Infant s rýmou
-
- Kapitán
- Příspěvky: 5916
- Registrován: 04. 01. 2004, 11:53
- Oblíbené typy letadel: B767, Cessna 208
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Honolulu
- Stav: Offline
Infant s rýmou
Moje 1,5 roční dcerka včera dostala pořádnou rýmu a v sobotu ráno má letět játrem na trase VIE-VRN (100 minut dle leťáku). Je to riskantní kvůli bubínkům i na této trase (délka, letová hladina, stroj) nebo to je v pohodě?
Díky
Díky
-
- Druhý pilot
- Příspěvky: 1004
- Registrován: 26. 11. 2010, 16:21
- Oblíbené typy letadel: B-777, TU-152
- Pohlaví: muž
- Stav: Offline
Re: Infant s rýmou
Globik píše:Moje 1,5 roční dcerka včera dostala pořádnou rýmu a v sobotu ráno má letět játrem na trase VIE-VRN (100 minut dle leťáku). Je to riskantní kvůli bubínkům i na této trase (délka, letová hladina, stroj) nebo to je v pohodě?
Díky
Tak to je spíše otázka pro pediatra.
Podle mých zkušeností záleží na tom o jakou rýmu vlastně jde. S rýmou jsem letěl víckrát a jen jednou to byl fakt problém. Dodnes mám vzpomínku na přistání v PEK kde jsem myslel, že zešílím jaká to byla bolest hlavy při klesání z letové hladiny na přistání. Mojí rodině se to stalo už taky a byl to vždy hodně nepříjemný zážitek. Běžná rýma obvykle nevadí, před cestou stačí aplikovat nosní sprej s dávkovačem...
-
- Kapitán
- Příspěvky: 5916
- Registrován: 04. 01. 2004, 11:53
- Oblíbené typy letadel: B767, Cessna 208
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Honolulu
- Stav: Offline
Re: Infant s rýmou
romul píše:Globik píše:Moje 1,5 roční dcerka včera dostala pořádnou rýmu a v sobotu ráno má letět játrem na trase VIE-VRN (100 minut dle leťáku). Je to riskantní kvůli bubínkům i na této trase (délka, letová hladina, stroj) nebo to je v pohodě?
Díky
Tak to je spíše otázka pro pediatra.
Podle mých zkušeností záleží na tom o jakou rýmu vlastně jde. S rýmou jsem letěl víckrát a jen jednou to byl fakt problém. Dodnes mám vzpomínku na přistání v PEK kde jsem myslel, že zešílím jaká to byla bolest hlavy při klesání z letové hladiny na přistání. Mojí rodině se to stalo už taky a byl to vždy hodně nepříjemný zážitek. Běžná rýma obvykle nevadí, před cestou stačí aplikovat nosní sprej s dávkovačem...
Díky. Létá se na takovýchto trasách v podstatně nižší hladině? Má naopak játro horší tlakování kabiny, takže může být problém větší, než 737/320?
-
- Druhý pilot
- Příspěvky: 1004
- Registrován: 26. 11. 2010, 16:21
- Oblíbené typy letadel: B-777, TU-152
- Pohlaví: muž
- Stav: Offline
Re: Infant s rýmou
ještě jeden příklad, viz. reakce uživatele Hanka1:
http://www.emimino.cz/diskuse/letadlo-a ... ite-10534/
http://www.emimino.cz/diskuse/letadlo-a ... ite-10534/
-
- Kapitán
- Příspěvky: 5916
- Registrován: 04. 01. 2004, 11:53
- Oblíbené typy letadel: B767, Cessna 208
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Honolulu
- Stav: Offline
Re: Infant s rýmou
romul píše:ještě jeden příklad, viz. reakce uživatele Hanka1:
http://www.emimino.cz/diskuse/letadlo-a ... ite-10534/
No uvidíme, jak na tom bude v pátek, než zavřou telefonický ticketing na přebukování...
Může mi někdo napsat, kde najdu obvyklé letové hladiny na jednotlivých trasách?
P.S.: Na flightradar24 játra nejsou, že?
-
- Druhý pilot
- Příspěvky: 1004
- Registrován: 26. 11. 2010, 16:21
- Oblíbené typy letadel: B-777, TU-152
- Pohlaví: muž
- Stav: Offline
Re: Infant s rýmou
Globik píše:P.S.: Na flightradar24 játra nejsou, že?
Common aircraft models that do not have an ADS-B transponder and are NOT visible on Flightradar24:
•Antonov AN-225
•ATR 42, 72 (except most new deliveries of ATR 72-600)
•Boeing 707, 717, 727, 737-200, 747-100, 747-200, 747SP
•All CASA models
•All Bombardier Dash models
•All Bombardier CRJ models
•Dornier 328
•All Embraer models (except most new deliveries of Embraer E190)
•Jetstream 32
•Fokker 50
•McDonnell Douglas DC-9, MD-8x, MD-90
•Saab 340 and 2000
•"Air Force One"
•Most older aircraft
•Most military aircraft
-
- Kapitán
- Příspěvky: 5916
- Registrován: 04. 01. 2004, 11:53
- Oblíbené typy letadel: B767, Cessna 208
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Honolulu
- Stav: Offline
Re: Infant s rýmou
romul píše:•ATR 42, 72 (except most new deliveries of ATR 72-600)
Letí to 72, ráno se zkusím podívat, zda tam je vidět.
Nicméně: znamená nižší letová hladina i menší problémy se změnami tlaku při přistání? Logicky ano, ale ne vždy logika funguje.
Naposledy upravil(a) Globik dne 30. 01. 2013, 12:12, celkem upraveno 1 x.
-
- Druhý pilot
- Příspěvky: 1004
- Registrován: 26. 11. 2010, 16:21
- Oblíbené typy letadel: B-777, TU-152
- Pohlaví: muž
- Stav: Offline
Re: Infant s rýmou
Globik píše:Ráno se zkusím podívat, zda tam je vidět.
Nicméně: znamená nižší letová hladina i menší problémy se změnami tlaku při přistání? Logicky ano, ale ne vždy logika funguje.
Mají tyhle játra:
http://www.airdolomiti.eu/feet/atr-72-500.html
a pravděpodobně tam tedy vidět nebudou. Ohledně vztahu mezi letovou hladinou a tlakem bych jen spekuloval což nechci...
-
- Kapitán
- Příspěvky: 5916
- Registrován: 04. 01. 2004, 11:53
- Oblíbené typy letadel: B767, Cessna 208
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Honolulu
- Stav: Offline
Re: Infant s rýmou
romul píše:Globik píše:Ráno se zkusím podívat, zda tam je vidět.
Nicméně: znamená nižší letová hladina i menší problémy se změnami tlaku při přistání? Logicky ano, ale ne vždy logika funguje.
Mají tyhle játra:
http://www.airdolomiti.eu/feet/atr-72-500.html
a pravděpodobně tam tedy vidět nebudou. Ohledně vztahu mezi letovou hladinou a tlakem bych jen spekuloval což nechci...
Každopádně Ti moc děkuju! Snad se ještě vyjádří k té letové hladině/změny tlaku.
-
- Kapitán
- Příspěvky: 5916
- Registrován: 04. 01. 2004, 11:53
- Oblíbené typy letadel: B767, Cessna 208
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Honolulu
- Stav: Offline
Re: Infant s rýmou
Rýma polevila, mrně je šťastně tu.
Děkuji Romulovi a Jane za užitečné informace!
Děkuji Romulovi a Jane za užitečné informace!