Vlakové vlákno

Odpovědět
cocik
autor Trip reportu roku 2011, 2012, 2015; Nejlepší autor trip reportů 2011, 2012; vítěz kategorie Když cesta je cíl 2011, 2012, 2015
autor Trip reportu roku 2011, 2012, 2015; Nejlepší autor trip reportů 2011, 2012; vítěz kategorie Když cesta je cíl 2011, 2012, 2015
Příspěvky: 1689
Registrován: 12. 08. 2008, 05:05
Bydliště: CTU
Stav: Offline

Re: Vlakové vlákno

Příspěvek od cocik »

Tusim, ze to byl Falkenstejn. A pivo jsem mel toceny, lahvovy nemam rad.


Lkprak
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1320
Registrován: 26. 10. 2012, 15:46
Stav: Offline

Re: Vlakové vlákno

Příspěvek od Lkprak »

Přiznám se, že jsem se malinko bál, jak to dopadne, protože plivat na ČD je někdy tak snadné (to říkám jako "fanoušek" této společnosti). Ale Čočíkův nadhled, vtip i životní zkušenost se opět projevily a ve výsledku se na to koukalo velice dobře a snad to není Čočíkův poslední videotripreport.

Globik
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 5905
Registrován: 04. 01. 2004, 11:53
Oblíbené typy letadel: B767, Cessna 208
Pohlaví: muž
Bydliště: Honolulu
Stav: Offline

Re: Vlakové vlákno

Příspěvek od Globik »

cocik píše:Tusim, ze to byl Falkenstejn. A pivo jsem mel toceny, lahvovy nemam rad.

Tak to bych očekával, že si v pivovaru nedáš lahváč :D Měl jsem na mysli, co to bylo konkrétně za pivo.

whiskey
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 4145
Registrován: 17. 08. 2007, 12:03
Stav: Offline

Re: Vlakové vlákno

Příspěvek od whiskey »

Globik píše:Tak to bych očekával, že si v pivovaru nedáš lahváč :D Měl jsem na mysli, co to bylo konkrétně za pivo.

necakaj od Cinana, ze ti povie, ze to bola stvorsladova 13ka, on pozna len Tsingtao aj tak...

Globik
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 5905
Registrován: 04. 01. 2004, 11:53
Oblíbené typy letadel: B767, Cessna 208
Pohlaví: muž
Bydliště: Honolulu
Stav: Offline

Re: Vlakové vlákno

Příspěvek od Globik »

whiskey píše:
Globik píše:Tak to bych očekával, že si v pivovaru nedáš lahváč :D Měl jsem na mysli, co to bylo konkrétně za pivo.

necakaj od Cinana, ze ti povie, ze to bola stvorsladova 13ka, on pozna len Tsingtao aj tak...

Tak předpokládám, že není natolik asimilovaný, aby jako správný český pankáč byl ještě schopen rozeznat piva.


persona
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2130
Registrován: 24. 05. 2008, 12:26
Bydliště: BRQ
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Vlakové vlákno

Příspěvek od persona »

prodejce píše:
persona píše:Tak jsem se včera cestou z Krakova (Milána/Londýna) dostal na Ostravu hl. n. a vyfotil ceduli. Více v cestopise. :-)


Děkuji za zprávu. Vycházíme-li z prodejcova životního moudra no. 6: "Všechny změny jsou skutečně vždy k horšímu a né že né", je hřejivé vědět, že alespoň na nádraží v Ostravě je svět ještě v pořádku.


Tím si právě nejsem jist - aspoň pro mne to bylo hořké zklamání. Ano, tedy již nyní.

Screenshot - 17_10.jpg

flyingblue
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 5478
Registrován: 16. 12. 2008, 14:31
Bydliště: up in the air
Stav: Offline

Re: Vlakové vlákno

Příspěvek od flyingblue »

Globik píše:
whiskey píše:
Globik píše:Tak to bych očekával, že si v pivovaru nedáš lahváč :D Měl jsem na mysli, co to bylo konkrétně za pivo.

necakaj od Cinana, ze ti povie, ze to bola stvorsladova 13ka, on pozna len Tsingtao aj tak...

Tak předpokládám, že není natolik asimilovaný, aby jako správný český pankáč byl ještě schopen rozeznat piva.


Piva sice nepozna, ale zato rozezna cinskou a thajskou verzi redbullu :-)

Marty-t
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1112
Registrován: 08. 01. 2010, 23:17
Pohlaví: muž
Bydliště: Brno
Stav: Offline

Re: Vlakové vlákno

Příspěvek od Marty-t »

Koukám, že Čočík objevil Ameriku - pardon vlaky v ČR...

Vždyť i relace Berlín - Vídeň bude rychlejší od prosince nejezdit přes ČR i přes 200km zajížďku - http://zdopravy.cz/ostrov-pomale-zelezn ... eska-3056/ . Podle mne je kombinace vysokorychlostní železnice s jedním velkým letištěm v Praze (a zastávkou VRT na něm) jediná správná dlouhodobá strategie pro dálkovou osobní dopravu v ČR - problémem jen je, že se jí já a mnozí z fóra prostě nedožijí... Zatím bylo pro vlády důležitější zachovat sociální smír a peníze co mohly jít na investice do dopravy se rozhodlo z velké části radši projíst. Změnit toto směřování bude téměř nemožné - zdroje na dopravní stavby od EU v roce 2021 téměř vyschnou, důchodců bude stále víc a reformou penzí si nechce žádná strana rozhněvat potenciálně největší voličskou skupinu. Navíc chybějící zákon o liniových stavbách + papíroví teroristé co s ekologií nemají nic společného - výsledkem je pat který jen konzervuje současný stav.

A tak i dál budeme mít v Brně nepoužitelnou přetíženou dálnici do Prahy, první železniční koridor pro 160kmh s 50km zajížďkou a úseky s mnohem menší rychlostí, chátrající nádraží s nedostatečnou kapacitou, neexistující dálnici do Vídně. Proto na rozdíl od jiných co bydlí blízko letiště v Praze vidím jako jedinou možnost rozlétat za pomoci krajských a městských peněz 2-3 feedery velkých evropských hubů jak v BRQ tak i OSR - to je tak jediné reálné a nejlevnější zlepšení (ne)dostupnosti Moravy ze světa jakého se můžu dožít.

cocik
autor Trip reportu roku 2011, 2012, 2015; Nejlepší autor trip reportů 2011, 2012; vítěz kategorie Když cesta je cíl 2011, 2012, 2015
autor Trip reportu roku 2011, 2012, 2015; Nejlepší autor trip reportů 2011, 2012; vítěz kategorie Když cesta je cíl 2011, 2012, 2015
Příspěvky: 1689
Registrován: 12. 08. 2008, 05:05
Bydliště: CTU
Stav: Offline

Re: Vlakové vlákno

Příspěvek od cocik »

No, tak za tejden nabralo moje vlakovy video cca 12 tisic views a jsem ted pod palbou agresivnich sotousu :D Evidentne jsem si sahnul na jejich hracky, takze zazivam stejny veci, co uz par let Honza Sura :D

Zoltan
Cestující First Class
Cestující First Class
Příspěvky: 596
Registrován: 21. 07. 2009, 18:25
Oblíbené typy letadel: Jak to má alespoň jednu uličku, tak letím...
Pohlaví: muž
Stav: Offline

Re: Vlakové vlákno

Příspěvek od Zoltan »

persona píše:
prodejce píše:
persona píše:Tak jsem se včera cestou z Krakova (Milána/Londýna) dostal na Ostravu hl. n. a vyfotil ceduli. Více v cestopise. :-)


Děkuji za zprávu. Vycházíme-li z prodejcova životního moudra no. 6: "Všechny změny jsou skutečně vždy k horšímu a né že né", je hřejivé vědět, že alespoň na nádraží v Ostravě je svět ještě v pořádku.


Tím si právě nejsem jist - aspoň pro mne to bylo hořké zklamání. Ano, tedy již nyní.

db5f15db-655f-4eaa-b50a-2005231d95bf-original.jpeg
db5f15db-655f-4eaa-b50a-2005231d95bf-original.jpeg (72.81 KiB) Zobrazeno 7360 x


nemohu nepřidat, sice mimo mezi vlaky ale...
db5f15db-655f-4eaa-b50a-2005231d95bf-original.jpeg
db5f15db-655f-4eaa-b50a-2005231d95bf-original.jpeg (72.81 KiB) Zobrazeno 7360 x

hafi
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 1805
Registrován: 20. 09. 2007, 17:47
Pohlaví: muž
Bydliště: bejvávalo YVR
Stav: Offline

Re: Vlakové vlákno

Příspěvek od hafi »

Prave jsem dojel vlakem z Ostravy do Prahy. Peknych 340 minut zpozdeni a to jsme nedopadli nejhur, zahlidnul jsem i cisla vyrazne nad 400.

Ale v palubnim casopise CD pro Vas pobavila reklama s trefnym sloganem "Vas vlak, Vas cas".

bureaucrat
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 151
Registrován: 25. 04. 2017, 12:53
Oblíbené typy letadel: A380
Pohlaví: muž
Bydliště: Královské Vinohrady
Stav: Offline

Re: Vlakové vlákno

Příspěvek od bureaucrat »

hafi píše:Prave jsem dojel vlakem z Ostravy do Prahy. Peknych 340 minut zpozdeni a to jsme nedopadli nejhur, zahlidnul jsem i cisla vyrazne nad 400.

Ale v palubnim casopise CD pro Vas pobavila reklama s trefnym sloganem "Vas vlak, Vas cas".


Jelikož včera byla větrná smršť na hranici orkánu, popadané stromy, výpadky elektřiny, tak za to zpoždění České dráhy skutečně nemohou.

hafi
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 1805
Registrován: 20. 09. 2007, 17:47
Pohlaví: muž
Bydliště: bejvávalo YVR
Stav: Offline

Re: Vlakové vlákno

Příspěvek od hafi »

Však ja jim to nijak nevycitam, proste se stane, zminil jsem to hlavne kvuli te trefne reklame. A pak taky trochu jako varovani az nekdo pojede treba nekdy na odlet, tak ze ani vyrazna rezerva nemusi stacit.

Co uz bych trochu vycital je informace na nadrazich, kdy napr. U naseho vlaku nebylo na odjezdu z Ostravy uveden zadne zpozdeni, ackoli bylo zjevne, ze bude (ta souprava mela na prijezdu uz mnohem vice), pak tam tedy napsali 70 minut, ale i to bylo v dany moment zcela mimo realitu. Nakonec to postupne stoupalo az na 430 a pak byl vlak zrusen. Kdybych tam na nej cekal (zvazovali jsme to, protoze jsme měli u koho cekat a fakt jsme nechteli v narvanem vlaku po podzimnich prazdninach stat az do Prahy, takze varianta mistenek na vlak klidne pozdeji neznela jako spatny napad.

A druha vec byla, ze jsme stali přes hodinu v Grygove pred Olomouci, protoze za Olomouci to bylo ucpany a do Olomouce se nedalo dojet protoze byla plna. Akorat tam měli volnou kolej pro osobaky, ktere nebyl omezeny uzaverou za Olomouci. Kdyby nechali lidi, kteri jeli jen do Olomouce, prestoupit na nektery z tech osobaku, dost by jim to usetrilo cas.

jencik
Vedoucí kabiny
Vedoucí kabiny
Příspěvky: 825
Registrován: 23. 03. 2014, 15:03
Bydliště: SIN
Stav: Offline

Re: Vlakové vlákno

Příspěvek od jencik »

Tak vcera tu smrst hlasili, takze nebol problem sa podla toho zariadit. Mna osobne prekvapilo, ze vela ludi trvalo na ceste vlakom, na ktory mali zakupeny listok prip kupovali o 6PM listky na autobus o 11PM z Prahy do Ostravy, pokial by sadli na najblizsi vlak do Brna, urcite by doma boli skor. Prip to prestrikovat tymi osobakmi, ale to uz chce poznat aj pripoje.

Fabo
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 3146
Registrován: 04. 01. 2007, 13:42
Bydliště: HAG
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Vlakové vlákno

Příspěvek od Fabo »

Novy cocik.

Tentokrat vela monorailov, nejake tie vysokorychlostne vlaky, a komentare o rieseni MHD v jednom cinskom malomeste.

https://youtu.be/vsYV401PgxU


Odpovědět