Stránka 29 z 30
Re: Bludy po odchodu pana Sůry
Napsal: 05. 09. 2019, 07:16
od flyingblue
Zaloz nove vlakno
Re: Bludy po odchodu pana Sůry
Napsal: 06. 09. 2019, 09:10
od DejfR
Co konkrétně je na tomto článku špatně?
Re: Bludy po odchodu pana Sůry
Napsal: 06. 09. 2019, 09:21
od Globik
DejfR píše:Co konkrétně je na tomto článku špatně?
"Znojmo se dočká pohodlnějšího spoje do Prahy, vyrazí jen jednou denně"
"Ve všední dny tak člověk nasedne na vlak na znojemském nádraží už pět minut před pátou hodinou ráno. V Havlíčkově Brodu přesedne na rychlík a z něj vystoupí na hlavním nádraží v Praze osm minut před devátou."
Spoj znamená jeden dopravní prostředek na určité trase. To, co to bude ve skutečnosti, je pohodlnější spojení, ne spoj. Naprosto zavádějící titulek. Není to slovíčkaření, je to něco naprosto odlišného.
"Vlak bude schopný konkurovat autobusu do Prahy jedině v případě, že se postaví vysokorychlostní trať mezi Znojmem a Jihlavou."
Mám toto opravdu vysvětlovat?
Plus jako jedno ze stěžejních zdůvodnění zlepšení tvrzení jedné studentky, že je jí v autobusu špatně. Ale ta vysokorychlostní trať asi vede. Celkově článek působí jako ze školního časopisu nějaké ZŠ ve Znojmě nebo Jihlavě. Ano, Honza Sůra není dokonalý (kdo z nás je), ale tohle by vyplodil tak ve dvanácti letech (a i tím ho možná urazím).
Re: Bludy po odchodu pana Sůry
Napsal: 07. 09. 2019, 09:53
od DejfR
Globik píše:DejfR píše:Co konkrétně je na tomto článku špatně?
"Znojmo se dočká pohodlnějšího spoje do Prahy, vyrazí jen jednou denně"
"Ve všední dny tak člověk nasedne na vlak na znojemském nádraží už pět minut před pátou hodinou ráno. V Havlíčkově Brodu přesedne na rychlík a z něj vystoupí na hlavním nádraží v Praze osm minut před devátou."
Spoj znamená jeden dopravní prostředek na určité trase. To, co to bude ve skutečnosti, je pohodlnější spojení, ne spoj. Naprosto zavádějící titulek. Není to slovíčkaření, je to něco naprosto odlišného.
"Vlak bude schopný konkurovat autobusu do Prahy jedině v případě, že se postaví vysokorychlostní trať mezi Znojmem a Jihlavou."
Mám toto opravdu vysvětlovat?
Plus jako jedno ze stěžejních zdůvodnění zlepšení tvrzení jedné studentky, že je jí v autobusu špatně. Ale ta vysokorychlostní trať asi vede. Celkově článek působí jako ze školního časopisu nějaké ZŠ ve Znojmě nebo Jihlavě. Ano, Honza Sůra není dokonalý (kdo z nás je), ale tohle by vyplodil tak ve dvanácti letech (a i tím ho možná urazím).
OK, ale nemyslím si, že ostatní servery jsou na tom o dost lépe, rády si libují v zatáčkách, semaforech, ...
Re: Bludy pana Sůry
Napsal: 10. 01. 2020, 07:52
od Eidi
Doporučuju super video-podcast FlyRosta.com, kam si pozval Jana Sůru. Za mě super rozhovor.
VIDEO ZDE
Re: Bludy pana Sůry
Napsal: 01. 03. 2020, 19:57
od marthym
Nemohl by pan Sůra své bývalé kolegy informovat, kde je Bergamo? Na mapě ho situují severně od Milána. Bravo.
Ten Agrodnes je fakt žumpa běs
Re: Bludy pana Sůry
Napsal: 01. 03. 2020, 21:58
od HonzaLB
marthym píše:Nemohl by pan Sůra své bývalé kolegy informovat, kde je Bergamo? Na mapě ho situují severně od Milána. Bravo.
Ten Agrodnes je fakt žumpa běs
doporučuji jednodušší řešení: nechodit tam. Mnoho mých bývalých kolegů tam už není, je tam mladá nadějná krev:)
hotline@idnes.cz
Re: Bludy pana Sůry
Napsal: 03. 03. 2020, 11:39
od Jenyk
Myslím, že si zdopravy.cz s mnoha dnešními plátky nemá co vyčítat, zdatně s nimi v hlouposti soutěží:
https://zdopravy.cz/glosa-855-metru-aut ... cka-42585/
Re: Bludy pana Sůry
Napsal: 03. 03. 2020, 15:38
od HonzaLB
Arbitrem inteligence a hlouposti jste Vy, předpokládám. Tak si ten pocit užijte:-)
Re: Bludy pana Sůry
Napsal: 04. 03. 2020, 19:05
od Jenyk
Děkuji, zůstal bych s dovolením u věcných faktů. Vytýkat ministrovi (kterého mimochodem vůbec nemusím), o jehož vytížení, programu, potřebě fungovat v jistém společenském standardu, týmu atd. nic neuvedete (nevíte, nezjišťoval jste?) to, že nejezdí na kole, skutečně považuji za naprostou neprofesionalitu, kterou bych snad ani na iBabiš nečekal. Propříště trochu soudnosti a méně senzacechtivosti, mohu-li poprosit.
Re: Bludy pana Sůry
Napsal: 05. 03. 2020, 00:08
od HonzaLB
Jenyk píše:Děkuji, zůstal bych s dovolením u věcných faktů. Vytýkat ministrovi (kterého mimochodem vůbec nemusím), o jehož vytížení, programu, potřebě fungovat v jistém společenském standardu, týmu atd. nic neuvedete (nevíte, nezjišťoval jste?) to, že nejezdí na kole, skutečně považuji za naprostou neprofesionalitu, kterou bych snad ani na iBabiš nečekal. Propříště trochu soudnosti a méně senzacechtivosti, mohu-li poprosit.
v jistém společenském standardu jsou uvedeny příklady jiných zemí, kde jezdí na kole i premiér. Mimochodem, text zmiňuje i jinou možnost, třeba jít pěšky či použít elektrickou koloběžku. Žijeme ve svobodné zemi a tak snad mohu mít svůj názor. Já se za něj, na rozdíl od anonymního Jenyka, nestydím. Tak běžný život v anonymitě.
Re: Bludy pana Sůry
Napsal: 02. 08. 2020, 09:51
od vita
Https://www.idnes.cz/ekonomika/doprava/ ... oprava_div
Teda po přečtení tohoto se člověk nestačí divit, kam iDnes po odchodu pana Sůry klesnul...
Re: Bludy pana Sůry
Napsal: 02. 08. 2020, 11:18
od flyingblue
Jejich uroven se moc nezmenila, ale uroven zdopravy je mnohem vyse (jak dovozuji z mych obcasnych navstev toho webu).
Mimochodem, v clanku na iDNES nechybi "Quantas".
Re: Bludy pana Sůry
Napsal: 02. 08. 2020, 12:01
od zbozivulekral
Největší pecka je toto:
Je ironií, že Boeing 787 Dreamliner je nahrazován podobně jako model 747 u leteckých společností jako Quantas a British Airway, protože dvoumotorové letouny dnes zvládnou stejnou službu levněji.
Re: Bludy pana Sůry
Napsal: 02. 08. 2020, 18:45
od vita
zbozivulekral píše: ↑02. 08. 2020, 12:01
Největší pecka je toto:
Je ironií, že Boeing 787 Dreamliner je nahrazován podobně jako model 747 u leteckých společností jako Quantas a British Airway, protože dvoumotorové letouny dnes zvládnou stejnou službu levněji.
Já přemýšlím, co chtěl básník říct tímto:
Společnost Boeing vyrobila pro leteckou společnost Pan Am model 747SP, protože letecká společnost požadovala od kultovních letadel větší dosah. Díky zachování menšího počtu motorů a stavbou menšího trupu byl Boeing schopen výrazně zvýšit dosah 747, což umožnilo delší lety bez mezipřistání.
Zdroj: https://www.idnes.cz/ekonomika/doprava/ ... oprava_div