Fischer Air - Vstane z mrtvých?
Vstane z mrtvých?
Lítá s celou svojí flotilou,dokonce včera na dvou linkách (MXP,NAP)létalo jako výpomoc letadlo Slovenských aerolinií.(B737-300 OM-AAD).
-
- Vedoucí kabiny
- Příspěvky: 854
- Registrován: 11. 02. 2003, 09:15
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Vstane z mrtvých?
Takže to byla přece jenom pravda to o najímání letadel.
Jsem zvědavej s čím vším budou létat v plný sezóně
Jsem zvědavej s čím vším budou létat v plný sezóně
-
- Druhý pilot
- Příspěvky: 1468
- Registrován: 14. 01. 2003, 18:38
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Vstane z mrtvých?
No s čim.Rušej dvě nebo jednu linku a nová je jen jedna,takže...
Vstane z mrtvých?
No ono nejde o to kolik nových destinací se otevírá,ale o to kolikrát se stávající rozšiřují.A tam je hlavně nárůst.A co že se zrušilo??
-
- Druhý pilot
- Příspěvky: 1468
- Registrován: 14. 01. 2003, 18:38
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Vstane z mrtvých?
Pavel:To ted' nevim,ale mám to tady někde.Myslim,že něco na Kanárech a v oblasti Baleár a Afriky
Vstane z mrtvých?
Nevím co máš,nebo co se ti zdálo,ale z toho co jsi napsal není vůbec nic zrušeného!Naopak.
-
- Cestující First Class
- Příspěvky: 740
- Registrován: 18. 01. 2003, 23:05
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
- Stav: Offline
Vstane z mrtvých?
Teďka jsem strávil 3 odpoledne na Ruzyni a po Fischerovcích ani vidu ani slechu. To létaj pouze v noci a ráno?
-
- Vedoucí kabiny
- Příspěvky: 854
- Registrován: 11. 02. 2003, 09:15
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Vstane z mrtvých?
Včera ČT 8 něco okolo poledne mi jeden fischer přesvištěl nad hlavou (Na Suchdole)
-
- Vedoucí kabiny
- Příspěvky: 854
- Registrován: 11. 02. 2003, 09:15
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Vstane z mrtvých?
To Pavel: Možná myslel Gambii , někde jsem četl že se přes léto nelítá a začne zase až na podzim .
Vstane z mrtvých?
No Gambie se nelítá,protože normální středoevropan by tam v těchto měsících asi nevydržel.
Je pravda,že letadla jsou na Ruzyni k vidění hlavně v noci,ale záleží na dni.
Je pravda,že letadla jsou na Ruzyni k vidění hlavně v noci,ale záleží na dni.
-
- Druhý pilot
- Příspěvky: 1468
- Registrován: 14. 01. 2003, 18:38
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Vstane z mrtvých?
Pavel:Bylo tam myslim,že se musim ještě podívat.Rušej Formenteru,z Barcelony se přesouvaj do Gerony,Mykonos,lety z Karlovejch Varů
Moje známá letuška mi vyprávěla takovou příhodu co se jí stalo přžed pár měsíci na Kypru(je letuška u Fischera).
Letěli zpátky do Prahy a na palubě bylo asi jenom 50 cestujících.A když na Kypru letadlo vzlítne,tak musí přesně rovně z runwaye,protože všude okolo jsou hory.No a když je dobrý počasí,tak se letadla můžou navádět sami a přerušej kontakt s věží.Tak ona ohlásila klasicky cestujícím,že odlétaj a s tim kolegou stewardem si sedli,připoutali.V cockpitu byl kapitán a jediná Fischerova kapitánka.A oni už stáli na runwayi,věž odpočítávala a minuta za nima měl přistát bojovej Amík,kterej se odhlásil,že se sám nasměruje.Jenomže ten kretén vobletěl ty hory.Fischer začal pojíždět už to chtěl zvednout a ted' viděli toho Amíka.Tak pilot okamžitěbrzdil jak moh naštěstí nevyjeli z dráhy.No tak udělali druhý kolo.Jenomže ten blbec Americkej se taky lek a otöčil to,že pude zase.Ten Fischer se točil na runwayi a steward začal vtípkovat:"To by bylo hlavní zpráva v Televizních novinách co?Český Boeing 737 Fischer Air se srazil s americkým bojovým letounem."Fischer už byl připravenej rozjel se a ten kretén americkej jak se votáčel,tak zase letěl na ně.Tak ten kapitán začal zase brzdit,ta kapitánka uplně řvala a navíc se taky odpojili.Tak sjeli z dráhy cestující šli zpět do terminálu a Boeing do hangáru na kontrolu těch brzd a měli asi pěti hodinový zpoždění.A ten americkej pilot se ani neomluvil
Moje známá letuška mi vyprávěla takovou příhodu co se jí stalo přžed pár měsíci na Kypru(je letuška u Fischera).
Letěli zpátky do Prahy a na palubě bylo asi jenom 50 cestujících.A když na Kypru letadlo vzlítne,tak musí přesně rovně z runwaye,protože všude okolo jsou hory.No a když je dobrý počasí,tak se letadla můžou navádět sami a přerušej kontakt s věží.Tak ona ohlásila klasicky cestujícím,že odlétaj a s tim kolegou stewardem si sedli,připoutali.V cockpitu byl kapitán a jediná Fischerova kapitánka.A oni už stáli na runwayi,věž odpočítávala a minuta za nima měl přistát bojovej Amík,kterej se odhlásil,že se sám nasměruje.Jenomže ten kretén vobletěl ty hory.Fischer začal pojíždět už to chtěl zvednout a ted' viděli toho Amíka.Tak pilot okamžitěbrzdil jak moh naštěstí nevyjeli z dráhy.No tak udělali druhý kolo.Jenomže ten blbec Americkej se taky lek a otöčil to,že pude zase.Ten Fischer se točil na runwayi a steward začal vtípkovat:"To by bylo hlavní zpráva v Televizních novinách co?Český Boeing 737 Fischer Air se srazil s americkým bojovým letounem."Fischer už byl připravenej rozjel se a ten kretén americkej jak se votáčel,tak zase letěl na ně.Tak ten kapitán začal zase brzdit,ta kapitánka uplně řvala a navíc se taky odpojili.Tak sjeli z dráhy cestující šli zpět do terminálu a Boeing do hangáru na kontrolu těch brzd a měli asi pěti hodinový zpoždění.A ten americkej pilot se ani neomluvil
Vstane z mrtvých?
No jelikož k této firmě mám hodně blízko,tak za 1.Barcelona nikdy nebyla cílovou destinací CK,ale je to právě Gerona.
2.Karlovy Vary byl loňský nápad a naprosto o ničem.
3.Ten případ co popisuje tvoje kamarádka letuška se stal zrovna teď v úterý v Chanii (Kréta),musel se dělat "reject takeoff",naštěstí na malé rychlosti,takže po ochlazení brzd letadlo pokračovalo do Prahy.Bohužel vojenský pilot si spletl dráhu a usadil se na přistání proti startujícímu letadlu.
4.U firmy není kapitánka,ale na postu druhého pilota (FO)skutečně žena létá.
5.Nejsme na závodní dráze,aby věž odpočítávala
6.A jestli někdo řval,tak já teď smíchy nad tvým "hodnotným" příspěvkem.
2.Karlovy Vary byl loňský nápad a naprosto o ničem.
3.Ten případ co popisuje tvoje kamarádka letuška se stal zrovna teď v úterý v Chanii (Kréta),musel se dělat "reject takeoff",naštěstí na malé rychlosti,takže po ochlazení brzd letadlo pokračovalo do Prahy.Bohužel vojenský pilot si spletl dráhu a usadil se na přistání proti startujícímu letadlu.
4.U firmy není kapitánka,ale na postu druhého pilota (FO)skutečně žena létá.
5.Nejsme na závodní dráze,aby věž odpočítávala
6.A jestli někdo řval,tak já teď smíchy nad tvým "hodnotným" příspěvkem.
-
- Druhý pilot
- Příspěvky: 1468
- Registrován: 14. 01. 2003, 18:38
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Vstane z mrtvých?
Pavel:Letový řád Fischera pro rok 2002 uvádí Barcelonu.A to jsem řikal,že byl kapitán,ne?Dva lidy v kokpitu.No nevim proč jsi řval...
Vstane z mrtvých?
Čti to alespoň po sobě:V cockpitu byl kapitán a jediná Fischerova kapitánka.
V roce 2002 se také létala (BCN),ale nepravidelně podle potřeb CK,a to samé je i letos.A proto nelze BCN brát jako plnohodnotnou cílovou destinaci.
Změněno uživatelem - Pavel na 09/05/2003 19:19:42
V roce 2002 se také létala (BCN),ale nepravidelně podle potřeb CK,a to samé je i letos.A proto nelze BCN brát jako plnohodnotnou cílovou destinaci.
Změněno uživatelem - Pavel na 09/05/2003 19:19:42
-
- Druhý pilot
- Příspěvky: 1468
- Registrován: 14. 01. 2003, 18:38
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Vstane z mrtvých?
Letový plán Fischer Air 2002:
...
Costa Brava/Barcelona
...
takhle to tam je
...
Costa Brava/Barcelona
...
takhle to tam je