Letový řád Fischer Air

Letadla Fischer Air * Discovery Link * Air Ostrava * Air Terrex * ...
VÍTĚZSLAV
Vedoucí kabiny
Vedoucí kabiny
Příspěvky: 815
Registrován: 19. 10. 2003, 15:42
Bydliště: Plzeň
Stav: Offline

Příspěvek od VÍTĚZSLAV »

MrPexeso: Opět blbost... Zeptej se tady zaměstnanců FA, kolikrát letadla létala poloprázdná. Samozřejmě, že někdy ano, jako u všech společností, ale celkově byla vytíženost nadstandardně dobrá. Také není pravda, že Fa nelétala pro jiné CK. Sám jsem s nimi letěl rpo CK Prázdninový klub, což je středně velká CK zaměřující se na Španělsko. Jak by asi mohl FA létat pro Čedok, když TVS a Čedok patřil stejnému vlastníkovi, tedy společnosti Unimex??


pilot737
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 92
Registrován: 31. 12. 2007, 23:21
Bydliště: Mělník
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Příspěvek od pilot737 »

VÍTĚZSLAV píše:pilot3737: Sorry, ale co to meleš za nesmysly?? Jaký prodělek a vytíženost letů?? A co s tím má společného Karthago? No, ale když jsi včera zjistil, že TVS objednal v březnu 787...
Jenom pár maličkostí - Fischer Air byla dceřinou společností CK Fischer Václava Fischera. Vytíženost byla velmi dobrá, neboť většinu letů vytížila společnost pro vlastní CK. Vznikl však jistý dluh, se kterým VF celou cestovku i leteckou společnost prodal. Nový majitel se nakonec rozhodl provoz letecké společnosti ukončit a lety si, jako většina CK, najímat /ČSA, TVS ad./. O tom, kdo je nyní majitelem dvou odstavených letadel se vede soudní spor. V těchto vztazích se nevyznají ani bývalí zaměstnanci společnosti, natož my tady na foru... Věř ale, že s vytížeností zánik FA NEMĚL PRANIC SPOLEČNÉHO. Navíc trh s leteckými zájezdy se za poslední dva roky nijak razantně nezměnil.


Jo díky za vysvětlení, konečně my to někdo objasnil.

VÍTĚZSLAV
Vedoucí kabiny
Vedoucí kabiny
Příspěvky: 815
Registrován: 19. 10. 2003, 15:42
Bydliště: Plzeň
Stav: Offline

Příspěvek od VÍTĚZSLAV »

pilot737: Koupit letadlo není jako koupit auto... Každý 733 stojí přes 1mld. Kč. Ale přemýšlej - kdyby Fischerovi létala dvě letadla poloprázdná, proč by si po dvou letech pořizoval třetí?? Proto, aby také létalo poloprázdné?? Ne, určitě proto, že ty dvě předcházející nestihly pokrýt poptávku. A CK Fischer byla v té době jasnou jedničkou v ČR.

pilot737
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 92
Registrován: 31. 12. 2007, 23:21
Bydliště: Mělník
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Příspěvek od pilot737 »

VÍTĚZSLAV píše:pilot737: Koupit letadlo není jako koupit auto... Každý 733 stojí přes 1mld. Kč. Ale přemýšlej - kdyby Fischerovi létala dvě letadla poloprázdná, proč by si po dvou letech pořizoval třetí?? Proto, aby také létalo poloprázdné?? Ne, určitě proto, že ty dvě předcházející nestihly pokrýt poptávku. A CK Fischer byla v té době jasnou jedničkou v ČR.


Jo je my to jasný, dává to smysl. Každoládně my to hejbe žlučí když tam kolem nich jezdim a vidim jak tam chátraj. Už si ani nedělám naděje že bych je ještě spatřil ve vzduchu.

FISCHER AIR LOVER
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 363
Registrován: 10. 07. 2006, 11:26
Bydliště: PRG
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Příspěvek od FISCHER AIR LOVER »

pilot737 píše:Jo je my to jasný, dává to smysl. Každoládně my to hejbe žlučí když tam kolem nich jezdim a vidim jak tam chátraj. Už si ani nedělám naděje že bych je ještě spatřil ve vzduchu.


a čím dýl tam budou stát, tím to bude ještě horší ... :cry: těžko někdo bude mít zájem o rozpadající se letadla, FAN je na tom jeste jaks tak dobře, ale FUN už dost špatně


Don intanon
Cestující First Class
Cestující First Class
Příspěvky: 542
Registrován: 28. 06. 2007, 10:54
Bydliště: PRG
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Příspěvek od Don intanon »

Prekvapilo me, jak letadla pomalu ztraci cenu. ( resi se soubezne na jinem vlakne ) I FAN a FUN maji stale dle poslednich odhadu cenu kolem 200.000.000,- Kč/ks

pilot737
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 92
Registrován: 31. 12. 2007, 23:21
Bydliště: Mělník
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Příspěvek od pilot737 »

FISCHER AIR LOVER píše:a čím dýl tam budou stát, tím to bude ještě horší ... :cry: těžko někdo bude mít zájem o rozpadající se letadla, FAN je na tom jeste jaks tak dobře, ale FUN už dost špatně


Jo to je pravda musej na tom bejt už dost blbě. Bude na nich potřeba investice jak hovado.

FISCHER AIR LOVER
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 363
Registrován: 10. 07. 2006, 11:26
Bydliště: PRG
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Příspěvek od FISCHER AIR LOVER »

pilot737 píše:Jo to je pravda musej na tom bejt už dost blbě. Bude na nich potřeba investice jak hovado.


a taky záleží, jestli tu investici bude chtít někdo dělat ...

pilot737
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 92
Registrován: 31. 12. 2007, 23:21
Bydliště: Mělník
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Příspěvek od pilot737 »

FISCHER AIR LOVER píše:a taky záleží, jestli tu investici bude chtít někdo dělat ...


No právě já sice nemám přehled o výši dlužné částky za parkování údržbu, aktuální hodnota stroje a potřebnou investici ale jak už jsem tu někde čet s největší pravděpodobností i zadarmo budou drahý a nevyplatí se to do nich investovat. Ikdyž jestli je dostane fischer tak je to v pro něho v suchu páč je drží stát a tak bude muset zaplatit veškerý výlohy na opravi i s poplatkama ale bude to pro stát dost velká darda.

Colby
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 19
Registrován: 17. 08. 2011, 17:24
Stav: Offline

Re: Letový řád Fischer Air

Příspěvek od Colby »

Ahoj, chtěl bych se zeptat jestli by bylo možné zjistit: čísla letů, registrace letadel, časy odletů a příletů u následujících letů.

let: PRG > BJV
datum: 12.8.2005

let: BJV > PRG
datum: 26.8.2005

let: PRG > DJE
datum: 28.8.2001

let: DJE > PRG
datum: 11.9.2001 (kvůli tragické události v New Yorku toho dne, se letělo skoro až 12.9.2001)

Předem díky moc za pomoc a doufám, že tyto informace pujdou dohledat.

S pozdravem

Colby


Odpovědět