Poradíte mi téma na závěrečnou práci ? Prosím...

Odpovědět
Veronika95
Nováček
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 23. 05. 2018, 21:05
Stav: Offline

Poradíte mi téma na závěrečnou práci ? Prosím...

Příspěvek od Veronika95 »

Ahoj všem, blíží se mi odevzdání tématu mé absolventské práce. Studuji VOŠ obor cestovní ruch a ráda bych psala na téma cokoliv blízkému letecké dopravě. Jelikož je to má první zkušenost s větší prací, tj. s obhajobou, výběrem vedoucího, no však to určitě znáte, tak jsem velmi nervozní z výběru tématu, aby se o něm daly sbírat informace a abych pak zvládla i tu praktickou část práce. Sice je to "jen" absolventská práce, ale chci pro to udělat maximum a mít to třeba i na úrovni bakalářky. Připadně pak v práci pokračovat v bakalářském studiu.

Ale jaké téma si vybrat ? Věřím, že vy se v tomto orientujete více :( Těch témat může být strašně moc... Chtěla jsem se zeptat, jestli by někoho nějaké zajímavé téma nenapadlo ? :-bd
Případně vedoucí práce může být i někdo externí mimo učitele ve škole ? Ve škole totiž nikoho, kdo se zabývá letectvím nemáme, pouze lidi z projektového řízení, hotelnictví, průvodcovství,.... Takže koho hledat ? :-?

Discontní letecká doprava v cestovním ruchu
Charterové lety v České republice
Vliv nízkonákladové dopravy na rozvoj provozu letiště Praha

Efektivita nějakého oddělení na letišti ?
Catering v letadlech
Služby leteckých společností,.... jen jestli tohle už není okoukané
Vliv času na cenu letenky

Děkuji za jakoukoliv radu :)


prodejce
Prodejce
Prodejce
Příspěvky: 4294
Registrován: 14. 12. 2004, 11:51
Bydliště: na vejminku
Stav: Offline

Re: Poradíte mi téma na závěrečnou práci ? Prosím...

Příspěvek od prodejce »

Chodí mi na mail bezpočet žádostí o "vyplnění dotazníku k bakalářské práci" a některé tyto žádosti o vyplnění dotazníku se objevily už i zde a fóru a vždy se tu setkaly s jistým neporozuměním, mám-li to říct diplomaticky. Vždy se totiž tyto dotazníky točí okolo nesmyslných témat, ke kterým