Czech Connect Airlines
-
- Nejlepší autor trip reportů 2015
- Příspěvky: 1649
- Registrován: 13. 06. 2010, 12:33
- Oblíbené typy letadel: Let 410, 346, 747
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Provodín
- Stav: Offline
Re: Czech Connect Airlines
Proč je na linky z BRQ do DME psána 734? Vždyť mají 733, ušlo mi něco? To je nějaá pronajatá?
Re: Czech Connect Airlines
lítaj s hokejistama ...
-
- Nejlepší autor trip reportů 2015
- Příspěvky: 1649
- Registrován: 13. 06. 2010, 12:33
- Oblíbené typy letadel: Let 410, 346, 747
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Provodín
- Stav: Offline
Re: Czech Connect Airlines
Ale ta 734 je psaná i na červen...?
Re: Czech Connect Airlines
Tak do souboje s ČSA o přidělení pravidelných linek z Prahy do Moskvy, Petrohradu, Kyjeva a Telavivu vstoupil pro mne nečekaně Travel Service místo spíše očekávaných Czech Connect Airlines.
http://www.mdcr.cz/cs/Letecka_doprava/P ... h_prav.htm
http://www.mdcr.cz/cs/Letecka_doprava/P ... h_prav.htm
-
- Cestující First Class
- Příspěvky: 754
- Registrován: 20. 03. 2010, 18:40
- Oblíbené typy letadel: B737, 787, Všechny Embraery, ATR42/72
- Pohlaví: muž
- Stav: Offline
Re: Czech Connect Airlines
Do systemu CCA pribily moznosti OSR-SPL a OSR-CTN, zatim tam ale nejsou zadne rezervovatelne lety.
-
- Kapitán
- Příspěvky: 1995
- Registrován: 17. 04. 2007, 19:22
- Oblíbené typy letadel: A318, A330-300, ATR42
- Pohlaví: muž
- Bydliště: OSR
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: Czech Connect Airlines
Airbus380 píše:Proč je na linky z BRQ do DME psána 734? Vždyť mají 733, ušlo mi něco? To je nějaá pronajatá?
To je 4kilo pro CCA, jejich druhy bojas
-
- Nováček
- Příspěvky: 3
- Registrován: 08. 05. 2011, 17:30
- Stav: Offline
Re: Czech Connect Airlines
Chtěl bych se čistě ze zvědavosti zeptat na předpokládané rotace OK-CCA v období cca od 4/7?
Popřípadě (vím,že se plánuje-plánovalo B734,B737 nebo B738) máte nějaké informace
o přírůstku ve flotile CCG/CQ?
"Sesmolil" jsem podle jejich leťáku přehled pravidelných linek na období od 4/7 a už z toho je jasné,
že nejméně na dva dny je potřeba druhá mašina, popřípadě brutální time change....
Na 5/7 jsou potřeba (podle mého velmi laického názoru) dokonce TŘI
A další otázka je ....
Má někdo nějaké hlubší vysvětlení "marketingového tahu" otevření linky PRG-GVA-PRG? Pokud vím,
CCA nemá z GVA žádné přípoje a ve finále tuto linku ani jako přípoj prodat nejde...
Zaměření na ruský trh, popřípadě bývalý sovětský (viz. připravovaná linka KLV-BAKU), je celkem pochopitelným
tahem, když vezmu v potaz vlastnictví společnosti. ALE PRG-GVA-PRG mi vážně nedá spát
Děkuju za případné vysvětlení ...
Popřípadě (vím,že se plánuje-plánovalo B734,B737 nebo B738) máte nějaké informace
o přírůstku ve flotile CCG/CQ?
"Sesmolil" jsem podle jejich leťáku přehled pravidelných linek na období od 4/7 a už z toho je jasné,
že nejméně na dva dny je potřeba druhá mašina, popřípadě brutální time change....
Na 5/7 jsou potřeba (podle mého velmi laického názoru) dokonce TŘI
A další otázka je ....
Má někdo nějaké hlubší vysvětlení "marketingového tahu" otevření linky PRG-GVA-PRG? Pokud vím,
CCA nemá z GVA žádné přípoje a ve finále tuto linku ani jako přípoj prodat nejde...
Zaměření na ruský trh, popřípadě bývalý sovětský (viz. připravovaná linka KLV-BAKU), je celkem pochopitelným
tahem, když vezmu v potaz vlastnictví společnosti. ALE PRG-GVA-PRG mi vážně nedá spát
Děkuju za případné vysvětlení ...
Re: Czech Connect Airlines
Taky přidám trošku do mlýna. Tuší někdo, odkud ten Boeing nebo Boeingy pro CCA budou ? Zaslechl jsem jen možný návrat OM-CCA ale ta 734 ? Díky
Re: Czech Connect Airlines
cabindettent píše:Má někdo nějaké hlubší vysvětlení "marketingového tahu" otevření linky PRG-GVA-PRG? Pokud vím,
CCA nemá z GVA žádné přípoje a ve finále tuto linku ani jako přípoj prodat nejde...
Zaměření na ruský trh, popřípadě bývalý sovětský (viz. připravovaná linka KLV-BAKU), je celkem pochopitelným
tahem, když vezmu v potaz vlastnictví společnosti. ALE PRG-GVA-PRG mi vážně nedá spát
To se asi trochu ptáme všichni. Trh zemí SNS je jasný, vzniklo tam, v návaznosti na regionální letiště, citelné vakuum, které si volalo po zaplnění. Už mnoho let se totiž u nás mezi odborníky slepě opakuje teze, že jedinné perspektivní letiště je LKPR, a všude jinam je létat zbytečné, neperspektivní... No a Zajakin se rozhodl tuto niku zaplnit, což se mu, zejména na BRQ začíná dařit. SVX je zase jeho město, má tam osobní vazby, a možná je tu ještě soupeřivost vůči svému bývalému zaměstnavateli UralAirlines.
Jeho ředitel, Hubert PIKL (dříve zástupce Uralu a ještě předtím tuším manager ČSA) zase v rozhovorech dává najevo, že jedinné opravdické a významné letiště u nás je PRG, a že CCG bude mít dvoukolejnou obchodní strategii - SNS-regionální letiště / PRG-západní Evropa. Na LKPR je ovšem silná konkurence a nebude tak snadné s ní bojovat. Pokud to tedy není jen emotivní patriotismus, nebo podléhání výšeuvedené tezi, mohlo by to být také něco jako obcházení supů kolem ČSA. Ostatně, že se TVS svnaží získat některé východní destinace ČSA, vnímám podobně .
Jsou to ale jen mé spekulace a budu rád, pokud se na to někdo podívá třeba z úplně jiného pohledu a nalezne v tom něco, co mi uniklo.
Re: Czech Connect Airlines
V článku mj. píší:
Připomíná to trochu kroužení supů, není-liž pravda. Myslím to ale v dobrém smyslu. V reakci ze strany ČSA jsem na to zaznamenal v posledních dnech jedno prohlášení, něco ve smyslu: "...my víme jaké jsou skutečné náklady na takové linky a je nám jasné, že CCA musí létat se ztrátou..."
...společnost se pokusí zaplnit místo na trhu po redukci spojů Českých aerolinií do některých měst po Evropě...
Připomíná to trochu kroužení supů, není-liž pravda. Myslím to ale v dobrém smyslu. V reakci ze strany ČSA jsem na to zaznamenal v posledních dnech jedno prohlášení, něco ve smyslu: "...my víme jaké jsou skutečné náklady na takové linky a je nám jasné, že CCA musí létat se ztrátou..."
Re: Czech Connect Airlines
Karel_x píše:V článku mj. píší:...společnost se pokusí zaplnit místo na trhu po redukci spojů Českých aerolinií do některých měst po Evropě...
Připomíná to trochu kroužení supů, není-liž pravda. Myslím to ale v dobrém smyslu. V reakci ze strany ČSA jsem na to zaznamenal v posledních dnech jedno prohlášení, něco ve smyslu: "...my víme jaké jsou skutečné náklady na takové linky a je nám jasné, že CCA musí létat se ztrátou..."
s tim CSA je to taky dost prehnane... podle me CCA vozi lidi cestovek, pac uz jen pro obchodovani pres web neni jejich web postaven
Re: Czech Connect Airlines
Dnes dostali čerstvě povolení na Pardubice - Moskva.
Na Ženevu jsem se ptal, jak si to představují, prý tam potenciál vidí. Upřímně tomu nerozumím, když si tam vylámal zuby easyJet i FlyBaboo. Podle jedné z neoficiálních verzí je to ale díky tomu, že nový spolumajitel Zajakin má v Ženevě studujícího syna a stejně tak je Ženava u jisté skupiny zde žijících Rusů oblíbeným cílem cest...Nicméně berme to tak, že každá konkurence v Praze je jedině přínosem-)
Na Ženevu jsem se ptal, jak si to představují, prý tam potenciál vidí. Upřímně tomu nerozumím, když si tam vylámal zuby easyJet i FlyBaboo. Podle jedné z neoficiálních verzí je to ale díky tomu, že nový spolumajitel Zajakin má v Ženevě studujícího syna a stejně tak je Ženava u jisté skupiny zde žijících Rusů oblíbeným cílem cest...Nicméně berme to tak, že každá konkurence v Praze je jedině přínosem-)
Re: Czech Connect Airlines
tygrlive píše:...s tim CSA je to taky dost prehnane... podle me CCA vozi lidi cestovek, pac uz jen pro obchodovani pres web neni jejich web postaven
Řekl bych, že "cestovkáři" směřují převážně do BRQ a KLV. Na letech z PRG jich bude o hodně menší podíl. Je pravdou, že web CQ je na nákup letenek trošku nešikovný, je však třeba vidět, že zatím létají měsíc, odlaďují nejspíš nové stránky, a především prodávají prostřednictvím řady rezervačních systémů. Není větší problém si během pár minut koupil třeba letenku PRG-GVA.
Ostatně i v BRQ se uchytili po způsobu supa, když se ve správnou chvíli zmocnil zákazníků zanikající MoscowAirlines. Teď jim k tomu navíc pomáhá, že jejich teoretická konkurence, UTA, zatím cílí na úplně jinou cílovou skupinu.
Jestli budou CCG a TVS pomalu zvyšovat podíl na úkor ČSA, a jestli z Bruselu zruší "osinkovou" finanční injekci, nebo dokonce rozvedou incest s LKPR, bude na tom ČSA hodně zle. Zatím to sice vypadá, že Zajakin s Piklem jen hledají poklady v Dvořákově odpadkovém koši, ale já bych se tím nenechal uchlácholit. Umím si představit, že chtějí být připraveni na dobu, kdy se budou moci dostat i k tučnějším soustům.
Re: Czech Connect Airlines
HonzaLB píše:Dnes dostali čerstvě povolení na Pardubice - Moskva.
Na Ženevu jsem se ptal, jak si to představují, prý tam potenciál vidí. Upřímně tomu nerozumím, když si tam vylámal zuby easyJet i FlyBaboo. Podle jedné z neoficiálních verzí je to ale díky tomu, že nový spolumajitel Zajakin má v Ženevě studujícího syna a stejně tak je Ženava u jisté skupiny zde žijících Rusů oblíbeným cílem cest...Nicméně berme to tak, že každá konkurence v Praze je jedině přínosem-)
Zeneva je u rusu velmi velmi oblibena... Hezke mesto s prikemnymi bankovnimi sluzbami, pardon, jezdi tam vlastne pro hodinky