Re: Přiblblé novinové texty ...
Napsal: 08. 07. 2019, 18:50
Pokud by se někdo chtěl kouknout na text dohody, kterou se nyní MDČR ohání, jedná se o "Dohodu mezi vládou Československé socialistické republiky a vládou Svazu sovětských socialistických republik o letecké dopravě", Vyhláška č. 10/1967 Sb. Tato dohoda má svou přílohu, které společnosti jsou ty pověřené a jakých spojů se to týká.
Podstatou dohody je, že z každého státu pouze jedna společnost smí létat vybrané linky, konkrétně se nás týká PRG-MOW a PRG-LED. Tato smlouva se dlouhodobě nedodržuje, MD ji dokonce tuším před časem označilo něco jako vyhaslou. Například pokud létal SW linku PRG-MOW, tak to bylo flagrantní nedodržení této smlouvy. Teď, když TVS sežral ČSA, činí MDČR pokus o reinkarnaci smlouvy. Co tím přesně MD sleduje nevím, že by věřili, že dostanou za sibiřské přelety nižší cenu než jiní (DLH, BA, SAS... pokud vím, z každého státu povolovali jen jednoho přepravce), to se mi nezdá.
Počítám, že teď je ta pravá doba pro PED (BRQ, OSR), aby oslovili ostatní ruské přepravce, které chce MD vykousat z PRG, a nabídli jim své služby. Na jiná letiště než PRG se smlouva výše uvedená pochopitelně nevztahuje.
Jestli je Ramenskoje moskevské letiště ve smyslu této smlouvy nevím, to ať si zjistí zájemci v dalších dokumentech.
Já podporuji názor autora článku, že nejlepší je, pokud si z dostupných informací udělá obrázek každý sám. Podle mě jeho článek smysl docela dává (rozhodně mnohem víc než main stream), a navíc si u něj cením odvahu napsat a zdůvodnit svůj pohled.
Pokud máte někdo faktické výhrady, napište je. Urážet je snadné, ale jít se svými znalostmi a názory na trh, s rizikem, že vás mohou jiní usvědčit neznalostí a chyb, to už chce víc odvahy .
Podstatou dohody je, že z každého státu pouze jedna společnost smí létat vybrané linky, konkrétně se nás týká PRG-MOW a PRG-LED. Tato smlouva se dlouhodobě nedodržuje, MD ji dokonce tuším před časem označilo něco jako vyhaslou. Například pokud létal SW linku PRG-MOW, tak to bylo flagrantní nedodržení této smlouvy. Teď, když TVS sežral ČSA, činí MDČR pokus o reinkarnaci smlouvy. Co tím přesně MD sleduje nevím, že by věřili, že dostanou za sibiřské přelety nižší cenu než jiní (DLH, BA, SAS... pokud vím, z každého státu povolovali jen jednoho přepravce), to se mi nezdá.
Počítám, že teď je ta pravá doba pro PED (BRQ, OSR), aby oslovili ostatní ruské přepravce, které chce MD vykousat z PRG, a nabídli jim své služby. Na jiná letiště než PRG se smlouva výše uvedená pochopitelně nevztahuje.
Jestli je Ramenskoje moskevské letiště ve smyslu této smlouvy nevím, to ať si zjistí zájemci v dalších dokumentech.
Já podporuji názor autora článku, že nejlepší je, pokud si z dostupných informací udělá obrázek každý sám. Podle mě jeho článek smysl docela dává (rozhodně mnohem víc než main stream), a navíc si u něj cením odvahu napsat a zdůvodnit svůj pohled.
Pokud máte někdo faktické výhrady, napište je. Urážet je snadné, ale jít se svými znalostmi a názory na trh, s rizikem, že vás mohou jiní usvědčit neznalostí a chyb, to už chce víc odvahy .