Bludy pana Sůry

Odpovědět
prodejce
Prodejce
Prodejce
Příspěvky: 4294
Registrován: 14. 12. 2004, 11:51
Bydliště: na vejminku
Stav: Offline

Re: Bludy pana Sůry

Příspěvek od prodejce »

tak ČSA potvrdily, že paliváče už nemají nic společného s palivem a začínají s nima handlovat. Jsem zvědav jak se to podaří Hupákové pozitivně zkomunikovat... to jí opravdu nezávidim.


prodejce
Prodejce
Prodejce
Příspěvky: 4294
Registrován: 14. 12. 2004, 11:51
Bydliště: na vejminku
Stav: Offline

Re: Bludy pana Sůry

Příspěvek od prodejce »

.. už to zas jede:

http://ekonomika.idnes.cz/smrt-v-letadl ... oprava_spi

už vidím koupáky jak jedou na dovolenou s výstřižkem z MF Dnes v kapce a dožadují se 30ti tisíc za ztracený čemodan :twisted:

EDIT: přečet jsem si to ještě jednou a je to fakt Blud:

a) co tedy bylo aktualizováno - Montreal anebo 889/2002??
b) absolutní zmatení pojmů maximální a minimální (Honza píše min. a Tomio říká max.)
c) to samé v části o úmrtí - tam je dokonce rozpor v jediné větě

O čem je vůbec řeč? O nařízení 889/2002 nebo o Montrealu? Co z těch dvou platí pro evropské cestující? Není spíš odpovědnost v případě smrti neomezená?

Jak to vůbec funguje při reklamaci kufru? Na co má cestující nárok?? Není náhodou někde napsáno, že se vyplácí 17 SDR za kilogram?

Proč se v článku také nepíše o odškodnění za zpoždění letu, které bylo zvýšeno na 4 694 SDR?

HonzaLB
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1484
Registrován: 09. 11. 2006, 09:02
Stav: Offline

Re: Bludy pana Sůry

Příspěvek od HonzaLB »

prodejce píše:..

už vidím koupáky jak jedou na dovolenou s výstřižkem z MF Dnes v kapce a dožadují se 30ti tisíc za ztracený čemodan :twisted:
?

je to pouze na idnesu, ne v papíru

EDIT: přečet jsem si to ještě jednou a je to fakt Blud:


a) co tedy bylo aktualizováno - Montreal anebo 889/2002??
v textu jasně napsáno, že Montreal: Výše úhrady je zahrnuta v tabulkách, které platí v 96 zemích. Cestující v Evropě mají podle evropských směrnic ještě nárok například na odškodnění v případě zpoždění, jeho výše se nemění.


b) absolutní zmatení pojmů maximální a minimální (Honza píše min. a Tomio říká max.)

zavazdla maximální strop, smrt či zranění minimální - to tam je
c) to samé v části o úmrtí - tam je dokonce rozpor v jediné větě

"Pro smrt nebo zranění cestujících nejsou stanovené maximální limity. Montrealská úmluva ale zvýšila minimální částku odškodnění". Co je na této větě rozporuplné?
O čem je vůbec řeč? O nařízení 889/2002 nebo o Montrealu? Co z těch dvou platí pro evropské cestující? Není spíš odpovědnost v případě smrti neomezená?
Jak to vůbec funguje při reklamaci kufru? Na co má cestující nárok?? Není náhodou někde napsáno, že se vyplácí 17 SDR za kilogram?

z mailu T.O.
V případě zpoždění zavazadla musí cestující podat písemnou stížnost leteckému dopravci do 21 dnů ode dne, kdy bylo zavazadlo cestujícímu předáno.

Proč se v článku také nepíše o odškodnění za zpoždění letu, které bylo zvýšeno na 4 694 SDR?

to tam bohužel z textu nějak vypadlo: V případě zpoždění při přepravě cestujících odpovídá letecký dopravce za způsobenou škodu, kromě případů, kdy byla učiněna všechna přiměřená opatření pro předejití škodě nebo bylo nemožné taková opatření učinit. Pro odpovědnost za zpoždění při přepravě cestujících je nově zvýšen maximální limit 5062 Eur .

Věřím, že podobnému zkoumání podrobíš i ostatní texty konkurence:
http://news.google.cz/news/story?pz=1&c ... 7VXCWxFzLM

prodejce
Prodejce
Prodejce
Příspěvky: 4294
Registrován: 14. 12. 2004, 11:51
Bydliště: na vejminku
Stav: Offline

Re: Bludy pana Sůry

Příspěvek od prodejce »

prodejce píše:b) absolutní zmatení pojmů maximální a minimální (Honza píše min. a Tomio říká max.)

"Jde o maximální strop, kolik musí aerolinka vyplatit," dodal Okamura.

.. takže co teda? Je to strop, nebo částka, kterou aerolinka musí vyplatit?

prodejce píše:c) to samé v části o úmrtí - tam je dokonce rozpor v jediné větě

Montrealská úmluva ale zvýšila minimální částku odškodnění. Ta se zvýšila ze 107 846 eur na 121 974 tisíc eur (v přepočtu o 367 tisíc Kč). Celkově tak mohou cestující či jejich příbuzní dostat za tyto případy v přepočtu 3 171 324 korun.

HonzaLB píše:V případě zpoždění při přepravě cestujících odpovídá letecký dopravce za způsobenou škodu, kromě případů, kdy byla učiněna všechna přiměřená opatření pro předejití škodě nebo bylo nemožné taková opatření učinit. Pro odpovědnost za zpoždění při přepravě cestujících je nově zvýšen maximální limit 5062 Eur .


Já ti řeknu proč tato věta vypadla - protože ti to připadalo podezřelý, že by se za zpoždění letu mělo platit 5062 EUR odškodnění... a ano, je to divné, protože se to celé týká něčeho jiného. Okamura si zas hraje na polyhistora a lidi z toho pak budou mít hlavy jak balóny.

Doporučuji ke čtení napřed tuto stránku, kde je to poměrně přehledně zpracované:
http://www.csa.cz/cs/portal/passengers/ ... rriage.htm

Došlo ke změně v omezení odpovědnosti dopravců, z čehož vyplývají změny hlavně pro dopravce, pro cestující nijak zásadní.

Ty omezení jsou minimální a maximální. A je škoda a odškodnění.

V případě úmrtí je to minimální odpovědnost - ty cca 3 miliony - kdy aerolinka nemůže vysoudit snížení odškodnění pod tuto hranici. Maximum není stanoveno.

V případě těch zpropadených kufrů:

(Přepravní) Podmínky (dopravců) mohou zahrnovat, ale nejsou omezeny jen na následující:

* Podmínky a limity odpovědnosti dopravce za tělesná zranění nebo smrt cestujících.
* Podmínky a limity odpovědnosti dopravce za ztrátu, poškození nebo zpoždění zboží a zavazadel, včetně křehkého a zkazitelného zboží.

.. takže podmínky jednotlivých aerolinek mohou obsahovat vyšší limit odpovědnosti za smrt než 3 miliony korun. A taky mohou obsahovat nižší limit odpovědnosti za zavazadla než 1131 SDR. Obojí je v souladu nařízením.

Takže pokud vám ztratí kufr, dodáte účtenky a airline vypočítá náhradu škody podle svého výpočtu. Pokud se vám to nelíbí, nebo např. chcete argumentovat tím, že jste měli v kufru důležité dokumenty pro obchodní jednání a chcete náhradu ušlého zisku - ano, můžete se domáhat u soudu, ale nemůžete vysoudit víc, než 1131 SDR, na které je odpovědnost aerolinky omezená. Nad tuto částku lze bez problému plnit, ale už z komerčního cestovního pojištění zavazadel, které si každý koupí dle svého vkusu. Tam dostanete klidně 60 000 za kufr, ale odečtou vám z výplaty pojistky část, kterou nahradila aerolinka.

Analogicky to funguje s tím odškodněním v případě zpoždění letu. Dostat 5062 EUR za zpoždění letu do Hugrády je sice sen každého koupáka, ale takhle to fakt nefunguje. Pokud jste třeba nestihli pohřeb svojí babičky kvůli zpoždění a chcete žalovat aerolinku za svojí psychickou újmu, můžete vysoudit maximálně 5062 EUR.

Podrobnější vysvětlení než to moje je ke stažení zde:
http://www.csa.cz/cs/portal/passengers/ ... notice.pdf

Takže to, že si Okamura prdne do médií neznamená, že cestující budou dostávat za každý ztracený kufr á 1131 SDR. Tak za všechny insidery kysele děkuji za článek. :?

HonzaLB
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1484
Registrován: 09. 11. 2006, 09:02
Stav: Offline

Re: Bludy pana Sůry

Příspěvek od HonzaLB »

prodejce píše:
prodejce píše:b) absolutní zmatení pojmů maximální a minimální (Honza píše min. a Tomio říká max.)

"Jde o maximální strop, kolik musí aerolinka vyplatit," dodal Okamura.

.. takže co teda? Je to strop, nebo částka, kterou aerolinka musí vyplatit?

prodejce píše:c) to samé v části o úmrtí - tam je dokonce rozpor v jediné větě

Montrealská úmluva ale zvýšila minimální částku odškodnění. Ta se zvýšila ze 107 846 eur na 121 974 tisíc eur (v přepočtu o 367 tisíc Kč). Celkově tak mohou cestující či jejich příbuzní dostat za tyto případy v přepočtu 3 171 324 korun.

HonzaLB píše:V případě zpoždění při přepravě cestujících odpovídá letecký dopravce za způsobenou škodu, kromě případů, kdy byla učiněna všechna přiměřená opatření pro předejití škodě nebo bylo nemožné taková opatření učinit. Pro odpovědnost za zpoždění při přepravě cestujících je nově zvýšen maximální limit 5062 Eur .


Já ti řeknu proč tato věta vypadla - protože ti to připadalo podezřelý, že by se za zpoždění letu mělo platit 5062 EUR odškodnění... a ano, je to divné, protože se to celé týká něčeho jiného. Okamura si zas hraje na polyhistora a lidi z toho pak budou mít hlavy jak balóny.

Doporučuji ke čtení napřed tuto stránku, kde je to poměrně přehledně zpracované:
http://www.csa.cz/cs/portal/passengers/ ... rriage.htm

Došlo ke změně v omezení odpovědnosti dopravců, z čehož vyplývají změny hlavně pro dopravce, pro cestující nijak zásadní.

Ty omezení jsou minimální a maximální. A je škoda a odškodnění.

V případě úmrtí je to minimální odpovědnost - ty cca 3 miliony - kdy aerolinka nemůže vysoudit snížení odškodnění pod tuto hranici. Maximum není stanoveno.

V případě těch zpropadených kufrů:

(Přepravní) Podmínky (dopravců) mohou zahrnovat, ale nejsou omezeny jen na následující:

* Podmínky a limity odpovědnosti dopravce za tělesná zranění nebo smrt cestujících.
* Podmínky a limity odpovědnosti dopravce za ztrátu, poškození nebo zpoždění zboží a zavazadel, včetně křehkého a zkazitelného zboží.

.. takže podmínky jednotlivých aerolinek mohou obsahovat vyšší limit odpovědnosti za smrt než 3 miliony korun. A taky mohou obsahovat nižší limit odpovědnosti za zavazadla než 1131 SDR. Obojí je v souladu nařízením.

Takže pokud vám ztratí kufr, dodáte účtenky a airline vypočítá náhradu škody podle svého výpočtu. Pokud se vám to nelíbí, nebo např. chcete argumentovat tím, že jste měli v kufru důležité dokumenty pro obchodní jednání a chcete náhradu ušlého zisku - ano, můžete se domáhat u soudu, ale nemůžete vysoudit víc, než 1131 SDR, na které je odpovědnost aerolinky omezená. Nad tuto částku lze bez problému plnit, ale už z komerčního cestovního pojištění zavazadel, které si každý koupí dle svého vkusu. Tam dostanete klidně 60 000 za kufr, ale odečtou vám z výplaty pojistky část, kterou nahradila aerolinka.

Analogicky to funguje s tím odškodněním v případě zpoždění letu. Dostat 5062 EUR za zpoždění letu do Hugrády je sice sen každého koupáka, ale takhle to fakt nefunguje. Pokud jste třeba nestihli pohřeb svojí babičky kvůli zpoždění a chcete žalovat aerolinku za svojí psychickou újmu, můžete vysoudit maximálně 5062 EUR.

Podrobnější vysvětlení než to moje je ke stažení zde:
http://www.csa.cz/cs/portal/passengers/ ... notice.pdf

Takže to, že si Okamura prdne do médií neznamená, že cestující budou dostávat za každý ztracený kufr á 1131 SDR. Tak za všechny insidery kysele děkuji za článek. :?

fascinuje mě, že vždy přesně víš, co proč zmizelo a co ne:)
1. maximální stropy se týkaly vyjádření k báglům - logicky to tam navazuje
2. zpoždění letu vypadlo, protože vypadlo.
BTW, kolik letenkářů o změnách své klienty informovalo v rámci svého dokonalého nadstandardního servisu?


prodejce
Prodejce
Prodejce
Příspěvky: 4294
Registrován: 14. 12. 2004, 11:51
Bydliště: na vejminku
Stav: Offline

Re: Bludy pana Sůry

Příspěvek od prodejce »

P.S. - jestli ta změna je v Montrealu, tak by ještě chtělo zjistit, jestli byla začleněna do EK 889/2002, podle které se zde řídíme. Je možné že ano, ale to bych musel bejt novinář, abych se po tom šel pídit na MDČR.

prodejce
Prodejce
Prodejce
Příspěvky: 4294
Registrován: 14. 12. 2004, 11:51
Bydliště: na vejminku
Stav: Offline

Re: Bludy pana Sůry

Příspěvek od prodejce »

HonzaLB píše:BTW, kolik letenkářů o změnách své klienty informovalo v rámci svého dokonalého nadstandardního servisu?


.. Honzo, nezkoušej se se mnou hádat, akorát si tím naskakuješ na nůž :D Informace týkající se odpovědnosti je uvedena NA KAŽDÉ letence, která se tiskne a to tak, jak vyžaduje Varšavská úmluva (která mimo jiné definuje co to je letenka a jaké má náležitosti).

Naopak by stálo za výzkum, jak informují nízkonákladoví dopravci :lol: :!:

Povinný text je tento a je na každé letence (a bez toho se nejedná o platný doklad):

NOTICE
CARRIAGE AND OTHER SERVICES PROVIDED BY THE CARRIER ARE
SUBJECT TO CONDITIONS OF CARRIAGE, WHICH ARE HEREBY INCORPORATED BY
REFERENCE. THESE CONDITIONS MAY BE OBTAINED FROM THE ISSUING CARRIER.

THE ITINERARY/RECEIPT CONSTITUTES THE 'PASSENGER TICKET' FOR
THE PURPOSES OF ARTICLE 3 OF THE WARSAW CONVENTION, EXCEPT WHERE THE
CARRIER DELIVERS TO THE PASSENGER ANOTHER DOCUMENT COMPLYING WITH THE
REQUIREMENTS OF ARTICLE 3.

NOTICE
IF THE PASSENGER'S JOURNEY INVOLVES AN ULTIMATE DESTINATION OR STOP INA COUNTRY OTHER THAN THE COUNTRY OF DEPARTURE THE WARSAW CONVENTION MAY
BE APPLICABLE AND THE CONVENTION GOVERNS AND IN MOST CASES LIMITS THE
LIABILITY OF CARRIERS FOR DEATH OR PERSONAL INJURY AND IN RESPECT OF
LOSS OF OR DAMAGE TO BAGGAGE. SEE ALSO NOTICES HEADED ADVICE TO
INTERNATIONAL PASSENGERS ON LIMITATION OF LIABILITY' AND 'NOTICE OF
BAGGAGE LIABILITY LIMITATIONS'.

HonzaLB
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1484
Registrován: 09. 11. 2006, 09:02
Stav: Offline

Re: Bludy pana Sůry

Příspěvek od HonzaLB »

prodejce píše:
HonzaLB píše:BTW, kolik letenkářů o změnách své klienty informovalo v rámci svého dokonalého nadstandardního servisu?


.. Honzo, nezkoušej se se mnou hádat, akorát si tím naskakuješ na nůž :D Informace týkající se odpovědnosti je uvedena NA KAŽDÉ letence, která se tiskne a to tak, jak vyžaduje Varšavská úmluva (která mimo jiné definuje co to je letenka a jaké má náležitosti).

Naopak by stálo za výzkum, jak informují nízkonákladoví dopravci :lol: :!:

Povinný text je tento a je na každé letence (a bez toho se nejedná o platný doklad):

NOTICE
CARRIAGE AND OTHER SERVICES PROVIDED BY THE CARRIER ARE
SUBJECT TO CONDITIONS OF CARRIAGE, WHICH ARE HEREBY INCORPORATED BY
REFERENCE. THESE CONDITIONS MAY BE OBTAINED FROM THE ISSUING CARRIER.

THE ITINERARY/RECEIPT CONSTITUTES THE 'PASSENGER TICKET' FOR
THE PURPOSES OF ARTICLE 3 OF THE WARSAW CONVENTION, EXCEPT WHERE THE
CARRIER DELIVERS TO THE PASSENGER ANOTHER DOCUMENT COMPLYING WITH THE
REQUIREMENTS OF ARTICLE 3.

NOTICE
IF THE PASSENGER'S JOURNEY INVOLVES AN ULTIMATE DESTINATION OR STOP INA COUNTRY OTHER THAN THE COUNTRY OF DEPARTURE THE WARSAW CONVENTION MAY
BE APPLICABLE AND THE CONVENTION GOVERNS AND IN MOST CASES LIMITS THE
LIABILITY OF CARRIERS FOR DEATH OR PERSONAL INJURY AND IN RESPECT OF
LOSS OF OR DAMAGE TO BAGGAGE. SEE ALSO NOTICES HEADED ADVICE TO
INTERNATIONAL PASSENGERS ON LIMITATION OF LIABILITY' AND 'NOTICE OF
BAGGAGE LIABILITY LIMITATIONS'.

bylo to myšleno, jak jste informovali o ZMĚNĚ....

prodejce
Prodejce
Prodejce
Příspěvky: 4294
Registrován: 14. 12. 2004, 11:51
Bydliště: na vejminku
Stav: Offline

Re: Bludy pana Sůry

Příspěvek od prodejce »

Milý Honzo Sůro, (kupodivu bez ironie:)

my, dělníci svého řemesla, jsme se složili na tvé vzdělání, aby jsi věděl kdo to byl Franta Palacký a aby ses také - kdyžs o to jednou projevil zájem - měl šanci dozvědět se, kdo byl ten český novinář, který si poté co dopsal svůj sloupek, ustřelil za redakčním stolem horní část hlavy. Tolik škola.

Jak s tímto vzděláním naložíš, je jenom na tobě. To je celá naše svoboda.

Mě je zcela jasné, že pokud jsi tlačený publikovat tu o tom, tu tam o tom, může se vloudit chybka. A je mi velmi sympatické, že se tolik vztekáš hned v ten okamžik, kdys na japonský med dosednul.

Na rozdíl od tebe, já neprodávám tu sporák, tam letenku. Já prodávám pořád jenom letenky, a snažím se, abych věděl co dělám. Aby to řečí idnes: "mělo koule".

V našem případě, ten kdo ví co dělá - a má koule - je Ryanair. U podmínek vložených odkazem změnili znění a "informovali".

Kdo neví co dělá je Wizz a Easy.

Ty si napřed zjisti kdo má jaké povinnosti a jak si je plní. Pak piš článek. Je čistě moje osobní štěstí, že už nemusím pracovat s blbečky, a to nemají všichni.

A když jsme u těch koulí, je dobře, že idnes obratem videoinformuje širokou veřejnost:

"U rakoviny varlat platí to samé, co u podobných nádorů. Čím dříve se odhalí, tím vyšší je pravděpodobnost úplného vyléčení."

http://zdravi.idnes.cz/video-jak-si-ove ... e-telo_pet

flyingblue
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 5478
Registrován: 16. 12. 2008, 14:31
Bydliště: up in the air
Stav: Offline

Re: Bludy pana Sůry

Příspěvek od flyingblue »

prodejce píše:A když jsme u těch koulí, je dobře, že idnes obratem videoinformuje širokou veřejnost:

"U rakoviny varlat platí to samé, co u podobných nádorů. Čím dříve se odhalí, tím vyšší je pravděpodobnost úplného vyléčení."

http://zdravi.idnes.cz/video-jak-si-ove ... e-telo_pet


Jiste to ma super sledovanost :-)

PDan
Cestující First Class
Cestující First Class
Příspěvky: 603
Registrován: 27. 08. 2009, 22:59
Stav: Offline

Re: Bludy pana Sůry

Příspěvek od PDan »

Zdálo se to už jako hotová věc. Největší český soukromý dopravce Travel Service se ale nakonec nedohodl se ztrátovými státními aerolinkami ČSA na převzetí jejich dálkové flotily. Konec jednání, která už byla téměř hotová, dnes potvrdily oficiálně i obě firmy.

Myslim, ze Travel Service o A310 zajem nemel... pokud tedy nemyslite dalkove A319 linek do Almaty a Taskentu :wink:

HonzaLB
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1484
Registrován: 09. 11. 2006, 09:02
Stav: Offline

Re: Bludy pana Sůry

Příspěvek od HonzaLB »

PDan píše:Zdálo se to už jako hotová věc. Největší český soukromý dopravce Travel Service se ale nakonec nedohodl se ztrátovými státními aerolinkami ČSA na převzetí jejich dálkové flotily. Konec jednání, která už byla téměř hotová, dnes potvrdily oficiálně i obě firmy.

Myslim, ze Travel Service o A310 zajem nemel... pokud tedy nemyslite dalkove A319 linek do Almaty a Taskentu :wink:

díky za upozornění. jistě jste pochopil, že šlo o překlep, když jsou jinak všude chartery.

HonzaLB
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1484
Registrován: 09. 11. 2006, 09:02
Stav: Offline

Re: Bludy pana Sůry

Příspěvek od HonzaLB »

Na výzvu prodejce přesunuji diskusi sem:)
ad o kom píšeme a o kom ne:) jedním z klíčových hledisek je také fakt, zda píšeme o někom, kdo je známý. Proto je pravidelná frustrace ČSAD Dolní Lhota či CA Prodávám fakt levné letenky, že v textu o autobusech či letenkách nezmiňujeme je, ale zase toho Jančuru. Má to i svá negativa pro tu firmu: když shořel Jančurovi na D1 bus, bylo to ve všech denících na titulce. Když shoří někomu jinému, často je to pouze na straně 36 v rubrice krátce.

ad korupce: nevzpomínám si, že by se někdy něco takového psalo a ani, že by se v ČR něco takového stalo. Ale slovo korupce je značně široký pojem: Například press tripy jsou korupcí jak vyšitou, přesto jsou tolerovány:)

ad globík: to je výsledek nějakého průzkumu nebo se slovem asi se dá napsat cokoliv? dobrá průprava do světa médií, slova asi, pravděpodobně, možná, nejspíše - ty milujeme:)

prodejce
Prodejce
Prodejce
Příspěvky: 4294
Registrován: 14. 12. 2004, 11:51
Bydliště: na vejminku
Stav: Offline

Re: Bludy pana Sůry

Příspěvek od prodejce »

pavelpmi píše: "Když tak nad tím přemýšlím, je možné, že z našeho zpravodajství čtenář může získat dojem, že upřednostňujeme jednu/několik leteckých společností; uvidíme, co se s tím dá pro příště udělat/taková je naše politika"

No tak dost :D si tady začínám připadat jak na schůzi bytového družstva :D celej barák jsou najednou právníci a inženýři...

Pavle - Honza nemusí a nebude na tebe mluvit jako na klienta. Vzpamatuj se. Občas mám dojem, že lidem z toho kapitalismu už hrabe.

Že je to nevyrovnané, víme. Že mu to nevadí, víme taky. Tak to berme z té lepší stránky. Honza aspoň nenapíše o Axe Jets, protože chodí sem na fórum, a ví. Prostě se k práci na dopravě dostal přes svoje létání s Ryanairem, tak to v něm vězí. Asi tak jako ve mě vězí "z dřívějška" náklonost k buchtičkám se šodó... až budu psát do gastronomických novin, tak buchtičky vždycky budou mít výsadní postavení oproti držťkové polévce. Kritizovat mě budou, ale já stejně budu vědět přesně, co je dobré.

HonzaLB
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1484
Registrován: 09. 11. 2006, 09:02
Stav: Offline

Re: Bludy pana Sůry

Příspěvek od HonzaLB »

prodejce píše: Prostě se k práci na dopravě dostal přes svoje létání s Ryanairem, tak to v něm vězí.

K práci na dopravě jsem se fakt nedostal létáním s Ryanairem:)prostě doprava mě celkově baví a nikdo ji ve správnou chvíli nedělal:)ale opakuji, Ryanair je největší letecká společnost v Evropě (ano, je na to x různých tabulek) a o té budeme psát vždy, i kdyby se jmenovala Air Bujumbura:)


Odpovědět