Letový řád Fischer Air

Letadla Fischer Air * Discovery Link * Air Ostrava * Air Terrex * ...
Filla
Nováček
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 11. 12. 2007, 21:46
Kontaktovat uživatele:
Status: Offline

Letový řád Fischer Air

Příspěvekod Filla » 30. 12. 2007, 20:45

Ahoj,
nemá někdo letový řád 8F když ještě létali??? čísla létů, destinace....
Diky moc předem


Filla
Nováček
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 11. 12. 2007, 21:46
Kontaktovat uživatele:
Status: Offline

Příspěvekod Filla » 31. 12. 2007, 09:23

nebo stacil by seznam destinaci, diky moc

FISCHER AIR LOVER
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 363
Registrován: 10. 07. 2006, 11:26
Bydliště: PRG
Kontaktovat uživatele:
Status: Offline

Příspěvekod FISCHER AIR LOVER » 31. 12. 2007, 11:55

Agadir, Alicante, Antalya, Atheny, Bodrum, Djerba, Dubrovnik, Faro, Fuerteventrua, Funchal, Gerona, Heraklion, Hurghada, Ibiza, Kavala, Keflavik, Korfu, Kos, Chania, Lanzarote, Larnaca, La Palma, Las Palmas, Malaga, Malta, Madrid, Menorca, Milano, Monastir, Neapol, Palma de Mallorca, Paříž, Rhodos, Roma, Samos, Sharm el Sheikh, Split, Tenerfie, Thessaloniki, Tivat - taky lítaly Brno, Ostravu a Tel Aviv :wink:

Filla
Nováček
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 11. 12. 2007, 21:46
Kontaktovat uživatele:
Status: Offline

Příspěvekod Filla » 31. 12. 2007, 12:02

diky :)

FISCHER AIR LOVER
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 363
Registrován: 10. 07. 2006, 11:26
Bydliště: PRG
Kontaktovat uživatele:
Status: Offline

Příspěvekod FISCHER AIR LOVER » 31. 12. 2007, 12:05

Filla píše:diky :)


jo a jeste Karlovy Vary taky .. :)


kuba.biker
Autor nejlepších fotografií v trip reportu 2011
Autor nejlepších fotografií v trip reportu 2011
Příspěvky: 2095
Registrován: 16. 06. 2007, 10:14
Status: Offline

Příspěvekod kuba.biker » 31. 12. 2007, 12:23

A taky první chartery z pardubického letiště, z Bratislavy, pak Pula, krátce Banjul (Gambie), v zimě možná Grenoble...a určitě ještě něco... :wink:

FISCHER AIR LOVER
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 363
Registrován: 10. 07. 2006, 11:26
Bydliště: PRG
Kontaktovat uživatele:
Status: Offline

Příspěvekod FISCHER AIR LOVER » 31. 12. 2007, 13:01

kuba.biker píše:A taky první chartery z pardubického letiště, z Bratislavy, pak Pula, krátce Banjul (Gambie), v zimě možná Grenoble...a určitě ještě něco... :wink:


ja jsem si jeste vzpomnela na Luxor a Varnu :)

Don intanon
Cestující First Class
Cestující First Class
Příspěvky: 542
Registrován: 28. 06. 2007, 10:54
Bydliště: PRG
Kontaktovat uživatele:
Status: Offline

Příspěvekod Don intanon » 31. 12. 2007, 13:35

To všechno točili s těmi dvěma letadly? Jaké měli frekvence letů?

FISCHER AIR LOVER
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 363
Registrován: 10. 07. 2006, 11:26
Bydliště: PRG
Kontaktovat uživatele:
Status: Offline

Příspěvekod FISCHER AIR LOVER » 31. 12. 2007, 13:43

Don intanon píše:To všechno točili s těmi dvěma letadly? Jaké měli frekvence letů?


tak oni měli nejdřív 3 letadla .. než odešel FIT a měli tak zhruba 55 letů týdně .. :) jestli teda mam správný informace

pilot737
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 92
Registrován: 31. 12. 2007, 23:21
Bydliště: Mělník
Kontaktovat uživatele:
Status: Offline

Příspěvekod pilot737 » 01. 01. 2008, 13:55

Tak to teda fachčily pořád 55letů týdně to se teda nezastavily, jak pak tedy mohly prodělávat sakra?

Mr.Pexesso
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 91
Registrován: 19. 07. 2007, 13:07
Bydliště: BRQ
Status: Offline

Příspěvekod Mr.Pexesso » 01. 01. 2008, 14:01

pilot737 píše:Tak to teda fachčily pořád 55letů týdně to se teda nezastavily, jak pak tedy mohly prodělávat sakra?


No jo, ale ještě by ty letadla musely být vytížený na 100%, to je taky nutnej předpoklad úspěchu (hlavně mě neberte za slovo, ta vytíženost může být i menší :wink: ).

pilot737
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 92
Registrován: 31. 12. 2007, 23:21
Bydliště: Mělník
Kontaktovat uživatele:
Status: Offline

Příspěvekod pilot737 » 01. 01. 2008, 15:40

Mr.Pexesso píše:No jo, ale ještě by ty letadla musely být vytížený na 100%, to je taky nutnej předpoklad úspěchu (hlavně mě neberte za slovo, ta vytíženost může být i menší :wink: ).


No dobrý ale jestli že TVS chartery už ani od cestovek nepřijímá jelikož je se svýmy pouhýmy 10ti letadly nezvládaj, teď se sice začal angažovat do charterů i ČSA ale taky maj co dělat a ještě k tomu se sem musí nafařovat karthago tak kdyby trochu zapracovaly na politice fisheru tak by je dokázaly vytížit. I když před dvěma lety byla asi jiná poptávka co se týče leteckejch dovolených. a stou vytížeností máš asi pravduco jsem vyděl fotky z letů tak jsem dost často viděl letadla poloprázdná.

VÍTĚZSLAV
Vedoucí kabiny
Vedoucí kabiny
Příspěvky: 815
Registrován: 19. 10. 2003, 15:42
Bydliště: Plzeň
Status: Offline

Příspěvekod VÍTĚZSLAV » 01. 01. 2008, 16:36

pilot3737: Sorry, ale co to meleš za nesmysly?? Jaký prodělek a vytíženost letů?? A co s tím má společného Karthago? No, ale když jsi včera zjistil, že TVS objednal v březnu 787...
Jenom pár maličkostí - Fischer Air byla dceřinou společností CK Fischer Václava Fischera. Vytíženost byla velmi dobrá, neboť většinu letů vytížila společnost pro vlastní CK. Vznikl však jistý dluh, se kterým VF celou cestovku i leteckou společnost prodal. Nový majitel se nakonec rozhodl provoz letecké společnosti ukončit a lety si, jako většina CK, najímat /ČSA, TVS ad./. O tom, kdo je nyní majitelem dvou odstavených letadel se vede soudní spor. V těchto vztazích se nevyznají ani bývalí zaměstnanci společnosti, natož my tady na foru... Věř ale, že s vytížeností zánik FA NEMĚL PRANIC SPOLEČNÉHO. Navíc trh s leteckými zájezdy se za poslední dva roky nijak razantně nezměnil.
Naposledy upravil(a) VÍTĚZSLAV dne 01. 01. 2008, 16:42, celkem upraveno 1 x.

Mr.Pexesso
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 91
Registrován: 19. 07. 2007, 13:07
Bydliště: BRQ
Status: Offline

Příspěvekod Mr.Pexesso » 01. 01. 2008, 16:37

pilot737 píše:
No dobrý ale jestli že TVS chartery už ani od cestovek nepřijímá jelikož je se svýmy pouhýmy 10ti letadly nezvládaj, teď se sice začal angažovat do charterů i ČSA ale taky maj co dělat a ještě k tomu se sem musí nafařovat karthago tak kdyby trochu zapracovaly na politice fisheru tak by je dokázaly vytížit. I když před dvěma lety byla asi jiná poptávka co se týče leteckejch dovolených. a stou vytížeností máš asi pravduco jsem vyděl fotky z letů tak jsem dost často viděl letadla poloprázdná.


No jo, jenomže právě tohle byla politika V. Fischera - chtěl zajistit exkluzivitu klientům CK Fischer, tzn. v letadlech Fischer Air budou jenom klienti CKF. A tohle razil za každou cenu, takže velmi často lítaly ty letadla poloprázdný. Jasně, stačilo aby se domluvil ještě s nějakou ck, ale to on prostě nechtěl - neideálnější by v té době bylo, kdyby se domluvil s Čedokem, ale protože byli s ředitelem Čedoku na sebe vysazení, tak dohoda nebyla možná. Ale to jsou stejně jenom kdyby...

pilot737
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 92
Registrován: 31. 12. 2007, 23:21
Bydliště: Mělník
Kontaktovat uživatele:
Status: Offline

Příspěvekod pilot737 » 01. 01. 2008, 16:43

No tak v tom případě je to magor a muselo mu být od začátku jasný že jen svýmy klienty ty letadla neuživý. To jim muselo být jasný že ho to finančně položí.



Zpět na “Zaniklé letecké společnosti”


Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host