Davny trhovy posiel 8F
-
- Cestující First Class
- Příspěvky: 686
- Registrován: 19. 07. 2003, 14:39
- Bydliště: BTS
- Stav: Offline
Davny trhovy posiel 8F
Celkom by ma zaujimalo, ako je to momentalne s rozdelenim pozicii po Fischer Air blahej pamati, co de facto znamena, kto vozi klientov CK Fischer?
Trochu by som ocakaval, ze cestovka bude preferovat vyuzitie sluzieb jedneho dopravcu (nie nevyhnutne, ale zda sa mi to byt logicke). Pred casom, ked som zhanal dovolenku, tak mi u Fischera tvrdili, ze to poleti TVS (co mimochodom svojou nemalou troskou prispelo k tomu, ze som sa nakoniec rozhodol pre uplne inu dovcu). Teraz som ale vo fore o CSA cital, ako niekto spomina, ze "vozime pre Fischera jeho Superior class", tak som bol trochu prekvapeny.
Vie niekto nieco presnejsie?
Trochu by som ocakaval, ze cestovka bude preferovat vyuzitie sluzieb jedneho dopravcu (nie nevyhnutne, ale zda sa mi to byt logicke). Pred casom, ked som zhanal dovolenku, tak mi u Fischera tvrdili, ze to poleti TVS (co mimochodom svojou nemalou troskou prispelo k tomu, ze som sa nakoniec rozhodol pre uplne inu dovcu). Teraz som ale vo fore o CSA cital, ako niekto spomina, ze "vozime pre Fischera jeho Superior class", tak som bol trochu prekvapeny.
Vie niekto nieco presnejsie?
Re: Davny trhovy posiel 8F
FL330 píše:Celkom by ma zaujimalo, ako je to momentalne s rozdelenim pozicii po Fischer Air blahej pamati, co de facto znamena, kto vozi klientov CK Fischer?
Trochu by som ocakaval, ze cestovka bude preferovat vyuzitie sluzieb jedneho dopravcu (nie nevyhnutne, ale zda sa mi to byt logicke). Pred casom, ked som zhanal dovolenku, tak mi u Fischera tvrdili, ze to poleti TVS (co mimochodom svojou nemalou troskou prispelo k tomu, ze som sa nakoniec rozhodol pre uplne inu dovcu). Teraz som ale vo fore o CSA cital, ako niekto spomina, ze "vozime pre Fischera jeho Superior class", tak som bol trochu prekvapeny.
Vie niekto nieco presnejsie?
Vetsinu pro Fischer udajne vozi CSA, ale na nektere frekventovane destinace pouzivaji i jine dopravce. Treba TVS na Kanary. Jestli to chcetre vedet presne, na webu Fischera prodavaji charterove letenky do destinaci, ktere odpovidaji jejich katalogovym zajezdu a pri overeni terminu/ceny je videt i kod provozovatele letu.
-
- Kapitán
- Příspěvky: 5912
- Registrován: 04. 01. 2004, 11:53
- Oblíbené typy letadel: B767, Cessna 208
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Honolulu
- Stav: Offline
Re: Davny trhovy posiel 8F
Řekl bych, že nikoli do "frekventovaných", ale do "méně frekventovaných". Kde je tedy nutno se spojit s jinými CK, potažmo s Čedokem a Canarií. Tím je podle mě dán výběr destinací, kam Fischer létá s ČSA (kde naplní letadlo) a s TVS (kde se musí spojit).
tl2 píše:FL330 píše:Celkom by ma zaujimalo, ako je to momentalne s rozdelenim pozicii po Fischer Air blahej pamati, co de facto znamena, kto vozi klientov CK Fischer?
Trochu by som ocakaval, ze cestovka bude preferovat vyuzitie sluzieb jedneho dopravcu (nie nevyhnutne, ale zda sa mi to byt logicke). Pred casom, ked som zhanal dovolenku, tak mi u Fischera tvrdili, ze to poleti TVS (co mimochodom svojou nemalou troskou prispelo k tomu, ze som sa nakoniec rozhodol pre uplne inu dovcu). Teraz som ale vo fore o CSA cital, ako niekto spomina, ze "vozime pre Fischera jeho Superior class", tak som bol trochu prekvapeny.
Vie niekto nieco presnejsie?
Vetsinu pro Fischer udajne vozi CSA, ale na nektere frekventovane destinace pouzivaji i jine dopravce. Treba TVS na Kanary. Jestli to chcetre vedet presne, na webu Fischera prodavaji charterove letenky do destinaci, ktere odpovidaji jejich katalogovym zajezdu a pri overeni terminu/ceny je videt i kod provozovatele letu.
-
- Kapitán
- Příspěvky: 5912
- Registrován: 04. 01. 2004, 11:53
- Oblíbené typy letadel: B767, Cessna 208
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Honolulu
- Stav: Offline
1) ČSA má na chartery i Airbusy, ne jen 734.
2) Čím asi TVS létal na Kanáry, když ještě 738 neměl?
2) Čím asi TVS létal na Kanáry, když ještě 738 neměl?
FL330 píše:Diky za info.
Co sa tyka Kanarov, tak mi predtym nedoslo, ze TVS tam so 738 doleti, kym 734 CSA by sa asi musela posledny usek letu doplavit... ale vie niekto, preco lieta TVS aj Split?
Co sa tyka tych stojacich Fischerov na letisku... snaziac sa vyhnut vulgarizmom, radsej to nekomentujem
FL330 píše:8F to lietal so 733, ale ani ta tam nemohla doletiet s plnym payloadom, pri dodrzani povinnej rezervy paliva. Tak sa vymyslel Superior class a 6 sedaciek zostalo neobsadenych.
734 ma smolu, ta non-stop na Kanary nedoleti, potrebuje cestou niekde dotankovat.
Ani superior občas nezabránil tech. mezipřistání pro palivo (většinou Faro nebo Agadir). Nejlépe na Kanáry vycházel OK-FIT, který měl silnější motory a tudíž vyšší MTOW, ale ani jemu to občas nepomohlo.
-
- Cestující First Class
- Příspěvky: 686
- Registrován: 19. 07. 2003, 14:39
- Bydliště: BTS
- Stav: Offline
Pavel píše:FL330 píše:8F to lietal so 733, ale ani ta tam nemohla doletiet s plnym payloadom, pri dodrzani povinnej rezervy paliva. Tak sa vymyslel Superior class a 6 sedaciek zostalo neobsadenych.
734 ma smolu, ta non-stop na Kanary nedoleti, potrebuje cestou niekde dotankovat.
Ani superior občas nezabránil tech. mezipřistání pro palivo (většinou Faro nebo Agadir). Nejlépe na Kanáry vycházel OK-FIT, který měl silnější motory a tudíž vyšší MTOW, ale ani jemu to občas nepomohlo.
Hej, bolo to naozaj na knap... staci mensia obchadzka alebo blby vietor a uz to nevychadza. Inak, osobne som LPA a ACE letel zopar krat a vzdy to bolo nonstop. Skoda, mne by na rozdiel od ostatnych pax medzipristatie vonkoncom nevadilo, skor naopak...
-
- Kapitán
- Příspěvky: 5912
- Registrován: 04. 01. 2004, 11:53
- Oblíbené typy letadel: B767, Cessna 208
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Honolulu
- Stav: Offline
FL330 píše:8F to lietal so 733, ale ani ta tam nemohla doletiet s plnym payloadom, pri dodrzani povinnej rezervy paliva. Tak sa vymyslel Superior class a 6 sedaciek zostalo neobsadenych.
734 ma smolu, ta non-stop na Kanary nedoleti, potrebuje cestou niekde dotankovat.
A na Madeiru 734 běžně doletí? Nebo ani tam ne?