B.


Myslím, že to bylo před 11 lety a nebyl to 3B, ale 8K :sad:

HighFlyer
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 4080
Registrován: 21. 01. 2004, 17:56
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Central Connect Airlines

Příspěvek od HighFlyer »

Josef píše:Myslím, že to bylo před 11 lety a nebyl to 3B, ale 8K

Mas pravdu. Kod Air Ostravy byl 8K. A bylo to uz pred 11 lety.

Globik
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 5912
Registrován: 04. 01. 2004, 11:53
Oblíbené typy letadel: B767, Cessna 208
Pohlaví: muž
Bydliště: Honolulu
Stav: Online

Re: Central Connect Airlines

Příspěvek od Globik »

OT: Jak hezké bylo mít před pár týdny v ruce palubku s údajem 8F. Bohužel však jen v kolonce seat.

j.ree
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 1995
Registrován: 17. 04. 2007, 19:22
Oblíbené typy letadel: A318, A330-300, ATR42
Pohlaví: muž
Bydliště: OSR
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Central Connect Airlines

Příspěvek od j.ree »

CCA uz dluzi ostravskemu letisti 21.255.265,07 Kč. Zhruba pred dvemi mesici to bylo 18 539 091,25 Kč. No pekne jim to narusta. Co dodat

grekus1987
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 70
Registrován: 14. 04. 2009, 20:45
Stav: Offline

Re: Central Connect Airlines

Příspěvek od grekus1987 »

Osobne bych to nevidel tak cerne, na to ze delaji de facto veskery provoz ostravskeho letiste v soucasnych mesicich, tak dluh (nebo dotace) 20 mil korun neni zase tak hrozna, kdyz si clovek uvedomi kolik lidi de facto zivi. Ostravske letiste by bez nich slo uplne do pekla:)
Podivej se na naseho narodniho dopravce, jehoz ztrata je kazdorocne v radech stamilionu, a my tyto dluhy porad sanujeme.
Misto nesmyslne vlozene 1mld do kolejoveho napojeni letiste meli ty penize poslat jobairu nebo nejake opravdove letecke spolecnosti a mohly tam deset letat letadla:)

jvoj
Cestující First Class
Cestující First Class
Příspěvky: 754
Registrován: 20. 03. 2010, 18:40
Oblíbené typy letadel: B737, 787, Všechny Embraery, ATR42/72
Pohlaví: muž
Stav: Offline

Re: Central Connect Airlines

Příspěvek od jvoj »

Od uživatele jdr, přidávam tímto do správného threadu, aby se mohla diskuse rozproudit na spravnem miste :)

http://www.webnoviny.sk/slovensko/zo-sl ... lanok.html

Uz jsem trochu i popremyslel nad casy a vyvodil jsem z toho, ze ranni let z VIE nevim nevim co s nim bude, pac podle priletu na strankach VIE je do 8:00 celkem 8 priletu, na kterych ma OS svuj kod, z nich drtiva vetsine je z vychodu : Dubai, Moskva, Yerevan, atd., možná že z Moskvy by ji využili (?), opravte mě, nevím jak moc je rozvinutá kolem Sliače Ruská turistika, dále Innsbruck, Graz, nevim, kolik lidi by takovy let zajimal... Do tech 8-mi jsem nezapocital linky KSC/BUD-VIE, protoze tam/od tam si lidi většinou dojedou autem/vlakem/busem.
Další věc, nevím, jak se to bude dát uplatnit na jednodenní obchodní cesty, když počítáme třeba s tím že návázný let z VIE bude trvat třeba 1,5 hodiny, mezi dvěma lety bude 45 minut, tak dosažení letiště v cílové destinaci ve 13:00, a let zpět v ideálním případě v 16:15 (bez času pro odbavení), to je čas v cílové destinaci 3 hodiny 15 minut, a to bez dopravy do/z centra a odbavení. Večerní let z VIE bych viděl snad asi jako nejlogičtější, ale zase zpět do VIE v 19:40 znamená návazný let nejdřív kolem 21:00, a po deváte už tam fakt moc odletů není, a aji z toho mála je tam snad nejzajmavější BKK.


Tak uvídíme, co z toho dokážou vyprodukovat, Letišti Sliač jinak moc fandím :)

skgd
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 19
Registrován: 08. 02. 2010, 03:07
Stav: Offline

Re: Central Connect Airlines

Příspěvek od skgd »

grekus1987 píše:Osobne bych to nevidel tak cerne, na to ze delaji de facto veskery provoz ostravskeho letiste v soucasnych mesicich, tak dluh (nebo dotace) 20 mil korun neni zase tak hrozna, kdyz si clovek uvedomi kolik lidi de facto zivi. Ostravske letiste by bez nich slo uplne do pekla:)
Podivej se na naseho narodniho dopravce, jehoz ztrata je kazdorocne v radech stamilionu, a my tyto dluhy porad sanujeme.
Misto nesmyslne vlozene 1mld do kolejoveho napojeni letiste meli ty penize poslat jobairu nebo nejake opravdove letecke spolecnosti a mohly tam deset letat letadla:)


Myslím, že lítání do VIE není možné dále takhle provozovat při současných bizardních cenách na letišti VIE i na letišty OSR, kdo ví kolik AUA platí CCA za sedačku, ale vzhledem k tomu, že AUA mají sami hodně hluboko do kapsy a platí pozdě tak to žádná sláva nebude. A co si budeme povídat linka do VIE,PRG a nazpět je hlavně pro "korky" a jinou žlutou havěť a obchoďáky, kterým je jedno kolik letenka stojí. Nikdo z nich se nebude tahat taxíkem když to vyjde výrazně dráž nebo tahat vlakem... CCA se nemůže chovat jako dobročinná organizace a vozit za 999 kč babičky s vnoučky z Prahy, ti ať jezdí žlutým vlakem, je to přece jen pohodlnější. Takže rýpat do toho jak je letenka s CCA drahá je irelevantní a chorá. Zajímalo by mne kolik by musela stát letenka na stejný let s ATR nebo Dashem, když přihlédneme k tomu jak jsou ČSA pěkné platy.
Špatně se soutěží v prostředí kde jedna firma může fungovat v 3mld. ztrátě za rok (!!!) a někdo to vždy zamázne ( my ) a na druhou stranu tu máme "šolichačku"( Danube, CCA ) , která sbírá drobky těch, kteří by v normálně fungující ekonomice na trhu dávno neměli být a jenom díky odborům drží linky( pro ně ztrátové ), které dávno mohli létat jiní . Kraj chce, abyste k němu lítali a nic vám nedá,do toho vás kasírují nenažraná letiště, cestující chtějí lítat více, za méně peněz, palivo drahne a jako bonus sockonákladovky snižili za posledních několik let zisk z letenky na likvidační úrověň. Po některých sockonákladovkách ( SkyE.) zbyly nejen dluhy, ale i mýtus, že lítaní je pro všechny nejlépe za 99kč. Takhle to nefunguje :-) Jako příklad uvedu můj let z KTW do MMX za 1190 kč, při ceně letenky 389kč zbytek poplatky, zvrácenost, že ?! Pochopili to ČSA a konečně po letech vyklízejí prostor pro CCA.

j.ree
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 1995
Registrován: 17. 04. 2007, 19:22
Oblíbené typy letadel: A318, A330-300, ATR42
Pohlaví: muž
Bydliště: OSR
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Central Connect Airlines

Příspěvek od j.ree »

ono CCA neni zadna vyhra, sekat dluhy vsude, kam se podivat je take umeni (jen na OSR pres 21 mega), obsolentni stroje z dob odtrzeni od Ruska, ktere navic netopi, je v nich neskutecny randal, (temer) bez nahradnich dilu. Nerad litam s pocitem, ze se v pulce letu neco utrhne.. Je to takove druhe male CSA, vsak oni se to zase nejak vsechno zaplacne.

Josef
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 285
Registrován: 23. 01. 2003, 14:27
Stav: Offline

Re: Central Connect Airlines

Příspěvek od Josef »

j.ree píše:ono CCA neni zadna vyhra, sekat dluhy vsude, kam se podivat je take umeni (jen na OSR pres 21 mega), obsolentni stroje z dob odtrzeni od Ruska, ktere navic netopi, je v nich neskutecny randal, (temer) bez nahradnich dilu. Nerad litam s pocitem, ze se v pulce letu neco utrhne.. Je to takove druhe male CSA, vsak oni se to zase nejak vsechno zaplacne.

Já s tebou souhlasím v otázce ekonomické situace. Co se týče technického stavu, souhlas je jen částečný. Technická údržba je sledována ÚCL, výrobcem atd. Jsou závazné předpisy a nařízení, které se musí udělat a jsou následně i kontrolovány. Myslím, že v půlce letu se snad nic neutrhne... SAAB mám rád, strávil jsem na něm kus života. Je pravda, že v roce 2012 jsou SAABy této firmy za zenitem a opravdu vnitřek vypadá už omšele. Jenže jiné typy si firma dovolit nemůže... Osobně si myslím, že historie firmy nebude mít dlouhé trvání...


Odpovědět