Letový řád Fischer Air

Letadla Fischer Air * Discovery Link * Air Ostrava * Air Terrex * ...
Filla
Nováček
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 11. 12. 2007, 21:46
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Letový řád Fischer Air

Příspěvek od Filla »

Ahoj,
nemá někdo letový řád 8F když ještě létali??? čísla létů, destinace....
Diky moc předem


Filla
Nováček
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 11. 12. 2007, 21:46
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Příspěvek od Filla »

nebo stacil by seznam destinaci, diky moc

FISCHER AIR LOVER
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 363
Registrován: 10. 07. 2006, 11:26
Bydliště: PRG
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Příspěvek od FISCHER AIR LOVER »

Agadir, Alicante, Antalya, Atheny, Bodrum, Djerba, Dubrovnik, Faro, Fuerteventrua, Funchal, Gerona, Heraklion, Hurghada, Ibiza, Kavala, Keflavik, Korfu, Kos, Chania, Lanzarote, Larnaca, La Palma, Las Palmas, Malaga, Malta, Madrid, Menorca, Milano, Monastir, Neapol, Palma de Mallorca, Paříž, Rhodos, Roma, Samos, Sharm el Sheikh, Split, Tenerfie, Thessaloniki, Tivat - taky lítaly Brno, Ostravu a Tel Aviv :wink:

Filla
Nováček
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 11. 12. 2007, 21:46
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Příspěvek od Filla »

diky :)

FISCHER AIR LOVER
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 363
Registrován: 10. 07. 2006, 11:26
Bydliště: PRG
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Příspěvek od FISCHER AIR LOVER »

Filla píše:diky :)


jo a jeste Karlovy Vary taky .. :)


kuba.biker
Autor nejlepších fotografií v trip reportu 2011
Autor nejlepších fotografií v trip reportu 2011
Příspěvky: 2109
Registrován: 16. 06. 2007, 10:14
Stav: Offline

Příspěvek od kuba.biker »

A taky první chartery z pardubického letiště, z Bratislavy, pak Pula, krátce Banjul (Gambie), v zimě možná Grenoble...a určitě ještě něco... :wink:

FISCHER AIR LOVER
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 363
Registrován: 10. 07. 2006, 11:26
Bydliště: PRG
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Příspěvek od FISCHER AIR LOVER »

kuba.biker píše:A taky první chartery z pardubického letiště, z Bratislavy, pak Pula, krátce Banjul (Gambie), v zimě možná Grenoble...a určitě ještě něco... :wink:


ja jsem si jeste vzpomnela na Luxor a Varnu :)

Don intanon
Cestující First Class
Cestující First Class
Příspěvky: 542
Registrován: 28. 06. 2007, 10:54
Bydliště: PRG
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Příspěvek od Don intanon »

To všechno točili s těmi dvěma letadly? Jaké měli frekvence letů?

FISCHER AIR LOVER
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 363
Registrován: 10. 07. 2006, 11:26
Bydliště: PRG
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Příspěvek od FISCHER AIR LOVER »

Don intanon píše:To všechno točili s těmi dvěma letadly? Jaké měli frekvence letů?


tak oni měli nejdřív 3 letadla .. než odešel FIT a měli tak zhruba 55 letů týdně .. :) jestli teda mam správný informace

pilot737
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 92
Registrován: 31. 12. 2007, 23:21
Bydliště: Mělník
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Příspěvek od pilot737 »

Tak to teda fachčily pořád 55letů týdně to se teda nezastavily, jak pak tedy mohly prodělávat sakra?

Mr.Pexesso
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 91
Registrován: 19. 07. 2007, 13:07
Bydliště: BRQ
Stav: Offline

Příspěvek od Mr.Pexesso »

pilot737 píše:Tak to teda fachčily pořád 55letů týdně to se teda nezastavily, jak pak tedy mohly prodělávat sakra?


No jo, ale ještě by ty letadla musely být vytížený na 100%, to je taky nutnej předpoklad úspěchu (hlavně mě neberte za slovo, ta vytíženost může být i menší :wink: ).

pilot737
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 92
Registrován: 31. 12. 2007, 23:21
Bydliště: Mělník
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Příspěvek od pilot737 »

Mr.Pexesso píše:No jo, ale ještě by ty letadla musely být vytížený na 100%, to je taky nutnej předpoklad úspěchu (hlavně mě neberte za slovo, ta vytíženost může být i menší :wink: ).


No dobrý ale jestli že TVS chartery už ani od cestovek nepřijímá jelikož je se svýmy pouhýmy 10ti letadly nezvládaj, teď se sice začal angažovat do charterů i ČSA ale taky maj co dělat a ještě k tomu se sem musí nafařovat karthago tak kdyby trochu zapracovaly na politice fisheru tak by je dokázaly vytížit. I když před dvěma lety byla asi jiná poptávka co se týče leteckejch dovolených. a stou vytížeností máš asi pravduco jsem vyděl fotky z letů tak jsem dost často viděl letadla poloprázdná.

VÍTĚZSLAV
Vedoucí kabiny
Vedoucí kabiny
Příspěvky: 815
Registrován: 19. 10. 2003, 15:42
Bydliště: Plzeň
Stav: Offline

Příspěvek od VÍTĚZSLAV »

pilot3737: Sorry, ale co to meleš za nesmysly?? Jaký prodělek a vytíženost letů?? A co s tím má společného Karthago? No, ale když jsi včera zjistil, že TVS objednal v březnu 787...
Jenom pár maličkostí - Fischer Air byla dceřinou společností CK Fischer Václava Fischera. Vytíženost byla velmi dobrá, neboť většinu letů vytížila společnost pro vlastní CK. Vznikl však jistý dluh, se kterým VF celou cestovku i leteckou společnost prodal. Nový majitel se nakonec rozhodl provoz letecké společnosti ukončit a lety si, jako většina CK, najímat /ČSA, TVS ad./. O tom, kdo je nyní majitelem dvou odstavených letadel se vede soudní spor. V těchto vztazích se nevyznají ani bývalí zaměstnanci společnosti, natož my tady na foru... Věř ale, že s vytížeností zánik FA NEMĚL PRANIC SPOLEČNÉHO. Navíc trh s leteckými zájezdy se za poslední dva roky nijak razantně nezměnil.
Naposledy upravil(a) VÍTĚZSLAV dne 01. 01. 2008, 16:42, celkem upraveno 1 x.

Mr.Pexesso
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 91
Registrován: 19. 07. 2007, 13:07
Bydliště: BRQ
Stav: Offline

Příspěvek od Mr.Pexesso »

pilot737 píše:
No dobrý ale jestli že TVS chartery už ani od cestovek nepřijímá jelikož je se svýmy pouhýmy 10ti letadly nezvládaj, teď se sice začal angažovat do charterů i ČSA ale taky maj co dělat a ještě k tomu se sem musí nafařovat karthago tak kdyby trochu zapracovaly na politice fisheru tak by je dokázaly vytížit. I když před dvěma lety byla asi jiná poptávka co se týče leteckejch dovolených. a stou vytížeností máš asi pravduco jsem vyděl fotky z letů tak jsem dost často viděl letadla poloprázdná.


No jo, jenomže právě tohle byla politika V. Fischera - chtěl zajistit exkluzivitu klientům CK Fischer, tzn. v letadlech Fischer Air budou jenom klienti CKF. A tohle razil za každou cenu, takže velmi často lítaly ty letadla poloprázdný. Jasně, stačilo aby se domluvil ještě s nějakou ck, ale to on prostě nechtěl - neideálnější by v té době bylo, kdyby se domluvil s Čedokem, ale protože byli s ředitelem Čedoku na sebe vysazení, tak dohoda nebyla možná. Ale to jsou stejně jenom kdyby...

pilot737
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 92
Registrován: 31. 12. 2007, 23:21
Bydliště: Mělník
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Příspěvek od pilot737 »

No tak v tom případě je to magor a muselo mu být od začátku jasný že jen svýmy klienty ty letadla neuživý. To jim muselo být jasný že ho to finančně položí.


Odpovědět