Davny trhovy posiel 8F

Letadla Fischer Air * Discovery Link * Air Ostrava * Air Terrex * ...
FL330
Cestující First Class
Cestující First Class
Příspěvky: 686
Registrován: 19. 07. 2003, 14:39
Bydliště: BTS
Status: Offline

Davny trhovy posiel 8F

Příspěvekod FL330 » 15. 06. 2006, 20:27

Celkom by ma zaujimalo, ako je to momentalne s rozdelenim pozicii po Fischer Air blahej pamati, co de facto znamena, kto vozi klientov CK Fischer?

Trochu by som ocakaval, ze cestovka bude preferovat vyuzitie sluzieb jedneho dopravcu (nie nevyhnutne, ale zda sa mi to byt logicke). Pred casom, ked som zhanal dovolenku, tak mi u Fischera tvrdili, ze to poleti TVS (co mimochodom svojou nemalou troskou prispelo k tomu, ze som sa nakoniec rozhodol pre uplne inu dovcu). Teraz som ale vo fore o CSA cital, ako niekto spomina, ze "vozime pre Fischera jeho Superior class", tak som bol trochu prekvapeny.

Vie niekto nieco presnejsie?


tl2
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 26
Registrován: 19. 04. 2006, 19:15
Status: Offline

Re: Davny trhovy posiel 8F

Příspěvekod tl2 » 15. 06. 2006, 20:54

FL330 píše:Celkom by ma zaujimalo, ako je to momentalne s rozdelenim pozicii po Fischer Air blahej pamati, co de facto znamena, kto vozi klientov CK Fischer?

Trochu by som ocakaval, ze cestovka bude preferovat vyuzitie sluzieb jedneho dopravcu (nie nevyhnutne, ale zda sa mi to byt logicke). Pred casom, ked som zhanal dovolenku, tak mi u Fischera tvrdili, ze to poleti TVS (co mimochodom svojou nemalou troskou prispelo k tomu, ze som sa nakoniec rozhodol pre uplne inu dovcu). Teraz som ale vo fore o CSA cital, ako niekto spomina, ze "vozime pre Fischera jeho Superior class", tak som bol trochu prekvapeny.

Vie niekto nieco presnejsie?

Vetsinu pro Fischer udajne vozi CSA, ale na nektere frekventovane destinace pouzivaji i jine dopravce. Treba TVS na Kanary. Jestli to chcetre vedet presne, na webu Fischera prodavaji charterove letenky do destinaci, ktere odpovidaji jejich katalogovym zajezdu a pri overeni terminu/ceny je videt i kod provozovatele letu.

Lakakomi
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 92
Registrován: 16. 05. 2006, 20:10
Bydliště: Praha
Status: Offline

Příspěvekod Lakakomi » 16. 06. 2006, 09:58

Krom Kanárů s TVS lítá Split, Dubrovník lítá se Sky. I když stále inzerujou, že lítaj s ČSA. A třeba tu letenku do Dubrovníka prodávají víc než dvakrát dráž než přímo Sky...
A zrovna před chvílí jsem jela kolem letiště a Fischery tam stojí a stojí :-(

FL330
Cestující First Class
Cestující First Class
Příspěvky: 686
Registrován: 19. 07. 2003, 14:39
Bydliště: BTS
Status: Offline

Příspěvekod FL330 » 19. 06. 2006, 13:58

Diky za info.

Co sa tyka Kanarov, tak mi predtym nedoslo, ze TVS tam so 738 doleti, kym 734 CSA by sa asi musela posledny usek letu doplavit... ;-) ale vie niekto, preco lieta TVS aj Split?

Co sa tyka tych stojacich Fischerov na letisku... snaziac sa vyhnut vulgarizmom, radsej to nekomentujem :evil:

sobol
Nováček
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 20. 10. 2005, 21:54
Status: Offline

Příspěvekod sobol » 21. 06. 2006, 20:55

TVS létá pro CK Fischer i Řecka a další destinace


Globik
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 5161
Registrován: 04. 01. 2004, 11:53
Oblíbené typy letadel: B767, Cessna 208
Pohlaví: muž
Bydliště: Honolulu
Status: Offline

Re: Davny trhovy posiel 8F

Příspěvekod Globik » 31. 08. 2006, 21:33

Řekl bych, že nikoli do "frekventovaných", ale do "méně frekventovaných". Kde je tedy nutno se spojit s jinými CK, potažmo s Čedokem a Canarií. Tím je podle mě dán výběr destinací, kam Fischer létá s ČSA (kde naplní letadlo) a s TVS (kde se musí spojit).



tl2 píše:
FL330 píše:Celkom by ma zaujimalo, ako je to momentalne s rozdelenim pozicii po Fischer Air blahej pamati, co de facto znamena, kto vozi klientov CK Fischer?

Trochu by som ocakaval, ze cestovka bude preferovat vyuzitie sluzieb jedneho dopravcu (nie nevyhnutne, ale zda sa mi to byt logicke). Pred casom, ked som zhanal dovolenku, tak mi u Fischera tvrdili, ze to poleti TVS (co mimochodom svojou nemalou troskou prispelo k tomu, ze som sa nakoniec rozhodol pre uplne inu dovcu). Teraz som ale vo fore o CSA cital, ako niekto spomina, ze "vozime pre Fischera jeho Superior class", tak som bol trochu prekvapeny.

Vie niekto nieco presnejsie?

Vetsinu pro Fischer udajne vozi CSA, ale na nektere frekventovane destinace pouzivaji i jine dopravce. Treba TVS na Kanary. Jestli to chcetre vedet presne, na webu Fischera prodavaji charterove letenky do destinaci, ktere odpovidaji jejich katalogovym zajezdu a pri overeni terminu/ceny je videt i kod provozovatele letu.

Globik
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 5161
Registrován: 04. 01. 2004, 11:53
Oblíbené typy letadel: B767, Cessna 208
Pohlaví: muž
Bydliště: Honolulu
Status: Offline

Příspěvekod Globik » 31. 08. 2006, 21:35

1) ČSA má na chartery i Airbusy, ne jen 734.

2) Čím asi TVS létal na Kanáry, když ještě 738 neměl? :roll:


FL330 píše:Diky za info.

Co sa tyka Kanarov, tak mi predtym nedoslo, ze TVS tam so 738 doleti, kym 734 CSA by sa asi musela posledny usek letu doplavit... ;-) ale vie niekto, preco lieta TVS aj Split?

Co sa tyka tych stojacich Fischerov na letisku... snaziac sa vyhnut vulgarizmom, radsej to nekomentujem :evil:

Zdenek
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1295
Registrován: 27. 02. 2003, 11:37
Status: Offline

Příspěvekod Zdenek » 31. 08. 2006, 22:35

A co mel Fischer za letadlo na Kanary? I kdyz z Brna mi to, kdyz jsem to pocital, skoro na plavani pripadalo.

Globik
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 5161
Registrován: 04. 01. 2004, 11:53
Oblíbené typy letadel: B767, Cessna 208
Pohlaví: muž
Bydliště: Honolulu
Status: Offline

Příspěvekod Globik » 31. 08. 2006, 22:49

Zdenek píše:A co mel Fischer za letadlo na Kanary? I kdyz z Brna mi to, kdyz jsem to pocital, skoro na plavani pripadalo.


Kdy? A jaký Fischer? CK nebo Fischer Air? :roll:

FL330
Cestující First Class
Cestující First Class
Příspěvky: 686
Registrován: 19. 07. 2003, 14:39
Bydliště: BTS
Status: Offline

Příspěvekod FL330 » 01. 09. 2006, 00:07

8F to lietal so 733, ale ani ta tam nemohla doletiet s plnym payloadom, pri dodrzani povinnej rezervy paliva. Tak sa vymyslel Superior class a 6 sedaciek zostalo neobsadenych.

734 ma smolu, ta non-stop na Kanary nedoleti, potrebuje cestou niekde dotankovat.

Pavel
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2689
Registrován: 19. 01. 2003, 22:30
Status: Offline

Příspěvekod Pavel » 01. 09. 2006, 07:57

FL330 píše:8F to lietal so 733, ale ani ta tam nemohla doletiet s plnym payloadom, pri dodrzani povinnej rezervy paliva. Tak sa vymyslel Superior class a 6 sedaciek zostalo neobsadenych.

734 ma smolu, ta non-stop na Kanary nedoleti, potrebuje cestou niekde dotankovat.


Ani superior občas nezabránil tech. mezipřistání pro palivo (většinou Faro nebo Agadir). Nejlépe na Kanáry vycházel OK-FIT, který měl silnější motory a tudíž vyšší MTOW, ale ani jemu to občas nepomohlo.

FL330
Cestující First Class
Cestující First Class
Příspěvky: 686
Registrován: 19. 07. 2003, 14:39
Bydliště: BTS
Status: Offline

Příspěvekod FL330 » 01. 09. 2006, 11:37

Pavel píše:
FL330 píše:8F to lietal so 733, ale ani ta tam nemohla doletiet s plnym payloadom, pri dodrzani povinnej rezervy paliva. Tak sa vymyslel Superior class a 6 sedaciek zostalo neobsadenych.

734 ma smolu, ta non-stop na Kanary nedoleti, potrebuje cestou niekde dotankovat.


Ani superior občas nezabránil tech. mezipřistání pro palivo (většinou Faro nebo Agadir). Nejlépe na Kanáry vycházel OK-FIT, který měl silnější motory a tudíž vyšší MTOW, ale ani jemu to občas nepomohlo.

Hej, bolo to naozaj na knap... staci mensia obchadzka alebo blby vietor a uz to nevychadza. Inak, osobne som LPA a ACE letel zopar krat a vzdy to bolo nonstop. Skoda, mne by na rozdiel od ostatnych pax medzipristatie vonkoncom nevadilo, skor naopak... :D

PV
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1056
Registrován: 19. 02. 2005, 14:17
Kontaktovat uživatele:
Status: Offline

Příspěvekod PV » 01. 09. 2006, 11:41

FL330 : Tož leť s SW :wink: :wink: :wink: :D

FL330
Cestující First Class
Cestující First Class
Příspěvky: 686
Registrován: 19. 07. 2003, 14:39
Bydliště: BTS
Status: Offline

Příspěvekod FL330 » 01. 09. 2006, 11:46

PV píše:FL330 : Tož leť s SW :wink: :wink: :wink: :D

:lol: :lol:
"Praha - Kamkoliv vcetne prohlidky Evropy jen za 199 Kc!"

Globik
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 5161
Registrován: 04. 01. 2004, 11:53
Oblíbené typy letadel: B767, Cessna 208
Pohlaví: muž
Bydliště: Honolulu
Status: Offline

Příspěvekod Globik » 01. 09. 2006, 12:46

FL330 píše:8F to lietal so 733, ale ani ta tam nemohla doletiet s plnym payloadom, pri dodrzani povinnej rezervy paliva. Tak sa vymyslel Superior class a 6 sedaciek zostalo neobsadenych.

734 ma smolu, ta non-stop na Kanary nedoleti, potrebuje cestou niekde dotankovat.


A na Madeiru 734 běžně doletí? Nebo ani tam ne?



Zpět na “Zaniklé letecké společnosti”


Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti