Kapitán Ladislav Keller
Kapitán Ladislav Keller
Tohle už je opravdu tak akorát dobré na hospitalizaci na psichiatrii:
https://video.aktualne.cz/dvtv/pilot-let-smartwings-bez-motoru-lidi-neohrozili-doletem-do-p/r~37cb6518e38d11e98776ac1f6b220ee8/
Díky takovému odpadu, jako je tato osoba, umíraly a stále umírají při leteckých nehodách lidé. Naprosto nejhorší je ale to, že vzhledem ke knihám, které napsal, to ví moc dobře.
Na jednu stranu doslova fanaticky obhajuje a bagatelizuje vinu Boeingu za ty dvě katastrofy 737MAX, na druhou stranu opět obhajuje a bagatelizuje neskutečný hazard a protiprávní (doufám, že celá "aféra" bude mít dohru v trestním oznámení na SW) jednání pilotů SmartWings.
Ladislave Kellere, pro mne jste, nejen vzhledem k památce obětí letů JT-610 a ET-302, naprostý lidský odpad!
P.S.
Sednout do letadla, které bude pilotovat některý z jeho žáků (jestli se řídí stejnou hrůznou filozofií), musí být celkem adrenalin. A jednou půjde o život...
https://video.aktualne.cz/dvtv/pilot-let-smartwings-bez-motoru-lidi-neohrozili-doletem-do-p/r~37cb6518e38d11e98776ac1f6b220ee8/
Díky takovému odpadu, jako je tato osoba, umíraly a stále umírají při leteckých nehodách lidé. Naprosto nejhorší je ale to, že vzhledem ke knihám, které napsal, to ví moc dobře.
Na jednu stranu doslova fanaticky obhajuje a bagatelizuje vinu Boeingu za ty dvě katastrofy 737MAX, na druhou stranu opět obhajuje a bagatelizuje neskutečný hazard a protiprávní (doufám, že celá "aféra" bude mít dohru v trestním oznámení na SW) jednání pilotů SmartWings.
Ladislave Kellere, pro mne jste, nejen vzhledem k památce obětí letů JT-610 a ET-302, naprostý lidský odpad!
P.S.
Sednout do letadla, které bude pilotovat některý z jeho žáků (jestli se řídí stejnou hrůznou filozofií), musí být celkem adrenalin. A jednou půjde o život...
Re: Kapitán Ladislav Keller
Ale pro média to je expert.... Pro mne jsou lidé, kteří hazardují s životy lidí, morální odpad. Ono se mu to vrátí.
Re: Kapitán Ladislav Keller
Ulafme píše:Tohle už je opravdu tak akorát dobré na hospitalizaci na psichiatrii:
https://video.aktualne.cz/dvtv/pilot-let-smartwings-bez-motoru-lidi-neohrozili-doletem-do-p/r~37cb6518e38d11e98776ac1f6b220ee8/
Díky takovému odpadu, jako je tato osoba, umíraly a stále umírají při leteckých nehodách lidé. Naprosto nejhorší je ale to, že vzhledem ke knihám, které napsal, to ví moc dobře.
Na jednu stranu doslova fanaticky obhajuje a bagatelizuje vinu Boeingu za ty dvě katastrofy 737MAX, na druhou stranu opět obhajuje a bagatelizuje neskutečný hazard a protiprávní (doufám, že celá "aféra" bude mít dohru v trestním oznámení na SW) jednání pilotů SmartWings.
Ladislave Kellere, pro mne jste, nejen vzhledem k památce obětí letů JT-610 a ET-302, naprostý lidský odpad!
P.S.
Sednout do letadla, které bude pilotovat některý z jeho žáků (jestli se řídí stejnou hrůznou filozofií), musí být celkem adrenalin. A jednou půjde o život...
Nevím, nechci p. Kellera hájit, o obhajování 737 MAX jsem tu nic neslyšel, patrně se jedná o jiný rozhovor, nicméně je pravda, že let na jeden motor bagatelizuje i když říká, že to by to dělal jinak. Co mě dost zarazilo je jeho odpověď na otázku "Co by se stalo, kdyby vysadil druhý motor?", kdy s klidem odpoví "Přistáli by do terénu, to letadlo to umí", jak kdyby to bylo něco normálního.
Ohledně Smartwings úplně nezainteresován není, sám to říká, že tu společnost zakládal (je to pravda?) a že je to dobrá společnost.
Re: Kapitán Ladislav Keller
Přistáli by do terénu, to letadlo to umí
No, on to opravdu v tom rozhovoru řekl.
Přesně v ten moment jsem to vypnul, já nevím, tohle prostě škodí celému oboru...
-
- Cestující Business Class
- Příspěvky: 414
- Registrován: 14. 01. 2018, 11:42
- Oblíbené typy letadel: 787
- Pohlaví: muž
- Bydliště: LKTB
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: Kapitán Ladislav Keller
Chlapci, kolikže máte kdo z vás nalítáno?
Re: Kapitán Ladislav Keller
zbozivulekral píše:Chlapci, kolikže máte kdo z vás nalítáno?
Takže když budu mít nalétáno, tak mohu ohrožovat životy lidí? A jak vysvětlíš, že odborná nejen veřejnost má zcela jiné názory než pan letec, který má blízký vztah k SW?
-
- Cestující Business Class
- Příspěvky: 414
- Registrován: 14. 01. 2018, 11:42
- Oblíbené typy letadel: 787
- Pohlaví: muž
- Bydliště: LKTB
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: Kapitán Ladislav Keller
pettte píše:zbozivulekral píše:Chlapci, kolikže máte kdo z vás nalítáno?
Takže když budu mít nalétáno, tak mohu ohrožovat životy lidí? A jak vysvětlíš, že odborná nejen veřejnost má zcela jiné názory než pan letec, který má blízký vztah k SW?
Kterou odbornou veřejnost myslíš? Zde diskutující?
Re: Kapitán Ladislav Keller
zbozivulekral píše:Chlapci, kolikže máte kdo z vás nalítáno?
Co to je za argument?
-
- Cestující Business Class
- Příspěvky: 414
- Registrován: 14. 01. 2018, 11:42
- Oblíbené typy letadel: 787
- Pohlaví: muž
- Bydliště: LKTB
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: Kapitán Ladislav Keller
Robert píše:Co to je za argument?
Naprosto korektní. Chlapci tady označují zkušeného kapitána jako lidský odpad, čistě na základě toho, že si dovolil říct něco, co se jim nelíbí. Jenže on svá slova opírá o tisíce nalítaných hodin, tak by mě zajímalo o co je opírají místní “experti”...
Re: Kapitán Ladislav Keller
zbozivulekral píše:Robert píše:Co to je za argument?
Naprosto korektní. Chlapci tady označují zkušeného kapitána jako lidský odpad, čistě na základě toho, že si dovolil říct něco, co se jim nelíbí. Jenže on svá slova opírá o tisíce nalítaných hodin, tak by mě zajímalo o co je opírají místní “experti”...
Já ho tak neoznačil, ani s tímto označením z prvního příspěvku nesouhlasím. Jen jsem napsal to jsem napsal - viz příspěvek z 20:42.
Jak se díváš na odpověď, že když vysadí druhý motor, tak se přistane v terénu?
Re: Kapitán Ladislav Keller
Ne, to je v pohodě, jako kdyby kapitán lodi prohlásil že technicky ta loď může doklouzat kus po pevnině... Tvl...
-
- Cestující Business Class
- Příspěvky: 414
- Registrován: 14. 01. 2018, 11:42
- Oblíbené typy letadel: 787
- Pohlaví: muž
- Bydliště: LKTB
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: Kapitán Ladislav Keller
Robert píše:Jak se díváš na odpověď, že když vysadí druhý motor, tak se přistane v terénu?
Považuji to za nešťastnou formulaci, která však není v rozporu s realitou.
Re: Kapitán Ladislav Keller
zbozivulekral píše:Robert píše:Co to je za argument?
Naprosto korektní.
No můžem ten rozhovor otitulkovat anglicky a zeptat se lidí co mají opravdu hodně nalítáno, co si o tom myslí - ale proč z toho dělat mezinárodní ostudu?
Já stále doufám že tohle je ojedinělý případ člověka, jehož "self-confidence" dosáhla úrovně kdy může masově zabíjet - doufám že to není pravidlo nebo národní vlastnost dané profese. To by byl průser.
-
- Cestující Business Class
- Příspěvky: 414
- Registrován: 14. 01. 2018, 11:42
- Oblíbené typy letadel: 787
- Pohlaví: muž
- Bydliště: LKTB
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: Kapitán Ladislav Keller
H_K píše:Já stále doufám že tohle je ojedinělý případ člověka, jehož "self-confidence" dosáhla úrovně kdy může masově zabíjet - doufám že to není pravidlo nebo národní vlastnost dané profese. To by byl průser.
Kapitán Keller v rozhovoru řekl, že by přistál dřív, než v Praze. Ve které konkrétní větě z uvedeného rozhovoru cítíš, že chce někoho zabíjet?
Re: Kapitán Ladislav Keller
No v tom přistání bez motoru... Já si to schválně pustil, nevěřil jsem že tohle opravdu padlo... Tam není "špatná formulace", tam je nemocná ta samotná myšlenka, absolutně...
Jinak ten rozhovor do té doby docela šel, ETOPs byl zmíněl sice, ale s disclaimerem že daného letu se to netýkalo, do té doby vše ok. Ale tohle bylo zabiják, já nevím, to prostě nejde... Fakt si představte že si to někdo přeloží do AJ...
Nicméně tohle se obecně stává u všech profesí, chirurgové to mají taky, nebo vysoce postavení manažeři, myslím že je to popsaný jev, kdy se člověk pracující pod vysokou zátěží časem dostane do tohoto stavu že si posouvá rizika a přenáší to na ostatní / ostatní ty důsledky tak nějak chtě-nechtě schytají.
(Celou dobu samozřejmě řeším to že ten případ někdo obhajuje - to že se to stalo - lidi chybují, to se prostě děje. Ale děsí mě pokud to kdokoliv hájí, nebo bagatelizuje - ani to by se nemělo, v letectví. To není železnice, aby existoval bezpečný stav kdy se všechno zastaví a všichni žijí...)
Jinak ten rozhovor do té doby docela šel, ETOPs byl zmíněl sice, ale s disclaimerem že daného letu se to netýkalo, do té doby vše ok. Ale tohle bylo zabiják, já nevím, to prostě nejde... Fakt si představte že si to někdo přeloží do AJ...
Nicméně tohle se obecně stává u všech profesí, chirurgové to mají taky, nebo vysoce postavení manažeři, myslím že je to popsaný jev, kdy se člověk pracující pod vysokou zátěží časem dostane do tohoto stavu že si posouvá rizika a přenáší to na ostatní / ostatní ty důsledky tak nějak chtě-nechtě schytají.
(Celou dobu samozřejmě řeším to že ten případ někdo obhajuje - to že se to stalo - lidi chybují, to se prostě děje. Ale děsí mě pokud to kdokoliv hájí, nebo bagatelizuje - ani to by se nemělo, v letectví. To není železnice, aby existoval bezpečný stav kdy se všechno zastaví a všichni žijí...)