Může už prosím někdo toho šaška konečně zablokovat? K tématu nenapsal nikdy nikde vůbec nic, neustále je plácá svoje bláboly bez vztahu k tématu a jen zbytečně vyvolává flame, aniž by na to měl znalosti...zdenda píše:Souhlas. Hodně sebevědomí, pseudoargumentacni vybavenost...
Off topic z témat Rozhodnutí EASA, Smartwings, Boeing 737 MAX
Re: RE: Re: RE: Re: RE: Re: RE: Re: EASA uzemnila letouny Boeing 737 MAX 8
Re: EASA uzemnila letouny Boeing 737 MAX 8
JackBrno píše:Zcela logicky, jak tvrdím od začátku. Nestandardní chování letadla, které ale bylo snadno řešitelné a katastrofální selhání posádek... https://www.idnes.cz/technet/technika/b ... chnika_vse
Bez ohledu na existenci MCASu a nedostatku informací o něm u pilotů snad platí obecně, že pokud nějaký systém dělá z neznámého důvodu nebezpečné zásahy do řízení a ten systém není nezbytně nutný k letu, tak by měl být odstaven minimálně do doby stabilizace letu a zjištění příčiny, proč ty zásahy dělá. Takže i když se to říká těžko, hlavní vinu na haváriích nesou piloti, nejspíš jejich špatná spolupráce v kokpitu a nedodržování postupů. Z toho je nevyzuje ani chyba MCAS a to obzvláště u Ethiopianu, pokud byla příčina stejná.
A teď to vypukne.
JackBrno byl právě podpořen autoritou téměř nejvyšší
Re: EASA uzemnila letouny Boeing 737 MAX 8
JackBrno píše:Zcela logicky, jak tvrdím od začátku. Nestandardní chování letadla, které ale bylo snadno řešitelné a katastrofální selhání posádek... https://www.idnes.cz/technet/technika/b ... chnika_vse
Bez ohledu na existenci MCASu a nedostatku informací o něm u pilotů snad platí obecně, že pokud nějaký systém dělá z neznámého důvodu nebezpečné zásahy do řízení a ten systém není nezbytně nutný k letu, tak by měl být odstaven minimálně do doby stabilizace letu a zjištění příčiny, proč ty zásahy dělá. Takže i když se to říká těžko, hlavní vinu na haváriích nesou piloti, nejspíš jejich špatná spolupráce v kokpitu a nedodržování postupů. Z toho je nevyzuje ani chyba MCAS a to obzvláště u Ethiopianu, pokud byla příčina stejná.
Jacku, ten pilot ví o tom kulový, je v důchodu a na maxovi nikdy neletěl. Navíc lítal pro tragédii a sám víš, že tam trénují lítání (včetně vzletu) bez motoru, bez křídel i bez trupu. Pokud se jiným nehodám podařilo zabránit, tak je otázka, zda to bylo profesionalitou posádky nebo jenom šťastnou náhodou. A pokud těch příhod bylo hodně, tak je otázka, jestli už samotný výskyt těch událostí (byť nevedly ke katastrofě) je v pořádku.
Re: EASA uzemnila letouny Boeing 737 MAX 8
PavelD píše:JackBrno píše:Zcela logicky, jak tvrdím od začátku. Nestandardní chování letadla, které ale bylo snadno řešitelné a katastrofální selhání posádek... https://www.idnes.cz/technet/technika/b ... chnika_vse
Bez ohledu na existenci MCASu a nedostatku informací o něm u pilotů snad platí obecně, že pokud nějaký systém dělá z neznámého důvodu nebezpečné zásahy do řízení a ten systém není nezbytně nutný k letu, tak by měl být odstaven minimálně do doby stabilizace letu a zjištění příčiny, proč ty zásahy dělá. Takže i když se to říká těžko, hlavní vinu na haváriích nesou piloti, nejspíš jejich špatná spolupráce v kokpitu a nedodržování postupů. Z toho je nevyzuje ani chyba MCAS a to obzvláště u Ethiopianu, pokud byla příčina stejná.
A teď to vypukne.
JackBrno byl právě podpořen autoritou téměř nejvyšší
..Jack mě předběhl......a teď se TVS hejtři pustí i do jedné z našich největších leteckých autorit... pod tím článkem na iděsu už mu to nandali a mandarinka už vylezla ještě než jsem to odeslal.....
Re: EASA uzemnila letouny Boeing 737 MAX 8
mandrinka píše:JackBrno píše:Zcela logicky, jak tvrdím od začátku. Nestandardní chování letadla, které ale bylo snadno řešitelné a katastrofální selhání posádek... https://www.idnes.cz/technet/technika/b ... chnika_vse
Bez ohledu na existenci MCASu a nedostatku informací o něm u pilotů snad platí obecně, že pokud nějaký systém dělá z neznámého důvodu nebezpečné zásahy do řízení a ten systém není nezbytně nutný k letu, tak by měl být odstaven minimálně do doby stabilizace letu a zjištění příčiny, proč ty zásahy dělá. Takže i když se to říká těžko, hlavní vinu na haváriích nesou piloti, nejspíš jejich špatná spolupráce v kokpitu a nedodržování postupů. Z toho je nevyzuje ani chyba MCAS a to obzvláště u Ethiopianu, pokud byla příčina stejná.
Jacku, ten pilot ví o tom kulový, je v důchodu a na maxovi nikdy neletěl. Navíc lítal pro tragédii a sám víš, že tam trénují lítání (včetně vzletu) bez motoru, bez křídel i bez trupu. Pokud se jiným nehodám podařilo zabránit, tak je otázka, zda to bylo profesionalitou posádky nebo jenom šťastnou náhodou. A pokud těch příhod bylo hodně, tak je otázka, jestli už samotný výskyt těch událostí (byť nevedly ke katastrofě) je v pořádku.
...sice asi neletěl na MAXovi, ale je to pilot, ne strojník...něco jako Sully, nebo Bob Pearson kapitán Gimli Glider.
https://cs.wikipedia.org/wiki/Let_Air_Canada_143
Takže pozná i bez přístrojů, že je něco špatně.....bohužel takových pilotů lítá čím dál tím míň...a to je to, co by nás mělo trápit...
Re: RE: Re: EASA uzemnila letouny Boeing 737 MAX 8
Tak já to vyjádření nijak nedramatizuju, pan Keller je jen jeden zkušený pilot a jiný pilot může mít odlišný názor, nicméně mě to takto z logiky věci vychází od začátkuPavelD píše:JackBrno píše:Zcela logicky, jak tvrdím od začátku. Nestandardní chování letadla, které ale bylo snadno řešitelné a katastrofální selhání posádek... https://www.idnes.cz/technet/technika/b ... chnika_vse
Bez ohledu na existenci MCASu a nedostatku informací o něm u pilotů snad platí obecně, že pokud nějaký systém dělá z neznámého důvodu nebezpečné zásahy do řízení a ten systém není nezbytně nutný k letu, tak by měl být odstaven minimálně do doby stabilizace letu a zjištění příčiny, proč ty zásahy dělá. Takže i když se to říká těžko, hlavní vinu na haváriích nesou piloti, nejspíš jejich špatná spolupráce v kokpitu a nedodržování postupů. Z toho je nevyzuje ani chyba MCAS a to obzvláště u Ethiopianu, pokud byla příčina stejná.
A teď to vypukne.
JackBrno byl právě podpořen autoritou téměř nejvyšší
Re: RE: Re: EASA uzemnila letouny Boeing 737 MAX 8
Přemýšlím, jestli se k těm tvým blábolům mám vůbec vyjadřovat, ale asi to neudělám, protože jsi tady ze sebe teď udělal pitomce tak dokonale, že já už to nemusím nijak vylepšovat Tak ještě čekám Koupáka Zdendu, Jencika a Alvina a budete kompletmandrinka píše:JackBrno píše:Zcela logicky, jak tvrdím od začátku. Nestandardní chování letadla, které ale bylo snadno řešitelné a katastrofální selhání posádek... https://www.idnes.cz/technet/technika/b ... chnika_vse
Bez ohledu na existenci MCASu a nedostatku informací o něm u pilotů snad platí obecně, že pokud nějaký systém dělá z neznámého důvodu nebezpečné zásahy do řízení a ten systém není nezbytně nutný k letu, tak by měl být odstaven minimálně do doby stabilizace letu a zjištění příčiny, proč ty zásahy dělá. Takže i když se to říká těžko, hlavní vinu na haváriích nesou piloti, nejspíš jejich špatná spolupráce v kokpitu a nedodržování postupů. Z toho je nevyzuje ani chyba MCAS a to obzvláště u Ethiopianu, pokud byla příčina stejná.
Jacku, ten pilot ví o tom kulový, je v důchodu a na maxovi nikdy neletěl. Navíc lítal pro tragédii a sám víš, že tam trénují lítání (včetně vzletu) bez motoru, bez křídel i bez trupu. Pokud se jiným nehodám podařilo zabránit, tak je otázka, zda to bylo profesionalitou posádky nebo jenom šťastnou náhodou. A pokud těch příhod bylo hodně, tak je otázka, jestli už samotný výskyt těch událostí (byť nevedly ke katastrofě) je v pořádku.
-
- Cestující Economy Class
- Příspěvky: 124
- Registrován: 16. 09. 2007, 00:50
- Stav: Offline
Re: EASA uzemnila letouny Boeing 737 MAX 8
Petr31 píše:...sice asi neletěl na MAXovi, ale je to pilot, ne strojník...něco jako Sully, nebo Bob Pearson kapitán Gimli Glider.
https://cs.wikipedia.org/wiki/Let_Air_Canada_143
Takže pozná i bez přístrojů, že je něco špatně.....bohužel takových pilotů lítá čím dál tím míň...a to je to, co by nás mělo trápit...
Zrovna Sully Boeing i FAA pěkně natřel.
https://www.cbsnews.com/news/sully-sull ... oeing-737/
Re: Off topic z témat Rozhodnutí EASA, Smartwings, Boeing 737 MAX
Je zaujímavé, že keď sme sa bavili o kupackych letiskách, kde to majú zamestnanci v paži a aerolinky s tým nemôžu nič robiť, tak to proste trebalo prijať ako fakt. Preto je potrebné si uvedomiť, že ani aerolinky nikdy nebudú mať školenia na rovnakej úrovni a preto dôležité novinky musia výrobcovia prezentovať dôslednejšie ako to urobil Boeing pri Maxovi. Toto im už bolo vytykane a treba uznať, že úplne oprávnene. Takže JB je opäť mimo.
Re: EASA uzemnila letouny Boeing 737 MAX 8
Petr31 píše:PavelD píše:JackBrno píše:Zcela logicky, jak tvrdím od začátku. Nestandardní chování letadla, které ale bylo snadno řešitelné a katastrofální selhání posádek... https://www.idnes.cz/technet/technika/b ... chnika_vse
Bez ohledu na existenci MCASu a nedostatku informací o něm u pilotů snad platí obecně, že pokud nějaký systém dělá z neznámého důvodu nebezpečné zásahy do řízení a ten systém není nezbytně nutný k letu, tak by měl být odstaven minimálně do doby stabilizace letu a zjištění příčiny, proč ty zásahy dělá. Takže i když se to říká těžko, hlavní vinu na haváriích nesou piloti, nejspíš jejich špatná spolupráce v kokpitu a nedodržování postupů. Z toho je nevyzuje ani chyba MCAS a to obzvláště u Ethiopianu, pokud byla příčina stejná.
A teď to vypukne.
JackBrno byl právě podpořen autoritou téměř nejvyšší
..Jack mě předběhl......a teď se TVS hejtři pustí i do jedné z našich největších leteckých autorit... pod tím článkem na iděsu už mu to nandali a mandarinka už vylezla ještě než jsem to odeslal.....
Počkáme na oficiální závěry vyšetřování.
-
- Administrátor
- Příspěvky: 439
- Registrován: 24. 12. 2000, 00:00
- Oblíbené typy letadel: Boeing 747, Boeing 777, Airbus A330
- Pohlaví: muž
- Bydliště: fórum
- Stav: Offline
Re: Off topic z témat Rozhodnutí EASA, Smartwings, Boeing 737 MAX
Všem, kdo mi zasílají upozornění na off-topic příspěvky. Celé toto vlákno a všechny příspěvky v něm jsou off-topic, není třeba zasílat upozornění
Re: RE: Re: EASA uzemnila letouny Boeing 737 MAX 8
mandrinka píše:Počkáme na oficiální závěry vyšetřování.
To každopádně, ale většina informací je známá už teď, minimálně z nehody Lionu. Z toho si každý, kdo do toho trochu vidí, udělá snadno závěr, že hlavní příčinou je selhání posádky, která jednoduše neodpojila systém, který jí hrabal do řízení a místo toho se s ním nesmyslně 21x přetahovala.
-
- Kapitán
- Příspěvky: 3160
- Registrován: 04. 01. 2007, 13:42
- Bydliště: HAG
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: RE: Re: EASA uzemnila letouny Boeing 737 MAX 8
JackBrno píše:mandrinka píše:Počkáme na oficiální závěry vyšetřování.
To každopádně, ale většina informací je známá už teď, minimálně z nehody Lionu. Z toho si každý, kdo do toho trochu vidí, udělá snadno závěr, že hlavní příčinou je selhání posádky, která jednoduše neodpojila systém, který jí hrabal do řízení a místo toho se s ním nesmyslně 21x přetahovala.
A podle me je hlavni pricinou system, ktery je udelany naprosto debilne a jeho chovani je sice "kapku jako" runaway trim v tom smyslu, ze jde vyresit jako runaway trim, ale zaroven se vubec jako runaway trim nechova.
je na vysetrovatelich aby zhodnotili miru vlivu.
Jinak muzes na posadku hodit prakticky cokoli. Kdyz to vemu do extremu, tak ditch v Hudsonu je taky "chyba posadky", vzdyt v idelanim pripade mohli doplachtit na TEB...
-
- Cestující Economy Class
- Příspěvky: 183
- Registrován: 31. 08. 2017, 17:01
- Pohlaví: muž
- Bydliště: PRG, VIE, STR
- Stav: Offline
Re: RE: Re: EASA uzemnila letouny Boeing 737 MAX 8
Fabo píše:JackBrno píše:mandrinka píše:Počkáme na oficiální závěry vyšetřování.
To každopádně, ale většina informací je známá už teď, minimálně z nehody Lionu. Z toho si každý, kdo do toho trochu vidí, udělá snadno závěr, že hlavní příčinou je selhání posádky, která jednoduše neodpojila systém, který jí hrabal do řízení a místo toho se s ním nesmyslně 21x přetahovala.
A podle me je hlavni pricinou system, ktery je udelany naprosto debilne a jeho chovani je sice "kapku jako" runaway trim v tom smyslu, ze jde vyresit jako runaway trim, ale zaroven se vubec jako runaway trim nechova.
je na vysetrovatelich aby zhodnotili miru vlivu.
Jinak muzes na posadku hodit prakticky cokoli. Kdyz to vemu do extremu, tak ditch v Hudsonu je taky "chyba posadky", vzdyt v idelanim pripade mohli doplachtit na TEB...
Ale jistě že se chová jako runaway trim... Nežádoucí zásah MCASu ti hrabe do trimu a ztěžuje ti pilotáž = trim runaway
-
- Kapitán
- Příspěvky: 3160
- Registrován: 04. 01. 2007, 13:42
- Bydliště: HAG
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: RE: Re: EASA uzemnila letouny Boeing 737 MAX 8
bilbo píše:Fabo píše:JackBrno píše:
To každopádně, ale většina informací je známá už teď, minimálně z nehody Lionu. Z toho si každý, kdo do toho trochu vidí, udělá snadno závěr, že hlavní příčinou je selhání posádky, která jednoduše neodpojila systém, který jí hrabal do řízení a místo toho se s ním nesmyslně 21x přetahovala.
A podle me je hlavni pricinou system, ktery je udelany naprosto debilne a jeho chovani je sice "kapku jako" runaway trim v tom smyslu, ze jde vyresit jako runaway trim, ale zaroven se vubec jako runaway trim nechova.
je na vysetrovatelich aby zhodnotili miru vlivu.
Jinak muzes na posadku hodit prakticky cokoli. Kdyz to vemu do extremu, tak ditch v Hudsonu je taky "chyba posadky", vzdyt v idelanim pripade mohli doplachtit na TEB...
Ale jistě že se chová jako runaway trim... Nežádoucí zásah MCASu ti hrabe do trimu a ztěžuje ti pilotáž = trim runaway
No, nechova. Runaway trim v "normlani" situaci treba nezastavis na 5 (nebo kolik) vterin pomoci elektronickeho pretrimovani. MCAS ano.