Stránka 20 z 23
Re: Czech Connect Airlines
Napsal: 19. 01. 2012, 22:25
od Kamyl
Re: Czech Connect Airlines
Napsal: 19. 01. 2012, 23:09
od tygrlive
Kamyl píše:http://ekonomika.idnes.cz/czech-connect-airlines-zastavily-provoz-zadaji-o-ochranu-pred-veriteli-1nv-/eko-doprava.aspx?c=A120119_212413_ekonomika_brd
ano ano, krásná ukázka toho, jak v dnešní době reaguje internet. Zápis do insolvečního rejstříku v 7:40, 15:45 na fanouško-odborném serveru Airways a až 21:25 šestrák nejlepší zpravodajský server iDnes.
Ve vzduchu zůstává ležet otázka, zda o tom ostatní media věděla dříve nebo nemohla ze slušnosti zdrojovat Airways. Určitě by si to AW zasloužil..
Re: Czech Connect Airlines
Napsal: 19. 01. 2012, 23:21
od ngb
j.ree píše:Modri sami na sebe vyhlasili konkurz. Co udelaji s penezma, jestli nejake maji, to zatim nevi(m). Jinak u cervenych je situace takova, ze jim jeden Saab odletel do GDN, kde je odstaven s tim, ze pokud by priletel do BRQ, tak by ho v Brne zabavili.
U cervenych OK-CCC lieta OSR-VIE-OSR, a OK-CCD bola od rana AOG v PRG...do POZ ani neodletel...
Re: Czech Connect Airlines
Napsal: 19. 01. 2012, 23:28
od skgd
ngb píše:j.ree píše:Modri sami na sebe vyhlasili konkurz. Co udelaji s penezma, jestli nejake maji, to zatim nevi(m). Jinak u cervenych je situace takova, ze jim jeden Saab odletel do GDN, kde je odstaven s tim, ze pokud by priletel do BRQ, tak by ho v Brne zabavili.
U cervenych OK-CCC lieta OSR-VIE-OSR, a OK-CCD je od rana AOG v PRG...do POZ ani neodletel...
Obě A/C sedla v OSR, informace o letounu v POZ/GDN je mystyfikace.
Re: Czech Connect Airlines
Napsal: 20. 01. 2012, 09:34
od Chovo
Re: Czech Connect Airlines
Napsal: 20. 01. 2012, 15:16
od HighFlyer
Re: Czech Connect Airlines
Napsal: 20. 01. 2012, 18:07
od tempranilo
Njn, ale jak to tak vypadá, nejde to ani starym, ani novým esům.... Jenže jak pak vysvětlit, že se do insolvence dostal i JobAir.... To budes asi problém jiných es
. Jen by mě ale zajímalo vysvětlení, jak to, že u CCA nefungoval ten perspektivní point to point model....
Re: Czech Connect Airlines
Napsal: 20. 01. 2012, 19:56
od j.ree
skgd píše:ngb píše:j.ree píše:Modri sami na sebe vyhlasili konkurz. Co udelaji s penezma, jestli nejake maji, to zatim nevi(m). Jinak u cervenych je situace takova, ze jim jeden Saab odletel do GDN, kde je odstaven s tim, ze pokud by priletel do BRQ, tak by ho v Brne zabavili.
U cervenych OK-CCC lieta OSR-VIE-OSR, a OK-CCD je od rana AOG v PRG...do POZ ani neodletel...
Obě A/C sedla v OSR, informace o letounu v POZ/GDN je mystyfikace.
Tak to se omlouvam uplne, sypu si popel na hlavu za nepravdy. Mel jsem informace ze zdroje blizkeho CCA, myslel jsem tedy, ze to, co mi sdelil, je pravdive.
Re: Czech Connect Airlines
Napsal: 20. 01. 2012, 20:40
od Karel_x
HighFlyer píše:... jak se jen mohla do insolvence dostat spolecnost, v jejimz vedeni byla takova ostrilena manazerska esa z CSA (panove P., Ž. a L.), nad jejichz odchodem z CSA zde mnozi diskutujici ronili krokodili slzy ...
Možná právě proto. Jako jednu z hlavních příčin vidím emotivní pokus o PRG (inu vidění ČSA, HP v několika rozhovorech mluvil o BRQ tak, že šlo cítit, že mu není dost dobré), najali si nejspíš proto zbytečně i druhého bulíka. Kdyby pro začátek stavěli na BRQ s jedním érem, mohli být v černých číslech. Ale s těmi dvěma linkami z BRQ nemohli ufinancovat všechny své drahé pokusy o soupeření o PRG a částečně KLV.
Re: Czech Connect Airlines
Napsal: 20. 01. 2012, 21:33
od Kamyl
Navic ta kvanta neustalych prazdnych preletu mezi BRQ, OSR, KLV, PED apod. jim asi taky nepridala na zisku...
Re: Czech Connect Airlines
Napsal: 20. 01. 2012, 22:20
od HighFlyer
tempranilo píše:Jen by mě ale zajímalo vysvětlení, jak to, že u CCA nefungoval ten perspektivní point to point model....
1) Nesmyslne linky z PRG do ATH a GVA
2) Uz zminovane prelety mezi BRQ/OSR/PED/KLV
3) velmi dlouhe linky (⇈ ⇈ ⇈ naklady na palivo) do mensich ruskych mest
4) zbytecne druhe letadlo
5) 6) 7) atd. atd.
Re: Czech Connect Airlines
Napsal: 20. 01. 2012, 22:24
od flyingblue
HighFlyer píše:tempranilo píše:Jen by mě ale zajímalo vysvětlení, jak to, že u CCA nefungoval ten perspektivní point to point model....
1) Nesmyslne linky z PRG do ATH a GVA
2) Uz zminovane prelety mezi BRQ/OSR/PED/KLV
3) velmi dlouhe linky (⇈ ⇈ ⇈ naklady na palivo) do mensich ruskych mest
4) zbytecne druhe letadlo
5) 6) 7) atd. atd.
A ted by mel nekdo podotknout, ze nezalezi na konkretnich chybach. CCA zkrachovalo, CCA taky zkrachovalo - takze z toho plyne, ze ten PtP model neni zivotaschopny
Re: Czech Connect Airlines
Napsal: 20. 01. 2012, 23:01
od HonzaLB
v insolvenčním rejstříku je už kompletní návrh....takhle odfláklý návrh jsem tedy dlouho neviděl, zlatý Eiffage, který se rozhodl tento týden položit ostravský Tchas...tam to pojali hned na začátku jako krásné slohové cvičení...I když věty, že předseda představenstva vyjádřil znepokojení nad cash flow jsou také dobré-)zajímavé je ale to, že o insolvečním návrhu rozhodli už 3.1, ale podali ho až včera..tržby 416 mio a ztráta 95 mio..takový poměr jsem už někde viděl....stejně jako záporný vlastní kapitál (-138 mio). dopisy od věřitelů jsou pěkné čtení, netušil jsem, že někdy byli také v Glasgow:)
Re: Czech Connect Airlines
Napsal: 20. 01. 2012, 23:28
od Pan Am
HonzaLB píše:v insolvenčním rejstříku je už kompletní návrh....
Letiště Brno - neuhrazeno 11 839 866,15 Kč
Letiště Ostrava - 5 009 118,49 Kč
Re: Czech Connect Airlines
Napsal: 21. 01. 2012, 00:34
od kuba.biker
Pan Am píše:HonzaLB píše:v insolvenčním rejstříku je už kompletní návrh....
Letiště Brno - neuhrazeno 11 839 866,15 Kč
Letiště Ostrava - 5 009 118,49 Kč
Já tak trochu nechápu, proč si LKTB o ty peníze neřeklo, dokud byl čas
Pokud CCA celý rok neplatili, pak nechápu, proč jim nebylo třeba zabaveno letadlo - stejně jako to udělali Frantíci se Sky Europe.