Stránka 30 z 36
Re: Přiblblé novinové texty ...
Napsal: 10. 07. 2018, 14:42
od shady
PavelD píše:Nevím zda se jedná o nepozornost autora a nebo aktivitu nějakého editora,
ale to éro mělo asi slušný odšťuch
Společný tah všech motorů Tridentu 3B (jak byl záhy stroj pojmenován) byl už solidních 68 040 kilogramů.
Zdroj:
https://technet.idnes.cz/historie-letou ... chnika_kuz
asi menil lbf na kgf a zamenil jednotky v konvertery.
Re: Přiblblé novinové texty ...
Napsal: 18. 07. 2018, 00:05
od alesesl
Re: Přiblblé novinové texty ...
Napsal: 13. 08. 2018, 17:58
od johnnybeverley
https://ekonomika.idnes.cz/qatar-letect ... doprava_jnObrie lietadlo pre priaznivcov pohodlného cestovania...Jo, Y Qatari v 787 je fakt len pre fajnšmekrov
Re: Přiblblé novinové texty ...
Napsal: 13. 08. 2018, 20:51
od Globik
johnnybeverley píše:https://ekonomika.idnes.cz/qatar-letectvi-dreamliner-praha-dnx-/eko-doprava.aspx?c=A180813_150749_eko-doprava_jn
Obrie lietadlo pre priaznivcov pohodlného cestovania...Jo, Y Qatari v 787 je fakt len pre fajnšmekrov
Hlavně je to obří letadlo
Re: Přiblblé novinové texty ...
Napsal: 17. 08. 2018, 14:02
od Robert
Okamžiky hrůzy! Letadlo kvůli bouři nedokázalo přistát v Praze. Cestující Tomáš: Proletěli jsme zelenou tmou
https://www.ahaonline.cz/clanek/musite- ... -tmou.html„Myslím, že nám pilot zachránil život,“ uvedl Tomáš.
Re: Přiblblé novinové texty ...
Napsal: 17. 08. 2018, 15:21
od kowal
johnnybeverley píše:https://ekonomika.idnes.cz/qatar-letectvi-dreamliner-praha-dnx-/eko-doprava.aspx?c=A180813_150749_eko-doprava_jn
Obrie lietadlo pre priaznivcov pohodlného cestovania...Jo, Y Qatari v 787 je fakt len pre fajnšmekrov
Na tom samém webu nazývají A380 mamutím letadlem, takže B787 jim logicky vychází jako obří.
Oproti A320 je samozřejmě větší, jestli obří, o tom by rozumný člověk mohl oprávněně pochybovat. S Y zkušenost nemám, s C ano, ale ta byla na skoku do DOH i v té A320 pohodlná. B787 má plus v konfiguraci 1-2-1, narozdíl od 2-2 v A320. Takže za mě pozitivní věc, i když ne obří.
Re: Přiblblé novinové texty ...
Napsal: 02. 09. 2018, 08:16
od Globik
https://byznys.lidovky.cz/dvacetihodino ... oprava_pkkZaujal mě poslední odstavec. V roce 1935 měla československá koruna kurz k libře šterlinků prakticky shodný jako nyní
Škoda, že autor neuvedl, kolik se za to tenkrát dalo koupit Fabií.
Re: Přiblblé novinové texty ...
Napsal: 02. 09. 2018, 11:26
od Robert
Globik píše:https://byznys.lidovky.cz/dvacetihodinovy-let-ze-sydney-do-londyna-je-o-neco-bliz-letadla-na-teto-trase-muzou-mit-telocvicnu-iac-/doprava.aspx?c=A180830_143456_ln-doprava_pkk
Zaujal mě poslední odstavec. V roce 1935 měla československá koruna kurz k libře šterlinků prakticky shodný jako nyní
Škoda, že autor neuvedl, kolik se za to tenkrát dalo koupit Fabií.
5500 Kč a nebyl o to zas takový zájem...
Pěkný je i ilustrační obrázek letadla Cathay Pacific k článku o Qantas
Re: Přiblblé novinové texty ...
Napsal: 02. 09. 2018, 11:36
od Mailand
Robert píše:Pěkný je i ilustrační obrázek letadla Cathay Pacific k článku o Qantas
Aspon, ze se povedlo trefit typ letadla
Re: Přiblblé novinové texty ...
Napsal: 22. 09. 2018, 06:31
od jay80
Tak tomu říkám výměna.
B727-800, B747 - čekají nás zářné zítřky ČSA, hned 4 jumba
„Od listopadu budou tři Boeingy 727-800 létat pro ČSA pod jejich leteckým osvědčením. Během zimy pak budou ČSA létat i s posádkami pro společnost Eurowings v Německu, z toho důvodu budou ČSA poskytnuty čtyři náhradní letouny Boeing 747 operované piloty Travel Service,“ uvedlo v dopise zaměstnancům z 6. září vedení společnosti.
Zdroj:
https://ekonomika.idnes.cz/csa-aerolink ... oprava_ane
Re: Přiblblé novinové texty ...
Napsal: 22. 09. 2018, 10:57
od flyingblue
jay80 píše:Tak tomu říkám výměna.
B727-800, B747 - čekají nás zářné zítřky ČSA, hned 4 jumba
„Od listopadu budou tři Boeingy 727-800 létat pro ČSA pod jejich leteckým osvědčením. Během zimy pak budou ČSA létat i s posádkami pro společnost Eurowings v Německu, z toho důvodu budou ČSA poskytnuty čtyři náhradní letouny Boeing 747 operované piloty Travel Service,“ uvedlo v dopise zaměstnancům z 6. září vedení společnosti.
Zdroj:
https://ekonomika.idnes.cz/csa-aerolink ... oprava_ane
Ted uz to opravili, ale chtel bych videt ten dopis
Re: Přiblblé novinové texty ...
Napsal: 22. 09. 2018, 11:16
od jay80
flyingblue píše:jay80 píše:Tak tomu říkám výměna.
B727-800, B747 - čekají nás zářné zítřky ČSA, hned 4 jumba
„Od listopadu budou tři Boeingy 727-800 létat pro ČSA pod jejich leteckým osvědčením. Během zimy pak budou ČSA létat i s posádkami pro společnost Eurowings v Německu, z toho důvodu budou ČSA poskytnuty čtyři náhradní letouny Boeing 747 operované piloty Travel Service,“ uvedlo v dopise zaměstnancům z 6. září vedení společnosti.
Zdroj:
https://ekonomika.idnes.cz/csa-aerolink ... oprava_ane
Ted uz to opravili, ale chtel bych videt ten dopis
Asi opravili i ten dopis
Re: Přiblblé novinové texty ...
Napsal: 22. 09. 2018, 12:08
od prodejce
Pan Cafourek dobrý..... chytil takovej sólokapr, až se divím.
Re: Přiblblé novinové texty ...
Napsal: 22. 09. 2018, 13:17
od 737
jay80 píše:Tak tomu říkám výměna.
B727-800, B747 - čekají nás zářné zítřky ČSA, hned 4 jumba
„Od listopadu budou tři Boeingy 727-800 létat pro ČSA pod jejich leteckým osvědčením. Během zimy pak budou ČSA létat i s posádkami pro společnost Eurowings v Německu, z toho důvodu budou ČSA poskytnuty čtyři náhradní letouny Boeing 747 operované piloty Travel Service,“ uvedlo v dopise zaměstnancům z 6. září vedení společnosti.
Zdroj:
https://ekonomika.idnes.cz/csa-aerolink ... oprava_ane
Já teda upřímně nerozumím téhle větě ohledně Boeingů 737-500 ČSA:
"Boeingy z pravidelného provozu aerolinie vyřadily začátkem roku 2013, o dva roky později našly kupce pro poslední dva nevyužívané stroje.
Šlo o letité Boeingy 737, které už vzhledem ke svému stáří nemohly létat na linkách v Evropě."
Co je to za blbost? Ono je nějak omezené stáří letadel, se kterými lze létat po Evropě? V té době těm letadlům bylo cca 20 let, přitom třeba Jet2 má mašiny, kterým je i 30 let a pořád létají...
Re: Přiblblé novinové texty ...
Napsal: 22. 09. 2018, 13:42
od flyingblue
737 píše:jay80 píše:Tak tomu říkám výměna.
B727-800, B747 - čekají nás zářné zítřky ČSA, hned 4 jumba
„Od listopadu budou tři Boeingy 727-800 létat pro ČSA pod jejich leteckým osvědčením. Během zimy pak budou ČSA létat i s posádkami pro společnost Eurowings v Německu, z toho důvodu budou ČSA poskytnuty čtyři náhradní letouny Boeing 747 operované piloty Travel Service,“ uvedlo v dopise zaměstnancům z 6. září vedení společnosti.
Zdroj:
https://ekonomika.idnes.cz/csa-aerolink ... oprava_ane
Já teda upřímně nerozumím téhle větě ohledně Boeingů 737-500 ČSA:
"Boeingy z pravidelného provozu aerolinie vyřadily začátkem roku 2013, o dva roky později našly kupce pro poslední dva nevyužívané stroje.
Šlo o letité Boeingy 737, které už vzhledem ke svému stáří nemohly létat na linkách v Evropě."
Co je to za blbost? Ono je nějak omezené stáří letadel, se kterými lze létat po Evropě? V té době těm letadlům bylo cca 20 let, přitom třeba Jet2 má mašiny, kterým je i 30 let a pořád létají...
Celej ten clanek je blabol s obcasnym zrnkem pravdive informace, nema cenu rozpitvavat jednotlive vety. Mozna, mozna ze v pondeli to nekdo prepise.
Neni to poprve a bohuzel ani naposledy.