Vlakové vlákno
-
- Kapitán
- Příspěvky: 2130
- Registrován: 24. 05. 2008, 12:26
- Bydliště: BRQ
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: Vlakové vlákno
No, tohle říkají pro veřejnost. Obdobně to mám s českými supermarkety. Vyfotím něco naprosto shnilého nebo pokrytého plísní a v e-mailu se zákaznické centrum dušuje, že je to naprostá výjimka, že všechny proškolí, že kvalita je pro ně prioritou a druhý den - když ne na stejné pobočce - tak jinde totéž.
Ale abych byl také trochu bulvární. Před cca 2 týdny jsem Jančuru viděl na Dominikánském nám. vyjít z "tapas" baru Don Pintxos do jeho auta (Audi Q7, nevím přesně jaká řada, působilo to na mě ještě mohutněji než BMW X5/6) a pak se, považte, vrátil k deci vína a nějaké šunce. Jistě si dal jen tu šunku a to víno čekalo na někoho jiného. Když uvážím, že je mu 44, vypadá už značně unaveně, komplet šedivé vlasy atd.
Ale abych byl také trochu bulvární. Před cca 2 týdny jsem Jančuru viděl na Dominikánském nám. vyjít z "tapas" baru Don Pintxos do jeho auta (Audi Q7, nevím přesně jaká řada, působilo to na mě ještě mohutněji než BMW X5/6) a pak se, považte, vrátil k deci vína a nějaké šunce. Jistě si dal jen tu šunku a to víno čekalo na někoho jiného. Když uvážím, že je mu 44, vypadá už značně unaveně, komplet šedivé vlasy atd.
Re: Vlakové vlákno
persona píše: Když uvážím, že je mu 44, vypadá už značně unaveně, komplet šedivé vlasy atd.
Jančury se zastávat nebudu. Jen bych rád připomenul, že boj proti dceřinné společnosti ČMKOS a ČSSD s názvem České dráhy
je vyčerpávající, a tlak na návrat ke kvalitě a cenám z doby před příchodem RJ-LEO je obrovský. Nemám moc rád EU, ale je to asi jedinný
subjekt, který oboum chlapcům občas, a velmi zřídka pomůže.
Vzpomeňte si, jak odboráři ve správní radě ČD vyváděli, když se dozvěděli, že za převod nádraží na SŽDC 8 miliard nebude.
Obecně, Jančura s Novotným jsou démonizování jako nepřátelé veřejné dopravy v ČR, na Novotnýho se kydá hnůj, že ucpává
krátkými soupravami trať, jako by to byl on, kdo rozhodl o úpravách " pseudokoridoru " do současného stavu.
-
- Kapitán
- Příspěvky: 4080
- Registrován: 21. 01. 2004, 17:56
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: Vlakové vlákno
Ve vestibulu stanice Pardubice hl.n. prave probiha soutezni vystava "Volime nejvernejsiho soudruha"
Re: Vlakové vlákno
Mám železnici rád, mám rád i ČD (i když dokážu ocenit kvality soukromníků), ale opravdu si myslím, že ani železnice jako taková nebo samotné ČD nemají zapotřebí, aby je "zachraňoval" člověk, který se dokáže snížit k níže uvedenému citátu (a to, že je slovo "odborář" částí veřejnosti u nás vnímáno jako sprosté slovo, je z velké části i jeho zásluha).
"To je jednoznačně člověk Romana Janouška a pražské kliky ODS. Jinak: homosexuál Žaluda drží s homosexuálem Slamečkou, homosexuál Slamečka má vazby na homosexuála Nováka (Gustav Slamečka je ministr dopravy, Jan Novák šéf úřadu vlády – pozn. red.). A na ministerstvu dopravy je těch homosexuálů natahanejch tak dvacet a ve vedení drah tak třicet, a tihle lidé absolutně ovládají České dráhy. To mi věřte. Já tam chci založit spolek čtyřprocentní menšiny heterosexuálů, abychom měli rovné příležitosti. Můžu vám říct, že se tam bojím ohnout pro tužku na chodbě."
Citováno z Wikipedie. Sorry za OT.
"To je jednoznačně člověk Romana Janouška a pražské kliky ODS. Jinak: homosexuál Žaluda drží s homosexuálem Slamečkou, homosexuál Slamečka má vazby na homosexuála Nováka (Gustav Slamečka je ministr dopravy, Jan Novák šéf úřadu vlády – pozn. red.). A na ministerstvu dopravy je těch homosexuálů natahanejch tak dvacet a ve vedení drah tak třicet, a tihle lidé absolutně ovládají České dráhy. To mi věřte. Já tam chci založit spolek čtyřprocentní menšiny heterosexuálů, abychom měli rovné příležitosti. Můžu vám říct, že se tam bojím ohnout pro tužku na chodbě."
Citováno z Wikipedie. Sorry za OT.
-
- Druhý pilot
- Příspěvky: 1113
- Registrován: 08. 01. 2010, 23:17
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Brno
- Stav: Offline
Re: Vlakové vlákno
Poradí někdo jak cestovat civilizovaně Praha-Brno ?
V březnu začne naráz oprava čtyř úseků D1. Co to s problémovou dálnicí udělá?
Zdroj: http://byznys.lidovky.cz/peklo-na-d1-se ... prava_pave
Takže asi vlakem. Ale na to už přišlo tolik lidí, že se v Railjetech běžně stojí v uličkách... Viz spoj v neděli v podvečer - jasně 2. třída... :
ještě něco úsměvného z vlaku pro IŤáky:
V březnu začne naráz oprava čtyř úseků D1. Co to s problémovou dálnicí udělá?
Zdroj: http://byznys.lidovky.cz/peklo-na-d1-se ... prava_pave
Takže asi vlakem. Ale na to už přišlo tolik lidí, že se v Railjetech běžně stojí v uličkách... Viz spoj v neděli v podvečer - jasně 2. třída... :
ještě něco úsměvného z vlaku pro IŤáky:
Re: Vlakové vlákno
No bud risknes prvú triedu s tym, že snáď kapacita 2.triedy bude stačiť alebo potom busom, bud risk niečím zo Zvonarky alebo SA z Grandu, ti to majú celkom osefovane a v prípade kolon diaľnicu obchádzajú, takze jazdia vcelku načas.
-
- Kapitán
- Příspěvky: 5911
- Registrován: 04. 01. 2004, 11:53
- Oblíbené typy letadel: B767, Cessna 208
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Honolulu
- Stav: Offline
Re: Vlakové vlákno
jencik píše:No bud risknes prvú triedu s tym, že snáď kapacita 2.triedy bude stačiť alebo potom busom, bud risk niečím zo Zvonarky alebo SA z Grandu, ti to majú celkom osefovane a v prípade kolon diaľnicu obchádzajú, takze jazdia vcelku načas.
Aha, takže podél dálnice vede jiná, volná silnice, kde se dá jet v pohodě stovkou i přes obce. Nebo jak jinak by mohli jezdit docela včas?
Na civilizované cestování je potřeba jet pokud možno vlakem, který nepokračuje do Vídně a koupit si místenku do kupé. Tam se na něj alespoň netlačí stojící cestující. Nebo si do RJ koupit místenku do business.
Re: Vlakové vlákno
minulu nedelu som cestoval z Phy do Brna RJom a ked si zoberies aj miestenku (zdarma), tak aj v tom open-space je to v pohode
-
- Druhý pilot
- Příspěvky: 1113
- Registrován: 08. 01. 2010, 23:17
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Brno
- Stav: Offline
Re: Vlakové vlákno
beardie píše:minulu nedelu som cestoval z Phy do Brna RJom a ked si zoberies aj miestenku (zdarma), tak aj v tom open-space je to v pohode
Právě v tom vagóně jsem zažil nepříjemnou asi 20 minutovou strkanici mezi sedícími rakušáky a v Pardubicích přistoupivšími cestujícími s místenkou na místa kde ti rakušáci seděli... Jinak souhlasím, že civilizovanou alternativou turistických značek můžou být jedině vlaky co končí v Brně, i přes častější zastávky a tím i o 30-60 minut delší jízdní časy než Railjety. Souhlasím i s tím, že díky četnosti spojů busů má SA nejlepší znalost D1 a díky tomu málokdy jezdí se sekerou větší než 60 minut. Takže reálně pro příštích pár let bude pro mne relace Brno-Praha vzdálená 3,5 hodiny cestovní doby... Což při nutnosti projet Prahou na letiště k cestám do světa jasně favorizuje VIE případně přihodí argument pro ty co chtějí lépe rozlítat BRQ... Dřív to tak jasné úplně nebylo...
Re: Vlakové vlákno
Ja by som povedal, že to je presne problém CD, že sa na rýchlikove vzdialenosti cestuje diaľkovými vlakmi. Z Prahy odchádza EC a 5 min potom odchadza R, ktorým ale samozrejme ľudia do Pardubicami nepocestuje, lebo je to o 5-10 min dlhšie a EC stojí rovnako.
Globik , SA udáva cestovný čas Praha Brno 2:30 ale realne sa to dá újsť už za 2:10 resp 2:15, takze každý spoj má nejakú rezervu, zažil som viackrát, že sme pred kolónou zišli z diaľnice a obišli problém.po vedľajšej ceste a meskanie bolo 15 min.
Globik , SA udáva cestovný čas Praha Brno 2:30 ale realne sa to dá újsť už za 2:10 resp 2:15, takze každý spoj má nejakú rezervu, zažil som viackrát, že sme pred kolónou zišli z diaľnice a obišli problém.po vedľajšej ceste a meskanie bolo 15 min.
-
- Druhý pilot
- Příspěvky: 1113
- Registrován: 08. 01. 2010, 23:17
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Brno
- Stav: Offline
Re: Vlakové vlákno
jencik píše:Ja by som povedal, že to je presne problém CD, že sa na rýchlikove vzdialenosti cestuje diaľkovými vlakmi. Z Prahy odchádza EC a 5 min potom odchadza R, ktorým ale samozrejme ľudia do Pardubicami nepocestuje, lebo je to o 5-10 min dlhšie a EC stojí rovnako.
Globik , SA udáva cestovný čas Praha Brno 2:30 ale realne sa to dá újsť už za 2:10 resp 2:15, takze každý spoj má nejakú rezervu, zažil som viackrát, že sme pred kolónou zišli z diaľnice a obišli problém.po vedľajšej ceste a meskanie bolo 15 min.
Ano to platí teď. Ale až bude TŘETINA ze 190km dálnice v opravě s omezením na 80kmh a navíc s úsekovými měřeními (i letos ŘSD díky neukázněným řidičům zemřel při opravách dálnice zaměstnanec) tak 2:30 bude jen málokdy dodrženo, neboť bus smí jet na bezproblémovém úseku dálnice méně než 130 kmh - tuším 100 nebo 110... To pak vychází snad jen když D1 bude úplně prázdná... No uvidíme. D1 se opravit musí...
-
- Kapitán
- Příspěvky: 5911
- Registrován: 04. 01. 2004, 11:53
- Oblíbené typy letadel: B767, Cessna 208
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Honolulu
- Stav: Offline
Re: Vlakové vlákno
jencik píše:Ja by som povedal, že to je presne problém CD, že sa na rýchlikove vzdialenosti cestuje diaľkovými vlakmi. Z Prahy odchádza EC a 5 min potom odchadza R, ktorým ale samozrejme ľudia do Pardubicami nepocestuje, lebo je to o 5-10 min dlhšie a EC stojí rovnako.
Globik , SA udáva cestovný čas Praha Brno 2:30 ale realne sa to dá újsť už za 2:10 resp 2:15, takze každý spoj má nejakú rezervu, zažil som viackrát, že sme pred kolónou zišli z diaľnice a obišli problém.po vedľajšej ceste a meskanie bolo 15 min.
Ad 1) A co navrhuješ? Příplatky na EC? Asi to marketingově neprojde. Třeba v Rakousku to máš stejné.
Ad 2) Z 0.kilometru D1 je to na sjezd Brno-centrum 194 km. Pokud má Jančura tak výkonné autobusy, že každý kopec vyjedou stovkou, jsou to na úplně prázdné dálnici, kde nejsou žádná omezení na 80 km/h bez 3,5 minuty přesně 2 hodiny. Z peronu na Florenci na 0.km je to tak čtvrt hodiny a ke Grandu bez provozu minimálně 5 minut. Tak mi řekni, jak se to dá ujet za 2:10 (nehledě na omezení, kopce, kamiony a jiná zdržení). Mají snad jeho řidiči povolení vyžazovat omezovaře a jezdit až třeba 130 km/h? Reálně se to dá samozřejmě ujet za 2:10. ale s osobákem (při řádném šlapání na plyn a nekoukání na tachometr samozřejmě za míň).
Re: Vlakové vlákno
Globik, je možné že som si ten čas pamatal z nočného spoja, ale aj teraz sa to vacsinou stiha za 2:30, SA používa zjazd pri výstavisku. Aj za SC je príplatok, na EC sa priplaca aj na Slovensku, pretože to inak spôsobuje práve tie problémy, že ide plný vlak z SK resp Budapesti a ešte sa do neho natlačia ľudia z Pardubicami resp Koliba, ktorí by pohodlné mohli ísť rýchlikom. Pamätám si veľmi dobre Kosicana idúceho cez Valassko nedeľu poobede
-
- Cestující Economy Class
- Příspěvky: 155
- Registrován: 08. 05. 2011, 16:02
- Pohlaví: muž
- Stav: Offline
Re: Vlakové vlákno
Všechny vlaky vyšších kvalit by měly být povině místenkové (EC,IC,RJ), jinak v případě, že jedou nějací stojící lidé = kultůra cestování na bodě mrazu, stojícím lidem vadí, že musí stát a sedícím zase vadí stojící lidé co se opírají o sedadla atd. Nerozumím tomu, že zrovna v RJ nejsou povinné místenky...
-
- Druhý pilot
- Příspěvky: 1234
- Registrován: 15. 04. 2013, 14:50
- Oblíbené typy letadel: E145, A340, A350
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: Vlakové vlákno
Marty-t píše:D1 se opravit musí...
Musí, ale mohlo to být o mnoho jednodušší, kdyby nebyl dnešní svět plný ekoteroristů a R35 dávno stála celá hotová..