m@rtin píše:Tak tedy k těm spekulacím:
1. LOT rozlítá NYC a Chicago z Budapešti. Jejich 787 se jim ve Varšavě ne úplně daří naplnit a další mají objednané. Přidají vedle BUD i PRG?
2. Atlanta roste, Delta roste, vrátí se opět linka PRG-ATL?
3. Řehoř před rokem navštívil s Krnáčovou Chicago, kde lobbovali u United.
4. Již zmíněná 2. frekvence EK asi vzala na chvíli za své, protože Qataři a dvoutřídová A380. Uvidíme...
5. Khunming - Šlechtová se o této destinaci zmiňovala jako o skoro hotové věci.
6. Šenzen - sem by údajně měly létat ČSA s údajnou druhou A330.
7. Bangkok - Air AsiaX na svých webovkách uvedla, že zvažuje létat buď do WAW, PRG nebo BUD.
8. Tokio - tyto spekulace kolují již od roku 2013.
9. Hanoj/Ho Či Minovo Město - delegát Vietnam Airlines vyřizuje v Praze povolení pro linku již nějaký ten měsíc. Tady než otázku, jestli ano, bych používal spíš kdy?
10. Hong Kong - internetem prolétly zprávy, že Cathay a A350-1000 v roce 2019.
Můžeme tipovat, jestli se z toho něco vůbec do roku 2020 podaří a pokud ano tak co to bude.
Sorry, ale tohle je opravdu směs 1. reálnějších záležitostí, o kterých se mluví v posledním cca 1/2 roce (typu Cathay), 2. dávno vyšumělých plánů, které byly napojeny na konkrétní osobu/situaci/zbožné přání (viz ČSA a Tokio a tehdejší angažmá jednoho nejmenovaného manažera, který miloval Japonsko, nebo ten United, kde by možná Praha strašně chtěla, ale je otázka jestli chce taky UA), 3. výkřiků do tmy typu Šlechtová něco prohlásila a 4. Tvých osobních spekulací typu LOT rozlítá PRG.
U toho EK se to vyřešilo synergií časů s Flydubai a vzájemným nasazením codesharů obou dubajských dopravců a u toho Vietnamu jakkoliv je ta linka logická z geograficko-politických důvodů, obávám se, že ekonomicky to není dlouhodobě udržitelné. Zajímavý taky je, že QR v podstatě zdvojnásobuje současnou kapacitu DOH-Vietnam, takže se možná místní VN komunita naučí lítat tudy