Fabo píše:S Regiojetem jsem (zatim) premiovou sluzbu nezkusil, ale druha trida zcela urcite predci druhou tridu Leo Express, jinak jde o klasicky lepsi hard product, t.j. rekonstrukci klasickych kupatek, ve vysledku 3+3 jako na vetsine lepsich spoju CD a ZSSK. Prvni tridu bych chtel zkusit zas letos, nebo cestou do BTS. Co bych ale u RJ urcite ocenil, je klasicky jidelni vuz.
Tak, Praha sice letos dle vseho nebude, ale vyskytla se cesta do Bratislavy.
Zdravim vas tedy s pomoci otresne spatne wifi a neotresne nespatneho mobilniho signalu z paluby vlaku IC402 spol. Regiojet.
Prozatimni postrehy z C - nebo dle Jancurova nazvoslovi spis Y+
Sedacka je o neco horsi nez u LE, ale neni spatna. Prostoru dostatek, byt pro praci na NB je stolecek u sedadel za sebou kapku nevhodny, ne ovsem moc, lze to prezit. Lepsi je to u sedadel proti sobe, tam je zas riziko pokud chteji stolecek pouzit oba dva protisedici. S tim, ze tam nejaci budou je, rekl bych, potreba pocitat, ostatne kdyz jsem dnes rano chtel zmenit misto, bylo uz ve vlaku az na F(C) plno. Kabina je sice zatim poloprazdna, ale jeste vlak neni ani v Spisske Nove Vsi, pocitam, ze se to jeste naplni.
Ohledne servisu se vyjadrim po prijezdu, prozatim mohu s ohledem na nabidku jen zopakovat svou litost nad tim, ze na trase nenasazuje Jancura jidelni vuz, absentuje tedy na rozdil od ZSSK (a LE na relaci Kosice - Zilina - Praha) nabidka teplych jidel. Na druhou stranu, i v C (14 eur) je cesta levnejsi nez ve druhe tride ZSSK (15.40), takze to lze prominout. Pro porovnani, prvni trida ZSSK je cenove srovnatelna s F u RJ, kolem 23-24, 1+ pak stoji jeste asi o deset eur vice. Tak jako tak, porad jsou ty ceny o hodne levnejsi nez pred par lety, kdy jsem se vracel vlakem IC (nebo snad jen R?) do Kosic za 16, a to jako student(!). Z toho titulu se kapku obavam situace po odchodu RJ z trhu, jak nedavno avizoval. Jestli se ZSSK vrati k puvodni cenotvorbe, a Fico dotahne do konce svou akci socialniho leteckeho spojeni, treba se i dockame toho, ze to bude levnejsi letecky...