Off-topic - rozteče sedadel

Odpovědět
Pavel
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2702
Registrován: 19. 01. 2003, 22:30
Stav: Offline

Off-topic - rozteče sedadel

Příspěvek od Pavel »

mandrinka píše:A pak samozřejmě jakékoliv letadlo v konfiguraci SmartWings / ČSA, tam je jedno, co je to za typ, protože zapomínají dávat rozteč mezi sedačky, nelze lepit jednu sedačku za druhou. :crazy:

Rozteče jsou přesně dané dle konfigurace výrobcem letadla a jsou schválené a dodržované


Globik
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 5369
Registrován: 04. 01. 2004, 11:53
Oblíbené typy letadel: B767, Cessna 208
Pohlaví: muž
Bydliště: Honolulu
Stav: Offline

Re: Subjektivní letové vlastnosti letadel

Příspěvek od Globik »

Pavel píše:
mandrinka píše:A pak samozřejmě jakékoliv letadlo v konfiguraci SmartWings / ČSA, tam je jedno, co je to za typ, protože zapomínají dávat rozteč mezi sedačky, nelze lepit jednu sedačku za druhou. :crazy:

Rozteče jsou přesně dané dle konfigurace výrobcem letadla a jsou schválené a dodržované

Troll nikdy nepochopí věcné argumenty.

pettte
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 404
Registrován: 02. 04. 2017, 15:55
Stav: Offline

Re: Subjektivní letové vlastnosti letadel

Příspěvek od pettte »

Pavel píše:
mandrinka píše:A pak samozřejmě jakékoliv letadlo v konfiguraci SmartWings / ČSA, tam je jedno, co je to za typ, protože zapomínají dávat rozteč mezi sedačky, nelze lepit jednu sedačku za druhou. :crazy:

Rozteče jsou přesně dané dle konfigurace výrobcem letadla a jsou schválené a dodržované


Opravdu? takže třeba A320 má v každé řadě, u každé aerolinky stejnou rozteč? A teď prosím ještě tu o karkulce, prosím!

Pavel
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2702
Registrován: 19. 01. 2003, 22:30
Stav: Offline

Re: Subjektivní letové vlastnosti letadel

Příspěvek od Pavel »

pettte píše:
Pavel píše:
mandrinka píše:A pak samozřejmě jakékoliv letadlo v konfiguraci SmartWings / ČSA, tam je jedno, co je to za typ, protože zapomínají dávat rozteč mezi sedačky, nelze lepit jednu sedačku za druhou. :crazy:

Rozteče jsou přesně dané dle konfigurace výrobcem letadla a jsou schválené a dodržované


Opravdu? takže třeba A320 má v každé řadě, u každé aerolinky stejnou rozteč? A teď prosím ještě tu o karkulce, prosím!

Dobře napíšu to trochu líp, když aerolinka používá verzi u -800 full economy (Y189) tak minimální rozteče jsou pevně dané (bezpečnostní důvody) a samozřejmě tato minimální rozteč je jiná v řadách u nouzových východů ( opět bezpečnost). Prostě je pevně daná minimální vzdálenost sedadel mezi sebou a i kdyby někdo sebevíc chtěl tak tu zmenšit nemůže.
A tu karkulku si nech někam jinam

mandrinka
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 392
Registrován: 02. 01. 2008, 15:12
Stav: Offline

Re: Subjektivní letové vlastnosti letadel

Příspěvek od mandrinka »

Globik píše:
Pavel píše:
mandrinka píše:A pak samozřejmě jakékoliv letadlo v konfiguraci SmartWings / ČSA, tam je jedno, co je to za typ, protože zapomínají dávat rozteč mezi sedačky, nelze lepit jednu sedačku za druhou. :crazy:

Rozteče jsou přesně dané dle konfigurace výrobcem letadla a jsou schválené a dodržované

Troll nikdy nepochopí věcné argumenty.

Nevím, proč v dnešní době je mírná nadsázka považovaná za trollení. Samozřejmě, že tam rozteče jsou, jinak by asi těžko někoho do letadla usadili, takže mentálně zdatný jedinec pochopí, že se zda naráží na jejich velmi úspornou šířku. :thumbup:


pettte
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 404
Registrován: 02. 04. 2017, 15:55
Stav: Offline

Re: Subjektivní letové vlastnosti letadel

Příspěvek od pettte »

Pavel píše:
pettte píše:
Pavel píše:Rozteče jsou přesně dané dle konfigurace výrobcem letadla a jsou schválené a dodržované


Opravdu? takže třeba A320 má v každé řadě, u každé aerolinky stejnou rozteč? A teď prosím ještě tu o karkulce, prosím!

Dobře napíšu to trochu líp, když aerolinka používá verzi u -800 full economy (Y189) tak minimální rozteče jsou pevně dané (bezpečnostní důvody) a samozřejmě tato minimální rozteč je jiná v řadách u nouzových východů ( opět bezpečnost). Prostě je pevně daná minimální vzdálenost sedadel mezi sebou a i kdyby někdo sebevíc chtěl tak tu zmenšit nemůže.
A tu karkulku si nech někam jinam


Ale ty to schválně píšeš jako pohádku a děláš z nás všech hlupáky. Je samozřejmé, že u exitu nemůže být nic užšího.
A správně jsi napsal minimální rozteče, ale pokud se svezeš i s někým jiným než s zřejmě milovaným SW, tak zjistíš, že jsou minimální rozteče (jak jsi správně napsal) ale maximální rozteče určeny nejsou, a v tom jsou ty rozdíly, které odmítáš vidět, natož si je přiznat.
Proto tedy prosím tu O karkulce, ta je fakt lepší!

Fabo
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2870
Registrován: 04. 01. 2007, 13:42
Bydliště: HAG
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Subjektivní letové vlastnosti letadel

Příspěvek od Fabo »

pettte píše:
Pavel píše:
pettte píše:
Opravdu? takže třeba A320 má v každé řadě, u každé aerolinky stejnou rozteč? A teď prosím ještě tu o karkulce, prosím!

Dobře napíšu to trochu líp, když aerolinka používá verzi u -800 full economy (Y189) tak minimální rozteče jsou pevně dané (bezpečnostní důvody) a samozřejmě tato minimální rozteč je jiná v řadách u nouzových východů ( opět bezpečnost). Prostě je pevně daná minimální vzdálenost sedadel mezi sebou a i kdyby někdo sebevíc chtěl tak tu zmenšit nemůže.
A tu karkulku si nech někam jinam


Ale ty to schválně píšeš jako pohádku a děláš z nás všech hlupáky. Je samozřejmé, že u exitu nemůže být nic užšího.
A správně jsi napsal minimální rozteče, ale pokud se svezeš i s někým jiným než s zřejmě milovaným SW, tak zjistíš, že jsou minimální rozteče (jak jsi správně napsal) ale maximální rozteče určeny nejsou, a v tom jsou ty rozdíly, které odmítáš vidět, natož si je přiznat.
Proto tedy prosím tu O karkulce, ta je fakt lepší!


takze chces rict, ze vsichni ostatni, co maj taky Y186 (resp. Y189) tak maj delsi letadlo?
Nebo je QS jediny, kdo ma Y186 a ostatni maj tak do 120?

pettte
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 404
Registrován: 02. 04. 2017, 15:55
Stav: Offline

Re: Subjektivní letové vlastnosti letadel

Příspěvek od pettte »

Fabo píše:
pettte píše:
Pavel píše:Dobře napíšu to trochu líp, když aerolinka používá verzi u -800 full economy (Y189) tak minimální rozteče jsou pevně dané (bezpečnostní důvody) a samozřejmě tato minimální rozteč je jiná v řadách u nouzových východů ( opět bezpečnost). Prostě je pevně daná minimální vzdálenost sedadel mezi sebou a i kdyby někdo sebevíc chtěl tak tu zmenšit nemůže.
A tu karkulku si nech někam jinam


Ale ty to schválně píšeš jako pohádku a děláš z nás všech hlupáky. Je samozřejmé, že u exitu nemůže být nic užšího.
A správně jsi napsal minimální rozteče, ale pokud se svezeš i s někým jiným než s zřejmě milovaným SW, tak zjistíš, že jsou minimální rozteče (jak jsi správně napsal) ale maximální rozteče určeny nejsou, a v tom jsou ty rozdíly, které odmítáš vidět, natož si je přiznat.
Proto tedy prosím tu O karkulce, ta je fakt lepší!


takze chces rict, ze vsichni ostatni, co maj taky Y186 (resp. Y189) tak maj delsi letadlo?
Nebo je QS jediny, kdo ma Y186 a ostatni maj tak do 120?


Hele, fak Tebe ani ostatní nenapadlo, že jsou také slušné společnosti, které tam nenapráskají maximum možných sedaček????

velpa.66
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 270
Registrován: 26. 08. 2012, 17:49
Stav: Offline

Re: Off-topic - rozteče sedadel

Příspěvek od velpa.66 »

Jen ze zvědavosti jsem se podíval kolik mají někteří evropští dopravci míst ve svých 737-800.
Nejmíň míst má SAS 181 první řada jen DEF a 16 řada nouzáky BC a DE rozteče 30-32
LOT 183 první řada jen ABC rozteče C 37 Y+ 32 Y 30
KLM 186 rozteče C 33 Y 30
Norwergian 186 rozteče 29-31
Air Europa 186 rozteče C 33 Y 31
Ryanair 189 rozteče Y+ 32-34 Y 30
ČSA 189 rozteče neuvádí
Smartwings 189 rozteče neuvádí

mandrinka
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 392
Registrován: 02. 01. 2008, 15:12
Stav: Offline

Re: Off-topic - rozteče sedadel

Příspěvek od mandrinka »

A ty rozteče jsou v palcích, takže každý palec rozdílu je hned znát.

pettte
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 404
Registrován: 02. 04. 2017, 15:55
Stav: Offline

Re: Off-topic - rozteče sedadel

Příspěvek od pettte »

Tak samozřejmě, že je v tom rozdíl. To jenom někteří nechtějí uznat.

A palec je 2,54cm ať jsme úplně přesní.

Pepa
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 57
Registrován: 09. 12. 2006, 17:53
Bydliště: Praha
Stav: Offline

Re: Off-topic - rozteče sedadel

Příspěvek od Pepa »

To je pravda, že je každý palec znát. Letos jsem letěl z Prahy do Antalye se společnosstí Sunexpress, let operován moldavskou společností Avion express. Letělo se Airbusem 320 v plně ekonomické verzi 180 sedadel. Převážná část sedaček má rozteč 28 palců. Druhou polovinu letu jsem raději stál v uličce, protože srovnat tam mých 187 cm opravdu nešlo.

Pavel
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2702
Registrován: 19. 01. 2003, 22:30
Stav: Offline

Re: Off-topic - rozteče sedadel

Příspěvek od Pavel »

velpa.66 píše:Jen ze zvědavosti jsem se podíval kolik mají někteří evropští dopravci míst ve svých 737-800.
Nejmíň míst má SAS 181 první řada jen DEF a 16 řada nouzáky BC a DE rozteče 30-32
LOT 183 první řada jen ABC rozteče C 37 Y+ 32 Y 30
KLM 186 rozteče C 33 Y 30
Norwergian 186 rozteče 29-31
Air Europa 186 rozteče C 33 Y 31
Ryanair 189 rozteče Y+ 32-34 Y 30
ČSA 189 rozteče neuvádí
Smartwings 189 rozteče neuvádí


SW 29-31

beardie
Vedoucí kabiny
Vedoucí kabiny
Příspěvky: 957
Registrován: 08. 10. 2011, 18:58
Bydliště: BRQ
Stav: Offline

Re: Off-topic - rozteče sedadel

Příspěvek od beardie »

Veľmi záleží aj od typu sedačky, radšej poletim v Y189 Ryanairi s novými slim recaro ako v štandardných aerolinkach s hrubými sedackami

Orus-x
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1240
Registrován: 28. 08. 2003, 15:28
Stav: Offline

Re: Off-topic - rozteče sedadel

Příspěvek od Orus-x »

beardie píše:Veľmi záleží aj od typu sedačky, radšej poletim v Y189 Ryanairi s novými slim recaro ako v štandardných aerolinkach s hrubými sedackami

Přesně tak, tohle je pro pocit pohodlí naprosto klíčové. S Ryanairem problém nemám, protože se mi tam ty nohy do toho prostoru, kde jinak kapsa na blicí pytlíky, vejdou. Největší peklo jsou ty staré objemné sedačky. Nejhorší jsou aerolinky, které mají každé letadlo jiné. Nedávná zkušenost – Air Malta. Všechny A320 mají konfiguraci Y168, pouze 9H-AEN Y180. To bylo naprosto peklo, méně místa na nohy jsem nezažil. Problém je, že tohle se nedá předem predikovat, registraci letadla člověk při koupi letenky nezná


Odpovědět