Kapitán Ladislav Keller
Re: Kapitán Ladislav Keller
U mě tento člověk skončil po zcela neprofesionálním hodnocení tragických nehod B737 MAX.
Nemá smysl psát cokoliv víc.
Nemá smysl psát cokoliv víc.
Re: Kapitán Ladislav Keller
zbozivulekral píše:Robert píše:Jak se díváš na odpověď, že když vysadí druhý motor, tak se přistane v terénu?
Považuji to za nešťastnou formulaci, která však není v rozporu s realitou.
Docela eufemismus, to je jasné, že to není v rozporu s realitou, ale jak to dopadne? V rozhovoru kapitán Keller uvedl několik případů, kdy to dopadlo dobře, ale zajisté jsou i případy, kdy to takhle dobře nedopadlo...
Re: Kapitán Ladislav Keller
Ještě bych přidal, že je dost diskutabilní tvrzení kapitána Kellera, že posádka letem do Prahy Smartwings nic neušetřila. Tady bych viděl spíš jeho spojení a sympatie k QS. Snad ani Smartwings by v případě přistání v Budapešti neposadily cestující do autobusu nebo do vlaku, tomu nevěřím.
-
- Nejlepší autor trip reportů 2013 a nejlepších fotografií v trip reportu 2013
- Příspěvky: 2211
- Registrován: 29. 11. 2008, 10:56
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Palma de Mallorca
- Stav: Offline
Re: Kapitán Ladislav Keller
No já bych teda "do terénu" rozhodně přistávat nechtěl.
Re: Kapitán Ladislav Keller
Keller je vyšinutý...odborník Takoví vyšinutí škodí celému letectví. Nemá smysl se jím zabývat. To co a jak se prezentoval, opravdu zrůdné. Doufám, že dotyčný již nikde nelétá, bo by sem se podělal, kdyby letěl a já mezi cestujícími....prostě šílenec.
Re: Kapitán Ladislav Keller
zbozivulekral píše:Robert píše:Co to je za argument?
Naprosto korektní. Chlapci tady označují zkušeného kapitána jako lidský odpad, čistě na základě toho, že si dovolil říct něco, co se jim nelíbí. Jenže on svá slova opírá o tisíce nalítaných hodin, tak by mě zajímalo o co je opírají místní “experti”...
Já jsem zase expert na řízení motorových vozidel. Takže taky si mohu jezdit jak chci, protože to v 99,99% vyjde? Jak jsme mohli zjistit minulý víkend, tak to přeci jen někdy nevyjde, viz Vrchlabí a Mustang.
Lítat se se dá s jedním motorem, APU není třeba, dá se to nahradit pozemními agregáty, když nebude fungovat cokoliv ze "zdvojeného" řízení a kontroly, tak to taky není problém, že ne? Klidně se s tím může létat. Vždyť gyroskop stačí jeden, "pitotky" které jsou u velkých letadel snad 3 jsou taky v takovém počtu zbytečné, že jo?
A klidně se vsadím o cokoliv, že kdybych panu pseudokapitánovi řekl, jestli posadí do letadla celou svou rodinu a posadí to do pole, když je to tak bezpečné a ty letadla jsou na to stavěná, tak to stopro neudělá!
Jako nejsem odborníkem na přistávání "do pole" ale viděl jsem už hodně dílů leteckých nehod s přistáním mimo runaway a pokud tam neumřeli všichni, tak většinou hodně, o těžkých zraněních ani nemluvě.
Pokud bychom dopustili to co razí pan pseudokapitán, pak jsou zcela zbytečné roky studia příčim leteckých nehod a úprav pravidel a předpisů, a ty tisíce mrtvých byly opravdu zbytečnými obětmi.
A ano, trvám na tom, že tento člověk je morální odpad, klidně si mne může zkusit žalovat, ať se tomu dostane pořádná publicita, která bude mít za následek, že jej žádná alespoň trochu slušná aerolinka nezaměstná.
-
- Kapitán
- Příspěvky: 5916
- Registrován: 04. 01. 2004, 11:53
- Oblíbené typy letadel: B767, Cessna 208
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Honolulu
- Stav: Offline
Re: Kapitán Ladislav Keller
Když už tady Pettte nakousl silniční dopravu:
Před lety jsem se klukům, co jezdili se zájezdovými autobusy zmínil o jednom arogantním soudruhovi, co měl vpředu "svého" autobusu umístěný "diplom" o nějakých snad dvou milionech kilometrech bez nehody. Smáli se tomu, že to je přesně důvod se bát s tím řidičem jet. Holt čím víc má člověk naježděno/nalítáno bez nehody, tak tím je větší frajer, kterému se nemůže nic stát. Osobně mám jako poloprofesionální řidič naježděno ubohých odhadem 3/4 milionu, vše bez zaviněné nehody, ale každá nezaviněná nehoda mě v tom frajerství, co se dá ještě zvládnout a projet, hodí pěkně hodně zpátky do klidu.
Před lety jsem se klukům, co jezdili se zájezdovými autobusy zmínil o jednom arogantním soudruhovi, co měl vpředu "svého" autobusu umístěný "diplom" o nějakých snad dvou milionech kilometrech bez nehody. Smáli se tomu, že to je přesně důvod se bát s tím řidičem jet. Holt čím víc má člověk naježděno/nalítáno bez nehody, tak tím je větší frajer, kterému se nemůže nic stát. Osobně mám jako poloprofesionální řidič naježděno ubohých odhadem 3/4 milionu, vše bez zaviněné nehody, ale každá nezaviněná nehoda mě v tom frajerství, co se dá ještě zvládnout a projet, hodí pěkně hodně zpátky do klidu.
Re: Kapitán Ladislav Keller
Globik píše:Když už tady Pettte nakousl silniční dopravu:
Před lety jsem se klukům, co jezdili se zájezdovými autobusy zmínil o jednom arogantním soudruhovi, co měl vpředu "svého" autobusu umístěný "diplom" o nějakých snad dvou milionech kilometrech bez nehody. Smáli se tomu, že to je přesně důvod se bát s tím řidičem jet. Holt čím víc má člověk naježděno/nalítáno bez nehody, tak tím je větší frajer, kterému se nemůže nic stát. Osobně mám jako poloprofesionální řidič naježděno ubohých odhadem 3/4 milionu, vše bez zaviněné nehody, ale každá nezaviněná nehoda mě v tom frajerství, co se dá ještě zvládnout a projet, hodí pěkně hodně zpátky do klidu.
PŘESNĚ TAK!
Ale tohle funguje jen u lidí, kteří mají trochu soudnosti a sebereflexe. Myslím si o sobě, že jsem hodně dobrý řidič, ale neodvažuji se to říkat nahlas, protože jak říkal můj otec: přesně ve chvíli kdy si myslíš, že jsi dobrý řidič, se Ti něco stane.
Snažím se co nejvíce jezdit na jistotu a zvlášť když vezu ještě druhé lidi. Proto nedokážu pochopit lehkovážnost Kellera s jeho prohlášeními, že se dá letět na jeden motor a sedat do pole.....s vědomím, že má odpovědnost za běžně 170pax v letadle a nespecifikovaný počet lidí na zemi, kam vždycky každé letadlo dopadlo.
Re: Kapitán Ladislav Keller
zbozivulekral píše:Chlapci, kolikže máte kdo z vás nalítáno?
Docela dost. Kolik máš ty?
Re: Kapitán Ladislav Keller
To je ten Keller, co už se znemožnil tím, že tvrdil, že u MAXů to podělali piloti? To produkční pořadu moc dobře nezapracovala. Názory toho pána mají asi stejnou hodnotu jako názory mojí sousedky. Ví o tom kulový.
Naposledy upravil(a) mandrinka dne 02. 10. 2019, 11:36, celkem upraveno 1 x.
Re: Kapitán Ladislav Keller
zbozivulekral píše:Robert píše:Co to je za argument?
Naprosto korektní. Chlapci tady označují zkušeného kapitána jako lidský odpad, čistě na základě toho, že si dovolil říct něco, co se jim nelíbí. Jenže on svá slova opírá o tisíce nalítaných hodin, tak by mě zajímalo o co je opírají místní “experti”...
To, že je to zkušený kapitán nevylučuje, že je to lidský odpad. Podle mě pán, stejně jako ten Veselý a zřejmě i další kapitáni letky smrti trpí pocitem neohroženosti.
Re: Kapitán Ladislav Keller
Robert píše:zbozivulekral píše:Robert píše:Jak se díváš na odpověď, že když vysadí druhý motor, tak se přistane v terénu?
Považuji to za nešťastnou formulaci, která však není v rozporu s realitou.
Docela eufemismus, to je jasné, že to není v rozporu s realitou, ale jak to dopadne? V rozhovoru kapitán Keller uvedl několik případů, kdy to dopadlo dobře, ale zajisté jsou i případy, kdy to takhle dobře nedopadlo...
Samozřejmě ještě špatná práce moderátorky, tomu měla hned oponovat, buchta hloupá.
-
- Cestující Business Class
- Příspěvky: 414
- Registrován: 14. 01. 2018, 11:42
- Oblíbené typy letadel: 787
- Pohlaví: muž
- Bydliště: LKTB
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: Kapitán Ladislav Keller
mandrinka píše:zbozivulekral píše:Chlapci, kolikže máte kdo z vás nalítáno?
Docela dost. Kolik máš ty?
No nějakou tu stránku v logbooku už jsem popsal.
Re: Kapitán Ladislav Keller
Ten rozhovor jsem viděl. Zase to tak hrozný nebylo, bylo tam neobratných vyjádření, který bych spíš dával mediální nezkušenosti. Celkem poukázal jaký je standardní postup. Poukázal že netuší co posádku vedlo k takovému rozhodnutí a poukázal že netuší proč posádka nezvolila ani jedno z jeho 7 napočítaných letišť. To si myslím že bylo korektní.
Řeči o přistání do terénu a šetření atd si asi ušetřil mohl, asi to tak nemyslel, ale vyznělo to trochu zavádějícím způsobem a strhlo to na sebe pozornost. Spíš jako kapitán v důchodu měl poukázat na to že priorita v letectví a v rozhodovacím procesu je vždy bezpečnost. Což tam nezaznělo ani jednou.
Předpokládám že DVTV nebylo schopno sehnat nikoho z aktivních letců, protože asi nikdo nemá zájem prát v malém rybníčku špinavé prádlo když každý každého zná. Takže nejspíš zbyl jen tento vojenský kapitán v důchodu.
Řeči o přistání do terénu a šetření atd si asi ušetřil mohl, asi to tak nemyslel, ale vyznělo to trochu zavádějícím způsobem a strhlo to na sebe pozornost. Spíš jako kapitán v důchodu měl poukázat na to že priorita v letectví a v rozhodovacím procesu je vždy bezpečnost. Což tam nezaznělo ani jednou.
Předpokládám že DVTV nebylo schopno sehnat nikoho z aktivních letců, protože asi nikdo nemá zájem prát v malém rybníčku špinavé prádlo když každý každého zná. Takže nejspíš zbyl jen tento vojenský kapitán v důchodu.
Re: Kapitán Ladislav Keller
Ace2 píše:Ten rozhovor jsem viděl. Zase to tak hrozný nebylo, bylo tam neobratných vyjádření, který bych spíš dával mediální nezkušenosti. Celkem poukázal jaký je standardní postup. Poukázal že netuší co posádku vedlo k takovému rozhodnutí a poukázal že netuší proč posádka nezvolila ani jedno z jeho 7 napočítaných letišť. To si myslím že bylo korektní.
Řeči o přistání do terénu a šetření atd si asi ušetřil mohl, asi to tak nemyslel, ale vyznělo to trochu zavádějícím způsobem a strhlo to na sebe pozornost. Spíš jako kapitán v důchodu měl poukázat na to že priorita v letectví a v rozhodovacím procesu je vždy bezpečnost. Což tam nezaznělo ani jednou.
Předpokládám že DVTV nebylo schopno sehnat nikoho z aktivních letců, protože asi nikdo nemá zájem prát v malém rybníčku špinavé prádlo když každý každého zná. Takže nejspíš zbyl jen tento vojenský kapitán v důchodu.
Konečně to někdo další napsal. Bezpečnost je nadřazena čemukoliv. Pokud nebudou lidé - zákazníci veřit pilotům, že dělají maxumum pro jejich bezpečnost, tak to můžou aerolinky zabalit a Gréta příjde o výnosný kšeft, resp. její rodiče co ji "pasou".....
Podobné to je s bankami a fraudem z platebních karet. Pokud by banky nevracely peníze ze zkopírovaných karet, tak je okamžitě lidé přestanou používat. I tady lidé musí bankám věřit, že jejich peníze jsou v bezpečí.