Nové linky, změny v provozu, apod. 2018
-
- Nejlepší autor trip reportů 2015
- Příspěvky: 1649
- Registrován: 13. 06. 2010, 12:33
- Oblíbené typy letadel: Let 410, 346, 747
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Provodín
- Stav: Offline
Re: Nové linky, změny v provozu, apod. 2018
Já teda v anglické mutaci vidím "which will run two times weekly"
-
- Kapitán
- Příspěvky: 1995
- Registrován: 17. 04. 2007, 19:22
- Oblíbené typy letadel: A318, A330-300, ATR42
- Pohlaví: muž
- Bydliště: OSR
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: Nové linky, změny v provozu, apod. 2018
Tam to zrejme uz bylo opraveno, rest je uz jen zde
Re: Nové linky, změny v provozu, apod. 2018
Nakonec 3 lety týdně, před chvílí FR poslal opravu
-
- Vydavatel Airways.cz
- Příspěvky: 244
- Registrován: 03. 01. 2003, 21:55
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Praha 9
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: Nové linky, změny v provozu, apod. 2018
Z tiskové zprávy Wizz Air:
Wizz Air, největší nízkonákladová letecká společnost ve střední a
východní Evropě, v reakci na změny v poptávce upravuje svou síť a kapacitu na letech z České
republiky a s účinností od 14. června uzavírá svou bázi na Letišti Václava Havla v Praze. I
nadále však bude z pražského letiště vypravovat tři linky – do Londýna (Luton), na italské Bari
a do gruzínského Kutaisi. Frekvence letů na těchto linkách se nemění.
Zaměstnancům pražské báze společnost Wizz nabídne práci v některé z ostatních bází, včetně
pomoci s přestěhováním.
Zákazníky, kteří kvůli těmto změnám přišli o své rezervace, nyní společnost WizzAir
kontaktuje. Nabídne jim náhradní lety nebo kompenzaci, konkrétně 120 procent původní ceny
letenky.
https://www.airways.cz/zprava/wizz-air- ... y-v-praze/
Wizz Air, největší nízkonákladová letecká společnost ve střední a
východní Evropě, v reakci na změny v poptávce upravuje svou síť a kapacitu na letech z České
republiky a s účinností od 14. června uzavírá svou bázi na Letišti Václava Havla v Praze. I
nadále však bude z pražského letiště vypravovat tři linky – do Londýna (Luton), na italské Bari
a do gruzínského Kutaisi. Frekvence letů na těchto linkách se nemění.
Zaměstnancům pražské báze společnost Wizz nabídne práci v některé z ostatních bází, včetně
pomoci s přestěhováním.
Zákazníky, kteří kvůli těmto změnám přišli o své rezervace, nyní společnost WizzAir
kontaktuje. Nabídne jim náhradní lety nebo kompenzaci, konkrétně 120 procent původní ceny
letenky.
https://www.airways.cz/zprava/wizz-air- ... y-v-praze/
Re: Nové linky, změny v provozu, apod. 2018
řekl bych, že hlavním důvodem je základna Ryanairu, který zde docela expanduje...
-
- Cestující First Class
- Příspěvky: 697
- Registrován: 14. 10. 2004, 18:39
- Bydliště: Praha
- Stav: Offline
Re: Nové linky, změny v provozu, apod. 2018
Půl milionu cestujících dolů, to není úplně dobrá zpráva. Zvlášť v době, kdy na záda Ruzyni dýchá Budapešť a Varšava poprvé od roku 1937 Ruzyni předstihla. Jsou tu nějaké tipy, kdo a jestli vůbec jejich linky nahradí?
-
- Cestující Business Class
- Příspěvky: 447
- Registrován: 28. 01. 2006, 21:16
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: Nové linky, změny v provozu, apod. 2018
KEF podle mě navýší OK, TSF buď VOE nebo OK navýší VCE, NAP líta EZY, BGY má RYR a TLV QS a UP, všichni možná něco přidají, takže Praha přijde jen o Eilat... Tam ale lítá RYR také, tak třeba přidají i Prahu.
-
- Cestující Economy Class
- Příspěvky: 224
- Registrován: 09. 11. 2008, 11:06
- Oblíbené typy letadel: B787
- Pohlaví: muž
- Bydliště: PRG
- Stav: Offline
Re: Nové linky, změny v provozu, apod. 2018
https://www.routesonline.com/news/38/ai ... arch-2018/ Sichuan od konce března prodloužen přes Prahu až do Curychu, 3x týdně..
-
- Cestující First Class
- Příspěvky: 697
- Registrován: 14. 10. 2004, 18:39
- Bydliště: Praha
- Stav: Offline
Re: Nové linky, změny v provozu, apod. 2018
Což opět nesvědčí o tom, že by linka byla bůhvíjak vytížená, a to i v létě. A350-900 zatím nikde.
-
- Cestující First Class
- Příspěvky: 697
- Registrován: 14. 10. 2004, 18:39
- Bydliště: Praha
- Stav: Offline
Re: Nové linky, změny v provozu, apod. 2018
ještě bych se rád zeptal, jak se bude řešit NSCH a SCH. Přiletí-li A330 z Chengdu, bude na stojánce T1. Cestující do Zurichu ale budou odbaveni v T2. Čeká je tedy jízda autobusem?
Sice se tak děje již dnes na řadě jiných linek, ale tady se přeci jen bavíme o A330!
Sice se tak děje již dnes na řadě jiných linek, ale tady se přeci jen bavíme o A330!
Re: Nové linky, změny v provozu, apod. 2018
m@rtin píše:ještě bych se rád zeptal, jak se bude řešit NSCH a SCH. Přiletí-li A330 z Chengdu, bude na stojánce T1. Cestující do Zurichu ale budou odbaveni v T2. Čeká je tedy jízda autobusem?
Sice se tak děje již dnes na řadě jiných linek, ale tady se přeci jen bavíme o A330!
No a Sichuan bude mít práva přepravovat cestující mezi Prahou a Curychem?
Re: Nové linky, změny v provozu, apod. 2018
Robert píše:m@rtin píše:ještě bych se rád zeptal, jak se bude řešit NSCH a SCH. Přiletí-li A330 z Chengdu, bude na stojánce T1. Cestující do Zurichu ale budou odbaveni v T2. Čeká je tedy jízda autobusem?
Sice se tak děje již dnes na řadě jiných linek, ale tady se přeci jen bavíme o A330!
No a Sichuan bude mít práva přepravovat cestující mezi Prahou a Curychem?
Velice bych pochyboval, že budou mít přepravní práva mezi PRG a ZRH a určitě ne automaticky, záleží na tom, jak bude postavené přepravní povolení. Třeba Hainan pokud vím mezi PRG a BEG má - stejně by zajímalo, kolik jednotek letenek se tak řádově na každý let prodá, jestli vůbec.
K těm spekulacím, jestli je nebo není linka CTU-PRG vytížená, protože se spojuje s Curychem - a) u Číňanů podle mě nefunguje standardní ekonomické uvažování, navíc tam funguje to centrální "přerozdělování" přepravních práv do jednotlivých destinací, takže Sichuan může být rád, že získali práva na Curych a rozlítat to bez toho, že to čistě podle západních ekonomických měřítek dává smysl. A s tím souvisí za b) pokud tomu tak skutečně je, tak je lepší napojit tu novou destinaci na nějakou už provozovanou linku - stejně tak to udělal Hainan u Bělehradu přes Prahu, Air China u Atén přes Mnichov nebo spojení Vídně a Barcelony. Obě posledně jmenované už byly rozdělené na samostatné linky. A za c) Chengdu - Praha asi nebude moc linka pro Evropany do Číny, a to i přes ty úžasné reklamy s pandou v pražským metru, troufám si odhadnout že to je víc než z 90 % organizovaná masová turistika z čínské strany.
-
- Cestující Business Class
- Příspěvky: 447
- Registrován: 28. 01. 2006, 21:16
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: Nové linky, změny v provozu, apod. 2018
m@rtin píše:ještě bych se rád zeptal, jak se bude řešit NSCH a SCH. Přiletí-li A330 z Chengdu, bude na stojánce T1. Cestující do Zurichu ale budou odbaveni v T2. Čeká je tedy jízda autobusem?
Sice se tak děje již dnes na řadě jiných linek, ale tady se přeci jen bavíme o A330!
Bylo by to stejne, jako kdyz letalo PRG-KSC-KBP, budou odbaveni na T1
-
- Cestující Economy Class
- Příspěvky: 262
- Registrován: 19. 01. 2011, 18:10
- Pohlaví: muž
- Bydliště: LKAA
- Stav: Offline
Re: Nové linky, změny v provozu, apod. 2018
Nemec píše:m@rtin píše:ještě bych se rád zeptal, jak se bude řešit NSCH a SCH. Přiletí-li A330 z Chengdu, bude na stojánce T1. Cestující do Zurichu ale budou odbaveni v T2. Čeká je tedy jízda autobusem?
Sice se tak děje již dnes na řadě jiných linek, ale tady se přeci jen bavíme o A330!
Bylo by to stejne, jako kdyz letalo PRG-KSC-KBP, budou odbaveni na T1
V současném uspořádání terminálů není hovořit o čem. Stejně jako lety do BUD to bude via T1. Z jednoho prostého důvodu, vždy můžete odbavit schengenského PAX v těžší variantě, naopak však nikoliv. Navíc s ohledem na to, že přistupujících cestujících bude minimum, nebude to taková zátěž.
Daleko větší zátěž je vyhovět Euro standardu v oblasti bezpečnosti / avsec.
Co se týká povolení, věřím, že stejně jako Hainan budou žádost stavět na starých dobrých leteckých svobodách.
-
- Vydavatel Airways.cz
- Příspěvky: 244
- Registrován: 03. 01. 2003, 21:55
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Praha 9
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: Nové linky, změny v provozu, apod. 2018
Ryanair Praha - Ammán 2x týdně od konce října 2018:
https://www.airways.cz/zprava/ryanair-z ... jordanska/
https://www.airways.cz/zprava/ryanair-z ... jordanska/