MS743 píše:Tuto briliantni zduvodneni jsem dnes precetl na idnes... bylo to ohledne Ceskych Drah a jejich nepovedeny produkt D1 express
Ano, jako zdůvodnění je to opravdu zajímavé, jak z učebnice marketingové komunikace, jen mi není jasné v čem je D1 express nepovedeným produktem? Dle mého je myšlenka takového spoje dobrá a logická, jen se netrefili do správného termínu a to ne vlastní vinou. Měli to spustit současně se zahájením rekonstrukce D1, která podle všeho způsobí na D1 kolaps. Že ŘSD rekonstrukci D1 odložilo není vina ČD, tento produkt má smysl hodnotit až v době kdy bude rekonstrukce D1 v plném proudu. Kdyby byla rekonstrukce zahájena v původním termínu a ČD neposílilo spoje mezi Prahou a Brnem tak by se na ně určitě snesla taky kritika.
"Vozy číslo 531 a 532 obdržely v roce 2012 venkovní polepy D1 expres. Tento projekt ČD spustili v říjnu. Jednalo se zprvu o dva páry expresů jedoucích mezi Brnem a Prahou. Tyto expresy nikde nezastavovaly. Na podzim dotčeného roku totiž měla být spuštěna plánovaná mohutná rekonstrukce dálnice D1 (odsunuta prozatím na jaro 2013) a ta by měla s sebou přinášet komplikace v silniční dopravě, v podobě dlouhých kolon. Zmíněné expresy měly být alternativou všem automobilistům, kteří cestují mezi dvěmi největšími městy republiky a nechtějí trávit dlouhé chvíle ve svých vozech. Mimo polepy vozy obdržely ještě vnitřní grafické prvky tohoto projektu. Dále se na bočnicích a i uvnitř vozu objevily nové piktogramy poukazující na klimatizaci, příjem internetu přes WI-FI apod. Do tohoto projektu byly vyčleněny ještě vozy 1. třídy řady Apee 139 a vozy 2. třídy z řady Bpee 237."
Jinak sorry za OT, není to diskuse o ČD...
Třebas se toho chytne ČSA a začne znovu lítat do Brna, jak za starých časů