Duplikovaná rezervace
-
- Cestující Economy (low-cost)
- Příspěvky: 88
- Registrován: 02. 01. 2007, 12:40
- Bydliště: Praha
- Stav: Offline
Duplikovaná rezervace
Mám dotaz. Při snaze o nákup letenky se při finálním kroku, tedy platby letenky objevil error a vrácení na úvodní stránku. Nepřišel žádný email nic. Tak jsem se rozhodla letenku zakoupit přímo na stránce letecké společnosti kde vše proběhlo v pořádku.
Po nějaké době mi přišlo potvrzení rezervace a druhý den dokonce e-ticket. Nyní mám tedy 2 letenky na stejný termín, stejné místo i letecká společnost.
Cestovní kancelář letenku odmítá přiznat jejich chybu a tudíž letenku zrušit (vrátit peníze). Tvrdí že oni normálně rezervaci přijali. Budou prý kontaktovat leteckou společnost, zda-li to oni nezruší.
Do této doby jsem předpokládala, že není možné rezervovat duplikovanou letenku...
Tuto chybu to zobrazilo během rezervace i mému manželovi, který byl jiném počítači ve stejnou dobu. Jemu ovšem žádné potvrzení nedošlo, ale bylo zaúčtováno.
Je toto regulérní? Kdo tedy v právu?
díky
Po nějaké době mi přišlo potvrzení rezervace a druhý den dokonce e-ticket. Nyní mám tedy 2 letenky na stejný termín, stejné místo i letecká společnost.
Cestovní kancelář letenku odmítá přiznat jejich chybu a tudíž letenku zrušit (vrátit peníze). Tvrdí že oni normálně rezervaci přijali. Budou prý kontaktovat leteckou společnost, zda-li to oni nezruší.
Do této doby jsem předpokládala, že není možné rezervovat duplikovanou letenku...
Tuto chybu to zobrazilo během rezervace i mému manželovi, který byl jiném počítači ve stejnou dobu. Jemu ovšem žádné potvrzení nedošlo, ale bylo zaúčtováno.
Je toto regulérní? Kdo tedy v právu?
díky
-
- Kapitán
- Příspěvky: 3159
- Registrován: 04. 01. 2007, 13:42
- Bydliště: HAG
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: Duplikovaná rezervace
Resil bych urcite s tou stranou, ktera mela technickou chybu na strance.
Pokud nebudou ochotni vratit transakci sami od sebe, tak dat reklamaci na transakci v bance.
Pokud nebudou ochotni vratit transakci sami od sebe, tak dat reklamaci na transakci v bance.
-
- Prodejce
- Příspěvky: 4294
- Registrován: 14. 12. 2004, 11:51
- Bydliště: na vejminku
- Stav: Offline
Re: Duplikovaná rezervace
Tady bude záležet na libovůli aerolinky, zda-li bude ochotna jednu letenku stornovat. Snad se to cestovce podaří vyprosit, i když z toho sama ta cestovka nic mít nebude a nic takového dělat nemusí ... držíme palce.
Re: Duplikovaná rezervace
Andie píše:Do této doby jsem předpokládala, že není možné rezervovat duplikovanou letenku...
To jako že by 2 lidi stejného jména nemohli sedět v jednom letadle?
Taky bych zkusil neoprávněnou transakci v bance, cestovka z vlastního peníze nevrátí (i když je pád webu prokazatelně u nich) a letecká společnost k tomu nemá nejmenší důvod.
-
- Prodejce
- Příspěvky: 4294
- Registrován: 14. 12. 2004, 11:51
- Bydliště: na vejminku
- Stav: Offline
Re: Duplikovaná rezervace
yellow píše:Jednoduché. Je to problém online CK. Nezruší? Tak to reklamovat u banky, která vydala kartu použitou k online platbě a ta peníze vrátí a prodejce klepne přes prsty.
Nebyl bych na cestovku až tak moc přísný Paní nepíše jak proběhla platba - pokud to byla platba kartou s autentifikací SMS kódem, bude bance jen těžko vysvětlovat, že transakce byla "neoprávněná".
-
- Kapitán
- Příspěvky: 3039
- Registrován: 13. 05. 2005, 09:25
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: Duplikovaná rezervace
prodejce píše:Paní nepíše jak proběhla platba - pokud to byla platba kartou s autentifikací SMS kódem, bude bance jen těžko vysvětlovat, že transakce byla "neoprávněná".
Tohle by me taky zajimalo (v trochu jine souvislosti) - i kdyz mam u vsech svych karet nastaveno overeni sms kodem pri online platbach, typicky u lh.com to overeni nikdy nepozaduje...
Re: Duplikovaná rezervace
Aj pri MO/TO platbach mas ten sms kod nastaveny?
-
- Kapitán
- Příspěvky: 3039
- Registrován: 13. 05. 2005, 09:25
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: Duplikovaná rezervace
whiskey píše:Aj pri MO/TO platbach mas ten sms kod nastaveny?
Ale toto by snad nemalo byt MO/TO Toto je IMHO regulerny nakup...
Re: Duplikovaná rezervace
Ja netusim, ako to LH spracuva. Ale je to jedna z moznosti.
-
- Prodejce
- Příspěvky: 4294
- Registrován: 14. 12. 2004, 11:51
- Bydliště: na vejminku
- Stav: Offline
Re: Duplikovaná rezervace
Night fly píše:prodejce píše:Paní nepíše jak proběhla platba - pokud to byla platba kartou s autentifikací SMS kódem, bude bance jen těžko vysvětlovat, že transakce byla "neoprávněná".
Tohle by me taky zajimalo (v trochu jine souvislosti) - i kdyz mam u vsech svych karet nastaveno overeni sms kodem pri online platbach, typicky u lh.com to overeni nikdy nepozaduje...
Nastavení karty na straně klienta je jen jedna část, pak je ještě nastavení té které platební brány. Typicky v ČR jsou platební brány opatřeny SMS autentifikací, u cestovek tam ještě bývají i nějaká další omezení - proto také tipuji, že paní zadala SMS kód.