Letový řád Fischer Air
-
- Vedoucí kabiny
- Příspěvky: 815
- Registrován: 19. 10. 2003, 15:42
- Bydliště: Plzeň
- Stav: Offline
MrPexeso: Opět blbost... Zeptej se tady zaměstnanců FA, kolikrát letadla létala poloprázdná. Samozřejmě, že někdy ano, jako u všech společností, ale celkově byla vytíženost nadstandardně dobrá. Také není pravda, že Fa nelétala pro jiné CK. Sám jsem s nimi letěl rpo CK Prázdninový klub, což je středně velká CK zaměřující se na Španělsko. Jak by asi mohl FA létat pro Čedok, když TVS a Čedok patřil stejnému vlastníkovi, tedy společnosti Unimex??
-
- Cestující Economy (low-cost)
- Příspěvky: 92
- Registrován: 31. 12. 2007, 23:21
- Bydliště: Mělník
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
VÍTĚZSLAV píše:pilot3737: Sorry, ale co to meleš za nesmysly?? Jaký prodělek a vytíženost letů?? A co s tím má společného Karthago? No, ale když jsi včera zjistil, že TVS objednal v březnu 787...
Jenom pár maličkostí - Fischer Air byla dceřinou společností CK Fischer Václava Fischera. Vytíženost byla velmi dobrá, neboť většinu letů vytížila společnost pro vlastní CK. Vznikl však jistý dluh, se kterým VF celou cestovku i leteckou společnost prodal. Nový majitel se nakonec rozhodl provoz letecké společnosti ukončit a lety si, jako většina CK, najímat /ČSA, TVS ad./. O tom, kdo je nyní majitelem dvou odstavených letadel se vede soudní spor. V těchto vztazích se nevyznají ani bývalí zaměstnanci společnosti, natož my tady na foru... Věř ale, že s vytížeností zánik FA NEMĚL PRANIC SPOLEČNÉHO. Navíc trh s leteckými zájezdy se za poslední dva roky nijak razantně nezměnil.
Jo díky za vysvětlení, konečně my to někdo objasnil.
-
- Vedoucí kabiny
- Příspěvky: 815
- Registrován: 19. 10. 2003, 15:42
- Bydliště: Plzeň
- Stav: Offline
pilot737: Koupit letadlo není jako koupit auto... Každý 733 stojí přes 1mld. Kč. Ale přemýšlej - kdyby Fischerovi létala dvě letadla poloprázdná, proč by si po dvou letech pořizoval třetí?? Proto, aby také létalo poloprázdné?? Ne, určitě proto, že ty dvě předcházející nestihly pokrýt poptávku. A CK Fischer byla v té době jasnou jedničkou v ČR.
-
- Cestující Economy (low-cost)
- Příspěvky: 92
- Registrován: 31. 12. 2007, 23:21
- Bydliště: Mělník
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
VÍTĚZSLAV píše:pilot737: Koupit letadlo není jako koupit auto... Každý 733 stojí přes 1mld. Kč. Ale přemýšlej - kdyby Fischerovi létala dvě letadla poloprázdná, proč by si po dvou letech pořizoval třetí?? Proto, aby také létalo poloprázdné?? Ne, určitě proto, že ty dvě předcházející nestihly pokrýt poptávku. A CK Fischer byla v té době jasnou jedničkou v ČR.
Jo je my to jasný, dává to smysl. Každoládně my to hejbe žlučí když tam kolem nich jezdim a vidim jak tam chátraj. Už si ani nedělám naděje že bych je ještě spatřil ve vzduchu.
-
- Cestující Business Class
- Příspěvky: 363
- Registrován: 10. 07. 2006, 11:26
- Bydliště: PRG
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
pilot737 píše:Jo je my to jasný, dává to smysl. Každoládně my to hejbe žlučí když tam kolem nich jezdim a vidim jak tam chátraj. Už si ani nedělám naděje že bych je ještě spatřil ve vzduchu.
a čím dýl tam budou stát, tím to bude ještě horší ... těžko někdo bude mít zájem o rozpadající se letadla, FAN je na tom jeste jaks tak dobře, ale FUN už dost špatně
-
- Cestující First Class
- Příspěvky: 542
- Registrován: 28. 06. 2007, 10:54
- Bydliště: PRG
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
-
- Cestující Business Class
- Příspěvky: 363
- Registrován: 10. 07. 2006, 11:26
- Bydliště: PRG
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
-
- Cestující Economy (low-cost)
- Příspěvky: 92
- Registrován: 31. 12. 2007, 23:21
- Bydliště: Mělník
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
FISCHER AIR LOVER píše:a taky záleží, jestli tu investici bude chtít někdo dělat ...
No právě já sice nemám přehled o výši dlužné částky za parkování údržbu, aktuální hodnota stroje a potřebnou investici ale jak už jsem tu někde čet s největší pravděpodobností i zadarmo budou drahý a nevyplatí se to do nich investovat. Ikdyž jestli je dostane fischer tak je to v pro něho v suchu páč je drží stát a tak bude muset zaplatit veškerý výlohy na opravi i s poplatkama ale bude to pro stát dost velká darda.
Re: Letový řád Fischer Air
Ahoj, chtěl bych se zeptat jestli by bylo možné zjistit: čísla letů, registrace letadel, časy odletů a příletů u následujících letů.
let: PRG > BJV
datum: 12.8.2005
let: BJV > PRG
datum: 26.8.2005
let: PRG > DJE
datum: 28.8.2001
let: DJE > PRG
datum: 11.9.2001 (kvůli tragické události v New Yorku toho dne, se letělo skoro až 12.9.2001)
Předem díky moc za pomoc a doufám, že tyto informace pujdou dohledat.
S pozdravem
Colby
let: PRG > BJV
datum: 12.8.2005
let: BJV > PRG
datum: 26.8.2005
let: PRG > DJE
datum: 28.8.2001
let: DJE > PRG
datum: 11.9.2001 (kvůli tragické události v New Yorku toho dne, se letělo skoro až 12.9.2001)
Předem díky moc za pomoc a doufám, že tyto informace pujdou dohledat.
S pozdravem
Colby