Stránka 8 z 15

Re: Nové linky, změny v provozu, apod. 2019

Napsal: 14. 01. 2019, 11:39
od johny773
Čo sú toto za lety? ČSA Praha - Braunschweig OK7320

IMG_6588.jpg

Re: Nové linky, změny v provozu, apod. 2019

Napsal: 14. 01. 2019, 11:50
od Nemec
johny773 píše:Čo sú toto za lety? ČSA Praha - Braunschweig OK7320

IMG_6588.jpg

Chartery pro Škodovku

Re: Nové linky, změny v provozu, apod. 2019

Napsal: 14. 01. 2019, 11:54
od johny773
ATR72 si zatial nechavaju?

Re: Nové linky, změny v provozu, apod. 2019

Napsal: 14. 01. 2019, 15:19
od Airbus380
Tak to nakonec opravdu vypadá, že DY ruší z Prahy GOT, BGO i HEL.

Re: Nové linky, změny v provozu, apod. 2019

Napsal: 14. 01. 2019, 15:22
od 737
Airbus380 píše:Tak to nakonec opravdu vypadá, že DY ruší z Prahy GOT, BGO i HEL.


Přijde mi, že se letos víc linek zruší, než přibyde... Nakonec budou na letišti rádi, když zůstanou za letošek flat...

Re: Nové linky, změny v provozu, apod. 2019

Napsal: 14. 01. 2019, 20:21
od ogan
m@rtin píše:Dle idnesu by vladni delegace v Bangkoku mela oznamit pravidelnou linku do Prahy. Tak uvidime, jestli to bude prohlaseni ve stylu Slechtove "Kunming je hotova vec" a pak nic, nebo probehne tiskovka s Air Asia X a oznami datum, vcetne rezervaci. To mi ale ve vztahu k Vidni a Stockholmu, ktere chteji oznami take, moc logiku nedava. Uvidime...


To jsem zvědavý co z toho vyleze. Já těm Air Asia, ale moc nevěřím. Třeba překvapí Thai, kdo ví...

Re: Nové linky, změny v provozu, apod. 2019

Napsal: 14. 01. 2019, 20:30
od m@rtin
737 píše:
Airbus380 píše:Tak to nakonec opravdu vypadá, že DY ruší z Prahy GOT, BGO i HEL.


Přijde mi, že se letos víc linek zruší, než přibyde... Nakonec budou na letišti rádi, když zůstanou za letošek flat...


Dokáže někdo sepsat, co se letos zruší/zrušilo?

Re: Nové linky, změny v provozu, apod. 2019

Napsal: 14. 01. 2019, 21:51
od Airbus380
Ruší se

ČSA: Bratislava, Ostrava, Jekatěrinburk
EasyJet: Belfast (pravděpodobně)
Eurowings: Hamburk
FlyBe: Southend
Hainan Airlines: Bělehrad (zrušeno už od ZLŘ 2018/2019)
Norwegian: Bergen, Göteborg, Helsinki (pravděpodobně)
RusLine: Kaliningrad (ale popravdě mám tušení, že to už nelétá aspoň od léta, možné déle, nesledoval jsem)
Vueling: Curych (zrušeno už od ZLŘ 2018/2019)

Nově

Air Arabia: Sharjah (už se létá od ZLŘ 2018/2019)
Air Baltic: výrazné posílení kapacity i frekvence
ČSA: Stuttgart (ale to se snad ani nedá počítat)
Ryanair: Bari, Billund, Bournemouth, Götenborg, Kodaň, Marseille, Pescara, Riga, Stockholm NYO, Treviso, Zadar
SunExpress: Antalya
United: Newark
Ural Airlines: Moskva ZIA (ale to už létá od ZLŘ 2018/2019)
Volotea: Cagliari, Lyon
Vueling: Florencie

Dál nevím...

Re: Nové linky, změny v provozu, apod. 2019

Napsal: 14. 01. 2019, 22:21
od Flyer001
Zdravím, co jsem vypozoroval, tak ČSA zhruba před týdnem v tichosti zrušila Oděsu. Vycházím z letového řádu na webu smartwings.com.
Dále dle tohoto letového řádu mají skončit (kromě Moskvy) všechny destinace v Rusku, tedy Rostov, Samara, Kazaň, Petrohrad. To se mi příliš nezdá, ale v polovině ledna by už mohl Smartwings vědět, kam budou létat? Třeba budou ještě lety doplněny.
Dále také skončily k druhému lednu lety do Záhřebu, ale v letní sezóně by se měly opět obnovit.

Re: Nové linky, změny v provozu, apod. 2019

Napsal: 15. 01. 2019, 02:33
od qwertyx64
Ta Odessa isla nahodne rezervovat od augusta. Dohovie aky bol LF.

Re: Nové linky, změny v provozu, apod. 2019

Napsal: 15. 01. 2019, 09:02
od Orus-x
Airbus380 píše:Ruší se

ČSA: Bratislava, Ostrava, Jekatěrinburk
EasyJet: Belfast (pravděpodobně)
Eurowings: Hamburk
FlyBe: Southend
Hainan Airlines: Bělehrad (zrušeno už od ZLŘ 2018/2019)
Norwegian: Bergen, Göteborg, Helsinki (pravděpodobně)
RusLine: Kaliningrad (ale popravdě mám tušení, že to už nelétá aspoň od léta, možné déle, nesledoval jsem)
Vueling: Curych (zrušeno už od ZLŘ 2018/2019)

Nově

Air Arabia: Sharjah (už se létá od ZLŘ 2018/2019)
Air Baltic: výrazné posílení kapacity i frekvence
ČSA: Stuttgart (ale to se snad ani nedá počítat)
Ryanair: Bari, Billund, Bournemouth, Götenborg, Kodaň, Marseille, Pescara, Riga, Stockholm NYO, Treviso, Zadar
SunExpress: Antalya
United: Newark
Ural Airlines: Moskva ZIA (ale to už létá od ZLŘ 2018/2019)
Volotea: Cagliari, Lyon
Vueling: Florencie

Dál nevím...


Ten Kaliningrad v podání Rusline nelítá přesně od 9.1.2018 :D To znamená - uskutečnilo se přesně 13 letů v rozmezí 31.10.2017 až 9.1.2018. To se vůbec nedalo počítat jako pravidelný provoz.
Abychom byli upřímní museli bychom počítat do nových linek Ryanairu i Ammán, Marrákeš a Ovdu, které se všechny lítají od ZLŘ 2018/9. Takže už jen z výčtu nových linek Ryanairu je jasné, že se toho skutečně v r. 2019 víc neruší, než zavádí

Re: Nové linky, změny v provozu, apod. 2019

Napsal: 15. 01. 2019, 09:32
od skyisblue
Orus-x píše:
Airbus380 píše:Ruší se

ČSA: Bratislava, Ostrava, Jekatěrinburk
EasyJet: Belfast (pravděpodobně)
Eurowings: Hamburk
FlyBe: Southend
Hainan Airlines: Bělehrad (zrušeno už od ZLŘ 2018/2019)
Norwegian: Bergen, Göteborg, Helsinki (pravděpodobně)
RusLine: Kaliningrad (ale popravdě mám tušení, že to už nelétá aspoň od léta, možné déle, nesledoval jsem)
Vueling: Curych (zrušeno už od ZLŘ 2018/2019)

Nově

Air Arabia: Sharjah (už se létá od ZLŘ 2018/2019)
Air Baltic: výrazné posílení kapacity i frekvence
ČSA: Stuttgart (ale to se snad ani nedá počítat)
Ryanair: Bari, Billund, Bournemouth, Götenborg, Kodaň, Marseille, Pescara, Riga, Stockholm NYO, Treviso, Zadar
SunExpress: Antalya
United: Newark
Ural Airlines: Moskva ZIA (ale to už létá od ZLŘ 2018/2019)
Volotea: Cagliari, Lyon
Vueling: Florencie

Dál nevím...


Ten Kaliningrad v podání Rusline nelítá přesně od 9.1.2018 :D To znamená - uskutečnilo se přesně 13 letů v rozmezí 31.10.2017 až 9.1.2018. To se vůbec nedalo počítat jako pravidelný provoz.
Abychom byli upřímní museli bychom počítat do nových linek Ryanairu i Ammán, Marrákeš a Ovdu, které se všechny lítají od ZLŘ 2018/9. Takže už jen z výčtu nových linek Ryanairu je jasné, že se toho skutečně v r. 2019 víc neruší, než zavádí



A ještě v přehledu chybí nová linka Air Arabia Maroc a její Casablanca. Na druhou stranu sdílím skepsi, že v PRG toho zase tolik neohlásili, když se to očistí od expanze Ryanairu...

Re: Nové linky, změny v provozu, apod. 2019

Napsal: 15. 01. 2019, 10:29
od Nemec
Jeste nebude EVN, RUH, UFA

Re: Nové linky, změny v provozu, apod. 2019

Napsal: 15. 01. 2019, 10:42
od Orus-x
skyisblue píše:A ještě v přehledu chybí nová linka Air Arabia Maroc a její Casablanca. Na druhou stranu sdílím skepsi, že v PRG toho zase tolik neohlásili, když se to očistí od expanze Ryanairu...


Tak není možný nekonečný nárůst že...to bude do budoucna souviset taky s kapacitou letiště, stojánky, sloty atd..Zase je nespravedlivý říkat, že sice v PRG roste Ryanair, ale když ho do toho nezapočítáme, tak to zase tak slavný není. Pro cestujícího je důležité, že se dostane levně do víc destinací, běžnýho low-costovýho cesťáka zase tolik pestrost dopravců nebere :D
Úbytek nabídky na sever v podobě Norwegianu je samozřejmě špatný, ještě bych ale vyčkal jak to do opravdu bude.
Největší neznámou je asi vývoj linek QS/OK a něco mi říká, že to směrem k větším výkonům nebude :lol:
A abych to zakončil pozitivně, tak jsme ve výčtu přidané kapacity zapomněli na navýšení kapacity do PHL v podobě AA příští léto (A330-200 místo B767-300)

Re: Nové linky, změny v provozu, apod. 2019

Napsal: 15. 01. 2019, 10:51
od skyisblue
Orus-x píše:
skyisblue píše:A ještě v přehledu chybí nová linka Air Arabia Maroc a její Casablanca. Na druhou stranu sdílím skepsi, že v PRG toho zase tolik neohlásili, když se to očistí od expanze Ryanairu...


Tak není možný nekonečný nárůst že...to bude do budoucna souviset taky s kapacitou letiště, stojánky, sloty atd..Zase je nespravedlivý říkat, že sice v PRG roste Ryanair, ale když ho do toho nezapočítáme, tak to zase tak slavný není. Pro cestujícího je důležité, že se dostane levně do víc destinací, běžnýho low-costovýho cesťáka zase tolik pestrost dopravců nebere :D
Úbytek nabídky na sever v podobě Norwegianu je samozřejmě špatný, ještě bych ale vyčkal jak to do opravdu bude.
Největší neznámou je asi vývoj linek QS/OK a něco mi říká, že to směrem k větším výkonům nebude :lol:
A abych to zakončil pozitivně, tak jsme ve výčtu přidané kapacity zapomněli na navýšení kapacity do PHL v podobě AA příští léto (A330-200 místo B767-300)



Samozřejmě je logické, že není možné růst donekonečna, ale potenciál je mnohem větší - srovnejte si růst WAW a VIE ve srovnatelné době. Nám bohužel chybí síťový dopravce, P2P poptávka se logicky v PRG jednou vyčerpá a ještě uvidíme, jak bude OK chybět.